دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

قابلیت جدید AR در اینستاگرام، امکان تست و امتحان کردن محصولات را به کاربران خواهد داد و خرید آنلاین را جذاب‌تر خواهد کرد.

اینستاگرام به‌عنوان بخشی از تجارت خود، قصد دارد تا قابلیت واقعیت افزوده AR را در اختیار کاربران قرار دهد. در واقع اینستاگرام هم مانند فیسبوک که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از پلتفرم Spark AR استفاده کنند، مجهز به این قابلیت جدید از AR خواهد شد؛ در نتیجه به‌صورت دیجیتالی، امکان پرو یا تست محصولات و در نهایت خرید محصولات را امکان‌پذیر خواهد ساخت.

اینستاگرام به‌تازگی تأیید کرد که قابلیتی راه‌اندازی شده است که کاربران می‌توانند از طریق آن، لوازم آرایشی یا عینک‌های مختلف را به‌صورت AR امتحان کنند. فعلا این قابلیت در برندهای لوازم آرایشی MAC و NARS و برندهای عینک Ray-Ban و Warby Parker به‌طور آزمایشی ارائه شده و بعدها در اختیار صفحات بیشتری قرار خواهد گرفت. این قابلیت به‌طور مستقیم از طریق پست‌ها در صفحه اصلی و همچنین صفحات فروشگاه‌ها یا استوری‌ها قابل دسترسی است.

این قابلیت AR به کاربران امکان امتحان کردن لوازم آرایشی و عینک را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف خواهد داد؛ برای مثال کاربران می‌توانند یک لوازم آرایشی را انتخاب کرده و آن را روی صورت خود با قابلیت AR امتحان کنند و تصمیم بگیرند که آن را می‌خواهند یا خیر. در نهایت پس از اینکه محصولی را امتحان کردند، می‌توانند بدون ترک اینستاگرام آن را خریداری کنند. همچنین کاربران می‌توانند از دوستان خود دعوت کنند تا از طریق استوری‌ها و دایرکت، این لوازم آرایشی یا عینک را امتحان کنند. برای دسترسی به ویژگی جدید AR، باید آخرین نسخه اینستاگرام را در iOS یا اندروید در اختیار داشته باشید.

ظاهرا فیسبوک Spark AR را به‌عنوان راهی برای فروش محصولات بیشتر به‌صورت آنلاین پیدا کرده است. این شرکت از طریق پلتفرم Spark AR، قابلیت‌های جالبی را به ارمغان آورده و از ماه اوت هرکس می‌تواند از طریق پلتفرم Spark AR، فیلترهای واقعیت افزوده خود را بسازد. به هر جهت این فناوری، قابلیت توسعه‌‌ی بیشتر را خواهد داشت و احتمالا در نهایت می‌تواند به یک اتاق پرو کامل برای امتحان کردن لباس‌ها به‌صورت آنلاین تبدیل شود تا خرید آنلاین از طریق اینستاگرام و فیسبوک به‌طور رسمی گسترش یابد.

منبع : https://www.engadget.com/2019/10/04/instagram-spark-ar-commerce

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۰:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب