دیجیتال | ||
|
کمپانی توییچ بهتازگی نرمافزار استریم خود یعنی Twitch Studios را وارد مرحله تست بتای محدود کرد. در حال حاضر اغلب استریمرها از پلتفرم توییچ برای نمایش زندهی بازیهای ویدیویی خود به دیگران استفاده میکنند. در این بین تعدادی از افراد از نرمافزارهای متفرقهای مانند OBS Studio و XSplit برای آماده کردن تصویر و تنظیمات اضافی استریم خود بهره میبرند. نرمافزارهای اینچنینی به استریمرها کمک میکند تا تصویر خود را پیش از آغاز استریم شخصیسازی و تغییراتی را باب میل خود در آن اعمال کنند. از اینرو، کمپانی توییچ که تصمیم گرفته نرمافزار خود را برای این کار توسعه دهد، برنامه Twitch Studios را بهتازگی وارد مرحله تست بتا کرده است. هدف ابتدایی این برنامه این است که کار را تا جای ممکن برای استریمرهایی که در ابتدای کار هستند آسان کند و امکانات موردنظر را در اختیار آنها قرار دهد. البته کمپانی Twitch گفته که این برنامه در فاز بتا دارای امکانات محدودی است. بهعنوان مثال میتوانید در این برنامه از یکسری قالب شخصیسازی از پیشساختهشده برای بهتر کردن محیط استریم خود استفاده کنید. بهطور کلی امکانات و ویژگیهایی که این نرمافزار دارد، تقریبا مشابه سایرین است و نمیتوان آن را یک تحول در این زمینه قلمداد کرد. شاید بتوان مهمترین کار این برنامه را که موجب سادهتر شدن استریم برای افراد میشود، وجود خودش دانست؛ چراکه دیگر نیازی به استفاده از نرمفزارهای متفرقه نخواهد بود. به زبان ساده، با انتشار نرم افزار Twitch Studios شما دیگر نیازی به هیچ برنامهی دیگری نخواهید داشت و میتوانید تمامی مراحل استریم را بهراحتی هرچه تمامتر انجام دهید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه دارید استریم را آغاز کنید اما نمیدانید که چهکاری باید انجام دهید، این نرمافزار میتواند فرصت خوبی برای شما باشد؛ چراکه بُعد فنی استریم کمی سخت و آزاردهنده است که به لطف این نرمافزار، دیگر نیاز نیست که نگران آن باشید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر کمپانی توییچ به بازخوردهایی که از سوی تستکنندگان نرمافزار در مرحله بتا ارسال میشود، توجه کند، میتوان گفت که Twitch Studios تبدیل به یک نرمافزار استریم باکیفیت خواهد شد. اگر علاقه دارید که در این تست بتا شرکت کنید، میتوانید شانس خود را با ثبتنام از اینجا امتحان کنید تا شاید توسط توییچ برای این تست پذیرفته شدید. منبع : https://www.dualshockers.com/twitch-begins-beta-testing-all-in-one-streaming-app/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۴:۰۳ ] [ امیر روزی طلب ]
طبق گزارشهای انجمن نرمافزارهای سرگرمی (ESA)، سه شرکت سونی، مایکروسافت و نینتندو در حال اعمال تغییرات روی قوانین مربوط به لوت باکسها هستند. لوت باکسها یکی از مواردی هستند که در چند سال اخیر حواشی مختلفی را بهوجود آوردهاند و بعضی از کشورها و سازمانها اعلام کردهاند که این لوت باکسها قمار بهحساب میآیند. باتوجهبه جدیدترین اخبار بازی، انجمن نرمافزارهای سرگرمی (ESA) اعلام کرده است که سونی، مایکروسافت و نینتندو، قوانین جدیدی را برای لوت باکسها درنظر گرفتهاند که بر اساس آن ارزش محتوای جعبه قبل از خریده شدن نشان داده میشود و ناشران موظف هستند تا این سیستم را روی بازیهای خود اعمال کنند. ازاینرو بازیهای آینده که دارای سیستم لوت باکس هستند، باید از این سیستم جدید استفاده کنند و آپدیت تغییر سیستم لوت باکس هم برای بازیهایی که در گذشته عرضه شدهاند، منتشر شود. برای مثال امکان دارد اکتیویژن (Activision) باتوجهبه اینکه هنوز این قانون برای بازیهای عرضه شده همهگیر نشده است، آپدیت تغییر سیستم Reserve Crateهای Call of Duty: Black Ops 4 را عرضه نکند یا در زمان نامشخصی این کار را انجام دهد. این در حالی است که اگر Call of Duty: Modern Warfare دارای لوت باکس باشد، باید از سیستم جدید وضع شده توسط سونی، مایکروسافت و نینتندو پیروی کند. باتوجهبه سیستم جدید لوت باکسها، اگر جعبههایی که خریداری میکنید دارای آیتمهایی باشند که بهصورت تصادفی به شما داده میشوند (یعنی ندانید چه محتوایی را خریداری میکنید)، باید ارزش آیتمها از پیش مشخص شوند و کاربر بداند محتوایی که خریداری میکند، چه ارزشی خواهد داشت. در ادامه انجمن نرمافزارهای سرگرمی اعلام کرده است بهدنبال راهی است تا اطلاعات دقیقتری در این مورد در دسترس کاربران قرار دهد تا بتوانند برای خرید خود تصمیم بگیرند. شاید شاهد تغییرات بزرگی در سیستم لوت باکسها نباشیم، اما میتوان امیدوار بود که در آینده این سیستم بیشازپیش بهبود یابد و شاهد دخالت دولت و سایر سازمانها در این مورد نباشیم. منبع : https://www.dualshockers.com/esa-loot-box-rarity-disclose/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۱۸ ] [ امیر روزی طلب ]
همانطور که مشاهده کردید در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رایج اشاره کردیم و در این مقاله قصد داریم به پنج مورد دیگر هم اشاره کنیم.تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید و با گذاشتن نظرات خود ما را از میزان مفید بودن این مقاله آگاه کنید. 5- ابزارهای تبلیغاتی بسیاری از تغییرات بدافزاری که ما در مورد آن بحث کردیم هدفمند طراحی شده اند تا پنهان باقی بمانند با این حال برخی مخالف این روش عمل می کنند.از این موارد می توان به ابزارهای تبلیغاتی اشاره کرد که کاربر را مجبور به ارتباط با تبلیغات می کند.البته در بیشتر مواقع این نوع از نرم افزارهای مخرب بی ضرر تر از آن هستند که عمدا تحریک کنند.هدف اصلی این است که با کلیک کردن بر روی آگهی ها و پیوندها ، درآمد کسب کنید. ابزارهای تبلیغاتی می توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند که شما نمی توانید آن را ببندید و یا به طور نامحدود باز می شوند تا زمانی که شما روی آن ها کلیک کنید.یک بار دیگر آسیب پذیری اصلی برای کاربران سایت های وردپرسی مربوط به افزونه ها است. در سال 2016 مشخص شد که افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از کاربران را به ابزارهای تبلیغاتی کشانده است.پس از به روز رسانی ، افزونه یک پیام در داشبورد قرار می داد که شما بدون کلیک کردن بر روی آن نمی توانستید آن را حذف کنید به همین دلیل مهم است که به طور مداوم فایل های خود را اسکن کنید به خصوص مواقعی که افزونه ای را اضافه یا به روز رسانی می کنید. شما همچنین می توانید از ابزاری مانند افزونه Security Scanner استفاده کنید که تم ها و افزونه های شما را به صورت روزانه بررسی می کند. 6- Ransomware اگر ابزارهای تبلیغاتی ، سارق دنیای بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!این نوع دیگری از نرم افزارهای مخرب است که در سایه ها پنهان نمی شود.Ransomware با برخی از اقدامات شما را تهدید می کند و یا سیستم شما را مختل می کند مگر اینکه هزینه پرداخت کنید تا آن را حذف کنید. یک روش معمول اخاذی توسط این بدافزار این است که فایل های شما را رمز گذاری کرده و آن را غیر قابل دسترس می کند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول می کنند تا فایل ها را رمزگشایی کنند.با این حال Ransomware همچنین می تواند در جهت معکوس استفاده شود! برای متوقف کردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و یا آسیب رساندن به سیستم شما. Ransomware اغلب از طریق ایمیل گسترش می یابد و به عنوان ضمیمه هایی که یک بار شبکه را باز می کند ، مسدود می شود.این بدافزار همچنین می تواند برای هدف قرار دادن سایت های وردپرس مورد استفاده قرار گیرد به این صورت که فایل های هر سایت را رمز گذاری می کند و سپس تلاش می کند تا از مالک سایت هزینه دریافت کند تا مجددا آن ها را باز گرداند.بهترین راه برای از بین بردن این حملات ، گرفتن بک آپ منظم از سایت است همچنین مهم است که هر جنبه ای از سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد که مهاجمان بتوانند از آن استفاده کنند. 7- پاک کن ( Wiper )......... برای مطالعه کامل این مطلب کلیدی و محافظت از اطلاعات خود در برابر آنها حتما روی لینک زیر کلیک کنید.. https://webdaran.com/what-is-malware-part-2/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۲:۱۲ ] [ امیر روزی طلب ]
با تشکر از آپدیت اخیر، بازی جی تی ای آنلاین (GTA Online) موفق شد پنج سال پس از انتشار، رکوردهای تازهای را به ثبت برساند و یک بار دیگر نظر مخاطبان را جلب کند. شرکت راک استار با انتشار آپدیت The Diamond Casino & Resort، بازی جی تی ای آنلاین را یک بار دیگر به اوج محبوبیت بازگردانده است. این آپدیت در ماه ژوئن معرفی شده بود اما جزئیات زیادی از آن در اختیار نبود و تنها میدانستیم که چیزی همانند کازینوی آنلاین است. این به روزرسانی البته فراتر از کازینو است و ماموریتهای تازه، ماشینهای جدید و چیزهای دیگری را به بازی اضافه میکند. این بازی همچنین قرار است برای مدتی محدود، به بازیکنان دوبرابر جوایز معمول را اعطا کند. کسانی که تا 7 اوت وارد بازی شوند، چیزهای جذابی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. راک استار با آپدیتهایش کار فوق العادهای را انجام داده و بدیهی است که موفقیت مالی بزرگی بدست بیاورد. اما آپدیت اخیر به این بازی کمک کرده که بتواند رکوردهای قبلیاش را بشکند، از جمله بزرگترین روز و بزرگترین هفته. با توجه به رایگان بودن این آپدیت، بسیاری از بازیکنان که مدتی این بازی را کنار گذاشته بودند، به تجربه دوباره آن پرداختند. بازی جی تی ای آنلاین یکی از دلایلی است که بازی GTA V توانسته به یکی از پرسودترین محصولات سرگرمی تاریخ تبدیل شود. این آپدیت جدید به بازیکنان اجازه میدهد که از پول واقعی برای قمار داخل بازی استفاده کنند و مشخص است که با این حرکت هوشمندانه، این بازی که حالا عمری پنج ساله دارد، سوددهی بیشتری هم نسبت به قبل داشته باشد. البته اجازه دادن به بازیکنان که در بازی قمار کنند، از نظر مطابقت با قانون سوالاتی را به وجود میآورد. تاکنون بیش از 50 کشور، ویژگی خرید چیپ کازینو با استفاده از پول واقعی را در این بازی بلاک کردهاند؛ به این دلیل که از نظر آنها، به قمار غیرقانونی کمک میکند. این مسئله حتی باعث شده که بسیاری از کشورها، در موضوع استفاده از پول واقعی در بازیها و خرید درون برنامهای، خصوصا لوت باکسها بازنگری کنند. به زودی باید شاهد قوانین تازهای در این زمینهها باشیم. منبع : https://screenrant.com/gta-online-casino-record-biggest-week/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۷:۱۲ ] [ امیر روزی طلب ]
شرکت تیک-تو اینتراکتیو بهتازگی اعلام کرده است که ۲۵ میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاههای سراسر جهان ارسال شده است. Red Dead Redemption 2 پس از مدتها انتظار در پاییز سال گذشته روانه بازار شد و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود بهنمایش بگذارد و جایزههای مختلفی را هم کسب کند. باتوجهبه جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در جدیدترین گزارش مالی خود از میزان نسخههای ارسال شده این بازی به بازار سخن گفته است. تیک-تو اینتراکتیو گفته است که شرکت راک استار گیمز (Rockstar Games) تابهحال ۲۵ میلیون نسخه از رد دد ریدمپشن 2 را به فروشگاههای سراسر جهان ارسال کرده است. البته این رقم تا پایان ماه ژوئن (۹ تیر ماه) است. این در حالی است که در ماه مِی اعلام شده بود که ۲۴ میلیون نسخه از این بازی به خردهفروشیها ارسال شده است. دراینمیان اشاره کنم که این آمار و ارقام مربوط به نسخههای ارسالی است و این گفته بدین معنا نیست که Red Dead Redemption 2 حتما ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است. Red Dead Online یکی دیگر از بخشهایی است که راک استار گیمز روی آن تمرکز کرده است و بهواسطه پرداختهای درون برنامهای رد دد آنلاین توانسته است سود خوبی را کسب کنند. استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو اینتراکتیو، در جریان گزارش مالی این شرکت از هیجان خود برای شرایط مساعد بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 سخن گفته است. همچنین او اعلام کرده که امیدوار است راک استار آنلاین (منظور Red Dead Online و GTA Online است) بتوانند در سال مالی جاری رکورد جدیدی را از نظر درآمد ثبت کنند. باتوجهبه گفتههای زلنیک، کاربران GTA Online و Red Dead Online میتوانند منتظر محتویات بیشتر در آینده باشند. راک استار گیمز در حال تلاش است تا با ارائه محتویات جدید و سرگرم کننده، مخاطبان را راضی نگه دارد. در ادامه میتوانید نسخههای ارسالی سایر بازیهای تیک-تو اینتراکتیو را مشاهده کنید. تابهحال ۱۲ میلیون نسخه از بازی NBA 2K19 به خردهفروشیهای سراسر جهان ارسال شده است و پرفروشترین بازی ورزشی 2K بهحساب میآید. منبع : https://www.gamespot.com/articles/red-dead-redemption-2- ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۴:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]
آیا تا بحال به این نکته توجه کردهاید که رنگبندی در هر چیزی چه تاثیری می تواند بر روی بیننده داشته باشد؟ یا اینکه هر رنگ چه احساسی را به بیننده القا کرده و یا چه پیامی را به مخاطب میرساند؟ آیا تاکنون به این مسئله پی بردهاید که رنگها کاملا با احساسات در ارتباطند و با دیدن هر شیء، پیامی که رنگ آن به ضمیر ناخودآگاه ما میرساند، باعث بروز احساسات مختلفی از قبیل شادی، غم، آرامش، هیجان، ترس، امنیت، اطمینان و ... در ما میشود؟ توجه به این نکته که در وبسایت باید از چه ترکیب رنگی برای جذب مخاطب و ایجاد فضای موردنظر، استفاده کنیم، بسیار حائز اهمیت است. برای درک بیشتر این مسئله بد نیست به چند مورد از تحقیقات روانشناسان در زمینه تاثیر رنگها توجه کنید: - رنگها تاثیر زیادی روی احساسات بیننده در 90 ثانیه اول دیدن میگذارند. همان طور که اکثر وب مستر ها می دانند جذب کاربر در 90 ثانیه اول بسیار مهم است وگرنه مخاطب سایت را ترک می کند سایت تابناک با جذاب بودن توانست کاربر زیادی را جذب کند. - اثر رنگ میتواند بیننده را ترغیب به خرید یک جنس از شما کند. رنگها رفتار ما را در برابر یک موضوع فقط تشدید نمیکنند، بلکه اثر خود را کاملا در رفتار ما نشان میدهند. - یک رنگ در فرهنگها و مناطق مختلف تاثیر متفاوتی دارد. - هر رنگ به تنهایی یک پیام مخصوص به چشم بیننده میفرستد. بنابراین یک مدیر بر اساس سیاستهایی که برای جذب مخاطب و ایجاد فضای اطمینان در وبسایت دنبال میکند، باید با کمی آگاهی در مورد روانشناسی رنگها و تاثیر هر رنگ در مخاطب، خطمشی طراح وب را در رنگبندی صفحات مختلف وبسایت مشخص کند. در رنگبندی یک صفحه، باید به این موضوع توجه شود که این رنگ قرار است در چه صفحهای و با چه موضوعی به کار رود. یعنی اصل توجه به عملکرد و محوریت سایت، در رنگبندی مطالب مهم است. به عنوان مثال سایتهای دولتی و سایت های بزرگ همچون فیس بوک و به طور کل، سایتهایی با بازدیدکننده بسیار بالا، معمولا از رنگ سفید برای زمینه صفحات و رنگ آبی برای لینکهای صفحه و رنگ بنفش برای لینکهای مشاهده شده استفاده میکنند.
به قول مکلوهان، رسانه همان پیام است. همانطور که در مدیریت نوین، متدی به عنوان بهترین شیوه مدیریت در کار وجود ندارد، ترکیب و هماهنگی و استقرار یک نظام در رنگبندی صفحات وب نیز، چنین رویکردی دارد. تجربه، دانش و هنر طراح وب است که سایتی را برای ما جذاب و قابل اطمینان و سایتی دیگر را سرد و غیر قابل اطمینان میکند. یکی از اصول بسیار مهم و کلیدی درطراحی سایت تهران، توجه به اصل رنگبندی صفحات و استفاده از رنگهای مکمل و ترکیبی مطلوبی است که کاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابیت صفحه، به مشاهده مطالب آن بپردازند. این که چه رنگی متناسب سایتهای وب است، پرسشی است که کارشناسان وب، پاسخ جامع و کاملی برای آن ارایه نکردهاند، متخصصات طراحی وب نیز بیشتر روی زیباسازی وبسایت تمرکز نموده و کمتر به مسئله روانشناسی رنگها در طراحی سایت، توجه کردهاند. سایتهایی که بیشتر جنبه شخصی دارند، از رنگهای مکمل استفاده میکنند. مثلا رنگ سبز پررنگ در کنار سرمهای، جذابیت خاصی به سایتهایی با موضوع بازرگانی میدهد و یا در طراحی سایتهای کودکان، از رنگهای خیلی شاد استفاده میشود. سایتی مانند طرفداری که روزانه میلیونها مخاطب دارد و از صدها بخش متنوع تشکیل شده است، برای هر بخش خود از یک چیدمان و رنگبندی خاصی در طراحی صفحات اکتیو، استفاده کرده است. مثلا بخش کودکان با بخش بازرگانی آن بسیار متفاوت است. به هر حال توجه به کارکرد رنگها در طراحی صفحات وب از اهمیت مهمی برخوردار است. در ادامه نوع تاثیر روانی هر رنگ در مخاطبان را از دید روانشناسان بررسی میکنیم. سفید نمایانگر صداقت، پاکیزگی، صمیمیت، ملایمت و معاصر بودن است. سفید بهترین رنگ برای بکگراندهای وب است. در تجارت سفید رنگ خستگیگیر و انرژیبخش است. سیاه اشاره دارد به ظرافت، قدرت، دلیری، شهامت، فریبندگی، شیطان، مهارت. مشکی برای رنگ متن روی یک پس زمینه روشن ایدهآل است.در ساخت وب سایت پزشکی استفاده از این رنگ مجاز نیست چرا که حالت یأس آوری به مخاطب می دهد . این نکته را نیز موردنظر داشته باشید که رنگ سیاه به عنوان رنگ پسزمینه چشم را خسته میکند. قرمز نمایانگر توانایی، هیجان، احساسات شدید، سرعت، خطر و تهاجم است. این رنگ از بیننده توجه به خود را طلب میکند. در تجارت به معنی وام و بدهی است. این رنگ شدیدترین رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسریع میکند. آبی القاکننده امنیت، اعتماد، مسئولیتپذیری، سرما، ایمان، وفاداری، وابستگی و جاه و جلال است. آبی دومین رنگ عوامپسند و در تجارت به معنای ضمانت مالی است. سبز نشانگر تندرستی، فراوانی، حاصلخیزی، آزادی، شفا و بهبودی، طبیعت، پیشرفت، حسادت و خونسردی است. این رنگ در چشمها راحتتر از همه رنگها دیده میشود و در تجارت بیانگر مقام و ثروت است. قهوهای دارای خاصیت تاثیرگذاری، متانت، توانگری مالی و یاریکنندگی است. قهوهای رنگ کره خاکی ماست و در طبیعت بسیار فراوان است. خاکستری نشانگر صمیمیت زیاد، اعتبار، نفوذ و عملی بودن است و در تجارت به معنای سنتگرایی است. صورتی نمایانگر ملایمت، شیرینی، ظرافت و زنانگی، خوب بودن، بیناهی و پرورش کودک است. بنفش نشانگر وقار، معنویت، شاهانه بودن، عیش و نعمت، دارایی، اعتبار و نفوذ، سوگواری و مهارت است. بنفش طرفداری ازسبکهای هنرمندانه و در تجارت به معنای بزرگ نشان دادن است. نارنجی نمایانگر سرزندگی و شوخ طبعی، لذت و خوشگذرانی، تعادل گرمایی، تشویق کردن، چالاکی و نیرو، تحمل و بلندهمتی است. زرد القاکننده نور خورشید، گرمی، خوشی، نامردی، ترسویی و حسادت است. زرد باعث افزایش تمرکز شده، سوختوساز را زیاد میکند و سختترین رنگ برای چشمهاست، در تجارت درخواست از نوع روشنفکرانه است و برای تاکید نیز خوب است. با این توصیفات، هنگامی که میخواهید نوع رنگبندی صفحات مختلف وبسایتتان را مشخص کنید، ابتدا به فضایی که میخواهید در وبسایت خود ایجاد کنید و نوع مخاطبانی که قرار است از وبسایت شما بازدید کنند، فکر کنید اکثر سایت های معتبر داخلی همچون تبیان با رعایت اصول رنگ شناسی برای ماربران جذاب شده است. با درنظر گرفتن تاثیر روانی هر رنگ و احساسی که در ضمیر ناخودآگاه بیننده ایجاد میکند، خطمشی طراح را برای ایجاد فضای موردنظر، توام با آرامش و اطمینان بازدیدکننده وبسایت، مشخص کنید. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۵:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]
چند وقتی هست که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی ساعت هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 عکسها و خبرهای متعددی از آن منتشر میشود. حالا این بار رندرهای جدید و با کیفیت این ساعت مشخصات دیگری برای هر دو سایز آن مثل رنگ و جنس بندها را آشکار میکند. به لطف این رندرها میتوان نگاه نزدیکتری به ساعت هوشمند سامسونگ داشت. بر این اساس سامسونگ برای هرکدام از سایزهای این ساعت سه رنگ در نظر گرفته است. علاوه بر این فقط ساعت کوچکتر (40 میلیمتر) با بند چرمی نشان داده شده و ساعت 44 میلیمتری با بندی که به نظر از جنس سیلیکون نرم است در رندرها ظاهر میشود. فعلا نمیتوان گفت که آیا ساعتها در نهایت فقط با همین رنگبندی و مشخصات ظاهری معرفی خواهند شد یا سامسونگ ایدههای دیگری هم برای گلکسی واچ اکتیو 2 در نظر دارد. بعلاوه احتمالا بندهای مختلفی از تولیدات سامسونگ و شرکتهای ثالث دیگر برای این ساعت عرضه خواهند شد و حق انتخاب کاربران در این حوزه محدود نخواهد بود. گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به قابلیت ECG یا همان پایش وضعیت ضربان قلب مجهز باشد اما اینطور که اعلام شده، این قابلیت از ابتدا در اختیار کاربران نخواهد بود. سامسونگ اعلام کرده که قرار است این قابلیت با یک به روز رسانی جدید در نیمه اول سال 2020 به این ساعت هوشمند اضافه شود. علاوه بر این گفته میشود که مدلی از این ساعت احتمالا از اینترنت نسل چهارم مخابراتی یعنی LTE هم پشتیبانی میکند و بر خلاف مدل قبلی یعنی گلکسی واچ، فاقد قاب چرخنده است. پیشتر گفته میشد که احتمالا این ساعت هوشمند در رویداد معرفی سری جدید گلکسی نوت سامسونگ معرفی خواهد شد اما سامسونگ اعلام کرده که گلکسی واچ اکتیو 2 قرار است به صورت اینترنتی (و نه در یک رویداد زنده) فردا 14 مرداد و دو روز قبل از معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس، رونمایی شود. منبع : https://www.gsmarena.com/highres_renders_of_the_samsung_galaxy_watch_active_2 ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۰۵ ] [ امیر روزی طلب ]
شاید عجیب و دور از ذهن به نظر برسد، اما از شواهد و قرائن پیداست که فیسبوک میخواهد در نام دو اپلیکیشن تحت تملک خود یعنی اینستاگرام و واتس اپ تغییراتی ایجاد کند. به گزارش The Information، کارمندان دو شرکت اینستاگرام و واتس اپ به تازگی خبردار شدهاند که شرکت مادر آنها قصد اضافه کردن نام خود به این دو اپلیکیشن را دارد. بدین صورت که نام اینستاگرام به Instagram from Facebook و واتس اپ به WhatsApp from Facebook تغییر خواهد کرد. یکی از مقامات فیسبوک ضمن تأیید این مسئله در خصوص تغییر فوق اذعان داشته: «ما خواستار شفافیت بیشتر برای محصولات و سرویسهایی هستیم که بخشی از فیسبوک به شمار میآیند». اما اگر کسب اعتبار به خاطر پشتیبانی از سرویسهای محبوب چیزی است که فیسبوک خواستار آن است، در کنار آن باید تاب تحمل انتقادات را هم داشته باشد. چه فیسبوک، چه واتس اپ و چه اینستاگرام در سالهای اخیر با مشکلات امنیتی متعددی روبرو بودهاند و پروندههای بسیاری برای نقض حریم خصوصی در آنها تشکیل شده، که شاید مهمترین و بزرگترین آنها رسوایی بزرگ کمبریج آنالیتیکا باشد که غول شبکههای اجتماعی را وارد بحران عظیمی کرد. در هر صورت، این تغییر نام چیزی نبوده که تا کنون از دید محافل خبری پنهان مانده باشد. جین مانچون وانگ، فعال توییتری که به خاطر فاش کردن اطلاعات از محصولات فیسبوک شهرت دارد، در ماه مارس از برندینگ جدید در محصولات این شرکت خبر داد. بد نیست بدانید که تغییر نام واتس اپ و اینستاگرام در شرایطی اتفاق میافتد که بنیانگذاران اولیه این دو اپلیکیشن فیسبوک را ترک کردهاند. پاییز سال گذشته، بنیانگذاران اولیه اینستاگرام خروج خود از فیسبوک را در شرایطی اعلام کردند که مدتی قبل برایان اکتون و جان کوم، بنیانگذاران واتس اپ از این شرکت خروج قهرآمیزی داشتند. در هر صورت تمامی این اتفاقات دست به دست هم داده که اینستاگرام و واتس اپ از این پس پیوند عمیقتری با شرکت مادر خود داشته باشند. منبع : https://www.engadget.com/2019/08/02/whatsapp-instagram-from-facebook ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۳۴ ] [ امیر روزی طلب ]
گوگل اخیرا به روز رسانی جدیدی را برای الگوریتم اصلی موتور جستجو ، که در مارس 2019 اجرا شد ، تایید کرد.از زمان به روز رسانی ، نام آن را فلوریدا 2 نام گذاری کرده اند و برخی از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترین به روز رسانی گوگل در طی سال های اخیر می دانند. چرا نام این الگوریتم فلوریدا 2 است؟ اول از همه ، نام به روز رسانی قطعا موجب سردرگمی شده است.برخی از سئو کاران بر این باور بودند که ممکن است مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم فلوریدا باشد که در نوامبر 2003 مطرح شده بود.اما در واقع این دو اصلا مربوط به هم نیستند ! نام فلوریدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سایت WebmasterWorld و بنیان گذار و مدیر عامل کنفرانس Pubcon تهیه شده است. در به روز رسانی سال 2003 ، فلوریدا نام خود را به دست آورد ، زیرا Tabke در حال برگزاری یک کنفرانس Pubcon در فلوریدا ایالات متحده آمریکا بود.و به روز رسانی ماه مارس 2019 هم این بار تنها یک هفته پس از کنفرانس Pubcon در فلوریدا برگزار شد.به دلیل همین تشابه مکانی نام فلوریدا 2 برگزیده شد. پس بار دیگر باید ذکر شود که بین این دو الگوریتم ، هیچ گونه شباهت دیگری وجود ندارد.موتورهای جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند و نحوه به روز رسانی گوگل از طریق الگوریتم های رتبه بندی موتور های جستجوگر که در سال 2003 (بیش از 15 سال پیش) انجام می شد ، به طور طبیعی با استراتژی های به روز رسانی اخیر گوگل متفاوت است. به روز رسانی بزرگ هسته ایی چیست؟ برای فهم بیشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوریدا 2 لازم است راجع به الگوریتم هسته ایی به طور اجمالی توضیح داده شود .به روز رسانی گسترده هسته ای یا الگوریتم هسته ایی به طور خلاصه پیشرفت هایی است که گوگل جهت بهبود و درک بهتر کلمات جستجوی شده انجام می دهد.این بروز رسانی ها به گوگل کمک می کند تا نتایج جستجو را با وضعیت بهتری نمایش بدهند و کاربران نیز سریع تر و راحت تر به مقصدشان برسند. درواقع هدف اصلی تمامی الگوریتم های گوگل و مخصوصا به روز رسانی های هسته ای ، جلب رضایت کاربران است.یکی دیگر از آخرین به روز رسانی های هسته ای Neural Matching بود که هدف خاصی رو مورد توجه قرار نداده بود. مبانی فلوریدا 2.... برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید... https://webdaran.com/whats-florida-2-algorithm/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۲:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]
دموی بازی eFootball PES 2020 با ۱۳ تیم مختلف عرضه شده است که از میان آنها میتوان به یوونتوس، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و بارسلونا اشاره کرد. بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه میشود. بااینحال اگر قبل از عرضه رسمی میخواهید نگاهی به ساختار بازی داشته باشید، میتوانید دموی آن را دانلود کنید. طبق جدیدترین اخبار بازی، بهتازگی دمو بازی eFootball PES 2020 در دسترس کاربران هر سه پلتفرم ذکر شده قرار گرفته است. دموی بازی دارای ۱۳ تیم است که اکثر آنها شامل تیمهای آمریکای جنوبی مثل ریور پلاته، سائوپالو و قرنتیان میشود. این در حالی است که تنها پنج تیم از ۱۳ تیم دمو بازی، تیمهای سرشناس هستند که شامل منچسرتر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا و آرسنال میشود. درواقع کونامی (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020 از تیمهایی استفاده کرده است که با آنها وارد همکاری شده است تا شاهد استادیوم و کیتهای تیمهای ذکر شده بهصورت کامل در eFootball PES 2020 باشیم. نکتهی جالب این است که کاربران نسخه PS4 و PC دمو eFootball PES 2020 به ویژگی ویرایش تیم دسترسی خواهند داشت. در این قسمت میتواند رنگ کیت و سایر ویژگیهای تیم مورد علاقه خود را تغییر دهید. در ویرایش تیم، تیمهایی که در نسخه دمو هم حضور ندارند، قابل دسترسی هستند. در انتها نظر خود را با ما در میان بگذارید. منبع : https://www.gamesradar.com/efootball-pes-2020-demo/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۸:۵۷ ] [ امیر روزی طلب ]
|
|
[RSS [Weblog Themes By : viablog.ir] |