دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

گوگل اخیرا به روز رسانی جدیدی را برای الگوریتم اصلی موتور جستجو ، که در مارس 2019 اجرا شد ، تایید کرد.از زمان به روز رسانی ، نام آن را فلوریدا 2 نام گذاری کرده اند و برخی از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترین به روز رسانی گوگل در طی سال های اخیر می دانند.

چرا نام این الگوریتم فلوریدا 2 است؟

اول از همه ، نام به روز رسانی قطعا موجب سردرگمی شده است.برخی از سئو کاران بر این باور بودند که ممکن است مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم فلوریدا باشد که در نوامبر 2003 مطرح شده بود.اما در واقع این دو اصلا مربوط به هم نیستند !

نام فلوریدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سایت WebmasterWorld و بنیان گذار و مدیر عامل کنفرانس Pubcon تهیه شده است.

در به روز رسانی سال 2003 ، فلوریدا نام خود را به دست آورد ، زیرا Tabke در حال برگزاری یک کنفرانس Pubcon در فلوریدا ایالات متحده آمریکا بود.و به روز رسانی ماه مارس 2019 هم این بار تنها یک هفته پس از کنفرانس Pubcon در فلوریدا برگزار شد.به دلیل همین تشابه مکانی نام فلوریدا 2 برگزیده شد.

پس بار دیگر باید ذکر شود که بین این دو الگوریتم ، هیچ گونه شباهت دیگری وجود ندارد.موتورهای جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند و نحوه به روز رسانی گوگل از طریق الگوریتم های رتبه بندی موتور های جستجوگر که در سال 2003 (بیش از 15 سال پیش) انجام می شد ، به طور طبیعی با استراتژی های به روز رسانی اخیر گوگل متفاوت است.

به روز رسانی بزرگ هسته ایی چیست؟

برای فهم بیشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوریدا 2 لازم است راجع به الگوریتم هسته ایی به طور اجمالی توضیح داده شود .به روز رسانی گسترده هسته ای یا الگوریتم هسته ایی به طور خلاصه پیشرفت هایی است که گوگل جهت بهبود و درک بهتر کلمات جستجوی شده انجام می دهد.این بروز رسانی ها به گوگل کمک می کند تا نتایج جستجو را با وضعیت بهتری نمایش بدهند و کاربران نیز سریع تر و راحت تر به مقصدشان برسند.

درواقع هدف اصلی تمامی الگوریتم های گوگل و مخصوصا به روز رسانی های هسته ای ، جلب رضایت کاربران است.یکی دیگر از آخرین به روز رسانی های هسته ای Neural Matching بود که هدف خاصی رو مورد توجه قرار نداده بود.

مبانی فلوریدا 2....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/whats-florida-2-algorithm/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۲:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب