دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟

مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود.این کار اغلب توسط کسانی صورت می‌گیرد که خودشان تولیدکننده و یا صاحب محصول نیستند.وظیفه کسی که قصد همکاری در فروش را دارد؛ معرفی محصول، ویژگی‌ها و کاربردهای آن است تا مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کند.

همکاری در فروش روش‌های گوناگون و متنوعی دارد، اما بهترین و پربازده‌ترین آن استفاده از اینترنت است و به این صورت است که شما به عنوان یک معرف، محصول مورد نظر را به شیوه‌های درست تبلیغ کنید و بابت هر فروش که از سمت شما انجام بگیرد پورسانت و یا درصدی از فروش را دریافت کنید.

همکاری در فروش، یک کسب‌وکار خانگی ایده‌آل است، چرا که برای شروع به پول زیادی احتیاج ندارد و نیازی به تولید، انبار کردن و ارسال محصولات یا رساندن خدمات به دیگران نیست.درواقع به شما پول پرداخت می‌شود تا مشتری‌ها و مصرف‌کننده‌های جدید را به کسب‌وکارهای مختلف متصل کنید.همکاری در فروش یعنی شما می توانید درآمد خودتان را از زمان و مکان جدا کنید، یعنی از هرجای دنیا در هر زمانی بتوانید کسب درآمد کنید.

سوالی که مطرح می شود این است که این مدل کسب درآمد، چگونه عمل می کند؟

همکاری در فروش یک روش کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار را به سود می رساند.این یعنی یک رابطه برد برد. (win win)برای ادامه و تکات تکمیلی این مبحث به مقاله “ همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟ ” مراجعه فرمایید.

 

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) چیست؟
بهینه سازی موتور جستجو (سئو) در دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامی صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نیز می دانید که یکی از مهم ترین معیارها برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزایش سئو سایت است.بخش بزرگی از ورودی وب سایت شما (یعنی تعداد کاربرانی که وارد وب سایت شما می‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهیم یک عدد تقریبی بگوییم، حداقل 50 الی 70 درصد ورودی اکثر وب سایت‌ها از موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل در ایران) است، به همین خاطر است که تمامی صاحبان مشاغل خواستار سئو سایت بالا برای وب سایت خود هستند.
همانطور که می‌دانید بر هیچ کس پوشیده نیست که سئو سایت بالا باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول و یا لینک های بالای گوگل قرار بگیرند و همین امر باعث جذب مشتری برای شما می شود پس برای اطلاع بیشتر این موضوع جذاب در جهت افزایش رنک سایت به مقالات سئو سایت چیست و عوامل موثر در سئو سایت و ابزارها و منابع سئو مراجعه کنید.

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده می‌شود.

در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته می‌شد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد.

بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته می‌شود.

چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟
با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که در حال خرید و یا تحقیق درباره محصولات آنلاین هستند، بازاریابی موتور جستجو به یک استراتژی مهم بازاریابی آنلاین برای افزایش دستیابی (دیده شدن) به یک شرکت تبدیل شده است.

در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها می‌شود پول پرداخت می‌کنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن!

برای مطالعه ادامه ابزار های موجود حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-digital-marketing-items-2/ 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۱۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب