دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

کاربران به زودی می توانند با فعال سازی ویژگی Reminder اینستاگرام از زمان دقیق عرضه محصولات مختلف باخبر شده و در صورت تمایل، نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.


می دانیم که بسیاری از کاربران اینستاگرام علاقه شدیدی به دنیای مد و خرید محصولات جدید دارند. شاید به همین خاطر است که صاحبان برندهای مختلف، این اپلیکیشن را محیط مناسبی برای بازاریابی و فروش کالاهای خود می دانند. ظاهرا تولیدکنندگان از این به بعد می توانند تا با استفاده از ویژگی Reminder یا همان یادآور، کاربران اینستاگرام را از عرضه آخرین محصولات خود آگاه کنند.

کاربران اکنون می توانند به محض مشاهده محصول مورد علاقه خود، ویژگی Reminder اینستاگرام را با ارسال استیکر در قسمت استوری و یا قرار دادن برچسب در قسمت فید فعال کنند. بدین ترتیب حدودا 15 دقیقه قبل از عرضه محصول، پیامی برای کاربران ارسال می شود و آن ها می توانند پیش از تمام شدن محصول موردنظر، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

این خبر احتمالا طرفداران کفش های اسپرت را بیشتر از بقیه خوشحال می کند. چراکه طبق آمار، کفش های اسپرت سریع تر از سایر محصولات به فروش می رسند. همانطور که می دانید، شرکت نایکی نیز با ارائه اپلیکیشن Nike SNKRS سعی دارد تا علاقه مندان را به نوعی از عرضه آخرین محصولات مطلع کند. علاوه بر این، بات های مخصوصی نیز وجود دارند که کاربر می تواند از طریق آن ها، کفش موردنظر خود را تنها در عرض چند ثانیه خریداری کند.

نسخه آزمایشی ویژگی Reminder اینستاگرام ابتدا برای برندهایی همچون آدیداس، H&M، مستر پورتر، Highsnobiety و واربی پارکر عرضه می شود. ویژگی دیگری نیز به نام Checkout از ماه مارس در اینستاگرام راه اندازی شده که به کاربران اجازه می دهد تا فرایند خرید را تکمیل کنند. این شرکت امید دارد که در آینده برندها و محصولات بیشتری را پوشش دهد. بدیهی است که با فراگیر شدن ویژگی Reminder، سود سالیانه اینستاگرام و همچنین سازندگان برندهای مختلف به صورت قابل توجهی افزایش می یابد.

منبع : https://www.engadget.com/2019/09/30/instagram-reminders-fashion

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۴:۲۶ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب