دیجیتال | ||
|
نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم، بهتازگی از مرز 5 میلیارد نصب فعال در گوشیهای اندرویدی گذشت. توسعه روز افزون این مرورگر توسط گوگل و افزوده شدن قابلیتهای جدید به آن را میتوان مهمترین دلیل موفقیت این مرورگر دانست. باشگاه پنج میلیاردیهای پلی استور بهتازگی پنجمین عضو خود را شناخت. این عضو جدید امپراطور مصرف رم، یعنی گوگل کروم است. پیشتر نیز سایر اپلیکیشنهای گوگل نظیر گوگل مپس، جیمیل، یوتیوب و جستجوی گوگل به عضویت این باشگاه درآمده بودند. جمعیت استفاده کنندگان از گوگل کروم اندروید روز به روز در حال نزدیکتر شدن به جمعیت کره زمین است! نکتهای که باید توجه داشت این است که بخش عظیمی از این جمعیت پنج میلیاردی، مربوط به نصب پیشفرض مرورگر گوگل کروم روی دستگاههای استفاده کننده از خدمات گوگل پلی است. با این حال افزوده شدن قابلیتهایی نظیر حالت تیره، سازنده پسورد و عملکرد بهتر در اشتراک گذاری فایلها در به دست آمدن این موفقیت بیتاثیر نیست. اکو سیستم اندروید هیچ محدودیتی برای استفاده از مرورگر اندرویدی ندارد. در این میان برخی از آنها نظیر فایرفاکس، اپرا و Brave عملکرد قابل قبولی داشتند و از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اکثر کاربران، استفاده از گوگل کروم را به دلیل سرعت، طراحی و قابلیتهای روز افزون آن ترجیح میدهند. برای دریافت آخرین نسخه گوگل کروم اندروید میتوانید از گوگل پلی استفاده کنید. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۳:۰۸ ] [ امیر روزی طلب ]
برند معروف و پرطرفدار گلکسی سامسونگ ۱۰ ساله شد. گلکسی در طول مسیر خود برای تبدیل به یکی از شناختهشدهترین برندهای جهان، راه پرفرازونشیبی را پشتسر گذاشت. ده سال پیش در چنین روزهایی، شرکت کوچکی بهنام سامسونگ تلفنی بهنام گلکسی (Galaxy بدون حرف S) را با سیستمعامل جدید گوگل، اندروید، به بازار عرضه کرد. شاید از نگاهِ مدرن امروز، این تلفن مشخصات و طراحی مسخرهای داشت باشد؛ ولی باتوجهبه ۱۰ سال رقابت با آیفون، سری گلکسی توانسته در بین مصرفکنندگان، همرده و کنار آیفون قرار بگیرد. ۲۹ژوئن۲۰۰۹، سامسونگ اولین گلکسی را به بازار عرضه کرد؛ دستگاه کوچکی با شماره مدل GT-I7500 و ویژگیهایی ازایندست: صفحهی امولد ۳.۲ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل، پردازندهی ۵۲۸ مگاهرتزی، ۱۲۸ مگابایت رم، پشتیبانی از حافظه خارجی تا هشت گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی و پشتیبانی از ارتباط GSM/HSDPA. یکی از ویژگیهای مؤثر در فروش این تلفن در سال ۲۰۰۹، پشتیبانی از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون بود. با ورود اولین سری برند گلکسی، سامسونگ توانست تلفنهایی وارد بازار کند که برخلاف سنّتهای قدیم سامسونگ دیگر کُند نبودند و میتوانستند بهروزرسانیهای نرمافزاری را دریافت کنند. این تلفنها در ابتدا با اندروید ۱.۵ کاپکیک ارائه شدند و در بعضی مناطق با بهروزرسانی به نسخهی اندروید دونات، یعنی ۱.۶، ارتقا یافتند. بااینحال بعد از آن، بهروزرسانی دیگری دریافت نکردند؛ گرچه رامهای غیررسمی برای گلکسی وجود داشتند. در سال ۲۰۱۰، گلکسی S بزرگتر و سریعتر از قبل ارائه شد. با پیشرفت زبان طراحی، گوشیهای سامسونگ به کشورهای بیشتری صادر میشد و بهدست مصرفکنندگان بیشتری میرسید. اولین گلکسی توانسته بود پایههای یک دهه موفقیت برای سامسونگ شود و سری گلکسی را به پرفروشترین گوشی اندرویدی جهان تبدیل کند. گلکسی اس ۲ که با اعداد رومی بهصورت Galaxy S II نوشته میشد، بهقدری فروخت که گوشیهای سامسونگ را به نمادی فرهنگی تبدیل کرد. با شروع عرضهی گلکسی اس ۳ (Galaxy S III)، سامسونگ بالاخره توانست زبان طراحی یکپارچه و تصور ثابتی از سری گلکسی در ذهن مصرفکنندگان ایجاد کند. بعضی از ویژگیهایی که سامسونگ در تلفنهای بعدی خود آورد، مانند حفاظت دربرابر آب، تبدیل به یکی از ملزومات گوشیهای پرچمدار شد و صفحهی بزرگ این سری اندازهی استاندارد گوشیهای همراه را برای همیشه تغییر داد. بااینحال بسیاری از ویژگیهایی که بهکمک سری گلکسی محبوب شدند، هیچوقت در جای دیگری دیده نشد. بهطورمثال، از قلم سری گلکسی نوت دیگر رقیبان سامسونگ چندان استفاده نکردند. صفحهنمایش ۵.۳ اینچی اولین گلکسی نوت با استانداردهای امروزی ممکن است کوچک بهنظر برسد؛ اما همین ابعاد بزرگ سری نوت بود که دیگر تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند را بهسمت ساخت گوشیهایی با ابعاد بزرگتر سوق داد. سری نوت برای برخی وبلاگنویسان خندهآور بود؛ اما بعد از عرضه به موفقیتی فراموشنشدنی برای سامسونگ تبدیل شد. سالها است که سری گلکسی S سامسونگ درحالرقابت با اپل برای بهدستآوردن جایگاه اول در فهرست بهترینها است و این رقابت باعث شده نام گلکسی امروز فراتر از تلفنها برود و در تبلتها و ابزارهای پوشیدنی و حتی هدفونها استفاده شود. درحالیکه منتظر اخباری از سری جدید گلکسی نوت سامسونگ هستیم، جالب خواهد بود که با نگاهی به گذشته، مسیر پیشرفت و حرکت تکاملی گلکسی سامسونگ را مشاهده کنیم. منبع : https://www.androidpolice.com/2019/06/29/happy-10th-birthday-samsung-galaxy/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۵:۳۹ ] [ امیر روزی طلب ]
اگر بهتازگی وارد حوزهی بازاریابی محتوایی شدهاید یا مدتهاست که از ورود شما به این بازار میگذرد، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن بهمنظور اطمینان از بهروز، نوآورانه و قدرتمندبودن آن بسیار سودمند خواهد بود. امروزه رقابت در عرصهی بازاریابی محتوایی درمقایسه باقبل، افزایش چشمگیری داشته است.
استراتژی محتوا چیست؟ 1- کسی که محتوا را برایش تولید میکنید؛ هفتگام برای طراحی استراتژی محتوا گام اول: هدف خود را تعریف کنید گام دوم: برروی شخصیت مخاطبانتان تحقیق کنید گام سوم: در محتوا بازبینی داشته باشید گام چهارم: یک سیستم مدیریت محتوا انتخاب کنید گام پنجم: برای تولید محتوا ایدهپردازی کنید اکنون وقت آن رسیده ایدههایی را برای محتوای خود بپرورانید. دراینجا چند ابزار مفید در این زمینه معرفی میشوند: 1- HubSpot’s Website Grader: هرگاه بخواهید ببینید با بازاریابی کنونی خود درچه جایگاهی قرار گرفتهاید، این ابزار بسیار خوب به کمکتان خواهد آمد. این ابزار، از امور وبلاگی گرفته تا بازاریابی شبکه های اجتماعی ، حوزههای بسیار مهم بازاریابی شما را ارزیابی میکند و با ارسال یک گزارش کامل، به شما امکان میدهد تا هرکدام از این حوزهها را تقویت کنید. همچنین بااستفاده از این ابزار میتوانید نسبت به بهبود سئو وبسایت خود و نیز کشف ایدههای محتوایی جدید اقدام نمایید. گام ششم: انواع محتوایی را که میخواهید تولید کنید، انتخاب کنید شما برای تولید محتوا، گزینههای گوناگونی را میتوانید انتخاب کنید. دراینجا به چند مورد از محبوبترین قالبهای محتوا و نیز ابزارها و الگوهایی که برای شروع میتوانید استفاده کنید، اشاره شده است. ۱. پستها ۲. کتابهای الکترونیکی گام هفتم: محتوای خود را منتشر و مدیریت کنید بیشتر مردم تنها به ثبتکردن تعطیلات عادی چون سال نو و عید شکرگزاری در امور بازاریابی خود بسنده میکنند، اما شما نباید خود را تنها به این رویدادهای مهم محدود کنید. چنانچه تعطیلات و رویدادهای خاصی هستند که برای گروهی از مخاطبانتان اهمیت دارند، ارزش این را دارد که محتوای مربوطه را در وبلاگ یا شبکهی اجتماعی خود منتشر کنید. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۷:۴۸ ] [ امیر روزی طلب ]
امروز بروزرسانی ۳۰ام بازی PUBG همراه با قابلیتها و بهینهسازیهای جدیدی در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه برای کسب اطلاعات در رابطه با جزئیات این بروزرسانی همراه باشید.
قابلیت دیگر، دسترسی رسمی بازیبازان به مکانیک جدید گرفتن لبهها مانند لبهی دیوار است که به بازیبازان این قدرت را میدهد تا به نقاطی دسترسی پیدا کنند که در گذشته قابل دسترس نبودهاند. نحوهی عملکرد این مکانیک به این صورت است که بازیبازان به کمک آن میتوانند به دیوارهای بلند دسترسی پیدا کرده و همچنین میتوانند با انجام یک پرش بلند و فشار دادن دوبازهی دکمهی پرش هنگامی که در هوا معلق هستند، به دیوار و ساختمان رو به روی خود دسترسی پیدا کنند. BRDM-2 نیز ماشین زرهای جدیدی است که با ماشین زرهای قبلی یعنی UAZ جا به جا شده است و تنها از طریق شلیک منورهای موجود در PUBG قابل دسترسی است. همچنین این خودرو مقاومت بسیار خوبی را در برابر نارنجکها و همچنین خمپارههای موجود در مناطق قرمز از خود نشان میدهد. سلاح Desert Eagle نیز گزینهی جدیدی است که در همهی نقاط نقشه قابلیت ظاهر شدن دسترسی دارد که با شلیک گلولههای کلاس .۴۵ ACP، آسیب بسیار بیشتری را نسبت به دیگر سلاحهای دستی به دشمنان وارد میکند. منبع : https://www.pubg.com/2019/06/26/update-30-now-live/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۸:۵۵ ] [ امیر روزی طلب ]
شان اسلیبک، طراح اصلی سلاحهای Apex Legends، در سایت ردیت جزئیاتی را از سلاحهای جدید فصل دوم منتشر کرده است. در گذشته استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) فصل دوم این بازی بتل رویال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends یک کاراکتر جدید بههمراه آیتمهای تزئینی و سلاحهای جدیدی به ایپکس لجندز اضافه میشوند و حال، باتوجهبه جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات تازهای از سلاحهای جدید و نحوه بهتعادل رساندن بیشتر گیمپلی منتشر شده است. بهتازگی شان اسلیبک، طراح اصلی سلاحهای Apex Legends، در سایت ردیت اعلام کرده است که سلاحهای جدیدی با آغاز فصل دوم در دسترس کاربران قرار داده میشود و همچنین آیتمهای جدیدی هم برای سایر سلاحها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG یکی از اسلحههایی است که از Titanfall وارد ایپکس لجندز میشود. نحوهی عملکرد این سلاح طوری است که موقع شلیک کردن، موشکهای مخصوصی را پرتاب میکند. طراحی این موشکها منحصربهفرد است و به بازیکنان اجازه میدهد در صورت هدفگیری نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسیب وارد کنند. البته سرعت شلیک این سلاح نسبتبه سایر سلاحهای مشابه در بازی کمتر است. در ادامه اعلام شده است که اگر ماشه (تریگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زیادی نگه دارید، سلاح داغ میکند و سلاح از کار میافتد. ازاینرو باید مدت زمانی را صبر کنید تا لنز سلاح تعویض شود و مجددا از آن استفاده کنید. نکتهی جالب این است که هیچ مهمات اضافهای از این اسلحه در جهان بازی وجود ندارد و باید از مهماتی که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار میگیرد، استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که در فصل دوم ایپکس لجندز شاهد آن خواهیم بود، اضافه شدن مهمات جدید است. بازیکنان میتوانند از مهمات The Disruptor Rounds برای سلاحهای RE-45 و Alternator استفاده کنند. ازاینرو میتوانید آسیب بیشتری به بازیکنانی که از زره (شیلد) استفاده میکنند، وارد کنید. حال اگر میخواهید به بازیکنانی که شیلد ندارند، آسیب بیشتری وارد کنید، باید بهسراغ Hammerpoint Rounds بروید که روی سلاحهای P2020 و Mozambique استفاده میشوند. در انتها مشخص شده است که یک Energy Mag هم برای سلاحهای Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. درکنار تمامی موارد ذکر شده، ریسپاون اعلام کرده است که در فصل دوم، سلاحهای طلایی به King Canyon اضافه میشوند که با منتشر شدن جزئیات آپدیت فصل دوم، لیست این دسته از سلاحها را مشاهده خواهیم کرد. منبع : https://www.gamespot.com/articles/apex-legends-season-2s-new-weapon-and-balance-chan/1100-6467904/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۵ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۰:۵۰ ] [ امیر روزی طلب ]
احتمالا در تلاش هستید که ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به دنبال رتبه های بالاتر و جذب مشتریان بیشتر هستید ، ممکن است در این بین بانس ریت بالایی داشته باشید. به عبارت دیگر کاربرانی که از صفحات اصلی سایت شما بازدید می کنند قبل از اینکه به شما این شانس را بدهند که آن ها را تبدیل به مشتری کنید ، از سایت شما خارج می شوند. زمانی که شما به دنبال افزایش فاکتورهای سئو سایت خود هستید ، از لحاظ بانس ریت برعکس هستید و به دنبال کاهش آن هستید. اما بانس ریت خوب چقدر است؟ یکی از راه های افزایش نرخ تبدیل داشتن لندینگ پیج های بیشتر است. طبق تحقیقات صورت گرفته در سال 2013 در سایت Hubspot.com سایت هایی که 40 صفحه یا بیشتر صفحات لندینگ پیج دارند ، 12 برابر نرخ تبدیل بیشتری نسبت به سایت هایی دارند که 5 صفحه یا کمتر صفحات لندینگ پیج دارند! زمانی که نرخ بانس ریت صفحات اصلی شما شروع به بالا رفتن کند این یک نشانه برای شماست که روی بازاریابی محتوای خود تجدید نظر کنید. کاهش نرخ بانس ریت به شما کمک می کند که نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. هنگامی که متوجه اهمیت نرخ تبدیل شدید می توانید یک استراتژی محتوای واضح درست کنید که باعث رشد کسب و کار شما شود. ما در این مقاله عمقی جزئیات را برای شما تقسیم می کنیم و به شما نشان خواهیم داد که بازاریابان هوشمند چگونه نرخ تبدیل خود را افزایش می دهند و چگونه سایت موفقی را می سازند که روی کلمات کلیدی اصلی ، ترافیک زیادی را جذب کند. بانس ریت چیست؟ !!@@!!برای مطالعه ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید !!@@!! https://webdaran.com/how-to-reduce-bounce-rate/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۲:۵۸ ] [ امیر روزی طلب ]
طی ماههای اخیر اطلاعاتی از ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 منتشر شده است. هم سونی و هم مایکروسافت قول دادهاند که با کنسول قدرتمندی طرف خواهیم بود. البته بسیاری از افرادی که به طور مستقیم با این محصولات در ارتباط هستند میگویند پلی استیشن و ایکس باکس بعدی تفاوت بزرگی باهم نخواهند داشت. حال سوال اصلی اینجاست که تا چه اندازه باید منتظر محصولاتی خلاقانه باشیم؟ آلن کور، مدیر اجرایی یوبیسافت در مناطق اروپا، آفریقا و خاورمیانه اعتقاد دارد که با «جهشی بزرگ» طرف خواهیم بود. البته کور هم معتقد است هنوز دقیقا مشخص نیست که کاربران چه توقعاتی از کنسولهای نسل بعد دارند: «ما نمیدانیم که سرویسهای استریم تا چه اندازه فراگیر میشوند. آن چیزی که در حال حاضر میدانیم این است که کنسولهای نسل بعدی یک جهش بزرگ نسبت به نسل فعلی محسوب میشوند.» به عقیده او، این سختافزارهای جدید برای کمپانیهای بازیسازی بسیار هیجان انگیز هستند زیرا آنها میتوانند با سطح جدیدی از تکنولوژی کار کنند که پیش از این به آن دسترسی نداشتند. به عقیده او، این پیشرفتها جدا از به ارمغان آوردن گرافیک بهتر، اجازه اعمال تغییراتی جدید در گیمپلی را هم میدهد: «در واچداگز به لطف تسلط بیشتر روی هوش مصنوعی میتوانیم گیمپلی جدیدی را خلق کنیم.» البته همه مثل آلن کور فکر نمیکنند. مدتی پیش آتسوشی اینابا در مصاحبهای گفته بود که چندان برای کنسولهای نسل بعد هیجان زده نیست: «سخت افزار مورد استفادهی کنسولهای نسل قبلی شامل تراشههای اختصاصی بود که برای پی سی در دسترس نبود. اکنون اگر به کنسولهای نسل بعد توجه کنید، آنها از تراشههایی استفاده میکنند که در حال حاضر در بازار وجود دارند. مثلا، سوییچ از تراشه تگرا استفاده میکند که قبلا در بازار وجود داشت و همچنین دیگر کنسولها نیز از تراشهها و کارتهای گرافیک مشابه با پی سی استفاده میکنند که تنها کمی بهروز رسانی شدهاند. هیچ یک از این سخت افزارها بهنظر منحصر به فرد نمیرسند.» منبع : https://vigiato.net/p/21630 ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۸:۵۶ ] [ امیر روزی طلب ]
قیمت بیت کوین در مدار افزایشی قرار گرفت. این ارز دیجیتال که سال گذشته با کاهش ارزش خود روبهرو شد، هم اکنون در آستانه 11 هزار دلار قرار دارد.
قیمت بیت کوین چند ساعت پیش به 10650 دلار رسید که افزایشی 9 درصدی را در مدت زمان 24 ساعت از خود نشان می دهد. برای مدت زمان کوتاهی ارزش بیت کوین به 10890 دلار رسید. هم اکنون قیمت این ارز دیجیتال برابر با 10701 دلار است. اگر 10650 دلار را به عنوان قیمت مرجع در نظر بگیریم، شاهد رشد 23 درصدی آن در یک هفته اخیر و 40 درصدی در یک ماه اخیر هستیم. قیمت بیت کوین در مقایسه با 22 ژوئن 2018 رشدی برابر با 60 درصد داشته است. این ارز دیجیتال آخرین بار در مارس 2018 با قیمتی نزدیک به 10 هزار دلار خرید و فروش شده بود. علاوه بر افزایش قیمت، سهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال نیز با افزایش 1 درصدی روبهرو شد و به 59 درصد رسید. ارزش مالی بازار بیت کوین با رشدی 7 درصدی به 320 میلیارد دلار رسیده که شگفت انگیز است. مدیر صرافی Gemini در هفته گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که در صورت شکست مرز 10 هزار دلار توسط بیت کوین، باید منتظر قیمت 15 هزار دلاری آن در آینده نزدیک باشیم. قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب رشدی 8.5 درصدی را تجربه کرده و هم اکنون به 307 دلار رسیده است. منبع : https://cryptonews.com/news/what-usd-10-000-bitcoin-almost-touched-usd-11k-ether-above-u-4094.htm ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۴:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]
سیستم مدیریت محتوا (CMS) ابزاری فوقالعاده برای طراحی سایت به شیوهای پویا و دینامیکی است. با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای رایگان همچون وردپرس و جوملا برای طراحی وب سایت، به فهرست این ویژگیها و مزایا باز هم افزوده خواهد شد. در مطلب سیستم مدیریت محتوا چیست و چگونه طراحی سایت را متحول کرده است، به طور مفصل به کاربرد و مفهوم CMS و دلیل روی آوردن دنیای تکنولوژی به طراحی وب سایت به کمک آن اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم با مفهوم سیستم مدیریت محتوای رایگان آشنا شده و مزیت استفاده از آنها برای طراحی وب سایت را بیان کنیم. برخلاف تصور، یک سیستم مدیریت محتوای رایگان به خاطر قرار داشتن در دست همه، ضعیف و بیکاربرد نیست و این دقیقا نقطه قوت آن به شمار میرود. سیستم مدیریت محتوا به ما اجازه میدهد وب سایتهای دینامیکی و پویا داشته باشیم، به این معنی که همانند قبل، دیگر نیازی به طراحی و مدیریت هر صفحه وب سایت به صورت جداگانه نیست و همه کارها به صورت متمرکز، تحت نظارت CMS صورت میگیرد. این امر باعث می شود شما زمان کمتری برای ویرایش هر صفحه بگذارید اغلب سایت هایی که توانسته اند به رتبه های بالاتر برسند مثل شاپرک از این سرویس استفاده می کنند. در یک دستهبندی کلی میتوان سیستمهای مدیریت محتوا را به دو قسمت اختصاصی و عمومی (متن باز) تقسیم کرد. تفاوت سیستم مدیریت محتوای رایگان و اختصاصی این نوع طراحی سایت بدون استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای رایگان معایب خاص خود را دارد، به طوری که امروز، شرکتهای دارنده وب سایتهای این چنینی را به تعویضشان با یک وب سایت قدرت گرفته از یک CMS متن باز تشویق میکند. سایت هایی که با این زبان نوشته شده اند از نطر سرعت نیز بهینه تر هستند و این اصل برای سایت هایی مثل آپارات که مخاطب جهانی دارد بسیار اهمیت دارد. اصلیترین ایراد، وابستگی به شرکت طراح خواهد بود. یعنی برای انجام هر عمل و یا اعمال هر تغییری، میبایست دست به دامن شرکت طراح اولیه شوید. به همین دلیل برای تقاضاهای شما، این شرکت طراح است که قیمت را تعیین میکند و شما مجبور به پرداخت آن هستید. اگر به هر دلیل شرکت منحل شده و متخصصان آن پراکنده شوند، برای راضی کردن دیگر شرکتها به منظور اعمال تغییر در وب سایتتان باید چندین برابر پول پرداخت کنید.در سفارش ساخت سایت فروشگاهی استفاده از این زبان بسیار توصیه می شود . بر خلاف یک سیستم مدیریت محتوای رایگان برای این دسته از سیستمها مستندات کافی در اینترنت وجود نداشته و برای یادگیری هر چیز ریز و درشتی باید با سازنده تماس برقرار کنید. مزایای سیستم مدیریت محتوای رایگان یک سیستم مدیریت محتوای رایگان همچون وردپرس، به جای شرکتی خاص، توسط یک انجمن پشتیبانی میشود. این انجمن متشکل از هزاران توسعهدهنده خبره بوده و همین ویژگی، یکی از مهمترین دلایل توصیه به استفاده از سیستمهای مدیریت محتوای رایگان است. به عبارت دیگر، قوت قلب استفادهکنندگان از CMSهای متن باز، پشتیبانی شدن توسط هزاران و بلکه بیشتر توسعهدهندهای است که در زمینه کاری خود بهترین هستند. برخی رایگان و قابل دانلود بودن سیستم مدیریت محتوای رایگان توسط همه را نقطه ضعف آن تلقی کرده و این دسته از برنامههای طراحی وب سایت را مملو از باگ میدانند که به سادگی قابل هک هستند. اما این تصور از ریشه غلط است. متن باز بودن و توسعه یافتن به دست انجمنی توانمند، دقیقا نقطه قوت یک سیستم مدیریت محتوای رایگان به شمار میرود. این دسته از سیستمها طی سالهای طولانی توسعه یافته و به همین دلیل رفته رفته به قابلیتهایشان افزوده شده است. همچنین با گذر زمان، هر مرتبه یک ایراد به خاطر استفاده شدن توسط گسترهای از کاربران کشف و خیلی زود برطرف شده است. با وجود پشتیبانی شدن توسط انجمنی قدرتمند، کوچکترین باگ کشف شده، خیلی زود رفع خواهد شد. اگر شما هم به دنبال طراحی سایت به زبان CMS هستید تیم وب داران می تواند به شما در این زمینه کمک کند .به همین دلیل CMSهای رایگانی همچون وردپرس و جوملا امروز به مرحله بالایی از امنیت رسیدهاند. یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی توسط عدهای خاص ساخته شده و تعدادی محدود وب سایت با آن ایجاد شده است، به همین دلیل هنوز به طور کامل جواب پس نداده و ممکن است مملو از باگ باشند. البته این به معنی ایراددار بودن بلاشک این چنین سیستمها و عاری از ایراد بودن یک سیستم مدیریت محتوای رایگان نیست، اما این موارد طبق تجربه ثابت شدهاند. نتیجهگیری ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۱:۴۲ ] [ امیر روزی طلب ]
در سالهای اخیر شاهد تبلیغات و اخبار مختلفی در خصوص اندازه گیری میزان گلوکوز خون با استفاده از ساعتهای هوشمند بودهایم، اما تا به امروز استفاده از این فناوری در گجتهای پوشیدنی به تاخیر افتاده است. حال به نظر میرسد که یک شرکت تولید کننده دستگاههای اندازه گیری گلوکوز، قصد دارد تا لوازم جانبی به منظور اندازه گیری گلوکوز برای اپل واچ تولید کند. گفته می شود اپل واچ به زودی می تواند سطح گلوکز خون را اندازه بگیرد. در سالهای گذشته شایعاتی مختلفی در خصوص قابلیت اندازه گیری گلوکوز با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ شنیده شد اما در نهایت استفاده از این فناوری هیچوقت عملی نشد؛ حال به نظر میرسد که یک شرکت برای ساخت ابزاری به منظور اندازه گیری گلوکوز خون با استفاده از اپل واچ دست به کار شده است. مدیر عامل شرکت Dexcom، که تخصص آنها ساخت دستگاههای اندازه گیری گلوکوز قابل حمل است، در مصاحبهای با CNBC اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا با همکاری اپل لوازم جانبی به منظور اندازه گیری گلوکوز خون افراد دیابتی با استفاده از اپل واچ تولید کند. در حال حاضر کمپانی Dexcom دستگاهی اندازه گیری گلوکوزی تولید کرده است که با استفاده از یک فرستنده به شکل غیر مستقیم به اپل واچ متصل میشود. مدیر عامل Dexcom در مصاحبه با CNBC اعلام کرده است که آنها قصد دارند تا نسخه بهبود یافته این دستگاه را با قابلیت سازگاری نرم افزاری و اتصال مستقیم با اپل واچ تولید کنند. نسخه جدید به طور کامل با سیستم عامل Watch OS اپل واچ سازگاری خواهد داشت و اطلاعات دقیقتری را در اختیار کاربر قرار میدهد، اما تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص این ابزار ویژه منتشر نشده است. مدیر عامل Dexcom مدعی شده که این شرکت توانسته تا سایز دستگاه سنجش میزان گلوکوز را به شکل چشمگیری کاهش دهد و این دستگاه در آینده به شکل مستقیم بر روی ساعتهای هوشمند به کار گرفته میشود. اگر استفاده مستقیم از فناوری سنجش میزان گلوکوز خون تحقق پیدا کند، ساعت هوشمند محبوب اپل واچ در زمینه سلامت و بهداشت به یک افتخار بزرگ دیگر دست پیدا میکند. در حال حاضر نسل چهارم اپل واچ میتواند ضربان قلب کاربران را دریافت کند و یک نوار قلب دقیق و مورد قبول پزشکان را ارائه دهد. نظر شما درباره این ویژگی چیست؟ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۶:۴۴ ] [ امیر روزی طلب ]
|
|
[RSS [Weblog Themes By : viablog.ir] |