دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

جف انتوی، تهیه کننده FIFA 20، در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که EA Sports در حال حاضر برنامه‌ای برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای حالت ولتا ندارد.

EA Sports، سازنده بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، در جدیدترین نسخه از سری FIFA، به‌جای حالت جرنی از یک حالت فوتبال خیابانی به نام Volta استفاده کرده است. همچنین ولتا تنها یک حالت ساده نیست. بازیکنان در این بخش می‌توانند از شخصی‌سازی‌های مختلفی برای تیم خود استفاده کنند و همچنین می‌توانند به‌روش‌های مختلفی مثل لیگ یا Kick-Off، ولتا را تجربه کنید. دراین‌میان سوال مهمی به‌وجود می‌آید؛ آیا حالت ولتا بازی FIFA 20 همانند بخش آلتیمیت تیم دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؟

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، جف انتوی، تهیه کننده فیفا 20، در گفت‌وگوی اخیر خود با IGN اعلام کرده است که EA Sports برنامه‌ای برای عرضه حالت ولتا با پرداخت‌های درون برنامه‌ای ندارد. در حال حاضر بازیکنان تمام آیتم‌های تزئینی موجود را می‌توانند با انجام چالش‌های داخل بازی کسب کنند. همچنین برنامه‌ای برای سیزن‌پس هم وجود ندارد. در ادامه مشخص شده است که چالش‌ها و آیتم‌های تزئینی حالت Volta به‌صورت ماهیانه تغییر می‌کنند.

طبق گفته‌های جف انتوی، حالت ولتا در روز عرضه فاقد پرداخت‌های درون برنامه‌ای است و بازیکنان می‌توانند تمامی آیتم‌های تزئینی موجود را با انجام چالش‌ها کسب کنند. اما امکان دارد در آینده آن‌ها پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به بازی اضافه کنند. در گذشته مواردی وجود داشته‌اند که الکترونیک آرتز پرداخت‌های درون برنامه‌ای را پس از عرضه بازی و دریافت نمرات، به بازی خود اضافه کرده است.

منبع : https://gamingbolt.com/fifa-20s-volta-mode-wont-have-microtransactions-at-launch

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۳:۰۹ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب