دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اپلیکیشن تغییر چهره Zao در چین به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است و در همین راستا، جنجال های اپلیکیشن FaceApp در حال تکرار است.

اپلیکیشن تغییر چهره Zao از چهره افراد در هزاران سریال و فیلم استفاده می کند. کاربران برای استفاده از این اپلیکیشن تنها کافیست تصویر خود را در آن آپلود کنند. این اپلیکیشن هم اکنون به محبوبیت بالایی در کشور چین دست پیدا کرده و بیشترین دانلود را در میان برنامه های رایگان سیستم عامل iOS از آن خود کرده است.

در گذشته اپلیکیشن تغییر چهره فیس اپ به دلیل نقض حریم خصوصی افراد با مشکلات زیادی روبه‌رو شده بود و به نظر می رسد چنین مشکلاتی نیز سد راه سازندگان اپلیکیشن تغییر چهره Zao شود. به نظر می رسد این اپلیکیشن در کمتر از 10 ثانیه می تواند چهره افراد را روی صورت افراد مشهور در فیلم ها و سریال ها قرار دهد، البته برای بهترین نتیجه باید مدت زمان بیشتری را صرف کار با این اپلیکیشن کرد.

در حال حاضر کلیپ های کمی برای استفاده موجود است و به نظر می رسد توسعه دهندگان برای افزایش آن ها در حال بهبود الگوریتم های خود هستند. تکنولوژی مورد استفاده در این اپلیکیشن تغییر چهره شباهت زیادی به فناوری توسعه یافته توسط امپریال کالج لندن دارد. در حالی که این اپلیکیشن به محبوبیت بسیاری بالایی دست پیدا کرده است، بسیاری نگران امنیت اطلاعات کاربران هستند.

این اپلیکیشن توسط Changsha Shenduronghe Network Technology توسعه پیدا کرده که زیرمجموعه Momo است. این شرکت در زمینه سرویس های دوست یابی و استریم زنده فعالیت دارد. در بخش مربوط به حریم خصوصی این اپلیکیشن به امکان استفاده از اطلاعات ایجاد شده توسط توسعه دهنده اشاره شده است.

پس از انتقاد از عملکرد اپلیکیشن تغییر چهره Zao، توسعه دهنده آن خبر از حذف اطلاعات کاربران از سرورهای خود پس از حذف آن ها از اپلیکیشن داد. بنابراین زمانی که کاربران اطلاعات خود را از اپلیکیشن Zao حذف می کنند، توسعه دهنده نیز دیگر به آن ها دسترسی ندارد.

منبع : https://www.theverge.com/2019/9/2/20844338/zao-deepfake-app-movie-tv-show-face-replace-privacy-policy-concerns

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب