دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است


واتساپ در بخش سؤالات متداول خود اطلاعاتی مبنی بر پایان دادن به پشتیبانی از برخی گوشی‌های اندروید و iOS قدیمی و گوشی‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز فون منتشر کرده است.
با ورود به سال ۲۰۲۰، واتساپ فعالیت خود را روی تعدادی گوشی هوشمند متوقف خواهد کرد. همان‌طور که در بخش سؤالات متداول نرم‌افزار پیام‌رسان واتساپ به‌روز شده است، چندین گوشی اندرویدی و iOS ممکن است دیگر قادر به اجرای برنامه نباشند؛ زیرا این شرکت پشتیبانی خود از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی را از یکم فوریه ۲۰۲۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۸) متوقف خواهد کرد.

طبق اطلاعات موجود در بخش FAQ واتساپ، گوشی‌های اندرویدی که دارای سیستم‌عامل اندروید ۲.۳.۷ و پایین‌تر و گوشی‌های آیفونی که دارای IOS 7 و پایین‌تر هستند، از سال آینده با این نرم‌افزار پیام‌رسان سازگار نخواهند بود.
همچنین واتساپ تائید کرده که نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌های عامل‌ اندروید و iOS «از یکم فوریه 2020 دیگر نمی‌توانند حساب جدید ایجاد کنند یا تائیدیه‌ی دوباره برای حساب‌های موجود دریافت کنند.» بااین‌حال شرکت اعلام کرده که این نرم‌افزار تحت مالکیت فیسبوک را برای گوشی‌های منتخب سیستم‌عامل KaiOS 2.5.1 به بالا، مانند جیو فون (JioPhone) و جیوفون ۲ فعال نگه خواهد داشت.

خبر بد برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز موبایل این است که واتساپ پیش‌تر اعلام کرده بود ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۰ دی ۱۳۹۸)، پشتیبانی از تمام گوشی‌های ویندوزی را متوقف می‌کند؛ دقیقا همان روزی که مایکروسافت پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل خود را به پایان می‌رساند. واتساپ همچنین گفته بود که این نرم‌افزار «ممکن است بعد از یکم ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۰ تیر ۱۳۹۸) دیگر در مایکروسافت استور در دسترس نباشد.»

 

اگر از گوشی ویندوزی استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید تمام گفتگوها و اطلاعات خود را پس از روز دهم دی از دست دهید، گزینه‌ای برای ذخیره‌ی گفتگوهای شما وجود دارد:
گفتگوی موردنظر خود که قصد خروجی گرفتن از آن را دارید باز کنید و روی Group Info کلیک کنید.
روی «Export Chat» کلیک کنید. سپس می‌توانید چت را بدون رسانه‌های داخل آن دانلود کنید. گزینه‌ی موردنظر خود را انتخاب کرده و از تمام گفت‌وگو‌ها خروجی بگیرید.
واتساپ همچنین تأکید کرده که پایان یافتن پشتیبانی از گوشی‌های اندروید و iOS مذکور، تأثیر زیادی بر کاربران نخواهد گذاشت.
در اینجا فهرست تمام سیستم‌های عاملی که سال آینده پشتیبانی واتساپ در آن‌ها متوقف خواهد شد را می‌بینید:
اندروید نسخه‌ی ۲.۳.۷ و پایین‌ترسیستم‌عامل iOS 8 و پایین‌ترتمام گوشی‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز فون از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹واتساپ همچنین سیستم‌های عاملی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند را فهرست کرده و به کاربران توصیه کرده که از آن‌ها استفاده کنند:
گوشی‌های اندرویدی با نسخه‌ی ۴.۰.۳ و بالاترآیفون‌های دارای iOS 9 و بالاترگوشی‌های منتخب دارای KaiOS 2.5.1 و بالاتر، مانند جیوفون و جیوفون ۲

منبع : https://mspoweruser.com/whatsapp-end-support-android-ios/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۴:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب