بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
دیجیتال

دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

بازاریابی influencer چیست؟ (Influencer Marketing)یک استراتژی بازاریابی influencer موفقیت آمیز به شما کمک می کند تا برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید، اعتبار ایجاد کنید و همچنین با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنید.این استراتژی ( Influencer Marketing ) موجب هدایت ترافیک به سایت شما می شود و مشتریان جدید را به سمت محصولات و خدمات شما سوق می دهد.

بازاریابی تاثیر گذار فواید زیادی دارد اما از طرفی هم می توانند یک استراتژی گیج کننده و پیچیده برای تنظیم، راه‌اندازی و مدیریت باشد.این یک پروژه زمان بر است و موانع شروع کار آن شامل موارد زیادی می شود که باید قبل از شروع کار متوقف شوند.

بازاریابی تاثیرگذار ( Influencer Marketing ) چیست؟

بازاریابی influencer یک استراتژی است که افرادی را که تاثیر زیادی در صنعت یک برند یا مخاطبان هدف دارند را در شناسایی می کند.در یک استراتژی بازاریابی influencer یک برند با این استراتژی همکاری می کند و در آن  influencer موافقت می کند تا مخاطبان آن ها را در معرض دید پیام یا محتوای تجاری قرار دهد.influencer ها معمولاً مخاطب زیادی دارند و مشغول فعالیت هستند بنابراین هنگامی که یک برند تجاری توسط یک influencer به اشتراک گذاشته می شود یا از مطالب و پیام های آن ها استفاده می کند، سود می برد.در معرض دید قرار داده شدن به برند تجاری این امکان را می دهد تا به روشی مثبت، طبیعی و معنادار در مقابل مخاطب هدف خود قرار بگیرد.

 

یکی از مثال های بازاریابی تاثیرگذار همکاری Pantene’s با Jada Pinkett Smith بازیگر است.Jada پیام خود را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت و توجه ۱.۲۳ میلیون دنبال کننده توییتر خود را به این برند اختصاص داد.در حالی که از یک سلبریتی در این تعریف از استراتژی بازاریابی تاثیر گذار استفاده می شود، اما کمپین های influencer همیشه نباید به افراد مشهور اعتماد کنند.
بازاریابی influencer در مورد رسیدن به وضعیت در معرض دید قرار داده شده است، اما همیشه اینگونه نیست که با افرادی که بیشترین مخاطب را دارند کار کنید، این در مورد کار با افرادی است که مخاطب مناسبی دارند، بنابراین شما می توانید با افرادی ارتباط برقرار کنید که به احتمال زیاد با برند شما ارتباط می گیرند.بنابراین چگونه یک influencer مناسب پیدا کرده و یک کمپین بازاریابی تاثیر گذار موفق ایجاد کنید؟

چگونه یک استراتژی بازاریابی تاثیرگذار ( Influencer Marketing ) ایجاد کنید؟برای ایجاد و راه‌اندازی استراتژی بازاریابی تاثیر گذار برای نام تجاری خود مراحل زیر را طی کنید:
اهداف خود را تعریف کنید

مانند هر برنامه بازاریابی هوشمندانه با بیان اهداف خود شروع کنید.اهداف خود را برای آنچه می خواهید با کمپین خود انجام دهید تنظیم کنید.تعیین اهداف در مراحل اولیه برنامه ریزی به شما در شکل‌گیری یک استراتژی سازگار، کمک می‌کند و همچنین می تواند ایده هایی در مورد معیارهایی که باید ردیابی و نظارت داشته باشید، به شما ارائه دهد تا میزان موفقیت خود را در پایان کار اندازه گیری کنید.برخی از اهدافی که ممکن است بخواهید برای استراتژی بازاریابی influencer خود در نظر بگیرید، شامل موارد زیر است:
آگاهی ازبرند
افراد بیشتری را در جهت شناخت نام تجاری خود جذب کنید.

برای مطالعه کامل این مطلب و آگاهی بیشتر در مورد این نوع بازاریابی روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-influencer-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۵۵ ] [ امیر روزی طلب ]

اچ‌تی‌سی مشخصات کامل و زمان عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی جدیدش به‌نام Vive غیر مجاز می باشدmos را اعلام کرد. این هدست یازدهم مهر با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود.

اچ‌تی‌سی مشخصات و تاریخ عرضه‌ی Vive غیر مجاز می باشدmos، نسل جدید هدست واقعیت مجازی باسیم‌ خود را اعلام کرد که شاهد اصلاحات فراوان به‌همراه ویژگی ماژولاربودن برای ارتقای قابلیت‌های دستگاه است. ازجمله ویژگی‌های مهم Vive غیر مجاز می باشدmos می‌توان به صفحه‌نمایش با رزولوشن بیشتر، موقعیت‌یابی inside-out با آزادی‌عمل ۶ درجه‌ای (6DoF) کامل به‌وسیله‌ی ۶ دوربین و حسگرهای یکپارچه، وزن سبک‌تر و دسته‌های کنترل بندانگشتی جدید اشاره کرد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید هدست Vive غیر مجاز می باشدmos وجود دارد و زمان عرضه‌ی آن اواسط مهر ماه خواهد بود.

هدست Vive غیر مجاز می باشدmos که ابتدا در رویداد CES امسال رونمایی شد، به دو صفحه‌ی RGB LCD با اندازه‌ی ۳.۴ اینچ مجهز شده است که هرکدام رزولوشن ۱۷۷۰ در ۱۴۴۰ دارند. همچنین، صفحه‌نمایش مذکور از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز بهره‌مند است و میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای دارد. اچ‌تی‌سی درباره‌ی تجهیزات نوری و لنزهای به‌کاررفته در این دستگاه جزئیات زیادی منتشر نکرده است؛ ولی ادامه‌ی استفاده از لنزهای Fresnel در هدست Vive غیر مجاز می باشدmos تأیید شده است.

ازآنجا‌که Vive غیر مجاز می باشدmos به‌طور پیش‌فرض هدستی باسیم‌ است، نمایشگر آن در حالت استاندارد به‌وسیله‌ی درگاه دیسپلی‌پورت 1.2 و USB 3.0 به رایانه متصل می‌شود. افزون‌بر‌این، می‌توان با خرید آداپتور بی‌سیم مبتنی‌بر WiGig از اچ‌تی‌سی، هدست را به‌طور بی‌سیم به رایانه متصل کرد.

هدست واقعیت مجازی Vive غیر مجاز می باشدmos از سیستم موقعیت‌یابی inside-out با آزادی‌عمل ۶ درجه‌ای بهره می‌برد که برای دستیابی به آن، از ۶ دوربین به‌همراه حسگر شتاب‌سنج و ژیروسکوپ استفاده می‌کند. سیستم موقعیت‌یاب جدید عامل اصلی تمایز هدست جدید اچ‌تی‌سی از مدل اصلی Vive و Vive Pro است؛ چراکه Vive غیر مجاز می باشدmos برای ردیابی موقعیت کاربر به حسگرهای خارجی نیازی ندارد. همین امر باعث ساده‌سازی مراحل نصب دستگاه شده و بعضی از مشکلات استفاده از آن را از بین می‌برد. البته اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نباید انتظار عملکرد کاملا پایداری مانند استفاده از حسگرهای خارجی داشته باشیم. Vive غیر مجاز می باشدmos نیز مثل سایر هدست‌های واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی از هدفون‌های استریو سه‌بعدی مخصوص این شرکت به‌همراه میکروفون بهره می‌برد.

افزون‌بر‌این، هدست جدید اچ‌تی‌سی از دسته‌های کنترل جدید بندانگشتی برخوردار است که موقعیت‌یاب inside-out هدست آن را ردیابی می‌کند. این دسته‌ها از ویژگی‌هایی مثل قابلیت لمسی، دو دکمه‌ی اجرای عمل، یک ماشه، یک جوی‌استیک، یک بامپر، یک دکمه‌ی گریپ و تمامی قابلیت‌های موجود در دسته‌های نسل جدید واقعیت مجازی بهره‌مند هستند. با‌این‌حال، باید به نکته‌ای مهم درباره‌ی دسته‌های کنترل غیر مجاز می باشدmos توجه کرد. این دسته‌ها با دو باتری AA کار می‌کنند که امکان شارژشان از بیرون وجود ندارد؛ بنابراین، کاربران ناچار هستند با اتمام شارژ باتری‌ها، آن‌ها را تعویض کنند.

یکی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد Vive غیر مجاز می باشدmos طراحی ماژولار پنل جلویی آن است که می‌توان آن را جدا و با پنل دیگری جایگزین کرد و قابلیت‌های جدیدی به هدست افزود. اولین ماژول طراحی‌شده برای این هدست که Vive غیر مجاز می باشدmos External Tracking Mod نام دارد، امکان موقعیت‌یابی بیرونی هدست را به‌وسیله‌ی اکوسیستم موقعیت‌یابی SteamVR فراهم می‌کند که البته به‌معنی نبود امکان استفاده از دسته‌های غیر مجاز می باشدmos نیز خواهد بود. این ماژول در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.به‌گفته‌ی اچ‌تی‌سی، هدست Vive غیر مجاز می باشدmos از نسل‌های قبلی خود وزن سبک‌تری دارد و در‌عین‌حال، نمایشگر هدست از سربندی مشابه با Vive Pro استفاده می‌کند که از ارگونومی بهبودیافته برای متعادل‌کردن وزن به‌منظور راحتی بیشتر بهره‌مند است. هدست واقعیت مجازی Vive غیر مجاز می باشدmos یازدهم مهر با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه می‌شود. با‌این‌حال، اچ‌تی‌سی پیش‌فروش هدست مذکور را از این هفته برای علاقه‌مندان آغاز می‌کند.

منبع : https://www.anandtech.com/show/14871/htc-vive-غیر مجاز می باشدmos-headset-finalized-oct3-launch


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۹:۴۴ ] [ امیر روزی طلب ]

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در سال 2023 میلادی برای کشورهای مختلف توسط کارشناسان و تحلیل‌گران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا پیش‌بینی شد.

بر اساس برآورد جدیدی که توسط کارشناسان و تحلیل‌گران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا انجام شده است، تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در برخی از کشورها طی سال‌های 2018 تا 2023 به میزان چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد که بیشترین رشد به کشورهایی چون هند، چین و آمریکا تعلق خواهد داشت. در ادامه تعداد این کاربران را طی سال‌های 2018 و 2023 مقایسه می‌کنیم.

تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در سال 2023
تعداد کاربران شبکه های اجتماعی در چین در سال 2018 میلادی حدود 673.5 میلیون کاربر بوده است که بر اساس تحلیل و پیش‌بینی کارشناسان موسسه استاتیستا این تعداد در سال 2023 میلادی به حدود 800 میلیون کاربر افزایش پیدا خواهد کرد. تعداد کاربران کشور هند نیز در سال 2018 حدود 326.1 میلیون بوده است که در سال 2023 به 447.9 میلیون کاربر خواهد رسید. آمریکا نیز در سال 2018 حدود 243.6 میلیون کاربر داشته است که این آمار برای سال 2023 میلادی با افزایش کمی به 257.4 خواهد رسید. برزیل هم از 95.2 میلیون کاربر سال 2018 به 114.5 میلیون کاربر در سال 2023 میلادی می‌رسد.

آماری که از سوی موسسه تحقیقاتی statista منتشر شده حاکی از آن است که تعداد کاربران شبکه‌های مجازی در کشورهای پرجمعیت چون هند، چین و آمریکا طی سال‌های 2018 تا 2023 میلادی با افزایش چشمگیری همراه خواهد بود، اما در سایر کشورها که از جمعیت زیادی بهره نمی‌برند مثل آلمان، فرانسه، انگلستان و کره جنوبی این افزایش اندک است و آنچنان به چشم نخواهد آمد.

منبع : https://www.statista.com/statistics/278341/number-of-social-network-users-in-selected-countries/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۸:۴۰ ] [ امیر روزی طلب ]

کامنت مارکتینگ یا Comment Marketing با معنای افزایش بازدید وب سایت، افزایش میزان فروش و محبوبیت وب سایت از طریق ارسال نظرات کاربران می باشد.

هم اکنون ۹۹٫۹ درصد وب سایت ها دارای یک بخش بانام نظرات می باشند که جهت درج دیدگاه توسط کاربران کاربرد دارد.

کامنت مارکتینگ چیست؟ به صورت معمول از کامنت مارکتینگ می توان برای سه هدف استفاده کرد .

کسب بک لینک از طریق کامنت گذاری

بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعال هستند کامنت مارکتینگ را یکی از راه های دریافت بک لینک رایگان می دانند . هر چند گوگل در سال های اخیر این روش را نامناسب دانسته و ارزش و اعتبار این بک لینک ها را کاهش داده است اما به معنای فراموش شدن این روش نمی باشد . همواره باید در تلاش باشیم تا راهی بهتر از این نوع کسب بک لینک را پیدا کنیم.

بهبود سئو سایت با پاسخ به نظرات

علاوه بر کسب بک لینک رایگان از طریق نظرات می توان جهت بهبود سئو نیز از این طریق استفاده کرد. گوگل اهمیت زیادی به فعالیت کاربران در سایت می دهد. سایت هایی که توانستند از نظرات کاربران استفاده کنند به رتبه های بالا دست یابند سایت مهرنیوز یک نمونه مناسب در این زمینه است. زمانی که کاربران در سایت نظرات خود را درج می کنند گوگل متوجه محبوبیت سایت شما و اهمیت مطالب سایت برای کاربران را متوجه خواهد شد. هم چنین باتوجه به اینکه نظرات ارسال شده توسط کاربران در رابطه با موضوع مطلب می باشد در نتیجه موجب افزایش اصطلاحات در این رابطه خواهد شد و شانس کسب رتبه در عبارات طولانی افزایش خواهد یافت.

افزایش فروش با هدف گذاری در نظرات

 

یکی از بهترین راه های جهت افزایش اعتماد در میان کاربران پاسخ دهی به نظرات و مشارکت کاربران در بخش نظرات می باشد. زمانی که یک کاربر به صفحه محصول شما وارد می شود با مطالعه بخش های مختلف و بخصوص نظرات کاربران و خریداران قبلی اعتماد بیشتری نسبت به شما و کسب و کار شما کسب خواهد کرد که در این صورت به صورت قابل توجهی میزان فروش شما افزایش خواهد یافت.

استفاده از کامنت مارکتینگ برای بهبود سئو سایت
همان گونه که گفته شد کامنت مارکتینگ با هدف افزایش فروش ، محبوبیت وب سایت و بهبود جایگاه سایت در نتایج گوگل است هر سئو سایت نیازمند نوع فعالیت مختلف است برای داشتن قیمت های سئو می توانید لیست هزینه سئو را مطالعه بفرمایید. در این مقاله سعی داریم تا استراتژی هایی ازکامنت مارکتینگ و تاثیر آن بر سئو سایت را معرفی کنیم.

مهم ترین استراتژی هایی که می توانند در اثر بخش کردن کامنت مارکتیک موثر باشند:
- پاسخ سریع به نظرات کاربران . در غیر این صورت کاربر به سراغ دیگر سایت ها خواهد رفت
- پاسخی دقیق و بدون ارجاء کاربر به دیگر صفحات و بخش های سایت
- اطلاع رسانی به کاربر از طریق ایمیل یا پیامک پس از پاسخ به دیدگاه

علت تاثیر کامنت مارکتینگ در سئو داخلی چیست؟
۱- افزایش میزان رضایت کاربران از محتوای صفحه
یکی از فاکتور های سئو و بهینه سازی سایت رضایت کاربران می باشد .سایت مدیسه با داشتن چنین قابلیتی علاوه بر تاثیر گذاری بر سئو برای کاربران نیز جذاب است. گوگل روش های زیادی برای بررسی و سنجش میزان رضایت کاربران از وب سایت ها دارد که همگی توسط الگوریتم رنک برین آنالیز می شوند.
صفحاتی از وب سایت ها که دارای بخش نظرات می باشند و هم چنین محتوایی ویژه و سوال برانگیز ارائه می دهند دارای زمان حضور یا همان Dwell Time بیشتری خواهند بود.

۲- افزایش کلمات موجود در صفحه و تقویت کلمه کلیدی
هر کاربر دارای ادبیاتی خاص می باشد و زمانی که در سایت شما اقدام به نظر دهی می کند با همان ادبیات خاص خود و کلمات مدنظر خود کامنت خود را ثبت می کند . همین گستردگی دایره ادبیاتی در سایت موجب افزایش میزان کلمات موجود در سایت و همچنین افزایش میزان عبارت مرتبط با کلمه کلیدی اصلی صفحه می شود. در طراحی وب سایت رعایت این اصل بسیار اهمیت دارد چرا که خبر شما باید در صفحات اول قابل دیدار است.
این احتمال بسیار وجود دارد که سوالات کاربران در بخش نظرات درج شده اند بعد ها توسط دیگر کاربران جستجو شود که موجب افزایش اعتبار شما و ارزشمند بودن صفحه شما در نزد گوگل خواهد شد.

۳- بروز رسانی مستمر صفحه
توجه گوگل به محتوای ماندگار و ارزشمند بسیار زیاد است . ارسال نظر توسط کاربران در سایت نشان دهنده ماندگاری و ارزشمندی محتوای شما می باشد. همچنین زمانی که یک نظر توسط کاربر در سایت شما درج می شود موجب بروزرسانی محتوای سایت و اضافه شدن بخشی به محتوای صفحه می شود .بروزرسانی مداوم سایت برای کاربران جذاب است و اکثر سایت هایی که به موفقیت رسیدند مثل دیدستان این اصل را به خوبی می دانند. هردو عامل موجب افزایش مجبوبیت نزد گوگل و همچنین موجب بهبود جایگان در نتایج گوگل خواهد شد.

تکنیک هایی برای کامنت مارکتینگ در سایت
با استراتژی هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد شما خواهید توانست که به صورت چشم گیری میزان کامنت مارکتینگ را در سایت خود بهبود ببخشید و در نتیجه به هدف هایی که پیشتر از این آن ها را معرفی کردیم برسید.
۱- تشویق کاربران به ارسال دیدگاه
به صورت کلی مشارکت کاربران وب سایت هایی با موضوعات تخصصی در سایت کم می باشد. آن ها کمتر ترجیح می دهند که نظرات خود را در سایت به اشتراک بگذارند. شما باید به آن ها اعلام کنید که ارسال نظر توسط آن ها برای شما بسیار ارزشمند می باشد.
بهترین راه استفاده از جملاتی برای تشویق کاربران برای ارسال نظر می باشد . شما بهتر است که در بالای بخش نظرات جمله ای جهت تشویق آن ها برای درج نظر قرار دهید.
تشویق آن ها به درج کامنت می تواند میزان مشارکت را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.
۲- پاسخ دهی کامل با هدف سئو
همه ما دیگر این را می دانیم که محتوا پادشاه هست . همواره تمامی افرادی که اقدام به تولید محتوا میکنند دغدغه ای در جهت کمبود محتوا دارند . نظرات کاربران به شما کمک خواهد کرد تا دید بهتری را نسبت به موضوع مطلب پیدا کنید و بتوانید به صورت مداوم مقاله خود را بروز کنید. به سایت طرفداری توجه کنید اگر که نظرات کاربران مورد تایید باشد به راحتی مطلب سایت را تغییر می دهد.
هم چنین یک دیدگاه در سایت همانند یک پاراگراف از مقاله شما می باشد و به همان میزان دارای ارزش می باشد . هرگاه نظری را در سایت خود دریافت کردید ، سعی کنید پاسخی کامل و با هدف سئو و برپایه کلمات کلیدی خود ارائه کنید. با این روش شما حجم محتوای صفحه خود را خواهید توانست که افزایش دهید . هم چنین میزان نرخ استفاده از کلمات کلیدی به شکل چشم گیری افزایش خواهد یافت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۶:۴۰ ] [ امیر روزی طلب ]

اپلیکیشن تغییر چهره Zao در چین به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و در همین راستا، جنجال های اپلیکیشن FaceApp در حال تکرار است.

اپلیکیشن تغییر چهره Zao از چهره افراد در هزاران سریال و فیلم استفاده می کند. کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن تنها کافیست تصویر خود را در آن آپلود کنند. این اپلیکیشن هم اکنون به محبوبیت بالایی در کشور چین دست پیدا کرده و بیشترین دانلود را در میان برنامه های رایگان سیستم عامل iOS از آن خود کرده است.

در گذشته اپلیکیشن تغییر چهره فیس اپ به دلیل نقض حریم خصوصی افراد با مشکلات زیادی روبه‌رو شده بود و به نظر می رسد چنین مشکلاتی نیز سد راه سازندگان اپلیکیشن تغییر چهره Zao شود. به نظر می رسد این اپلیکیشن در کمتر از 10 ثانیه می تواند چهره افراد را روی صورت افراد مشهور در فیلم ها و سریال ها قرار دهد، البته برای بهترین نتیجه باید مدت زمان بیشتری را صرف کار با این اپلیکیشن کرد.

در حال حاضر کلیپ های کمی برای استفاده موجود است و به نظر می رسد توسعه دهندگان برای افزایش آن ها در حال بهبود الگوریتم های خود هستند. تکنولوژی مورد استفاده در این اپلیکیشن تغییر چهره شباهت زیادی به فناوری توسعه یافته توسط امپریال کالج لندن دارد. در حالی که این اپلیکیشن به محبوبیت بسیاری بالایی دست پیدا کرده است، بسیاری نگران امنیت اطلاعات کاربران هستند.

این اپلیکیشن توسط Changsha Shenduronghe Network Technology توسعه پیدا کرده که زیرمجموعه Momo است. این شرکت در زمینه سرویس های دوست یابی و استریم زنده فعالیت دارد. در بخش مربوط به حریم خصوصی این اپلیکیشن به امکان استفاده از اطلاعات ایجاد شده توسط توسعه دهنده اشاره شده است.

پس از انتقاد از عملکرد اپلیکیشن تغییر چهره Zao، توسعه دهنده آن خبر از حذف اطلاعات کاربران از سرورهای خود پس از حذف آن ها از اپلیکیشن داد. بنابراین زمانی که کاربران اطلاعات خود را از اپلیکیشن Zao حذف می کنند، توسعه دهنده نیز دیگر به آن ها دسترسی ندارد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/9/2/20844338/zao-deepfake-app-movie-tv-show-face-replace-privacy-policy-concerns


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]

  پروسه طراحی وب برای هر کس می ‌تواند متفاوت باشد. هنرمندان گرافیست و انیماتورهای دیجیتال، تنها کسانی هستند که برای وب، نرم ‌افزار می ‌سازند. برنامه ‌ریزی برای این منظور اگرچه به نظر طولانی نیست، ولی به فرآیند خلاقانه می‌ انجامد. در اینجا چند ایده مطرح می ‌شود که می‌ تواند برای طراحی واسط‌ های تازه وب به کار گرفته شود.

شروع پروژه

این بخش شاید پراضطراب و زمانگیرترین قسمت اجرای یک پروژه باشد. زمانی که شما یک سنگ کاملا نتراشیده دارید و می ‌خواهید با آن کار کنید، ایده ‌ها چنان سریع از ذهن شما عبور می‌ کنند که نمی ‌توانید یکی را انتخاب کنید. در این صورت شاید بهتر باشد یک گام به عقب برگردید و درباره جنبه ‌های ساده پروژه تحقیق کنید.

شما یا مشتری‌ تان در شیء تکمیل شده به دنبال چه چیزی می ‌گردید؟ آیا آیتم خاصی وجود دارد که بخواهید بدون پرسیدن از کاربر در صفحه قرار دهید؟ قبل از این که وارد فرآیند دیجیتال شوید، سعی کنید چند مدل اولیه رسم کنید داشتن یک مدل اولیه کامل و جامع مانند دیوار به شما کمک بسیاری می کند. برای کسانی که استعداد هنری کمتری دارند، حتی یک طرح خام نیز می ‌تواند الهام بخش باشد. یک طرح اولیه نه تنها به عنوان یک راهنما، بلکه بستری برای صفحه‌ های آینده شماست.

بررسی گالری ‌های طراحی

برخی طراحان معتقدند گالری‌ های طراحی برای وب هیچ ارزشی ندارند. آنها کپی ‌برداری از ایده طراحان دیگر را کاری پست می‌ دانند، ولی برخی دیگر اعتقاد دارند طراحان، طرح‌ هایشان را در این مکان‌ ها ارائه می‌ کنند تا دیگران از آنها الهام بگیرند. الهام گرفتن از طرح های بزرگ هیچ اشکالی ندارد اما هیچ وقت سعی نکنید سایت  خود را مانند مدیسه طراحی کنید چرا که برای کاربر خنده دار می شود و موقعیت خود را نیز از دست می دهید.

هیچ اشکالی در قرض گرفتن ایده وجود ندارد! به وجود آوردن زیبایی این است که روش‌ های هنرمندان مختلف را بگیرید و به شیوه خود از آنها استفاده کنید. طراحان وب واقعی قادرند این کار را بخوبی انجام دهند و واسط‌ های خودشان را بسادگی به وسیله حافظه و الهامات دنیای بیرون بسازند. امروزه گالری ‌های CSS آنلاین برای طراحان تازه‌ کار فوق ‌العاده هستند.

اجرای آزمایشی برای واسط

قبل از هرگونه کدنویسی یا نهایی کردن طراحی، کمی‌ وقت صرف کنید و فرآیند مرورگری را تصور کنید. اگر ممکن است خود را جای کاربری بگذارید که وارد وب‌سایت شما می ‌شود، بیندیشید کجاها کلیک می ‌کنند و چه چیزی به نظرشان جذاب‌ تر می‌ رسد. این تکنیک کمک می ‌کند خودتان را از موقعیت یک طراح بیرون بیاورید و موارد را از دید وسیع ‌تری مشاهده کنید.

اگر کمی ‌وقت بگذارید براحتی می ‌توانید چگونگی تعامل کاربر با منو یا لینک‌ های صفحه‌ تان را متصور شوید. این اصل درطراحی وب سایت شرکتی بسیار مهم است چرا که اخبار فقط حاوی متن هستند و این طراحی سایت است که باعث جذابیت سایت می شود. اگر 3 ساعت به طور پیاپی روی یک طرح کار کنید، این فرآیند می ‌تواند سخت و کسل کننده باشد. بنابراین به خود استراحت بدهید و کمی‌ راه بروید حتی اگر 15 دقیقه باشد.

انجام طراحی برای مقایسه

این مرحله کمی‌ بیشتر زمان می ‌گیرد، ولی اگر نیاز مالی ندارید پیشنهاد می ‌شود آن را به آرامی‌ انجام دهید. اگر یک طرح اولیه قوی طراحی کنید ممکن است باعث شود چند طرح دیگر به ذهنتان بیاید تا از بین آنها انتخاب کنید. این کار در فتوشاپ براحتی قابل انجام است، حتی اگر در طراحی با کاغذ و قلم ماهر نباشید. این امر باعث می شود که مثلا اگر بخواهید از طرح سایت های مطرح مثل نماشا الهام بگیرید ابتدا آن طرح را در فتوشاپ پیاده سازی کنید سپس بهترین طرح را برگزینید و هزینه زیادی برای طراحی سایت پرداخت نکنید.

برخی افراد این مرحله را سخت و عامل کند شدن فرآیند ساخت می ‌دانند. اگر آینده ‌نگر هستید پس بدانید این روش، در مراحل پایانی ساخت به نجات شما خواهد آمد.

فضا گذاری

فضای سفید در هر طراحی خوب، به چشم می ‌خورد. اگر عناصر صفحه بدرستی کنار یکدیگر قرار بگیرند شما یک تناسب طبیعی در آنها پیدا خواهید کرد. صفحه ‌های وب که با شبکه ‌بندی و قابلیت دسترسی آسان‌ تر کدنویسی شده است، مرتب‌ تر و برای استفاده راحت ‌تر خواهد بود. این خالی بودن فضا در بالا آمدن سایت در موتور های جستجو هم تاثیر گذار است چرا که کاربر را سردرگم نمی کند و شما را موفقیت نزدیک تر می کند.

حرکت در مسیر فضای سفید کلیدی برای حذف عناصری است که امکان دارد فضای اضافی اشغال کرده باشند. این موضوع در تمام مراحل طراحی به عنوان یک قانون، درست خواهد بود. مطمئن شوید محتوای صفحه ‌تان مثل پاراگراف‌ ها، سرنوشته‌ ها، تصاویر و ویدئوها فضای کافی برای نفس کشیدن و تعامل با بازدیدکنندگان سایت‌تان دارند.

نوشتن یک فهرست کوچک از عناصری که برای صفحه لازم هستند، راه بسیار خوبی برای شروع کار است. این عمل ممکن است موجب تغییر شیوه طراحی وب‌سایت‌ تان شود، نشان می ‌دهد این سیستم تا چه حد می ‌تواند متحرک باشد. به عنوان مثال می‌ توان در سایت نمناک  به باکس‌ های جستجو، دکمه ‌های اشتراک‌ گذاری رسانه‌ های اجتماعی، لینک‌ ها یا آیکن ‌های خرید، پست‌ های برجسته بلاگ یا حتی یک فرم ارتباطات کوچک اشاره کرد.

زمانی که به طراحی مشغول می ‌شوید احساس راحتی کردن به ذهن شما اجازه می ‌دهد آزادانه سیر کند. اینجاست که ایده‌ های نو متولد و الهامات هوشمندانه شعله ‌ور می ‌شود. ساخت وب‌سایت هیچ گاه کار ساده‌ ای نبوده است، ولی اگر بتوانید زمان ساخت و یادگیری را از یکدیگر جدا کنید، کاری کاملا مفرح خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۶:۳۸ ] [ امیر روزی طلب ]

نایکی جدیدترین کفش هوشمند خود به نام نایکی Adapt Huarache را رونمایی کرد. این کفش قابلیت باز و بسته کردن بند کفش را داشته و می توان از طریق سیری آن را کنترل کرد.

کاربر می تواند با نصب برنامه Nike Adapt از طریق اپل واچ یا آیفون بند کفش Adapt Huarache را بدون دخالت دست باز و بسته کند.

نایکی می گوید این کفش همانند مدل هوراچی (Huarache) سال 1991 از لاستیک مصنوعی نئوپرن و اسکلت خارجی بهره مند است، با این تفاوت که در مدل جدید دو چراغ LED با قابلیت تغییر رنگ به زیر هر جفت اضافه شده. رنگ آمیزی چراغ ها با توجه به پاها و فعالیت ها قابل تغییر دادن است.

کاربران می توانند به کمک Siri Shortcuts دستوراتی که بیشتر استفاده می شوند را در دسترس قرار دهند. برای این منظور می توان دستورات باز کردن و بستن بندها و یا تعویض چراغ را دم دست قرار داد.

کفش نایکی Adapt Huarache از تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) در اپلیکیشن SNKRS و در بعضی فروشگاه ها عرضه خواهد شد. سازنده هنوز قیمت این محصول را اعلام نکرده ولی به نظر نمی رسد قیمت چندان بالایی داشته باشد چون کفش Adapt BB که اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد تنها 350 دلار قیمت داشت.

جالب است بدانید کفش Adapt BB مدت کوتاهی پس از عرضه به دلیل به روز رسانی اندروید به مشکل خورد به طوری که کاربر نمی توانست بند آن را باز و بسته کند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/8/29/20838492/nike-adapt-huaraches-apple-watch-siri-iphone


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۷:۱۸ ] [ امیر روزی طلب ]

یکی از مواردی که در سال 2019 در الگوریتم امتیاز دهی گوگل برای سئو سایت تاثیر به سزایی دارد ، نرخ کلیک یا CTR است ، در این مقاله قصد داریم بفهمیم CTR چیست و همچنین راه های افزایش نرخ کلیک سایت را با هم بررسی کنیم.

مقدمه ای بر اینکه CTR چیست ؟

CTR چیست؟ CTR مخفف کلمه click through rate و به معنی نرخ کلیک می باشد ، و به نسبت میزان مشاهده در نتایج جستجوی گوگل (impression) به تعداد کلیک روی سایت شما CTR می گویند.Impression چیست؟ Impression سایت ، تعداد دفعات دیده شدن سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است ، بیشترین میزان Impression مربوط به سایت هایی است که در نتایج جستجو در صفحه اول قرار دارند و فرقی هم ندارد که در لینک اول باشند یا لینک آخر ، وقتی یک کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می کند ، Impression برای تمامی سایت هایی که در صفحه هستند ثبت می شود ، حالا اگر کاربر به صفحه دوم نتایج جستجو برود باز هم Impression برای تمامی سایت های صفحه دوم ثبت می شود ، حتی اگر یک سایت در قسمت نمایش تصاویر هم باشد ، باز هم Impression برای آن سایت ثبت می شود.

نرخ کلیک سایت برای هر کلمه یا هر صفحه متفاوت است ، برای مثال ممکن است نرخ کلیک دو کلمه که به یک صفحه اشاره می کنند ، با هم متفاوت باشد ، متوسط میزان CTR کلماتی که به یک صفحه از سایت اشاره می کنند ، CTR آن صفحه را نشان می دهد.

اهمیت CTR

 

بیشترین میزان CTR مربوط به لینک اول نتایج جستجو است ، طبق آخرین و جدیدترین آمار جهانی ، لینک یک نتایج جستجو به طور متوسط نزدیک به 32 درصد CTR را کسب می کند ، البته این این میزان نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده است و دلیل آن هم می تواند اضافه شدن برخی از قابلیت ها مثل rich snippet ، نمایش اخبار ، نقشه راه گوگل و … باشد ، البته به همه این ها باید تبلیغات گوگل را هم اضافه کرد که خود تاثیر زیادی روی CTR لینک اول دارد ، لازم به ذکر است با توجه به همه این موارد ، هنوز هم CTR لینک اول به اندازه CTR رتبه های 2 تا 5 نتایج جستجو است و این اهمیت قرار داشتن در رتبه یک نتایج جستجو را نشان می دهد.

البته 32 درصد که به آن اشاره کردیم مربوط به CTR کسب شده از طریق جستجو با دسکتاپ است و این میزان CTR برای موبایل ، نزدیک به 24 درصد است ، همچنین این آمار متوسط نرخ CTR است و در بعضی موارد ممکن است CTR رتبه یک گوگل بیشتر از 80 درصد باشد و همچنین در بعضی موارد ممکن است کمتر از 20 درصد باشد.

چگونه CTR سایت خود را افزایش دهیم؟....

برای مطالعه ادامه این مطلب و اجرای آن در سایت خود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/whats-ctr/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۷:۲۱ ] [ امیر روزی طلب ]

تیم OG در تورنمنت The International بازی دوتا 2 موفق به کسب جایگاه نخست و دریافت جایزه 15 میلیون دلاری از مجموع جوایز 34 میلیون دلاری شد. نکته جالب توجه اینکه جایزه این مسابقه از جایزه ای که قهرمانان پرآوازه مسابقات تنیس می گیرند نیز بیشتر است.

«Rod Breslau» از مشاوران ورزش های الکترونیک در رابطه با پول زیادی که تیم پنج نفره OG برنده شده می گوید:

«سهم هر نفر از این جایزه 15 میلیون دلاری حدود 3.1 میلیون دلار می شود. این جایزه از جایزه های مسابقات قهرمانی بزرگ از جمله تنیس هم بیشتر است. مثلاً تایگر وودز توانست در مسابقات مسترز 2019 تنها 2.07 میلیون دلار برنده شود. حتی در مسابقات گرنداسلم ویمبلدون نیز بزرگانی همچون نواک جوکوویچ صربستانی از مردان و سیمونا هالپ رومانیایی از زنان هر کدام 2.9 میلیون دلار جایزه به خانه بردند.»

جوایزی که سال جاری میلادی در مسابقات مختلف به مقام نخست تعلق گرفته را با جایزه 15 میلیون دلاری تورنمنت دوتا 2 مقایسه کنید:

مقام نخست مسابقات تنیس ویمبلدون - 2.9 میلیون دلار
مقام نخست مسابقات مسترز - 2 میلیون دلار
مقام نخست مسابقات اتومبیلرانی ایندی 500 - 2.6 میلیون دلار
مقام نخست اولین جام جهانی فورتنایت - 3 میلیون دلار
حتی تیم بازنده یعنی Team Liquid نیز جایزه 4.5 میلیون دلاری برنده شد که به هر کدام از اعضای تیم چیزی در حدود 892 هزار دلار می رسد که باز هم رقم قابل توجهی است.

همچنین تیم OG اولین تیمی است که دو سال پیاپی جایگاه نخست را از آن خود می کند. علاوه بر این دستاورد، این تیم با بردن جایزه 15 میلیون دلاری کسب بزرگ ترین جایزه در تاریخ ورزش های الکترونیکی را نیز به نام خود ثبت کرد.

ممکن است تصور کنیم به علت محبوبیت بیشتر مسابقات اتومبیلرانی یا تنیس و قهرمانان پرآوازه آنها، جایزه این مسابقات هم باید بیشتر باشد ولی در عمل اینگونه نیست؛ حالا اگر گیمر بسیار حرفه ای باشید و در تورنمنتی مانند دوتا 2 به مقام نخست برسید جایزه ای به مراتب بیشتر نصیبتان می شود.

نکته جالب اینکه بازیکنان مسابقات اتومبیلرانی و تنیس باید تمرینات فیزیکی بسیار مشکلی را پشت سر گذاشته و حین مسابقات با عرق ریختن فراوان به کسب مقام نخست امیدوار باشند.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/25/dota-2-the-international-2019-win-sets-records/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۵:۰۲ ] [ امیر روزی طلب ]

استاندارد سندباکس شرکت گوگل علاوه بر شخصی سازی تبلیغات، اثر وب را محدود کرده و از حریم شخصی و محرمانه افراد محافظت می کند.

شرکت گوگل در حال ساخت مجموعه ای از استانداردهای باز به نام Privacy Sandbox است. استاندارد سندباکس منجر به شخصی سازی تبلیغات شده و از داده های محرمانه افراد محافظت می کند. این طرح پیشنهادی عمدتا روی قدرت اعداد تمرکز دارد. در صورتی که داده های شما بخشی از یک گروه بزرگتر باشند، تبلیغ کنندگان دیگر نمی توانند شما را مورد هدف قرار دهند. برای شروع، گوگل به دنبال روش هایی است که نشان دهد شما، عضوی از یک گروه با سلایق تبلیغاتی خاص هستید.

این شرکت قصد دارد تا بودجه حریم خصوصی را روی سایت ها اعمال کند. طبق این سیاست، هر سایت تنها در صورتی می تواند از کاربر تقاضای اطلاعات کند که متعلق به یک گروه بزرگتر باشد، در غیر این صورت درخواست داده ها مسدود می شوند. کمپانی های گوگل و اپل همچنین به دنبال راهی جهت پیگیری محاوره های تبلیغاتی هستند. گوگل امیدوار است که استاندارد سندباکس نیز مانند PrivacyPass عمل کرده و علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، حریم شخصی کاربران را نیز حفظ کند.

سندباکس نیز همانند سایر استانداردهای باز، تنها در صورتی موثر خواهد بود که به طور معقولانه به کار گرفته شود. به عنوان مثال گوگل به سختی توانسته است امکان اجرای ویدیوهای VP9 را در برخی دستگاه ها میسر کند. به هر حال این کمپانی اعلام کرده که دلایل خوبی جهت پذیرش استاندارد سندباکس وجود دارد.

حریم خصوصی، یکی از بزرگ ترین نگرانی های ممکن برای بسیاری از افراد و شرکت ها محسوب می شود، اما مسدود کردن کوکی ها کمک زیادی به حفظ حریم خصوصی نمی کند. سندباکس حریم خصوصی در واقع تعادلی را بین نمایش تبلیغات در وب و محافظت از داده های کاربران برقرار می کند.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/22/google-proposes-privacy-sandbox/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۹:۳۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ][ ۱۶ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب