دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

افزایش ترافیک سایت برای هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فعالیت داشته و یا قصد راه اندازی سایت دارد مهمترین مسئله ای است که ذهن هر وبمستری را درگیر می کند و مدت زمان زیادی را باید صرف آن کرد.

در صورتیکه هنوز سایت خود را راه اندازی نکرده اید به این نکته توجه کنید که داشتن سایت بدون ترافیک ورودی به نوعی هدررفت هزینه و منابع یک کسب و کار است.

عنوان "افزایش ترافیک ورودی سایت" ممکن است ذهن شما را به سمت روش های جعلی و فیک مانند خرید ورودی گوگل و یا بازدیدهای جعلی هدایت کند، اگر چه برخی از وبمسترها از این روش ها استفاده کرده و با ترفندهای خاصی توانسته اند بازخورد نسبتاً مناسبی در کوتاه مدت دریافت کنند اما هدف ما در این نوشتار معرفی روش های قانونی و واقعی برای افزایش ترافیک سایت به صورت همیشگی، کاملاً هوشمندانه و مفید است و با استفاده از این روش ها کاربرانی به سمت سایت شما هدایت خواهند شد که جزئی از بازار هدف شما هستند. با ما همراه باشید...

روش های افزایش ترافیک ورودی سایت :

1 - تبلیغات در گوگل

همانطور که مطرح شد، گوگل منبع بسیار مناسبی برای افزایش ترافیک ورودی سایت است. اما در صورتیکه زمان وهمچنین سرمایه کافی برای سئوی سایت را نداشته باشید، نگرانی شما از دید گوگل معنی ندارد چون گوگل راهکار مناسب دیگری برای شما ارائه کرده است.

گوگل ادز (Google Ads) سرویس تبلیغاتی گوگل است که با استفاده از آن می توانید سایت خود را در عرض چند ساعت در رتبه های بالای صفحه اول گوگل به کاربران نمایش دهید. این امر توسط اغلب سایت های بزرگ مثل شیپور برای فروش بیشتر محصولات استفاده می شود .بر خلاف روش سئو، تبلیغات در گوگل می تواند سایت شما را در سریعترین زمان ممکن به صدر نتایج جستجو منتقل کرده و ترافیک ورودی سایت را برای کلمات کلیدی انتخابی شما به صورت کاملا هدفمند افزایش دهد.

از مهمترین مزایا و قابلیت های گوگل ادز می توان به امکان انتخاب دقیق کلمات کلیدی، تعیین بازه زمانی،بودجه روزانه، موقعیت جغرافیایی برای نمایش تبلیغ و پرداخت به ازای هر کلیک اشاره کرد. در واقع با استفاده از تبلیغ در گوگل تنها به ازای کلیک کاربر هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید و نمایش تبلیغ برای شما هزینه ای ندارد.

مهمترین نکته در مورد روش تبلیغات در گوگل، اجرای کمپین به صورت هدفمند است که برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم از افراد یا شرکت های با تجربه استفاده کنید. زیرا بهینه نبودن تبلیغات در گوگل سبب هدررفت هزینه های شما خواهد شد.

2– سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

این روزها موتورهای جستجو برای کاربران اینترنت به محلی برای دریافت پاسخ هر سوال تبدیل شده اند، از دریافت قیمت و مشخصات یک محصول، اطلاع از آخرین اخبار و وب گردی گرفته تا آموزش و سرگرمی. در میان موتورهای جستجو، گوگل به عنوان معروفترین موتور جستجو در دنیا به اندازه ای در میان کاربران محبوبیت دارد که عبارت "گوگل کن" به اولین راه حل برای یافتن پاسخ هر سوال تبدیل شده است.

در واقع حضور کسب و کار شما و بدست آوردن رتبه های بالا در نتایج گوگل می تواند به حدی برای شما مفید واقع شود و ترافیک ورودی سایت را به اندازه ای افزایش می دهد که بسیاری از کسب و کارها حاضرند زمان و هزینه های زیادی را صرف این کار کنند. علاوه بر این، زمانبر بودن این روش را می توان اصلی ترین عیب آن دانست.

3 - شبکه های اجتماعی

با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، شبکه های اجتماعی نیز محبوبیت و کاربرد بالایی پیدا کرده اند به نوعی که بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک راه قدرتمند برای بدست آورن مخاطبان و مشتریان در کسب و کارهای مختلف می باشد.

مشتریان شما دائما در حال دنبال کردن برندها از طریق رسانه های اجتماعی می باشند و اگر از شبکه های اجتماعی به طور مستقیم با مخاطبین خود در تعامل نباشید، منجر به از دست رفتن بخش عمده ای از این قبیل مشتریان می گردد. اغلب سایت های بزرگ داخلی مانند آپارات با طراحی اپلیکیشن خصوصی و زیبای خود کاربران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده اند.

بازاریابی خوب در شبکه های اجتماعی می تواند موفقیت بزرگی از جمله ایجاد طرفدارانی برای برند تجاری شما گرفته تا جذب مشتریان بالقوه و افزایش فروش سایت برای کسب و کار شما داشته باشد.

4 - برندسازی

برندسازی به معنای ارائه هویت به یک نام تجاری است که باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می شود. تأثیری که برندسازی بر روی کسب و کارها دارد بر هیچ شخصی پوشیده نیست اما این روش به زمان و هزینه ی نسبتاً زیادی نیاز دارد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که این روش در ابتدا بر روی ورودی مستقیم سایت شما اثرگذار است و در ادامه می تواند برای سئوی سایت شما هم مفید واقع شود. برند سازی در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است چرا که اگر شما تبدیل به یک برند آشنا برای مردم شوید هیچگاه از ذهن آنها بیرون نمی روید و فروش خود را صد برابر خواهید کرد.

در واقع در صورتیکه برندسازی موفقی داشته باشید، کاربران ورودی از طریق کانال های ورودی مستقیم به سایت، ورودی از طریق موتورهای جستجو و همچنین ورودی از طریق شبکه های اجتماعی افزایش چشمگیری خواهند داشت. به عبارت دیگر با یک تیر چند نشان را انتخاب کرده اید اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که در مقایسه با روشهای دیگر، کاری سخت و زمانبر است.

5 - ایمیل مارکتینگ

اگرچه به علت استفاده نامناسب از ایمیل مارکتنیگ، قدرت و اثربخشی این سرویس در افزایش ترافیک سایت کاهش یافته است و بسیاری از ایمیل های تبلیغاتی توسط کاربران خوانده نمی شوند اما در صورتیکه بر روی برندسازی کسب و کار خود کار کرده باشید و چند نکته از جمله اهمیت دادن به کاربر، ارسال نکردن ایمیل به صورت هرز و قراردادن یک پیشنهاد جذاب برای کاربر در متن ایمیل را رعایت کنید، ایمیل مارکتینگ می تواند یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال باشد سایت هایی مثل نمناک با استفاده از این ویژگی خبرنامه  های خود را قوی تر کردند و تاثیر چشم گیری در افزایش ترافیک و بازدهی سایت ایجاد خواهد کرد.

6 - رپورتاژ آگهی

قرار دادن مقاله یا آگهی در وب سایت های پر ترافیک می تواند منجر به افزایش ترافیک سایت شود و به شما در ایجاد برند تجاری کمک کند.

با استفاده از رپورتاژ آگهی می توانید از ترافیک ورودی دیگر سایت ها استفاده کرده و برند خود را به کاربران معرفی کنید. رپورتاژ آگهی که با عنوان پست مهمان نیز شناخته می شود بر روی سئوی سایت نیز می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. سایت هایی که امروزه به موفقیت رسیده اند مثل نماشا با قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت های مشابه توانسته اند به این موفقیت دست یابند.

رعایت نکاتی از جمله نحوه نگارش رپورتاژ، انتخاب عنوان جذاب و کاربرپسند و همچنین قرار داشتن لینک های مناسب در متن رپورتاژ بر روی میزان اثربخشی آن اثرگذار است.

در این نوشتار سعی کردیم بهترین روش ها برای افزایش ترافیک ورودی به سایت را معرفی کنیم اما ممکن است با مطالعه این موارد، برای انتخاب بهترین روش دچار تردید و یا سردرگمی شوید. استراتژی سایت، نوع کسب و کار و نوع برقراری ارتباط کاربران با سایت های حوزه کاری شما و میزان بودجه شما فاکتورهایی هستند که باید در زمان انتخاب هر کدام از این روش ها در نظر داشته باشید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۷:۱۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب