دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اینستاگرام حالت جدیدی به نام Restrict یا محدود کننده را معرفی کرده است. این حالت جدید برای نامرئی کردن کامنت های توهین آمیز و زشت استفاده خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Verge، اینستاگرام با انتشار پستی محدود کردن کاربران خاطی را اعلام کرده است. بدین ترتیب کامنت های زشت و توهین آمیز تنها برای همان کاربر نمایش داده خواهد شد و برای دیگر کاربران قابل نمایش نیست.

برای این کار کافیست کامنت را به سمت چپ کشیده و با رفتن به قسمت تنظیمات شخصی ، محدودیت روی کاربر مورد نظر انجام گیرد. این بخش شبیه به حالت میوت در توئیتر خواهد بود. کاربر خاطی بلاک نمیشود اما کامنت های او دیگر نمایش داده نمیشوند. همچنین برای کامنت او نوتیفیکیشن ارسال نخواهد شد.

این قابلیت روی پیام ها هم تاثیر خواهد داشت و آنها را به پیام های خصوصی تبدیل خواهد کرد. و تنها در صورت تائید نمایش داده خواهند شد.اینستاگرام این حالت را تنها برای جلوگیری از قلدری (Bullying) در این شبکه اجتماعی راه اندازی کرده است. زیرا با وجود امکان بلاک و مدیریت کامنت همچنان مشکل قلدری مواجه است. کاربران این شبکه اجتماعی این مشکل را همیشگی اعلام کرده اند. اینستاگرام از کرابرانش خواسته است تا در مواقع موجهه با این وضعیت کوتاه نیایند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/10/2/20895465/instagram-restrict-shadow-ban-tool-bullying-block-mute-teenagers

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۷:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب