دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در جدیدترین آمار و ارقام منتشرشده از Gran Turismo Sport اطلاعات جالبی به چشم می‌خورد، از جمله تعداد مسابقات و مسافت طی شده توسط کاربران.

بیش از دو سال از عرضه‌ی بازی گرن توریسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) می‌گذرد و استودیو پولی فونی دیجیتال (Polyphony Digital) در طول این مدت به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی و افزودن امکانات، ماشین‌ها و پیست‌های جدید به بازی بوده است. درحالی‌که به‌تازگی تور جهانی گرن توریسمو اسپورت در مرکز تفریحی بیگ تاپ شهر سیدنی آغاز شده، کازونوری یامائوچی به‌عنوان کارگردان بازی به ارائه‌ی اطلاعات جالبی از این بازی پرداخته است.

طبق جدیدترین آمار منتشرشده، گرن توریسمو اسپورت تا امروز ۸.۲ میلیون کاربر داشته است؛ عددی که البته نمی‌توان آن را دقیقاً معادل تعداد نسخه‌های فروخته‌شده از بازی دانست. این میزان نسبت به قبل رشد خوبی را نشان می‌دهد و در مقایسه با آمار سال گذشته ۱.۲ میلیون کاربر بیشتر شده است. همچنین آمار جالب دیگر به میزان مسافت طی‌شده درون بازی مربوط می‌شود و علاقمندان گرن توریسمو در مجموع مسافتی معادل ۴۱ میلیارد کیلومتر را درون این بازی رانندگی کرده‌اند. اگر این رقم را با مسافت طی‌شده توسط فضاپیمای وویجر ۱ مقایسه کنیم (فضاپیمایی که بیشترین فاصله را از کره زمین دارد)، می‌توان گفت که مخاطبان گرن توریسمو اندکی کمتر از یک بار سفر این فضاپیما تا نقطه‌ی فعلی و برگشت آن به زمین را درون پیست‌های گرن توریسمو سپری کرده‌اند.

 

مجموع ۴۱ میلیارد کیلومتر رانندگی درون بازی یعنی هر کاربر به‌طور میانگین ۵ هزار کیلومتر در آن رانندگی کرده است. درعین‌حال ۹۳۷ میلیون مسابقه در بازی Gran Turismo Sport برگزار شده است که ۳۲ میلیون عدد از آن‌ها را مسابقات آنلاین تشکیل می‌دهند. همچنین اگر میزان فعالیت همه‌ی کاربران بازی را با یکدیگر جمع کنیم، آن‌ها تا امروز ۳۰۳ میلیون ساعت یا به‌عبارتی ۳۴۵۰۰ سال درون پیست‌های این بازی وقت صرف کرده‌اند و متوسط سرعت بازیکن‌های گرن توریسمو هم حدود ۱۳۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

از دیگر اطلاعات ارائه‌شده توسط یامائوچی می‌توان به ۷۰ میلیون عکسی اشاره کرد که کاربران درون بازی گرفته‌اند که ۳۷ میلیون عکس بیشتر از آمار قبلی است، و همین‌طور ۸۱ میلیون طرح برای بدنه‌ی ماشین‌ها خلق شده که این آمار هم نسبت به سال قبل ۳۰ میلیون عدد بیشتر شده است.

در کنار انتشار این آمار و ارقام جالب، این روزها شایعاتی هم در مورد ساخت نسخه‌ی جدید گرن توریسمو برای پلی استیشن 5 به گوش می‌رسد که قرار است هم‌زمان با عرضه‌ی کنسول نسل بعد سونی منتشر شود؛ شایعاتی که باید صبر کرد و دید چه سرنوشتی پیدا می‌کنند.

منبع : https://www.gtplanet.net/gt-sport-players-have-driven-25-billion-miles-in-almost-a-billion-races/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۳:۵۶ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب