دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

بدون شک The Last of Us Part II یکی از مورد انتظارترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن 4 است که هنوز در دست توسعه قرار دارد. شایعه جدیدی منتشر شده که به عرضه بازی در فوریه 2020 اشاهر دارد. منبع این شایعه ظاهرا تا حدودی قابل اعتماد بوده و حتی اشاره کرده این بازی شامل چهار نسخه خواهد بود، Standard، Special، Collector’s و Ellie.

این منبع قبلا نیز تاریخ انتشار Death Stranding دیگر انحصاری بزرگ پلی‌استیشن 4 را لو داده بود که قرار است در نوامبر امسال عرضه شود. البته که چنین موضوعی فعلا در حد شایعه است اما Jason Schreier از Kotaku نیز قبلا گفته بود که احتمال دارد The Last of Us Part II در فوریه 2020 عرضه شود.

مدتی طول می‌کشد تا سونی چنین موضوعی را تایید کند اما اگر درست باشد، گیمرها نیمه اول سال را حماسی آغاز خواهند کرد. همین حالا نیز قرار است بازی‌های بزرگی مانند Final Fantasy VII Remake، Watch Dogs: Legion، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، Dying Light 2، Wasteland 3، Cyberpunk 2077 و Marvel’s Avengers در فصل‌های اول و دوم سال 2020 منتشر شوند.

شاید بد نباشد که اشاره کنیم چنین تاریخ انتشار زودی کمی برای بازی‌های Naughty Dog عجیب است، آنها معمولا بازی‌های خود را در مِی/ژوئن یا اکتبر/نوامبر عرضه می‌کنند. فارغ از ماه انتشار The Last of Us Part II می‌تواند فروش فوق العاده‌ای را تجربه کند و سونی نیز قبلا فوریه/مارس را با بازی موفق دیگری یعنی Horizon: Zero Dawn آزمایش کرده است.

منبع : https://www.thelastofus.playstation.com/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۹:۳۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب