دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی ( Mobile Marketing ) استراتژی بازاریابی دیجیتالی چند کاناله‌ای است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفن‌های هوشمند ، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های همراه آن‌ها ازطریق وب‌سایت‌ها ، ایمیل ، SMS و MMS ، رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها است.
تلفن همراه شیوه‌ی تعامل مردم با برندها را دگرگون کرده است.امروزه تمام کارهایی را که می‌توان با رایانه‌ رومیزی انجام داد، در دستگاه‌های همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام کارهایی مانند مشاهدهٔ ایمیل‌ها ، بازدید از وب‌سایت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمایش کوچک دستگاه‌های همراه نیز امکان‌پذیر است.
جالب است بدانید که ۸۰٪ کاربران اینترنت ، گوشی هوشمند دارند.
چرا موبایل مارکتینگ اهمیت دارد؟
پلتفرم‌های موبایل مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زمانی را که کاربران در ایالات متحده در رسانه‌های دیجیتالی می‌گذرانند ، میزبانی می‌کنند.

گوگل اعلام کرده است که از پایان سال ۲۰۱۵ میزان جستجو با گوشی‌های تلفن همراه از تعداد جستجوهایی که توسط رایانه‌های رومیزی انجام می‌شود ، فراتر رفته است.

برای تبلیغات موبایلی مؤثر ، به درک مخاطبان خود ، طراحی محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌های موبایل مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد و استفاده‌ راهبردی از بازاریابی SMS/MMS و اپلیکیشن‌های موبایل نیاز دارید.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاریابی موبایلی یا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از کانال‌های بسیار قدرتمند در بازاریابی موبایلی هستند که پیام‌های تبلیغاتی را مستقیما در اختیار کاربران موبایل قرار می‌‌دهند.
نکات استفاده از SMS

همچنین بررسی‌ها نشان داده پیغام متنیِ ارسال‌شده از طریق SMS یا پیام کوتاه ، ۸ برابر بیشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمریکا ۵۰ درصد مشتریان ، خریدهای خود را براساس SMSهای دریافتی‌شان انجام می‌دهند.
ارسال SMS نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن ارتباط بی‌واسطه از طریق موبایل با مخاطب برقرار می‌شود ؛ از این رو باید ملاحظاتی را در اجرای آن در نظر گرفت :

بهتر است پیام‌های متنی کمتر از ۱۶۰ کاراکتر تنظیم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بیجا استفاده نشود.
متن پیام محترمانه باشد و فرستنده‌ی پیام برای مخاطب ، مشخص باشد.
در اینجا نیز CTA یا همان فراخوان مخاطب باید با مهارت خاصی در متن پیام تنظیم شود.

نکات استفاده از MMS
MMS یا پیام‌های چند رسانه ای راه دیگری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان موبایل است.محتوای پیام‌های MMS ممکن است متن ، عکس ، ویدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسیع امکانات در MMS ، باعث می‌شود بتوان پیام‌هایی اختصاصی برای برند ایجاد کرد.این پیام‌های اختصاصی سبب می‌شود پیام چند رسانه ای ، نسبت به سایر کمپین‌های بازاریابی ، در جایگاه برتری قرار بگیرد.پیام‌های ارسالی در این روش ، ذهن مخاطب را بیشتر درگیر می‌کند و کارایی آن ۲۰درصد بیشتر از SMS است.محتوای پیام‌ها در این روش ، هشت برابر بیشتر در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

نکات تکمیلی.....برای مطالعه مطلب کامل روی لینک زیر کلیک کنید...
https://webdaran.com/what-is-mobile-marketing/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۳:۳۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب