ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

طراحي سايت براي مقاصد مختلفي مي تواند صورت بگيرد. شما مي توانيد يك سايت فروشگاهي داشته باشيد و محصولات خود را در آن عرضه نماييد و به فروش برسانيد. مي توانيد سايت خبري داشته باشيد و اخبار و اطلاعات مختلف را بر روي آن به اشتراك بگذاريد. 

 

همچنين يك سايت شخصي اين امكان را به شما مي دهد تا به معرفي توانايي ها و كسب و كار خود بپردازيد و به اين شيوه آن را معرفي كرده و ارتقاء دهيد. البته مواردي كه ذكر شد تنها دلايل طراحي سايت نيستند. شما در هر زماني كه حس كنيد مي توانيد با داشتن يك سايت اينترنتي منفعتي را كسب كنيد، مي توانيد درخواست طراحي سايت دهيد.

ايجاد سايت و قرار دادن آن بر روي سرور تنها قدم اول است و شما نياز داريد تا با استفاده از روش هاي مختلف، سايت خود را در صفحات نخست موتور هاي جستجو قرار دهيد. اگر سايت شما نتواند در صفحات اول قرار بگيرد، عملا براي شما هيچ منفعتي نخواهد داشت. اينجاست كه متخصصين سئو و ديجيتال ماركتينگ وارد عمل مي شوند و با به كار گيري شيوه هاي مختلف، سايت شما را بر اساس يك سري كلمه ي كليدي در صفحات اوليه و حتي صفحه ي نخست موتور هاي جستجوي معروف از قبيل گوگل قرار مي دهند. سايت هايي مثل طرفداري با انجام اصول سئو به اين حد از موفقيت دست يافتند. به طور كلي به تمام شيوه هايي كه سايت شما را بهينه مي كند و آن را بر اساس كلمات كليدي خاص در صفحه ي نخست يا صفحات اوليه ي موتور هاي جستجو قرار مي دهد، سئو گفته مي شود.

با رعايت اصول سئو در صفحه اول گوگل باشيم؟
اينكه چگونه با سئو و رعايت اصول مرتبط با آن در صفحه اول گوگل يا ساير موتور هاي جستجو باشيم يا چگونه در جستجوي گوگل رتبه خوبي داشته باشيم به واقع يك پاسخ ميليون دلاري است و از اهميت بالايي برخوردار است. حضور در صفحه ي اول گوگل مي تواند آينده ي يك صنعت را تحت الشعاع قرار دهد.
به طور كلي دو شيوه ي اصلي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها در رتبه هاي اول و صفحه ي اول گوگل و موتور هاي جستجوي معروف قرار بگيريد.

مي توانيد با پرداخت هزينه هايي كه گوگل براي شما تعيين مي كند در صفحه ي اول قرار بگيريد. سايتي مثل مديسه در ابتدا با انجام اين روش در صدر جدول جستجو ها قرار گرفت. البته هزينه ي خيلي بالايي نيست، اما با توجه به قيمت بالاي ارز در كشور، احتمالا براي همه ي تجارت ها به صرفه نباشد.روش دومي كه بتوانيم سايت خود را در صفحات اوليه و ترجيحا صفحه نخست قرار دهيم، بدون شك رعايت اصول سئو است. در اين ميان نيازي نيست به گوگل هزينه اي را پرداخت كنيد.

 

پس از طراحي سايت ، سئو چگونه باعث ورود سايت به صفحه نخست مي شود؟
طراحي سايت قدم اولي است كه مي توانيد كسب و كار كوچك يا بزرگ خود را وارد شيوه هاي اينترنتي كسب و كار يا اصطلاحا كسب و كار آنلاين كنيد. محصول شما در اين شيوه اين قابليت را دارد تا با سرعت بالا در سراسر كشور مطرح شود.  طراحي سايت پزشكي تخصصي به شما كمك مي كند در سراسر دنيا معروف شويد همچنين اگر مايل باشيد مي توانيد سايت خود را با توجه به كالا يا خدمتي كه ارائه مي كنيد، در سطح جهاني معرفي كنيد. در واقع شما بايد بدانيد كه اينترنت دنياي بي پاياني است كه مي تواند محصول يا خدمت شما را به هر جايي كه مي خواهيد ببرد. حال ببينيم كه سئو دقيقا قرار است چگونه باعث ديده شدن سايت شما شود. در اين روش با پرداخت نمي توان در صفحه ي اول گوگل قرار گرفت. اينكه در اين روش چگونه در جستجوي گوگل رتبه خوبي داشته باشيم به بهينه سازي دقيق و بلند مدت بسياري از فاكتور هاي موجود در وبسايت ما بستگي دارد. اين فاكتور ها به شرح زير هستند:
كيفيت و بلندي محتواي موجود در صفحه شما

كيفيت و تعداد لينك هاي ورودي به وبسايت

سرعت بالا آمدن صفحات

لغات كليدي و محتواي صفحه

اعتبار و مجوز

نام دامنه

امنيت صفحه و دستورالعمل URL

سئو را به طور مداوم انجام دهيد
سئو پس از اينكه شما توانستيد سايت خود را بر اساس يك كلمه يا عبارت كليدي در صفحه ي نخست قرار دهيد به پايان نمي رسد. به خاطر داشته باشيد كه شما بر روي يك كلمه يا عبارت تمركز مي كنيد و تلاش خواهيد كرد كه رنكينگ مناسبي براي آن لغت يا عبارت خاص پيدا كنيد. اين مساله و اين دستاورد به معني اين نيست كه شما براي تمام لغات يا عبارات مشابه نيز به رنكينگ بالايي دست خواهيد يافت. به تجربيات مديران سايت هاي بزرگ مثل ديوار توجه ويژه داشته باشيد و نكات موفقيت آنها را در سايت خود پياده سازي كنيد. تمام روش هايي كه ذكر شده را بايد براي هر كلمه يا عبارتي كه قصد يافتن رنكينگ براي آن را داريد، تكرار كنيد. و به ياد داشته باشيد كه گوگل همواره در حال آپديت كردن رنكينگ خود است. براي ماندن در صفحه ي اول بايد اقدامات لازم را انجام داده و به روز باشيد. 

 


طراحي اپليكيشن هاي كاربردي
 اپليكيشن ها به طور تخصصي براي گوشي هاي هوشمند با سيستم عامل اندرويد، IOS و ويندوز فون طراحي مي شوند. اپليكيشن ها نيز مانند سايت ها نياز دارند تا به صورت تخصصي كد نويسي شوند. نوشتن كد براي اپليكيشن ها به ظرافت بيشتري نسبت به سايت نياز دارد. متخصصين و برنامه نويسان زبده ي وب داران تمامي سفارش هاي شما در اين زمينه را نيز پذيرا هستند و در كمترين زمان، با بالا ترين كيفيت و براي سيستم عامل هاي مختلف اپليكيشن ها را طراحي خواهند كرد.

امروزه شاهد آن هستيم كه اپليكيشن ها قدرت بسيار زيادي پيدا كرده اند و به واسطه ي آن ها كسب و كار هاي جديد و متنوعي به وجود آمده است. مي توانيد ايده هاي خود را كه تا كنون راهي براي عملي كردن آن ها پيدا نمي كرديد را با طراحي اپليكيشن ها عملي كنيد. به واسطه ي گسترش گوشي هاي هوشمند و وجود اينترنت در سراسر كشور، ديگر مشكلي براي استفاده از سايت هاي اينترنتي و اپليكيشن ها وجود ندارد .  سايت هاي بزرگ مثل شيپور با داشتن اپليكيشن خاص خود مشترياني بسياري را جذب كرده اند. هر ماه اپليكيشن هاي جديدي طراحي و به بازار عرضه مي شوند. تاثير اپليكيشن ها را در ناوگان هاي حمل و نقل درون شهري و بسياري ديگر از موارد نظير خريد آنلاين ميوه، خريد آنلاين نان و... شاهد هستيم. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۷:۰۰ ] [ امير روزي طلب ]


واتساپ در بخش سؤالات متداول خود اطلاعاتي مبني بر پايان دادن به پشتيباني از برخي گوشي‌هاي اندرويد و iOS قديمي و گوشي‌هاي داراي سيستم‌عامل ويندوز فون منتشر كرده است.
با ورود به سال ۲۰۲۰، واتساپ فعاليت خود را روي تعدادي گوشي هوشمند متوقف خواهد كرد. همان‌طور كه در بخش سؤالات متداول نرم‌افزار پيام‌رسان واتساپ به‌روز شده است، چندين گوشي اندرويدي و iOS ممكن است ديگر قادر به اجراي برنامه نباشند؛ زيرا اين شركت پشتيباني خود از نسخه‌هاي قديمي سيستم‌عامل موبايلي را از يكم فوريه ۲۰۲۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۸) متوقف خواهد كرد.

طبق اطلاعات موجود در بخش FAQ واتساپ، گوشي‌هاي اندرويدي كه داراي سيستم‌عامل اندرويد ۲.۳.۷ و پايين‌تر و گوشي‌هاي آيفوني كه داراي IOS 7 و پايين‌تر هستند، از سال آينده با اين نرم‌افزار پيام‌رسان سازگار نخواهند بود.
همچنين واتساپ تائيد كرده كه نسخه‌هاي قديمي‌تر سيستم‌هاي عامل‌ اندرويد و iOS «از يكم فوريه 2020 ديگر نمي‌توانند حساب جديد ايجاد كنند يا تائيديه‌ي دوباره براي حساب‌هاي موجود دريافت كنند.» بااين‌حال شركت اعلام كرده كه اين نرم‌افزار تحت مالكيت فيسبوك را براي گوشي‌هاي منتخب سيستم‌عامل KaiOS 2.5.1 به بالا، مانند جيو فون (JioPhone) و جيوفون ۲ فعال نگه خواهد داشت.

خبر بد براي كاربران سيستم‌عامل ويندوز موبايل اين است كه واتساپ پيش‌تر اعلام كرده بود ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۰ دي ۱۳۹۸)، پشتيباني از تمام گوشي‌هاي ويندوزي را متوقف مي‌كند؛ دقيقا همان روزي كه مايكروسافت پشتيباني از سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ موبايل خود را به پايان مي‌رساند. واتساپ همچنين گفته بود كه اين نرم‌افزار «ممكن است بعد از يكم ژوئيه ۲۰۱۹ (۱۰ تير ۱۳۹۸) ديگر در مايكروسافت استور در دسترس نباشد.»

 

اگر از گوشي ويندوزي استفاده مي‌كنيد و نمي‌خواهيد تمام گفتگوها و اطلاعات خود را پس از روز دهم دي از دست دهيد، گزينه‌اي براي ذخيره‌ي گفتگوهاي شما وجود دارد:
گفتگوي موردنظر خود كه قصد خروجي گرفتن از آن را داريد باز كنيد و روي Group Info كليك كنيد.
روي «Export Chat» كليك كنيد. سپس مي‌توانيد چت را بدون رسانه‌هاي داخل آن دانلود كنيد. گزينه‌ي موردنظر خود را انتخاب كرده و از تمام گفت‌وگو‌ها خروجي بگيريد.
واتساپ همچنين تأكيد كرده كه پايان يافتن پشتيباني از گوشي‌هاي اندرويد و iOS مذكور، تأثير زيادي بر كاربران نخواهد گذاشت.
در اينجا فهرست تمام سيستم‌هاي عاملي كه سال آينده پشتيباني واتساپ در آن‌ها متوقف خواهد شد را مي‌بينيد:
اندرويد نسخه‌ي ۲.۳.۷ و پايين‌ترسيستم‌عامل iOS 8 و پايين‌ترتمام گوشي‌هاي داراي سيستم‌عامل ويندوز فون از تاريخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹واتساپ همچنين سيستم‌هاي عاملي كه از آن‌ها پشتيباني مي‌كند را فهرست كرده و به كاربران توصيه كرده كه از آن‌ها استفاده كنند:
گوشي‌هاي اندرويدي با نسخه‌ي ۴.۰.۳ و بالاترآيفون‌هاي داراي iOS 9 و بالاترگوشي‌هاي منتخب داراي KaiOS 2.5.1 و بالاتر، مانند جيوفون و جيوفون ۲

منبع : https://mspoweruser.com/whatsapp-end-support-android-ios/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۲۰ ] [ امير روزي طلب ]

عوامل موثر در طراحي يك وب سايت ايده آلمهم‌ترين عامل در تعيين كيفيت يك سايت، تعيين تفاوت اساسي، بين طراحي وب سايت موفق و ناموفق مي‌باشد.چه نوع طراحي سايتي به منزلهء يك طراحي وب سايت عالي محسوب مي‌شود؟آيا طراحي سايت خوب به معناي داشتن يك طراح گرافيست متخصص است؟آيا طراحي سايت شما مورد توجه انجمن طراحان سايت قرار گرفته است؟آيا طراحي سايت شما ايجاد مي‌شود تا بسته‌هاي نرم‌افزاري به شما و بازديدكنندگان شما ارائه دهد و موجب ايجاد تعامل با يكديگر بدون هيچ مانعي شود؟

 

مهم‌ترين عامل در تعيين كيفيت يك سايت، تعيين تفاوت اساسي، بين طراحي وب سايت موفق و ناموفق مي‌باشد. يك طراحي مناسب چون نمناك مي تواند ايده ها را تغيير دهد .با وجود اينكه درك افراد از يك طراحي سايت خوب از فردي به فرد ديگر متفاوت است، برخي از قراردادها تعيين شده و شما مي‌توانيد از اين قراردادها پيروي كرده و اطمينان حاصل فرماييد كه دسترسي به وب سايت شما براي تمامي افراد امكان‌پذير مي‌باشد.

زماني كه شما در حال طراحي سايت هستيد، به ويژه اين روزها كه بايد به طور مداوم اين حقيقت آگاه باشيد كه براي دسترسي به وب سايت شما، مرورگرها و دستگاه‌هاي متعددي وجود دارند كه افراد مي‌توانند از آنها به وب شما دسترسي پيدا كنند.مدت زيادي نيست كه دسترسي افراد به اينترنت تنها از طريق كامپيوترهاي شخصي و يا لپ تاپ محدود نمي‌شود؛ بسياري از دستگاه‌هاي كوچك و دستي ديگري وجود دارند كه افراد مي‌توانند به صورت مستقيم به اينترنت وصل شده و به وب سايت شما دسترسي پيدا كنند.
بعلاوه اين روزها مردم فقط IE را به عنوان مرورگر اصلي اينترنت استفاده نمي‌كنند. همچنين طراحي سايت شما بستگي به برنامه‌ريزي شما نيز دارد كه چه گزينه‌هايي در آن به نمايش گذاشته شود.آيا فقط داراي متن يا عكس يا ويدئو و يا تركيبي از تمامي اينها است؟

پس طراحي وب سايت شما بايد بر اين اساس باشد.اگر وب سايت شما فقط براي نشر مطالب طراحي شده است، پس سعي كنيد تا جايي كه ممكن است كمتر از مطالب گرافيكي و تصاوير به كار ببريد. زيرا افرادي كه به وب سايت شما مراجعه مي‌كنند از مطالب و محتواي وب سايت شما استفاده مي‌كنند و نه از عكس‌ها و فيلم‌هاي وب سايت شما. اين موضوع در سايت هاي خبري بسيار مهم است چرا كه هدف اصلي خواندن خبر است و سايت هايي همچون جام نيوز اين اصل را رعايت مي كنند. به طور مشابه اگر تخصص شما انيميشن مي‌باشد و طراحي وب سايت خود را طوري طرح زده‌ايد كه كارهاي انيميشن شما را به نمايش درآورد، بنابراين نيازي نيست كه نگران باشيد كه در وب سايت شما محتوا و متني براي دسترسي افراد نيست. بنابراين هنگامي كه مي خواهيد طراحي سايت خود را شروع كنيد بايد تمامي اين پارامترها را در نظر داشته باشيد.

 

اما آيا اين بدان معني است كه طراحي سايت شما هميشه بايد منطبق با انواع مرورگرها و دستگاه‌ها باشد و نبايد بر روي كسب و كار خود و هر آنچه كه هست تمركز نماييد! پس چه كاري بايد انجام دهيد؟كافي است فقط حواستان به دستورالعمل‌هاي طراحي سايت كه در متن زير ارائه شده، باشد: زيرا اين اطمينان به شما داده خواهد شد كه ۹۵٪ افراد در اينترنت مي‌توانند به وب سايت شما دسترسي داشته باشند.


ايجاد يك طراحي سايت سبك: در صورت امكان در طراحي سايت خود از جاوا اسكريپت و يا گرافيك‌هاي حجيم كه بر بخش عمده‌اي از عملكرد وب سايت شما تاثير مي‌گذارد، استفاده نكنيد. به عنوان مثال اگر برخي اطلاعات مهم در وب سايت شما وجود دارد و افراد نيازمند به دسترسي به اين اطلاعات قبل از انجام هر معامله اي با شما هستند، پس سعي نكنيد ارائه اطلاعات و دسترسي به آن فقط از طريق جاوااسكريپت و يا فايل تصوير و انيميشن باشد.
مطالب مهم خود، از جمله هشدارها را حتمآ به صورت متن در اختيار كاربران قرار دهيد؛ دالفك با استفاده از اين ويژگي محبوبيت بالايي بدست آورده است .حتي اگر مجبور به استفاده از تصاوير و چيزهاي ديگري شديد، هميشه مطمئن شويد كه متن‌هاي جايگزين ديگري براي آن در نظر گرفته‌ايد.

در طراحي سايت خود از رنگ‌هايي كه باعث فشار بر روي چشم مي‌شود كمتراستفاده كنيد. اگر مي‌خواهيد افراد به وب سايت شما به طور مكرر مراجعه نمايند و از مطالب شما استفاده كرده و يا با شما وارد معامله شوند، بايد تا حد امكان شرايطي براي آنها فراهم كنيد كه از حضور در وب سايت شما لذت ببرند و مورد آزار دهنده‌اي براي آنها وجود نداشته باشد. بد نيست نگاهي به ديجي كالا بيندازيم تا اين مطلب را بهتر درك كنيم.
تركيب رنگ در وب سايت بايد به صورت متعادل باشد، در غير اينصورت اگر طراحي سايت هر چقدر هم كه عالي باشد مورد آزردگي كاربر مي‌شود و كاربر ديگر به آن سرنمي‌زند.همچنين هميشه مراقب رنگ پس زمينه متن‌ها و مطالب باشيد كه روشن‌تر از متن و يا بالعكس آن باشد.

در طراحي سايت خود از css استفاده كنيد. زيرا مي‌توانيد مطالب و نوار ناوبري وب سايت خود را به سبك خطي نماييش دهيد. از آنجايي كه همه صفحه‌بندي‌ها مربوط به كارگذاري از طريق تعاريف css و صرفنظر از اينكه چگونه متن شما(متني يا گرافيكي) ظاهر مي‌شود، طرح خوشايندي به نظر خواهد رسيد.
تكنيك‌هاي طراحي سايت css اين امكان را به شما مي‌دهد تا به طورموقت وب سايت خود را با صفحه‌بندي كامل بارگذاري كنيد، اين موضوع در طراحي سايت براي موزيك بسيار مهم است زيرا بدون اينكه هنگام بارگذاري وب سايت شما غيرقابل دسترس شود.طراحي سايت با روش css هميشه به شما كمك مي‌كند تا محتواي اصلي خود را قبل از لينك ايجاد پيوند ناوبري، در زير نوار و يا سمت راست آن به نمايش بگذاريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۳۰:۰۱ ] [ امير روزي طلب ]

گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي گلكسي A31 و A41 سامسونگ به‌زودي معرفي مي‌شوند. در فاصله‌ي باقي‌مانده تا آغاز رويداد رونمايي رسمي، مشخصات دوربين و باتري اين گوشي‌ها به‌اشتراك گذاشته شد. 

سال ۲۰۱۹ در حالي به‌پايان رسيد كه سامسونگ گلكسي A51 و گلكسي A71 را معرفي كرد. سال گذشته، كاربران استقبال چشمگيري از گوشي‌هاي هوشمند سري گلكسي A سامسونگ كردند و كره‌اي‌ها قصد دارند همين روند را براي سال ۲۰۲۰ نيز در پيش بگيرند.
در سال جديد ميلادي، ظاهرا بايد منتظر معرفي دو گوشي هوشمند جديد اقتصادي گلكسي A31 و A41 سامسونگ. اوايل آذر گفته شد سامسونگ گلكسي A11 و A31 و A41 با حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي عرضه مي‌شوند؛ ولي از آن زمان به‌بعد و در ماه‌هاي اخير، خبر يا شايعه‌اي از مشخصات اين سه گوشي سامسونگ منتشر نشده است. 

 

ظاهرا دور‌ه‌ي بي‌خبري به‌پايان رسيده و اطلاعاتي از مشخصات باتري و دوربين گوشي‌هاي اقتصادي كره‌اي‌ها به بيرون درز پيدا كرده است. گلكسي A31 با دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي و دوربين ماكرو ۵ مگاپيكسلي به بازار عرضه خواهد شد. در نظر داشته باشيد گلكسي A30 با دوربين اصلي ۱۶ مگاپيكسلي و دوربين ثانويه‌ي ۵ مگاپيكسلي معرفي شده بود. ظاهرا گلكسي A31‌ از باتري پنج‌هزار ميلي‌آمپرساعتي بهره خواهد برد.
گلكسيA41 نيز احتمالا با دوربين اصلي ۴۸ مگاپيكسلي رونمايي مي‌شود؛ البته اطلاعات بيشتري از مشخصات دوربين‌ ثانويه‌ي دستگاه جديد به‌اشتراك گذاشته نشده است. دوربين سلفي گلكسي A41 نيز ۲۵ مگاپيكسلي خواهد بود. هر دو گوشي هوشمند اقتصادي سامسونگ، گلكسي A31 و A41، با حافظه‌ي ذخيره‌سازي ۶۴ گيگابايتي دردسترس كاربران قرار خواهند گرفت.
هنوز صحبتي درباره‌ي تاريخ رونمايي و عرضه‌ي احتمالي گلكسي A31 و A41 نشده است؛ بنابراين، بايد ببينيم كره‌اي‌ها چه زماني قصد دارند گوشي‌هاي هوشمند اقتصادي و پرطرفدار خود را به بازار عرضه كنند. 

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a31_and_a41_camera_and_battery_specs_leak-news-41084.php


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۳:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]

پروژه لينك سازي داخلي سايت

اگر استراتژي هدفمندي براي لينك سازي داخلي سايت خود نداشته ايد، متاسفانه دير يا زود سايت شما در آخرين صفحه از نتايج گوگل خواهد بود. !

در صورتي كه هر كدام از صفحات سايت شما فاقد هرگونه لينك داخلي باشند از نظر گوگل به عنوان صفحه بي هويت يا Orphan Pages شناخته مي شود.

همين امروز با سرمايه گذاري در پروژه سئو لينك سازي داخلي ميتوانيد جريان زندگي را براي هميشه در سايت خود را مجدد فعال كنيد.

 

گوگل تاكنون بيش از 250 فاكتور مهم براي رتبه بندي سايت ها در نظر گرفته است كه در بين تمامي اين فاكتور ها، لينك سازي يا Link Building به شدت مي درخشد و جز برترين فاكتور هاي مهم رتبه بندي در گوگل مي باشد .

لينك سازي داخلي سايت گنجينه پنهان و ستون فقرات سئو سايت مي باشد چون تاكنون تحت هيچ عنواني نمي توان از آن چشم پوشي كرد.

صفحات جديد زماني توسط ربات هاي گوگل بررسي مي شوند كه از صفحه اي ايندكس شده، ميانبري بين صفحات ايجاد شده باشد.

هدف گوگل در استفاده از لينك هاي داخلي دسترسي راحت به محتواي جديد و درك ارزشمندي يك صفحه در سايت است مثلا سايتي محتواي تازه اي ايجاد كرده اما هيچ لينك داخلي از ساير صفحات سايت براي آن ايجاد نشده باشد ربات هاي خزنده گوگل هيچوقت متوجه صفحه جديد سايت نمي شوند و  هيچ اتفاق خاصي براي جايگاه و رتبه سايت رخ نميدهد.

لينك سازي داخلي سايت نوعي سيگنال مثبت براي موتورهاي جستجوست كه اين صفحه سايت اهميت بالايي دارد.

منبع شيك رنك


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۹:۰۷ ] [ امير روزي طلب ]

سوني ويژگي backward compatibility كنسول PlayStation 5 را تاييد كرده ولي براساس يك شايعه، اين شامل همه كنسول‌هاي خانگي قبلي شركت مي‌شود.
مارك سرني به عنوان سرپرست تيم معماري سخت‌افزاري كنسول نسل نهمي سوني يعني پلي‌استيشن 5، در سال ۲۰۱۹ فاش كرد كه كنسول جديد خانگي اين شركت قرار است از ويژگي backward compatibility پشتيباني كند؛ قابليتي كه به كنسول اين اجازه را مي‌دهد تا عناوين عرضه شده براي پلتفرم‌هاي قديمي‌تر پلي‌استيشن را هم اجرا كند. سرني گرچه اشاره مستقيمي نكرد كه دايره پشتيباني اين ويژگي به كدام كنسول‌ها محدود مي‌شود، ولي به شكل بارز اين موضوع قطعي است كه همه عناوين موجود در PS4، در PS5 هم قابل تجربه هستند. لازم به ذكر است كه PS4 عمدتا به دليل تغيير كامل معماري سخت‌افزاري نسبت به كنسول‌هاي قبلي، چنين ويژگي را ندارد.

با توجه به يك گزارش جديد، به نظر مي‌رسد كه PlayStation 5 نه تنها از عناوين PS4، بلكه حتي از عناوين PS1، PS2 و PS3 هم پشتيباني مي‌كند. اين ادعا كه اولين بار توسط يك كانال تحليلي يوتيوبي به نام HipHopGamer مطرح شده، به ويژگي جديدي در كنسول بعدي سوني مي‌پردازد كه از آن با نام remastering engine يا موتور ريمسترسازي ياد شده است. اين ادعا كه توسط سوني تاييد نشده، مي‌گويد كه پلي‌استيشن 5 با كمك اين تكنيك قادر است همه بازي‌هاي قديمي عرضه شده براي كنسول‌هاي خانگي سوني را هم اجرا كند. بنا به ادعاي جديد، remastering engine به شكل خودكار اقدام به ارتقاي سطح نمايشي و كيفيت تصويري اين عناوين نيز مي‌كند كه در صورت درستي، مي‌تواند يك ويژگي بسيار جذاب براي طرفداران باشد. شما مي‌توانيد اين ويديو را در اينجا مشاهده كنيد.

لازم به ذكر است كه سوني هنوز كنسول جديد خود را رونمايي نكرده و با توجه به اينكه تنها كم‌تر از ۱۲ ماه تا تعطيلات سال نو ۲۰۲۰ و موعد عرضه كنسول باقي مانده، انتظار مي‌رود كه به زودي خبرها و جزئيات جديد پيرامون آن را منتشر كند. يكي از شايعات در اين رابطه، به رونمايي PS5 در كنفرانس سوني در CES 2020 اشاره دارد كه تا ساعاتي ديگر شروع خواهد شد. پيرامون ادعاي جديد اين كانال يوتيوبي، گرچه نمي‌توان احتمال پشتيباني از بازي‌هاي نسل پنجم، ششم و هفتمي را براي PS5 به كلي رد كرد - خصوصا با توجه به اينكه كنسول رقيب Xbox Series X از بسياري از عناوين نسل‌هاي قبلي پشتيباني خواهد كرد - ولي اين موضوع از جهات مختلفي بعيد به نظر مي‌رسد. در هر صورت، بايد منتظر ماند و ديد كه سوني جزئيات ويژگي backward compatibility پلي‌استيشن 5 را در چه زماني معرفي مي‌كند و اينكه آيا ادعاي وجود سيستم remastering engine در اين كنسول صحت دارد يا خير.

منبع : https://gamerant.com/ps5-backward-compatibility-ps1-ps2-ps3-ps4-games/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۵:۵۲ ] [ امير روزي طلب ]

Gfk فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي دهه اخير انگلستان را جمع‌آوري كرده كه براساس آن بازي‌هاي محبوب GTA 5 و COD: Black Ops، صدر جدول را از آن خود كرده‌اند.

وبسايت BBC فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي انگلستان در دهه‌ي گذشته را منتشر كرده كه البته عناوين غير منتظره‌اي در رده‌هاي بالاي آن ديده نمي‌شوند. فهرست نهايي Official Ukie Games Charts بازي GTA 5 را به‌عنوان موفق‌ترين بازي دهه‌ي گذشته در انگلستان معرفي مي‌كند. Call of Duty: Black Ops و البته بازي فوق‌العاده محبوب Minecraft در رده‌هاي بعدي قرار دارند. اكثر ۱۰ جايگاه موجود در اين فهرست به بازي‌هاي FIFA تعلق دارند كه البته اين امر نيز كاملاً قابل پيش‌بيني به نظر مي‌رسيد. در ادامه مي‌توانيد به فهرست كامل Gfk در وبسايت رسمي خبرگزاري BBC نگاهي داشته باشيد:

 

 

Grand Theft Auto 5

Call of Duty: Black Ops

Minecraft

Call of Duty: Modern Warfare 3

FIFA 14

FIFA 13

FIFA 15

Call of Duty: Black Ops 2

FIFA 11

FIFA 12

باتوجه‌به اينكه بازي بي‌نظير Grand Theft Auto 5 سال گذشته به‌عنوان پرسودترين محصول سرگرمي تاريخ انتخاب شد، جاي تعجب نبود كه صدر جدول پرفروش‌ترين بازي‌هاي دهه‌ي گذشته‌ نيز به بازي فوق‌العاده‌ي راك‌استار گيمز تعلق داشته باشد. با مراجعه به اين سايت مي‌توانيد فهرست برترين سريال‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني، فيلم‌ها، آهنگ‌ها، كتاب‌ها و خوانندگان دهه‌ي گذشته در اين كشور را مشاهده كنيد.

منبع : https://www.vg247.com/2020/01/03/gta-5-fifa-call-duty-best-selling-games-decade-uk/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۰:۵۳ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب