دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

طی ماه‌های اخیر اطلاعاتی از ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 منتشر شده است. هم سونی و هم مایکروسافت قول داده‌اند که با کنسول قدرتمندی طرف خواهیم بود. البته بسیاری از افرادی که به طور مستقیم با این محصولات در ارتباط هستند می‌گویند پلی استیشن و ایکس باکس بعدی تفاوت بزرگی باهم نخواهند داشت. حال سوال اصلی اینجاست که تا چه اندازه باید منتظر محصولاتی خلاقانه باشیم؟

آلن کور، مدیر اجرایی یوبیسافت در مناطق اروپا، آفریقا و خاورمیانه اعتقاد دارد که با «جهشی بزرگ» طرف خواهیم بود. البته کور هم معتقد است هنوز دقیقا مشخص نیست که کاربران چه توقعاتی از کنسول‌های نسل بعد دارند: «ما نمی‌دانیم که سرویس‌های استریم تا چه اندازه فراگیر می‌شوند. آن چیزی که در حال حاضر می‌دانیم این است که کنسول‌های نسل بعدی یک جهش بزرگ نسبت به نسل فعلی محسوب می‌شوند.»

به عقیده او، این سخت‌افزارهای جدید برای کمپانی‌های بازی‌سازی بسیار هیجان انگیز هستند زیرا آن‌ها می‌توانند با سطح جدیدی از تکنولوژی کار کنند که پیش از این به آن دسترسی نداشتند. به عقیده او، این پیشرفت‌‌ها جدا از به ارمغان آوردن گرافیک بهتر، اجازه اعمال تغییراتی جدید در گیم‌پلی را هم می‌دهد: «در واچ‌داگز به لطف تسلط بیشتر روی هوش مصنوعی می‌توانیم گیم‌پلی جدیدی را خلق کنیم.»

البته همه مثل آلن کور فکر نمی‌کنند. مدتی پیش آتسوشی اینابا در مصاحبه‌ای گفته بود که چندان برای کنسول‌های نسل بعد هیجان زده نیست: «سخت افزار‌ مورد استفاد‌ه‌ی کنسول‌های نسل قبلی شامل تراشه‌های اختصاصی بود که برای پی سی در دسترس نبود. اکنون اگر به کنسول‌های نسل بعد توجه کنید، آن‌ها از تراشه‌هایی استفاده می‌کنند که در حال حاضر در بازار وجود دارند. مثلا، سوییچ از تراشه تگرا استفاده می‌کند که قبلا در بازار وجود داشت و همچنین دیگر کنسول‌ها نیز از تراشه‌ها و کارت‌های گرافیک مشابه با پی سی استفاده می‌کنند که تنها کمی به‌روز رسانی شده‌اند. هیچ یک از این سخت افزار‌ها به‌نظر منحصر به فرد نمی‌رسند.»

منبع : https://vigiato.net/p/21630

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۸:۵۶ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب