دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

شان اسلی‌‌بک، طراح اصلی سلاح‌های Apex Legends، در سایت ردیت جزئیاتی را از سلاح‌های جدید فصل دوم منتشر کرده است.

در گذشته استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) فصل دوم این بازی بتل رویال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends یک کاراکتر جدید به‌همراه آیتم‌های تزئینی و سلاح‌های جدیدی به ایپکس لجندز اضافه می‌شوند و حال، باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات تازه‌ای از سلاح‌های جدید و نحوه به‌تعادل رساندن بیشتر گیم‌پلی منتشر شده است.

به‌تازگی شان اسلی‌بک، طراح اصلی سلاح‌های Apex Legends، در سایت ردیت اعلام کرده است که سلاح‌های جدیدی با آغاز فصل دوم در دسترس کاربران قرار داده می‌شود و همچنین آیتم‌های جدیدی هم برای سایر سلاح‌ها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG یکی از اسلحه‌هایی است که از Titanfall وارد ایپکس لجندز می‌شود. نحوه‌ی عملکرد این سلاح طوری است که موقع شلیک کردن، موشک‌های مخصوصی را پرتاب می‌کند. طراحی این موشک‌ها منحصربه‌فرد است و به بازیکنان اجازه می‌دهد در صورت هدف‌گیری نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسیب وارد کنند. البته سرعت شلیک این سلاح نسبت‌به سایر سلاح‌های مشابه در بازی کمتر است.

در ادامه اعلام شده است که اگر ماشه (تریگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زیادی نگه دارید، سلاح داغ می‌کند و سلاح از کار می‌افتد. ازاین‌رو باید مدت زمانی را صبر کنید تا لنز سلاح تعویض شود و مجددا از آن استفاده کنید. نکته‌ی جالب این است که هیچ مهمات اضافه‌ای از این اسلحه در جهان بازی وجود ندارد و باید از مهماتی که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که در فصل دوم ایپکس لجندز شاهد آن خواهیم بود، اضافه شدن مهمات جدید است.

بازیکنان می‌توانند از مهمات The Disruptor Rounds برای سلاح‌های RE-45 و Alternator استفاده کنند. ازاین‌رو می‌توانید آسیب بیشتری به بازیکنانی که از زره (شیلد) استفاده می‌کنند، وارد کنید. حال اگر می‌خواهید به بازیکنانی که شیلد ندارند، آسیب بیشتری وارد کنید، باید به‌سراغ Hammerpoint Rounds بروید که روی سلاح‌های P2020 و Mozambique استفاده می‌شوند. در انتها مشخص شده است که یک Energy Mag هم برای سلاح‌های Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. درکنار تمامی موارد ذکر شده، ریسپاون اعلام کرده است که در فصل دوم، سلاح‌های طلایی به King Canyon اضافه می‌شوند که با منتشر شدن جزئیات آپدیت فصل دوم، لیست این دسته از سلاح‌ها را مشاهده خواهیم کرد.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/apex-legends-season-2s-new-weapon-and-balance-chan/1100-6467904/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۰:۵۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب