دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

طراحی سایت برای مقاصد مختلفی می تواند صورت بگیرد. شما می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و محصولات خود را در آن عرضه نمایید و به فروش برسانید. می توانید سایت خبری داشته باشید و اخبار و اطلاعات مختلف را بر روی آن به اشتراک بگذارید. 

 

همچنین یک سایت شخصی این امکان را به شما می دهد تا به معرفی توانایی ها و کسب و کار خود بپردازید و به این شیوه آن را معرفی کرده و ارتقاء دهید. البته مواردی که ذکر شد تنها دلایل طراحی سایت نیستند. شما در هر زمانی که حس کنید می توانید با داشتن یک سایت اینترنتی منفعتی را کسب کنید، می توانید درخواست طراحی سایت دهید.

ایجاد سایت و قرار دادن آن بر روی سرور تنها قدم اول است و شما نیاز دارید تا با استفاده از روش های مختلف، سایت خود را در صفحات نخست موتور های جستجو قرار دهید. اگر سایت شما نتواند در صفحات اول قرار بگیرد، عملا برای شما هیچ منفعتی نخواهد داشت. اینجاست که متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ وارد عمل می شوند و با به کار گیری شیوه های مختلف، سایت شما را بر اساس یک سری کلمه ی کلیدی در صفحات اولیه و حتی صفحه ی نخست موتور های جستجوی معروف از قبیل گوگل قرار می دهند. سایت هایی مثل طرفداری با انجام اصول سئو به این حد از موفقیت دست یافتند. به طور کلی به تمام شیوه هایی که سایت شما را بهینه می کند و آن را بر اساس کلمات کلیدی خاص در صفحه ی نخست یا صفحات اولیه ی موتور های جستجو قرار می دهد، سئو گفته می شود.

با رعایت اصول سئو در صفحه اول گوگل باشیم؟
اینکه چگونه با سئو و رعایت اصول مرتبط با آن در صفحه اول گوگل یا سایر موتور های جستجو باشیم یا چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به واقع یک پاسخ میلیون دلاری است و از اهمیت بالایی برخوردار است. حضور در صفحه ی اول گوگل می تواند آینده ی یک صنعت را تحت الشعاع قرار دهد.
به طور کلی دو شیوه ی اصلی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها در رتبه های اول و صفحه ی اول گوگل و موتور های جستجوی معروف قرار بگیرید.

می توانید با پرداخت هزینه هایی که گوگل برای شما تعیین می کند در صفحه ی اول قرار بگیرید. سایتی مثل مدیسه در ابتدا با انجام این روش در صدر جدول جستجو ها قرار گرفت. البته هزینه ی خیلی بالایی نیست، اما با توجه به قیمت بالای ارز در کشور، احتمالا برای همه ی تجارت ها به صرفه نباشد.روش دومی که بتوانیم سایت خود را در صفحات اولیه و ترجیحا صفحه نخست قرار دهیم، بدون شک رعایت اصول سئو است. در این میان نیازی نیست به گوگل هزینه ای را پرداخت کنید.

 

پس از طراحی سایت ، سئو چگونه باعث ورود سایت به صفحه نخست می شود؟
طراحی سایت قدم اولی است که می توانید کسب و کار کوچک یا بزرگ خود را وارد شیوه های اینترنتی کسب و کار یا اصطلاحا کسب و کار آنلاین کنید. محصول شما در این شیوه این قابلیت را دارد تا با سرعت بالا در سراسر کشور مطرح شود.  طراحی سایت پزشکی تخصصی به شما کمک می کند در سراسر دنیا معروف شوید همچنین اگر مایل باشید می توانید سایت خود را با توجه به کالا یا خدمتی که ارائه می کنید، در سطح جهانی معرفی کنید. در واقع شما باید بدانید که اینترنت دنیای بی پایانی است که می تواند محصول یا خدمت شما را به هر جایی که می خواهید ببرد. حال ببینیم که سئو دقیقا قرار است چگونه باعث دیده شدن سایت شما شود. در این روش با پرداخت نمی توان در صفحه ی اول گوگل قرار گرفت. اینکه در این روش چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به بهینه سازی دقیق و بلند مدت بسیاری از فاکتور های موجود در وبسایت ما بستگی دارد. این فاکتور ها به شرح زیر هستند:
کیفیت و بلندی محتوای موجود در صفحه شما

کیفیت و تعداد لینک های ورودی به وبسایت

سرعت بالا آمدن صفحات

لغات کلیدی و محتوای صفحه

اعتبار و مجوز

نام دامنه

امنیت صفحه و دستورالعمل URL

سئو را به طور مداوم انجام دهید
سئو پس از اینکه شما توانستید سایت خود را بر اساس یک کلمه یا عبارت کلیدی در صفحه ی نخست قرار دهید به پایان نمی رسد. به خاطر داشته باشید که شما بر روی یک کلمه یا عبارت تمرکز می کنید و تلاش خواهید کرد که رنکینگ مناسبی برای آن لغت یا عبارت خاص پیدا کنید. این مساله و این دستاورد به معنی این نیست که شما برای تمام لغات یا عبارات مشابه نیز به رنکینگ بالایی دست خواهید یافت. به تجربیات مدیران سایت های بزرگ مثل دیوار توجه ویژه داشته باشید و نکات موفقیت آنها را در سایت خود پیاده سازی کنید. تمام روش هایی که ذکر شده را باید برای هر کلمه یا عبارتی که قصد یافتن رنکینگ برای آن را دارید، تکرار کنید. و به یاد داشته باشید که گوگل همواره در حال آپدیت کردن رنکینگ خود است. برای ماندن در صفحه ی اول باید اقدامات لازم را انجام داده و به روز باشید. 

 


طراحی اپلیکیشن های کاربردی
 اپلیکیشن ها به طور تخصصی برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید، IOS و ویندوز فون طراحی می شوند. اپلیکیشن ها نیز مانند سایت ها نیاز دارند تا به صورت تخصصی کد نویسی شوند. نوشتن کد برای اپلیکیشن ها به ظرافت بیشتری نسبت به سایت نیاز دارد. متخصصین و برنامه نویسان زبده ی وب داران تمامی سفارش های شما در این زمینه را نیز پذیرا هستند و در کمترین زمان، با بالا ترین کیفیت و برای سیستم عامل های مختلف اپلیکیشن ها را طراحی خواهند کرد.

امروزه شاهد آن هستیم که اپلیکیشن ها قدرت بسیار زیادی پیدا کرده اند و به واسطه ی آن ها کسب و کار های جدید و متنوعی به وجود آمده است. می توانید ایده های خود را که تا کنون راهی برای عملی کردن آن ها پیدا نمی کردید را با طراحی اپلیکیشن ها عملی کنید. به واسطه ی گسترش گوشی های هوشمند و وجود اینترنت در سراسر کشور، دیگر مشکلی برای استفاده از سایت های اینترنتی و اپلیکیشن ها وجود ندارد .  سایت های بزرگ مثل شیپور با داشتن اپلیکیشن خاص خود مشتریانی بسیاری را جذب کرده اند. هر ماه اپلیکیشن های جدیدی طراحی و به بازار عرضه می شوند. تاثیر اپلیکیشن ها را در ناوگان های حمل و نقل درون شهری و بسیاری دیگر از موارد نظیر خرید آنلاین میوه، خرید آنلاین نان و... شاهد هستیم. 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۷:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب