دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

Gfk فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های دهه اخیر انگلستان را جمع‌آوری کرده که براساس آن بازی‌های محبوب GTA 5 و COD: Black Ops، صدر جدول را از آن خود کرده‌اند.

وبسایت BBC فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان در دهه‌ی گذشته را منتشر کرده که البته عناوین غیر منتظره‌ای در رده‌های بالای آن دیده نمی‌شوند. فهرست نهایی Official Ukie Games Charts بازی GTA 5 را به‌عنوان موفق‌ترین بازی دهه‌ی گذشته در انگلستان معرفی می‌کند. Call of Duty: Black Ops و البته بازی فوق‌العاده محبوب Minecraft در رده‌های بعدی قرار دارند. اکثر ۱۰ جایگاه موجود در این فهرست به بازی‌های FIFA تعلق دارند که البته این امر نیز کاملاً قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید. در ادامه می‌توانید به فهرست کامل Gfk در وبسایت رسمی خبرگزاری BBC نگاهی داشته باشید:

 

 

Grand Theft Auto 5

Call of Duty: Black Ops

Minecraft

Call of Duty: Modern Warfare 3

FIFA 14

FIFA 13

FIFA 15

Call of Duty: Black Ops 2

FIFA 11

FIFA 12

باتوجه‌به اینکه بازی بی‌نظیر Grand Theft Auto 5 سال گذشته به‌عنوان پرسودترین محصول سرگرمی تاریخ انتخاب شد، جای تعجب نبود که صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های دهه‌ی گذشته‌ نیز به بازی فوق‌العاده‌ی راک‌استار گیمز تعلق داشته باشد. با مراجعه به این سایت می‌توانید فهرست برترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، آهنگ‌ها، کتاب‌ها و خوانندگان دهه‌ی گذشته در این کشور را مشاهده کنید.

منبع : https://www.vg247.com/2020/01/03/gta-5-fifa-call-duty-best-selling-games-decade-uk/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۰:۵۳ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب