دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

ساعت های PRT-B50 کاسیو رونمایی شد. این ساعت های میان رده تقریبا ارزان قیمت هستند و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند را نیز دارند.

ساعت های PRT-B50 کاسیو مخصوص افرادی که علاقه مند به فعالیت های خارج از خانه هستند اما توانایی خرید ساعت های هوشمند Pro Trek را ندارند، تولید شده اند. این ساعت جدید میان رده، فناوری های پیشرفته ای نظیر شتاب سنج و قابلیت اتصال به گوشی همراه را برای کاربران به ارمغان آورده است.

هر سه مدل جدید سری PRT-B50، مجهز به فناوری سنسور چهارگانه بوده و می توانند از طریق اپلیکیشن Pro Trek Connected به گوشی هوشمند وصل شوند. ساعت های PRT-B50 دارای سه سنسور برای تشخیص جهت جغرافیایی، ارتفاع/ فشار بارومتری و دما و همینطور یک سنسور شتاب سنج برای شمارش قدم ها هستند.

مدل های جدید از فناوری بلوتوث جهت اتصال به گوشی های هوشمند استفاده می کنند. این فناوری به ساعت های کاسیو اجازه می دهد تا به برنامه Pro Trek Connected یا هر ویژگی مخصوص دیگری، نظیر گزارش مسیرها، میزان کالری سوخته شده، نمایشگر مکان، نمایشگر/حالت قابل تنظیم و سفارشی، تنظیم خودکار ارتفاع، تنظیم خودکار زمان و یابنده تلفن همراه، وصل شوند.

ساعت های PRT-B50، همگی از ویژگی های مشترکی مثل ساعت جهانی (30 شهر + UTC)، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، یک چراغ LED تمام اتوماتیک، کورنومتر ثانویه، زمان سنج شمارش معکوس، تقویم تمام اتوماتیک و غیره برخوردار هستند.

از جمله خصوصیات دیگر این ساعت ها، می توان به صفحه بزرگ، حاشیه چرخشی و نمایه های عدد عربی اشاره کرد. مدل های جدید به همراه بندی با بافت اورتانی سه بعدی و یک نوار نگهدارنده عرضه خواهند شد.

به نظر می رسد که در حال حاضر، تنها سه رنگ مشکی، آبی و نارنجی برای سری PRT-B50 در نظر گرفته شده است. طبق گزارش های دریافت شده از سوی کاسیو، ساعت های PRT-B50 در پاییز سال جاری و با قیمت 200 دلار در دسترس فروشندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Casio-Pro-Trek-PRT-B50-watch-official_id118944

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۲:۰۵ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب