دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

شرکت اوبر قصد دارد تا در تابستان امسال، سفارش های غذایی را با استفاده از پهپادهای اوبر Elevate ارسال کند. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه با ما همراه باشید.


شرکت اوبر قصد دارد تا در جدیدترین طرح خود به نام اوبر ایتس (Uber Eats)، سفارشات و محموله های غذایی را با استفاده از پهپادهای اوبر Elevate به مشتریان تحویل دهد. گفته می شود اولین مرسوله غذایی در این پروژه همبرگرهای بیگ مک و سیب زمینی های سرخ شده مک دونالدز هستند که بر فراز آسمان سن دیگو به پرواز در می آیند.

به گزارش بلومبرگ، سفارش ها مستقیما به دست مشتریان نمی رسد. برای جلوگیری از سقوط اشیا و آلودگی صوتی، این پهپادها تنها در نقاط مشخصی فرود می آیند؛ مثلا روی سقف ماشین های اوبر که در نزدیک ترین نقطه به مقصد پارک شده اند. سپس پیک های مورد نظر غذا را برداشته و به درب منزل مشتری می برند. اوبر الویت می گوید که این پهپادها قادر هستند تنها در عرض 7 دقیقه مسافت 1.5 مایلی را طی کنند. این در حالی است که وسایل حمل و نقل زمینی این مسافت را در عرض 21 دقیقه می پیمایند. هزینه تحویل غذا از طریق پهپادهای اوبر Elevate برابر با 8.5 دلار و تقریبا مشابه با هزینه ارسال های معمولی در سن دیگو است.

اوبر الویت قصد دارد تا در این طرح از پهپادهای سفارشی کمک گیرد که سرعت آن ها به 70 مایل بر ساعت می رسد. اما پیش از آن باید مجوز لازم را از سازمان هوانوردی فدرال (FFA) دریافت کند. طبق پیش بینی های انجام شده، حداقل 3 سال طول می کشد تا این طرح در بین مردم جا بیافتد. ارسال غذا از طریق پهپادهای اوبر Elevate حدودا 1.1 میلیارد دلار به شرکت ضرر رسانده است؛ آن هم تنها در 3 ماه اول! اما انتظار می رود که با فراگیر شدن طرح اوبر ایتس، میزان پول بازگشتی چند برابر شود.

گوگل وینگ یکی از رقیبان اصلی اوبر در رابطه با این طرح است که موفق شده جواز ابتدایی لازم را از سازمان FAA دریافت کند. شرکت آمازون نیز به تازگی از پهپادهای Prime Air رونمایی کرده که قرار است برای جابجایی مرسولات خانگی مورد استفاده قرار بگیرند

منبع : https://click.ir/1398/03/23/uber-elevate-drone-deliveries-this-summer/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۸:۴۸ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب