دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اینستاگرام اعلام کرده کلیه فیلترهای واقعیت افزوده ای که جراحی زیبایی را تبلیغ می کنند به خاطر آسیب هایی که ممکن است برای سلامت روانی افراد داشته باشند را حذف خواهد کرد.

افکت هایی که ظاهری با لب های تزریقی یا لیفت صورت و هر گونه زیبایی ظاهری مصنوعی را به چهره افراد اضافه می کنند در زمره مواردی هستند که از اینستاگرام حذف می شوند.

اینستاگرام در بیانیه خود آورده است که طبق تحقیقات فیلترهای تغییر دهنده چهره میتوانند احساس افراد در مورد ظاهرشان را بدتر کنند و در نتیجه این شبکه اجتماعی که به فیسبوک تعلق دارد تصمیم گرفته این فیلترها را به خاطر بهبود سلامت کاربرانش حذف کند.

یکی از سخنگویان فیسبوک در این باره گفته است:

ما در حال ارزیابی مجدد سیاست هایمان هستیم و می خواهیم فیلترهای مان تجربه مثبتی را برای مردم ایجاد کنند. همزمان با ارزیابی این سیاست ها، کلیه افکتهایی (از گالری افکت ها) که به جراحی پلاستیک ارتباط پیدا می کنند را حذف خواهیم کرد و تایید افکت های جدید مانند اینها را متوقف خواهیم کرد.

چند ماه پیش، آپدیت جدیدی برای اینستاگرام منتشر شد که به کاربران امکان می داد افکت های مجازی مختص به خود از جمله انواع انیمیشن و فیلترهای چهره را بسازند و آنها را روی ویدیوها و تصاویر خود قرار دهند و حالا ظاهرا به خاطر اثرات نامطلوب برخی از آنها، افکت هایی که جراحی پلاستیک روی چهره را به تصویر می کشند حذف می شوند.

البته طبق اعلام اینستاگرام هنوز مشخص نیست که چه مدت طول می کشد کلیه این فیلترها حذف شوند اما بسیاری از کاربران از این محدودیت ها استقبال کرده اند و همزمان برخی نیز به این مساله اعتراض کرده اند.

ویشال شاه مدیر محصول اینستاگرام در این باره گفت:

باور دارم که تصویر چهره به صورت کلی و نه فقط در اینستاگرام، موضوع واقعا مهمی است و با در نظر داشتن تحقیقات صورت گرفته در این باره، این مساله ایست که برایمان اهمیت بالایی دارد.

منبع : https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-7605209/Instagram-BANS-غیر مجاز می باشدmetic-surgery-filters-mimic-botox-lip-fillers.html

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۲:۰۲ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب