ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

براي اينكه در صدر نتايج جستجو گوگل باشيد بايد تمام موارد سئو سايت را رعايت كنيد. اما در حين انجام بهينه سازي خطاهايي وجود دارد كه هر يك از آنها ممكن است تمام تلاش هايي كه در جهت به نتيجه رساندن وب سايتتان انجام داده ايد را از بين ببرد.

استفاده از عنوان هايي كه جستجو مي شوند

قبل از اينكه شروع به نوشتن محتوايي كنيد، مطمئن شويد عنواني كه انتخاب كرده ايد مناسب بوده و از هدفگذاري درستي برخوردار است تا مانند ايسنا از اين طريق كاربران خود را از دست ندهيد. براي مثال:

ممكن است كاربري كلمه " سئو " را در گوگل سرچ كند؛ يعني او قصد دارد اطلاعاتي از سئو و اينكه "سئو چيست" دريافت كند. اما اگر كاربري " بهبود سئوي سايت" را در گوگل سرچ كند، نشان دهنده اين است كه به دنبال مطالبي است كه چگونه مي توان از طريق سئو، سايت را ارتقا داد.

كنار گذاشتن تكنيك هاي سنتي سئو

همه چيز در حال توسعه و تغيير مي باشد؛ اين تغييرات بر دنياي SEO نيز تاثير مي گذارد و قوانين بيشتر و پيشرفته تر مي شود. پس براي اينكه بتوانيد در صدر نتايج گوگل قرار بگيريد حتما بايد خود را با اين تغييرات همگام بسازيد و از تكنيك هاي مدرن سئو وب سايت استفاده كنيد. براي به دست آوردن كلمات كليدي مناسب و بهتر، گوگل به تازگي الگوريتمي به نام Google BERT را به روز رساني كرده است كه كمك مي كند تا محتواها و سوالات كاربران را بهتر بشناسد.

داده هاي ساختاريافته يا استراكچر ديتاها (Structured Data )

براي ديده شدن و به روز بودن، نبايد داده هاي ساختاريافته را فراموش كنيد. استراكچر ديتاها (structured data) باعث مي شوند كه سايتتان حتي در بالاتر از لينك يك قرار بگيريد. پس بايد در بهبود عملكردهاي جستجوي داخلي وب سايت خود بسيار زياد تمركز كنيد تا افرادي كه به سايت شما مراجعه مي كنند، بتوانند دقيقا به همان چيزي كه جستجو كرده اند دسترسي پيدا كنند.

۱- بهينه سازي نرخ تبديل يا CTR (Click Through Rate)

هدف نهايي كه تمام مشاغل و كارفرماها دنبال مي كنند جذب مشتري است. مهمترين و بدون هزينه ترين استراتژي براي افزايش در آمد بهينه سازي سايت مانند ديجي كالا نرخ تبديل يا CTR مي باشد. اگر بهينه سازي نرخ تبديل را فراموش كنيد، ممكن است مشتريان زيادي را از دست بدهيد.

· كسب و كار خود را با تبليغات از طريق اپليكيشن ها ارتقا دهيد

· از بين رفتن ترافيك سايت، به علت پايين بودن load صفحات در تلفن همراه

· مقايسه سئو و تبليغات كليكي گوگل ادوردز

۲- تمركز بر روي متن لنگر يا انكر تكست ها (Anchor Text)

بخش بزرگ استراتژي ساخت لينك براي محتواهاي سايت را انكر تكست ها (Anchor Text) تشكيل مي دهند. شايد اين ممكن باشد كه از منابع گوناگون لينك هاي مختلف دريافت كنيد، اما محتواهاي داخل سايت كه داراي انكر تكست هستند بسيار پر اهميت تر مي شوند. اين اصول يكي از مهم ترين اصل ها براي طراحي سايت شركتي است. از مزاياي استفاده از انكر تكست ها اين است كه از طريق آنها محتواها بسيار طبيعي تر بهينه سازي شده و نتايج بهتري از موتورهاي جستجوي دريافت خواهيد كرد.

۳- فقط بر روي محتواهاي متني تمركز نكنيد

استفاده از توليد محتواي متني نيز كم كم در حال كمرنگ شدن است و مردم به دنبال ساده ترين روش ها براي يادگيري هستند. يكي از اين روش هاي ساده استفاده از محتواهاي ويدئويي است. از مزاياي استفاده از محتواي ويدئويي مي توان به مواردي چون قالب بندي جذاب و زمان كمتر براي رتبه بندي اشاره كرد. همچنين گوگل اين را به خوبي مي داند كه محتواهاي ويدئويي در آينده بسيار پر طرفدار بوده و به همين دليل در قسمت Google SERP در حال اضافه كردن پادكست هايي مي باشد.

۴- برند سازي

گوگل علاقه زيادي به علامت هاي تجاري دارد و معتقد است: " برندها راه حل هستند".

ديگر امروزه سئو تنها به دنبال ترافيك سايت ها مانند عصر ايران نيست. بلكه جستجوگرها روز به روز، به محوريت برند بيشتر نزديك مي شوند. اگر به فكر برنده شدن در بازي سئو هستيد و مي خواهيد تجارت خود را به سود برسانيد و از يك نام تجاري معتبر برخوردار باشيد، بايد بر روي برند سازي تمركز كنيد.

۵- ديده شدن از طريق موبايل را فراموش نكنيد

اهميت بازديد سايت ها از طريق موبايل ها چندين برابر خواهد شد. دليل آن هم اين است كه امروزه بيشترين بازديدها از طريق موبايل انجام مي شود و سايت هايي كه براي نسخه موبايل آماده نيستند، به طور خودكار رتبه و نتيجه خود را از دست خواهند داد. پس در وهله اول سايت را براي نسخه موبايل آماده كنيد و از طريق آن ترافيك سايت خود را افزايش دهيد. سرعت لود صفحه و نحوه چيدمان را نيز در هنگام طراحي نسخه موبايل هرگز فراموش نكنيد.

۶- كاربران را به موتورهاي جستجو ترجيح دهيد

شغل شما به مشتري بستگي دارد نه به موتورهاي جستجو. زيرا در نهايت اين مشتري هاي واقعي هستند كه شما را به فروش و درآمد خواهند رساند.سايت هاي بزرگ كشور مانند بيتوته اين اصل را رعايت مي كنند. جريمه هاي گوگل هيچ گاه مشخص نيستند و هيچكس خبر ندارد در چه زماني گوگل رتبه بندي ها را كنار مي گذارد. اما با داشتن مشتريان وفادار و بيشتر و همينطور تبليغاتي كه از طريق آنها انجام مي شود به راحتي مي توانيد در بهترين نتايج جستجو قرار گرفته و جريمه هاي گوگل را كنار بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۵۷:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]

استفاده از حفاظ فلزي و حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني و تامين امنيت

شايد به هنگام شنيدن توصيه هايي از افراد مختلف براي استفاده از حفاظ پنجره يا حفاظ فلزي و يا انواع حفاظ ها اين سوال در ذهنتان پيش آيد كه استفاده از حفاظ پنجره چه اهميت وضرورتي دارد؟

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

اگر فرزند كم سن و سالي در خانه داريد يا اصلا فرزند كوچكي نداريد اما به هنگام آمدن افراد خردسال به منزل نگران بازيگوشي هاي آنها جلوي پنجره هاي در ارتفاع كم هستيد استفاده از حفاظ پنجره مي تواند خيال شما را از اين بابت آسوده نمايد.

 

حفاظ پنجره

 

اهميت استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره علاوه بر حفظ امنيت جاني افراد در برابر سقوط، از منزل شما در برابر سارقان نيز محافظ مي كند، با وجود حفاظ پنجره، سارقان قادر به ورود به منزل از طريق پنجره ها نخواهند بود.

همچنين برخي افراد نيز حفاظ پنجره را براي شكل و ظاهر زيبايي كه به ساختمان مي دهد استفاده مي كنند. حفاظ هاي شيك و مدرن ظاهر ساختمان را بسيار لوكس و زيباتر جلوه مي كنند.

 

حفاظ پنجره بيروني و داخلي

حفاظ پنجره بيروني كه گفته شد مي تواند از يك ساختمان ساده و معمولي، يك ساختمان شكيل و زيبا بسازد، ممكن است مورد پسند و سليقه برخي افراد نباشد و از نظر آنها، شكل و ظاهر ساختمان را تحت تاثير سو قرار دهد. اين افراد نيز نبايد نگران سقوط كودكان از پنجره و يا ورود سارق به منزل شان باشند، آنها مي توانند از حفاظ پنجره داخلي استفاده كنند اين حفاظ ها از داخل نصب مي شوند و نماي بيروني ساختمان را دچار تغيير و تحول نمي كنند. حفاظ هايي كه از داخل نصب مي شوند اندازه گيري متفاوتي از حفاظ هاي خارجي دارند، حفاظ هاي داخلي را بايد به هنگام ساخت به اندازه چارچوب داخلي پنجره توليد كرد.

سوالي كه در مورد نصب حفاظ پنجره داخلي پيش مي آيد درمورد نحوه تميز كردن پنجره است. دقت داشته باشيد كه حفاظ هاي داخلي ثابت نيستند و با توجه به اينكه از طريق لولا متصل مي شوند مي توان به راحتي آنها را باز و بسته كرد و به نظافت و تميز كردن شيشه پنجره ها اقدام نمود.

چه در مورد حفاظ هاي داخلي چه حفاظ هاي بيروني، بايستي نهايت دقت در طراحي صورت گيرد تا حفاظ مانع از عبور نور به داخل منزل نشود، حفاظ پنجره با تراكم بالا ممكن است باعث عدم رسيدن نور مناسب به داخل ساختمان شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره ايمني شيشه ها را نيز تضمين مي كند. از قديم الايام به ياد داريد كه برخورد توپ بچه هايي كه در كوچه ها مشغول بازي بودند همواره تهديدي براي شيشه پنجره ها محسوب مي شد. هرچند كه امروزه ديگر اين شيوه تفريح علاقمندان خود را از دست داده و بيشتر كودكان و نوجوانان اكثر اوقات خود را در منزل يا بدور از اجتماعات مي گذرانند اما برخورد هر شي يا پرتابه ديگري مي تواند سبب ايجاد خسارت در مورد شيشه هاي پنجره ها شود.

 

ايمني شيشه ها با استفاده از حفاظ پنجره

حفاظ پنجره كه حفاظ فلزي است عموما از جنس فلزاتي چون آلومينيوم و آهن ساخته مي شود و قيمت آن علاوه بر جنس، تحت تاثير عوامل مختلفي چون نوع طراحي، ميزان فلز به كار رفته در حفاظ پنجره و غيره است.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

علاوه بر استفاده از حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزني ترفند ديگري براي محافظت از منزل در برابر سارقان است. همچنين حفاظ شاخ گوزني نيز باعث ابهت بيشتر ساختمان و داشتن ظاهر و نمايي لوكس در آن مي شود. نيروهاي امنيتي و اجتماعي نيز استفاده از حفاظ هاي شاخ گوزني، بوته اي و ... را براي حفظ امنيت در ساختمان تاييد كرده و توصيه مي كنند.

 

امنيت بيشتر منزل با استفاده از حفاظ شاخ گوزني

همانطور كه مي دانيد امروزه افراد از ابزار و وسايل زيادي براي محافظت از منزل در برابر متجاوزان به اموال استفاده مي كنند. برخي بدين منظور منزل را مجهز به دزدگير مي كنند برخي ديگر از دوربين هاي مداربسته در داخل و اطراف منزل استفاده مي كنند و ... بيشتر اين شيوه ها هزينه بالايي را در پي دارند و شايد به همان اندازه نيز كارايي نداشته باشند و با قطع سيمي از كار بيفتند، نصب آنها نيز مشكل بوده و نياز به سرويس و نگهداري مداوم دارند. در اين بين استفاده از حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني بر روي ديوارها روش مناسبي است كه در حين حفظ امنيت منزل نياز به مراقبت پس از نصب ندارد و وظيفه محافظت از ساختمان را به نحو احسنت انجام مي دهد.

حفاظ شاخ گوزني در حال حاضر يكي از حفاظ هاي بسيار مورد پسند و استقبال در جامعه است كه همانطور كه شاخ گوزن راهي براي ايمني اين حيوان مهيا مي سازد استفاده از حفاظ شاخ گوزني نيز راهكار مناسبي براي حفاظت از ساختمان و ايمني بيشتر آن است.

 

حفاظ شاخ گوزني

 

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ درب آكاردئوني

حال كه در مورد حفاظ پنجره و حفاظ شاخ گوزني و انواع حفاظ روي ديوار ي صحبت كرديم شايد با خود بگوييد كه راهكار پيشنهادي ما براي جلوگيري از ورود افراد ناخواسته و سارقان از طريق درب به داخل منازل چيست؟ حفاظ درب آكاردئوني بهترين گزينه براي اين منظور مي باشد. حفاظ درب آكاردئوني را شايد در بيشتر آپارتمانها ديده باشيد. واحدهاي آپارتماني با استفاده از اين حفاظ امنيت واحد خود را تامين مي كنند.

 

حفاظ فلزي

نرده فلزي چيست؟ زماني كه مي گوييم نرده فلزي در واقع منظور اين است كه اين نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همين دليل هم اغلب به آن ها نرده فلزي گفته مي شود اما حفاظ ديوار و حفاظ پنجره نيز از جمله ديگر اسم هايي است كه به نرده فلزي نسبت مي دهند. شايد تصور شما از اين نوع حفاظ ها اين است كه يك تكه آهن كه به يك شكل خاصي طراحي شده است روي ديوار و يا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اينطور نيست و در واقع زماني كه شما از اين حفاظ ها استفاده مي كنيد مي توانيد آن ها را با اشكال مشخصي براي استفاده انتخاب كنيد كه زيبايي نماي ساختمان شما را نيز حفظ خواهند كرد.

 

حفاظ فلزي

 

حفاظ درب آكاردئوني

البته استفاده از حفاظ درب آكاردئوني محدود به استفاده در آپارتمان ها و درب هاي منازل نيست و از آن مي توان براي محافظت در درب هاي انبارها، مغازه ها و غيره نيز استفاده كرد. حفاظ درب آكاردئوني فضاي زيادي را نيز اشغال نمي كند و محوطه سالن و راه پله هاي شما را مخلل نمي نمايد.

عوام، بيشتر حفاظ درب آكاردئوني را با نام هايي چون درب كشويي و درب كركره اي مي شناسند. اين حفاظ تاشو حداقل مكان را اشغال كرده و حداكثر امنيت را براي منزل شما فراهم مي آورد.

حفاظ هاي درب آكاردئوني (آكاردئوني اشاره به ساز آكاردئون دارد كه براي ساختن و طراحي اين حفاظ از آن الهام گرفته شده است) با اينكه يك حفاظ فلزي هستند اما وزن كمي دارند و به راحتي با دست باز و بسته مي شوند. براي راحتي بيشتر افراد امكان اتصال ريموت به اين حفاظ ها نيز فراهم شده و از اين رو زحمت باز و بسته شدن آنها با دست را نيز از بين مي برد. استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در پاركينگ ها نيز مزاياي زيادي مي تواند داشته باشد چرا كه سنگيني درب هاي متداول به عنوان درب پاركينگ را ندارد و امكان استفاده از ريموت براي آن نيز وجود دارد.

 

استفاده از حفاظ درب آكاردئوني در آپارتمانها

همانطور كه مي دانيد زندگي شهري امروز و افزايش روزافزون جمعيت اينگونه طلبيده است كه افراد در آپارتمان ها و برج هاي آسمان خراش زندگي كنند. برجهايي كه شايد بيش از صدها خانوار در آن روزانه رفت و آمد مي كنند و پس از عمري زندگي در يك ساختمان هنوز همديگر را نمي شناسند. همچنين براي تامين مخارج زندگي و مسئله رواج استقلال مالي زنان، امروزه بيشتر منازل و واحدهاي آپارتماني در طول روز خالي هستند و اين امر افزايش سرقت و دزدي را در بيشتر شهرها موجب شده است. براي اين منظور است كه گفته مي شود به كارگيري حفاظ درب آكاردئوني مي تواند خيال شما را از بابت امنيت منزل به هنگام ترك آن آسوده نمايد.

آنچه كه گفته شد بيشتر از جهت ارائه يك راهكار براي حفاظت از منزل، اموال و كالاها در برابر افراد متجاوز داراي اهميت است و محصولات معرفي شده از حفاظ پنجره و حفاظ درب آكاردئوني گرفته تا حفاظ شاخ گوزني روي ديوارها مي توانند اين امنيت را براي شما، خانواده و اموالتان تامين كنند.

 

منبع ahaniranian.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۷:۵۹:۴۸ ] [ امير روزي طلب ]

اين روزها كه اكثر مردم به دليل شيوع ويروس كرونا در خانه‌هاي خود مانده‌اند، افزايش سرعت واي‌فاي خانگي مي‌تواند بسيار حائز اهميت باشد. مشكلات اينترنت مي‌تواند از بارگذاري ويديوها و انجام بازي‌هاي آنلاين جلوگيري كرده و در نتيجه در خانه ماندن و سرگرم شدن شما را نيز سخت‌تر كند. در اين مقاله قصد داريم تا راه‌كارهاي بهره‌برداري بهتر از پهناي‌ باند واي‌فاي خانگي را به شما آموزش دهيم.

سرعت اينترنت خود را اندازه بگيريد

قدم اول شما در افزايش سرعت اينترنت، پيدا كردن منشأ مشكلات و همچنين سنجش كيفيت شبكه واي‌فاي است. مي‌توانيد با استفاده از مرورگر كامپيوترتان و يا فعال كردن حالت هواپيماي گوشي هوشمند خود و سپس اتصال به شبكه واي‌فاي (جهت اطمينان از اينكه از اينترنت سيم‌كارت استفاده نمي‌كنيد)، به انجام اين كار اقدام كنيد. پس از اين بايد به يكي از وب‌سايت‌ها مانند Speedtest (اپليكيشن موبايلي نيز دارد) مراجعه كرده و سرعت واي‌فاي خود را اندازه بگيريد.

سرعت واي‌فاي خود را در مكان‌هاي مختلفي اندازه گرفته و اگر سرعت اينترنت در نقطه‌اي نسبت به ساير مكان‌ها بسيار پايين بود، اين موضوع را در نظر داشته باشيد.

شبكه خود را بررسي كنيد
شايد چندان عاقلانه به نظر نرسد، اما گاهي اوقات بايد مطمئن شويد كه دستگاه‌هاي شما از شبكه موردنظر شما استفاده مي‌كنند. گاهي اوقات (به دلايلي) گجت‌هاي شما به‌جاي اتصال به شبكه خانگي پرسرعت، به نقاط اتصال كم‌سرعت اپراتور شبكه‌اي شما متصل مي‌شوند. پس اين مورد را نيز بررسي كنيد.

خريد پهناي باند بيشتر منجر به افزايش سرعت واي‌فاي شما مي‌شود
استفاده از اينترنت روزبه‌روز در حال افزايش است و شايد مصرف اينترنت شما بيش از پهناي باند خريداري شده است. شايد همزمان با تماشاي محتواي ويديويي باكيفيت از سرويس‌هاي آنلاين پخش ويديو، ساير اعضاي خانواده نيز تماس ويديوي برقرار كرده و يا اينكه به انجام بازي‌هاي آنلاين بپردازند. شايد هم سه دستگاه و يا بيشتر از واي‌فاي خانگي شما استفاده كرده و در نتيجه سرعت آن را كاهش دهند.

اگر سرعت خريداري‌شده شما كم باشد، كاهش تعداد دستگاه‌هاي متصل، كمك چنداني نخواهد كرد. سرعت خريداري‌شده خود را بررسي كنيد. اين نكته را نيز در نظر داشته باشيد كه شايد در مدت زمان خاصي به دليل شرايط طرح اينترنت خريداري‌شده، با كاهش سرعت مواجه شويد. در هر صورت، خريد پهناي باند بيشتر به‌معناي افزايش سرعت واي‌فاي شما خواهند بود.

تغيير مكان روتر واي‌فاي مي‌تواند سرعت اينترنت شما را افزايش دهد
اگر شبكه واي‌فاي شما داراي نقاط كور بوده، بهترين راه‌كار، جابجايي روتر واي‌فاي به مكاني ديگر است. معمولا در بسياري از خانه‌ها، روتر واي‌فاي در گوشه‌ها قرار داده مي‌شود. اين‌گونه مكان‌ها نامناسب‌ترين جايگاه براي يك روتر هستند. امواج واي‌فاي از نوع راديويي هستند؛ اين امواج برد محدودي داشته و همچنين گاهي اوقات نيز نمي‌توانند از ديوارها عبور كنند. جهت افزايش سرعت واي‌فاي خود و همچنين بهبود محدوده برد آن، مي‌توانيد روتر خود را در نقاط مركزي خانه قرار دهيد.

كانال واي‌فاي خود را تغيير دهيد
اگر شبكه‌هاي واي‌فاي مختلفي در اطراف شما حضور دارند، امتحان اين راه‌كار مي‌تواند مفيد واقع شود، زيرا شايد امواج راديويي شبكه‌ها با يكديگر داخل پيدا كرده باشند. برخي از روترها به‌گونه‌اي طراحي شده‌اند كه بتوانند تداخل را تشخيص داده و در نتيجه امواج صاف را برگزينند. البته تمامي روترها در اين زمينه عملكرد مناسبي نداشته و همچنين نمي‌توانند در هنگام تغيير شرايط، به‌راحتي امواج صاف را شناسايي كنند. جهت افزايش سرعت واي‌فاي خود، مي‌توانيد به تنظيمات روتر مراجعه كرده و ساير كانال‌ها را امتحان كنيد.

امواج 5 گيگاهرتزي مي‌توانند سرعت واي‌فاي شما را افزايش دهند
مودم‌هاي واي‌فاي جديد از دو فركانس 2.4 و 5 گيگاهرتزي استفاده مي‌كنند. فركانس 5 گيگاهرتزي سريع‌تر بوده و كمتر نيز تداخل پيدا مي‌كند، اما برد زيادي نداشته و همچنين نمي‌تواند از ميان ديوارها نيز عبور كند. فركانس 2.4 گيگاهرتزي قوي‌تر از فركانس 5 گيگاهرتزي است، اما بيشتر مستعد تداخل با امواج مايكروويو و تلفن‌هاي بي‌سيم قديمي است.

اگر گجت‌هاي شما از امواج 5 گيگاهرتزي پشتيباني مي‌كنند، مي‌توانيد مودمي با اين مشخصات تهيه كرده و در نتيجه سرعت واي‌فاي خود را افزايش دهيد. فركانس‌هاي 5 گيگاهرتزي شامل سرعت‌هاي 802.11ax، 802.11ac ،802.11n يا 802.11a مي‌شوند.

البته بايد به ياد داشته باشيد كه پهناي باند 5 گيگاهرتزي واي‌فاي خانگي، ارتباطي با سرويس‌هاي اينترنت 5G سيم‌كارت موبايل‌ ندارد. شباهت نام اين دو، اتفاقي است.

يك افزايش‌ دهنده برد واي‌فاي تهيه كنيد

شايد نتوانيد مودم خود را جابجا كرده و يا اينكه انجام اين كار فايده‌اي نداشته باشد. در اين‌گونه مواقع مي‌توانيد يك افزايش دهنده برد واي‌فاي تهيه كرده و آن را در محل‌هايي قرار دهيد كه سيگنال‌ها در آن ضعيف هستند.

مي‌توانيد از شبكه مِش استفاده كنيد
جدا از ميزان در دسترس بودن اين فناوري، استفاده از شبكه مِش (Mesh network) همانند: Google Nest، Netgear’s Orbi ،Eero يا TP-Link Deco مي‌تواند موجب افزايش سرعت واي‌فاي شما شود (البته گزينه‌هاي ديگري نيز وجود دارند). استفاده از اين فناوري جهشي بزرگ هم در سرعت و هم در راحتي شبكه‌هاي واي‌فاي به حساب مي‌آيد. شبكه‌هاي واي‌فاي فعلي در واقع نوعي سيستم نقطه به نقطه هستند، درحالي‌كه شبكه مِش چنين سازوكاري ندارد.

جديدترين روترها از آخرين استاندارد سرعتي 802.11ax يا همان Wi-Fi 6 بهره مي‌برند. البته شايد هيچ‌كدام از گجت‌هاي شما از اين فناوري پشتيباني نكنند. به‌هرحال، اگر قصد يك خريد آينده‌نگرانه را داريد، بايد بدانيد كه گجت‌هاي چند سال آينده نيز مي‌توانند به‌راحتي از اين استاندارد بهره جويند.

سخن پاياني
درنهايت اگر درآمد شما و يا آموزش فرزندانتان به شبكه واي‌فاي خانگي بستگي دارد، پس قطعا صرف تلاش و هزينه جهت بهبود عملكرد آن، ارزشش را خواهد داشت.

منبع: https://www.theverge.com/2020/3/19/21185759/wi-fi-work-at-home-how-to-router-mesh


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۲:۵۷ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب