دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

استاندارد سندباکس شرکت گوگل علاوه بر شخصی سازی تبلیغات، اثر وب را محدود کرده و از حریم شخصی و محرمانه افراد محافظت می کند.

شرکت گوگل در حال ساخت مجموعه ای از استانداردهای باز به نام Privacy Sandbox است. استاندارد سندباکس منجر به شخصی سازی تبلیغات شده و از داده های محرمانه افراد محافظت می کند. این طرح پیشنهادی عمدتا روی قدرت اعداد تمرکز دارد. در صورتی که داده های شما بخشی از یک گروه بزرگتر باشند، تبلیغ کنندگان دیگر نمی توانند شما را مورد هدف قرار دهند. برای شروع، گوگل به دنبال روش هایی است که نشان دهد شما، عضوی از یک گروه با سلایق تبلیغاتی خاص هستید.

این شرکت قصد دارد تا بودجه حریم خصوصی را روی سایت ها اعمال کند. طبق این سیاست، هر سایت تنها در صورتی می تواند از کاربر تقاضای اطلاعات کند که متعلق به یک گروه بزرگتر باشد، در غیر این صورت درخواست داده ها مسدود می شوند. کمپانی های گوگل و اپل همچنین به دنبال راهی جهت پیگیری محاوره های تبلیغاتی هستند. گوگل امیدوار است که استاندارد سندباکس نیز مانند PrivacyPass عمل کرده و علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری، حریم شخصی کاربران را نیز حفظ کند.

سندباکس نیز همانند سایر استانداردهای باز، تنها در صورتی موثر خواهد بود که به طور معقولانه به کار گرفته شود. به عنوان مثال گوگل به سختی توانسته است امکان اجرای ویدیوهای VP9 را در برخی دستگاه ها میسر کند. به هر حال این کمپانی اعلام کرده که دلایل خوبی جهت پذیرش استاندارد سندباکس وجود دارد.

حریم خصوصی، یکی از بزرگ ترین نگرانی های ممکن برای بسیاری از افراد و شرکت ها محسوب می شود، اما مسدود کردن کوکی ها کمک زیادی به حفظ حریم خصوصی نمی کند. سندباکس حریم خصوصی در واقع تعادلی را بین نمایش تبلیغات در وب و محافظت از داده های کاربران برقرار می کند.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/22/google-proposes-privacy-sandbox/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۹:۳۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب