دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

تیم OG در تورنمنت The International بازی دوتا 2 موفق به کسب جایگاه نخست و دریافت جایزه 15 میلیون دلاری از مجموع جوایز 34 میلیون دلاری شد. نکته جالب توجه اینکه جایزه این مسابقه از جایزه ای که قهرمانان پرآوازه مسابقات تنیس می گیرند نیز بیشتر است.

«Rod Breslau» از مشاوران ورزش های الکترونیک در رابطه با پول زیادی که تیم پنج نفره OG برنده شده می گوید:

«سهم هر نفر از این جایزه 15 میلیون دلاری حدود 3.1 میلیون دلار می شود. این جایزه از جایزه های مسابقات قهرمانی بزرگ از جمله تنیس هم بیشتر است. مثلاً تایگر وودز توانست در مسابقات مسترز 2019 تنها 2.07 میلیون دلار برنده شود. حتی در مسابقات گرنداسلم ویمبلدون نیز بزرگانی همچون نواک جوکوویچ صربستانی از مردان و سیمونا هالپ رومانیایی از زنان هر کدام 2.9 میلیون دلار جایزه به خانه بردند.»

جوایزی که سال جاری میلادی در مسابقات مختلف به مقام نخست تعلق گرفته را با جایزه 15 میلیون دلاری تورنمنت دوتا 2 مقایسه کنید:

مقام نخست مسابقات تنیس ویمبلدون - 2.9 میلیون دلار
مقام نخست مسابقات مسترز - 2 میلیون دلار
مقام نخست مسابقات اتومبیلرانی ایندی 500 - 2.6 میلیون دلار
مقام نخست اولین جام جهانی فورتنایت - 3 میلیون دلار
حتی تیم بازنده یعنی Team Liquid نیز جایزه 4.5 میلیون دلاری برنده شد که به هر کدام از اعضای تیم چیزی در حدود 892 هزار دلار می رسد که باز هم رقم قابل توجهی است.

همچنین تیم OG اولین تیمی است که دو سال پیاپی جایگاه نخست را از آن خود می کند. علاوه بر این دستاورد، این تیم با بردن جایزه 15 میلیون دلاری کسب بزرگ ترین جایزه در تاریخ ورزش های الکترونیکی را نیز به نام خود ثبت کرد.

ممکن است تصور کنیم به علت محبوبیت بیشتر مسابقات اتومبیلرانی یا تنیس و قهرمانان پرآوازه آنها، جایزه این مسابقات هم باید بیشتر باشد ولی در عمل اینگونه نیست؛ حالا اگر گیمر بسیار حرفه ای باشید و در تورنمنتی مانند دوتا 2 به مقام نخست برسید جایزه ای به مراتب بیشتر نصیبتان می شود.

نکته جالب اینکه بازیکنان مسابقات اتومبیلرانی و تنیس باید تمرینات فیزیکی بسیار مشکلی را پشت سر گذاشته و حین مسابقات با عرق ریختن فراوان به کسب مقام نخست امیدوار باشند.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/25/dota-2-the-international-2019-win-sets-records/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۵:۰۲ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب