دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده می‌شود.در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته می‌شد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد.

بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته می‌شود.

چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟

با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که در حال خرید و یا تحقیق درباره محصولات آنلاین هستند، بازاریابی موتور جستجو به یک استراتژی مهم بازاریابی آنلاین برای افزایش دستیابی (دیده شدن) به یک شرکت تبدیل شده است.در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها می‌شود پول پرداخت می‌کنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن!این یک راه کارآمد برای یک شرکت است که دلارهای بازاریابی خود را خرج کند.همچنین در این روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازدید کننده به طور تدریجی رتبه وب سایت را در نتایج جستجو ارگانیک بهبود می بخشد.

 

از آنجا که مصرف کنندگان با هدف یافتن اطلاعاتی با ماهیت تجاری از موتور جستجو استفاده می‌کنند، پس آن ها از نظر روانی آماده تبدیل شدن به یک خریدار یا مشتری هستند، این در مقایسه با روش‌های دیگر مانند رسانه های اجتماعی که در آن کاربران به طور صریح در جستجوی چیزی نیستند، بهتر است.

بازاریابی موتور جستجو دقیقاً در زمان مناسب به مصرف‌کنندگان می‌رسد: هنگامی که آنها آماده دریافت اطلاعات جدید هستند.برخلاف اکثر تبلیغات دیجیتال، تبلیغات ppc غیر قابل نفوذ است و نمی‌توان برای آن مشکل ایجاد کرد.با استفاده از SEM نتایج فوری است و مطمئناً سریع ترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت محسوب می‌شود.

بازاریابی موتور جستجو چگونه کار می کند؟

موتورهای جستجوگر از الگوریتم های پیچیده ای برای اطمینان از نمایش مناسب نتایج برای هر جستجو استفاده می‌کنند از جمله با توجه به لوکیشن (مکان) و سایر اطلاعات موجود.در تبلیغات جستجو پولی، تبلیغات پشتیبان اکثراً در بالای صفحه ظاهر می شود که آن ها را نسبت به دیگر نتایج ارگانیک برجسته تر می کنند.

SEM از دید کاربر.....

ادامه مطلب در لینک زیر .....

https://webdaran.com/what-is-sem/

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۵:۱۳ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب