ديجيتال | ||
|
طبق گزارشهاي انجمن نرمافزارهاي سرگرمي (ESA)، سه شركت سوني، مايكروسافت و نينتندو در حال اعمال تغييرات روي قوانين مربوط به لوت باكسها هستند. لوت باكسها يكي از مواردي هستند كه در چند سال اخير حواشي مختلفي را بهوجود آوردهاند و بعضي از كشورها و سازمانها اعلام كردهاند كه اين لوت باكسها قمار بهحساب ميآيند. باتوجهبه جديدترين اخبار بازي، انجمن نرمافزارهاي سرگرمي (ESA) اعلام كرده است كه سوني، مايكروسافت و نينتندو، قوانين جديدي را براي لوت باكسها درنظر گرفتهاند كه بر اساس آن ارزش محتواي جعبه قبل از خريده شدن نشان داده ميشود و ناشران موظف هستند تا اين سيستم را روي بازيهاي خود اعمال كنند. ازاينرو بازيهاي آينده كه داراي سيستم لوت باكس هستند، بايد از اين سيستم جديد استفاده كنند و آپديت تغيير سيستم لوت باكس هم براي بازيهايي كه در گذشته عرضه شدهاند، منتشر شود. براي مثال امكان دارد اكتيويژن (Activision) باتوجهبه اينكه هنوز اين قانون براي بازيهاي عرضه شده همهگير نشده است، آپديت تغيير سيستم Reserve Crateهاي Call of Duty: Black Ops 4 را عرضه نكند يا در زمان نامشخصي اين كار را انجام دهد. اين در حالي است كه اگر Call of Duty: Modern Warfare داراي لوت باكس باشد، بايد از سيستم جديد وضع شده توسط سوني، مايكروسافت و نينتندو پيروي كند. باتوجهبه سيستم جديد لوت باكسها، اگر جعبههايي كه خريداري ميكنيد داراي آيتمهايي باشند كه بهصورت تصادفي به شما داده ميشوند (يعني ندانيد چه محتوايي را خريداري ميكنيد)، بايد ارزش آيتمها از پيش مشخص شوند و كاربر بداند محتوايي كه خريداري ميكند، چه ارزشي خواهد داشت. در ادامه انجمن نرمافزارهاي سرگرمي اعلام كرده است بهدنبال راهي است تا اطلاعات دقيقتري در اين مورد در دسترس كاربران قرار دهد تا بتوانند براي خريد خود تصميم بگيرند. شايد شاهد تغييرات بزرگي در سيستم لوت باكسها نباشيم، اما ميتوان اميدوار بود كه در آينده اين سيستم بيشازپيش بهبود يابد و شاهد دخالت دولت و ساير سازمانها در اين مورد نباشيم. منبع : https://www.dualshockers.com/esa-loot-box-rarity-disclose/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۱۸ ] [ امير روزي طلب ]
همانطور كه مشاهده كرديد در قسمت اول مقاله به چهار نوع بدافزار رايج اشاره كرديم و در اين مقاله قصد داريم به پنج مورد ديگر هم اشاره كنيم.تا انتهاي مقاله ما را همراهي كنيد و با گذاشتن نظرات خود ما را از ميزان مفيد بودن اين مقاله آگاه كنيد. 5- ابزارهاي تبليغاتي بسياري از تغييرات بدافزاري كه ما در مورد آن بحث كرديم هدفمند طراحي شده اند تا پنهان باقي بمانند با اين حال برخي مخالف اين روش عمل مي كنند.از اين موارد مي توان به ابزارهاي تبليغاتي اشاره كرد كه كاربر را مجبور به ارتباط با تبليغات مي كند.البته در بيشتر مواقع اين نوع از نرم افزارهاي مخرب بي ضرر تر از آن هستند كه عمدا تحريك كنند.هدف اصلي اين است كه با كليك كردن بر روي آگهي ها و پيوندها ، درآمد كسب كنيد. ابزارهاي تبليغاتي مي توانند به صورت پاپ آپ ظاهر شوند كه شما نمي توانيد آن را ببنديد و يا به طور نامحدود باز مي شوند تا زماني كه شما روي آن ها كليك كنيد.يك بار ديگر آسيب پذيري اصلي براي كاربران سايت هاي وردپرسي مربوط به افزونه ها است. در سال 2016 مشخص شد كه افزونه Simple Share Buttons هزاران نفر از كاربران را به ابزارهاي تبليغاتي كشانده است.پس از به روز رساني ، افزونه يك پيام در داشبورد قرار مي داد كه شما بدون كليك كردن بر روي آن نمي توانستيد آن را حذف كنيد به همين دليل مهم است كه به طور مداوم فايل هاي خود را اسكن كنيد به خصوص مواقعي كه افزونه اي را اضافه يا به روز رساني مي كنيد. شما همچنين مي توانيد از ابزاري مانند افزونه Security Scanner استفاده كنيد كه تم ها و افزونه هاي شما را به صورت روزانه بررسي مي كند. 6- Ransomware اگر ابزارهاي تبليغاتي ، سارق دنياي بدافزار است ، Ransomware قاتل آن است!اين نوع ديگري از نرم افزارهاي مخرب است كه در سايه ها پنهان نمي شود.Ransomware با برخي از اقدامات شما را تهديد مي كند و يا سيستم شما را مختل مي كند مگر اينكه هزينه پرداخت كنيد تا آن را حذف كنيد. يك روش معمول اخاذي توسط اين بدافزار اين است كه فايل هاي شما را رمز گذاري كرده و آن را غير قابل دسترس مي كند و پس از آن مهاجمان از شما درخواست پول مي كنند تا فايل ها را رمزگشايي كنند.با اين حال Ransomware همچنين مي تواند در جهت معكوس استفاده شود! براي متوقف كردن مهاجمان از نفوذ به اطلاعات و يا آسيب رساندن به سيستم شما. Ransomware اغلب از طريق ايميل گسترش مي يابد و به عنوان ضميمه هايي كه يك بار شبكه را باز مي كند ، مسدود مي شود.اين بدافزار همچنين مي تواند براي هدف قرار دادن سايت هاي وردپرس مورد استفاده قرار گيرد به اين صورت كه فايل هاي هر سايت را رمز گذاري مي كند و سپس تلاش مي كند تا از مالك سايت هزينه دريافت كند تا مجددا آن ها را باز گرداند.بهترين راه براي از بين بردن اين حملات ، گرفتن بك آپ منظم از سايت است همچنين مهم است كه هر جنبه اي از سايت خود را ايمن نگه داريد زيرا ممكن است نقاط ضعفي وجود داشته باشد كه مهاجمان بتوانند از آن استفاده كنند. 7- پاك كن ( Wiper )......... براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي و محافظت از اطلاعات خود در برابر آنها حتما روي لينك زير كليك كنيد.. https://webdaran.com/what-is-malware-part-2/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۲:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]
با تشكر از آپديت اخير، بازي جي تي اي آنلاين (GTA Online) موفق شد پنج سال پس از انتشار، ركوردهاي تازهاي را به ثبت برساند و يك بار ديگر نظر مخاطبان را جلب كند. شركت راك استار با انتشار آپديت The Diamond Casino & Resort، بازي جي تي اي آنلاين را يك بار ديگر به اوج محبوبيت بازگردانده است. اين آپديت در ماه ژوئن معرفي شده بود اما جزئيات زيادي از آن در اختيار نبود و تنها ميدانستيم كه چيزي همانند كازينوي آنلاين است. اين به روزرساني البته فراتر از كازينو است و ماموريتهاي تازه، ماشينهاي جديد و چيزهاي ديگري را به بازي اضافه ميكند. اين بازي همچنين قرار است براي مدتي محدود، به بازيكنان دوبرابر جوايز معمول را اعطا كند. كساني كه تا 7 اوت وارد بازي شوند، چيزهاي جذابي را به صورت رايگان دريافت خواهند كرد. راك استار با آپديتهايش كار فوق العادهاي را انجام داده و بديهي است كه موفقيت مالي بزرگي بدست بياورد. اما آپديت اخير به اين بازي كمك كرده كه بتواند ركوردهاي قبلياش را بشكند، از جمله بزرگترين روز و بزرگترين هفته. با توجه به رايگان بودن اين آپديت، بسياري از بازيكنان كه مدتي اين بازي را كنار گذاشته بودند، به تجربه دوباره آن پرداختند. بازي جي تي اي آنلاين يكي از دلايلي است كه بازي GTA V توانسته به يكي از پرسودترين محصولات سرگرمي تاريخ تبديل شود. اين آپديت جديد به بازيكنان اجازه ميدهد كه از پول واقعي براي قمار داخل بازي استفاده كنند و مشخص است كه با اين حركت هوشمندانه، اين بازي كه حالا عمري پنج ساله دارد، سوددهي بيشتري هم نسبت به قبل داشته باشد. البته اجازه دادن به بازيكنان كه در بازي قمار كنند، از نظر مطابقت با قانون سوالاتي را به وجود ميآورد. تاكنون بيش از 50 كشور، ويژگي خريد چيپ كازينو با استفاده از پول واقعي را در اين بازي بلاك كردهاند؛ به اين دليل كه از نظر آنها، به قمار غيرقانوني كمك ميكند. اين مسئله حتي باعث شده كه بسياري از كشورها، در موضوع استفاده از پول واقعي در بازيها و خريد درون برنامهاي، خصوصا لوت باكسها بازنگري كنند. به زودي بايد شاهد قوانين تازهاي در اين زمينهها باشيم. منبع : https://screenrant.com/gta-online-casino-record-biggest-week/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۷:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]
شركت تيك-تو اينتراكتيو بهتازگي اعلام كرده است كه ۲۵ ميليون نسخه از Red Dead Redemption 2 به فروشگاههاي سراسر جهان ارسال شده است. Red Dead Redemption 2 پس از مدتها انتظار در پاييز سال گذشته روانه بازار شد و توانست عملكرد بسيار خوبي از خود بهنمايش بگذارد و جايزههاي مختلفي را هم كسب كند. باتوجهبه جديدترين اخبار بازي، شركت تيك-تو اينتراكتيو (Take-Two Interactive) در جديدترين گزارش مالي خود از ميزان نسخههاي ارسال شده اين بازي به بازار سخن گفته است. تيك-تو اينتراكتيو گفته است كه شركت راك استار گيمز (Rockstar Games) تابهحال ۲۵ ميليون نسخه از رد دد ريدمپشن 2 را به فروشگاههاي سراسر جهان ارسال كرده است. البته اين رقم تا پايان ماه ژوئن (۹ تير ماه) است. اين در حالي است كه در ماه مِي اعلام شده بود كه ۲۴ ميليون نسخه از اين بازي به خردهفروشيها ارسال شده است. دراينميان اشاره كنم كه اين آمار و ارقام مربوط به نسخههاي ارسالي است و اين گفته بدين معنا نيست كه Red Dead Redemption 2 حتما ۲۵ ميليون نسخه فروش داشته است. Red Dead Online يكي ديگر از بخشهايي است كه راك استار گيمز روي آن تمركز كرده است و بهواسطه پرداختهاي درون برنامهاي رد دد آنلاين توانسته است سود خوبي را كسب كنند. استراوس زلنيك، مديرعامل تيك-تو اينتراكتيو، در جريان گزارش مالي اين شركت از هيجان خود براي شرايط مساعد بخش آنلاين Red Dead Redemption 2 سخن گفته است. همچنين او اعلام كرده كه اميدوار است راك استار آنلاين (منظور Red Dead Online و GTA Online است) بتوانند در سال مالي جاري ركورد جديدي را از نظر درآمد ثبت كنند. باتوجهبه گفتههاي زلنيك، كاربران GTA Online و Red Dead Online ميتوانند منتظر محتويات بيشتر در آينده باشند. راك استار گيمز در حال تلاش است تا با ارائه محتويات جديد و سرگرم كننده، مخاطبان را راضي نگه دارد. در ادامه ميتوانيد نسخههاي ارسالي ساير بازيهاي تيك-تو اينتراكتيو را مشاهده كنيد. تابهحال ۱۲ ميليون نسخه از بازي NBA 2K19 به خردهفروشيهاي سراسر جهان ارسال شده است و پرفروشترين بازي ورزشي 2K بهحساب ميآيد. منبع : https://www.gamespot.com/articles/red-dead-redemption-2- ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۴:۲۰ ] [ امير روزي طلب ]
آيا تا بحال به اين نكته توجه كردهايد كه رنگبندي در هر چيزي چه تاثيري مي تواند بر روي بيننده داشته باشد؟ يا اينكه هر رنگ چه احساسي را به بيننده القا كرده و يا چه پيامي را به مخاطب ميرساند؟ آيا تاكنون به اين مسئله پي بردهايد كه رنگها كاملا با احساسات در ارتباطند و با ديدن هر شيء، پيامي كه رنگ آن به ضمير ناخودآگاه ما ميرساند، باعث بروز احساسات مختلفي از قبيل شادي، غم، آرامش، هيجان، ترس، امنيت، اطمينان و ... در ما ميشود؟ توجه به اين نكته كه در وبسايت بايد از چه تركيب رنگي براي جذب مخاطب و ايجاد فضاي موردنظر، استفاده كنيم، بسيار حائز اهميت است. براي درك بيشتر اين مسئله بد نيست به چند مورد از تحقيقات روانشناسان در زمينه تاثير رنگها توجه كنيد: - رنگها تاثير زيادي روي احساسات بيننده در 90 ثانيه اول ديدن ميگذارند. همان طور كه اكثر وب مستر ها مي دانند جذب كاربر در 90 ثانيه اول بسيار مهم است وگرنه مخاطب سايت را ترك مي كند سايت تابناك با جذاب بودن توانست كاربر زيادي را جذب كند. - اثر رنگ ميتواند بيننده را ترغيب به خريد يك جنس از شما كند. رنگها رفتار ما را در برابر يك موضوع فقط تشديد نميكنند، بلكه اثر خود را كاملا در رفتار ما نشان ميدهند. - يك رنگ در فرهنگها و مناطق مختلف تاثير متفاوتي دارد. - هر رنگ به تنهايي يك پيام مخصوص به چشم بيننده ميفرستد. بنابراين يك مدير بر اساس سياستهايي كه براي جذب مخاطب و ايجاد فضاي اطمينان در وبسايت دنبال ميكند، بايد با كمي آگاهي در مورد روانشناسي رنگها و تاثير هر رنگ در مخاطب، خطمشي طراح وب را در رنگبندي صفحات مختلف وبسايت مشخص كند. در رنگبندي يك صفحه، بايد به اين موضوع توجه شود كه اين رنگ قرار است در چه صفحهاي و با چه موضوعي به كار رود. يعني اصل توجه به عملكرد و محوريت سايت، در رنگبندي مطالب مهم است. به عنوان مثال سايتهاي دولتي و سايت هاي بزرگ همچون فيس بوك و به طور كل، سايتهايي با بازديدكننده بسيار بالا، معمولا از رنگ سفيد براي زمينه صفحات و رنگ آبي براي لينكهاي صفحه و رنگ بنفش براي لينكهاي مشاهده شده استفاده ميكنند.
به قول مكلوهان، رسانه همان پيام است. همانطور كه در مديريت نوين، متدي به عنوان بهترين شيوه مديريت در كار وجود ندارد، تركيب و هماهنگي و استقرار يك نظام در رنگبندي صفحات وب نيز، چنين رويكردي دارد. تجربه، دانش و هنر طراح وب است كه سايتي را براي ما جذاب و قابل اطمينان و سايتي ديگر را سرد و غير قابل اطمينان ميكند. يكي از اصول بسيار مهم و كليدي درطراحي سايت تهران، توجه به اصل رنگبندي صفحات و استفاده از رنگهاي مكمل و تركيبي مطلوبي است كه كاربران بتوانند بر اساس اصل سهولت و جذابيت صفحه، به مشاهده مطالب آن بپردازند. اين كه چه رنگي متناسب سايتهاي وب است، پرسشي است كه كارشناسان وب، پاسخ جامع و كاملي براي آن ارايه نكردهاند، متخصصات طراحي وب نيز بيشتر روي زيباسازي وبسايت تمركز نموده و كمتر به مسئله روانشناسي رنگها در طراحي سايت، توجه كردهاند. سايتهايي كه بيشتر جنبه شخصي دارند، از رنگهاي مكمل استفاده ميكنند. مثلا رنگ سبز پررنگ در كنار سرمهاي، جذابيت خاصي به سايتهايي با موضوع بازرگاني ميدهد و يا در طراحي سايتهاي كودكان، از رنگهاي خيلي شاد استفاده ميشود. سايتي مانند طرفداري كه روزانه ميليونها مخاطب دارد و از صدها بخش متنوع تشكيل شده است، براي هر بخش خود از يك چيدمان و رنگبندي خاصي در طراحي صفحات اكتيو، استفاده كرده است. مثلا بخش كودكان با بخش بازرگاني آن بسيار متفاوت است. به هر حال توجه به كاركرد رنگها در طراحي صفحات وب از اهميت مهمي برخوردار است. در ادامه نوع تاثير رواني هر رنگ در مخاطبان را از ديد روانشناسان بررسي ميكنيم. سفيد نمايانگر صداقت، پاكيزگي، صميميت، ملايمت و معاصر بودن است. سفيد بهترين رنگ براي بكگراندهاي وب است. در تجارت سفيد رنگ خستگيگير و انرژيبخش است. سياه اشاره دارد به ظرافت، قدرت، دليري، شهامت، فريبندگي، شيطان، مهارت. مشكي براي رنگ متن روي يك پس زمينه روشن ايدهآل است.در ساخت وب سايت پزشكي استفاده از اين رنگ مجاز نيست چرا كه حالت يأس آوري به مخاطب مي دهد . اين نكته را نيز موردنظر داشته باشيد كه رنگ سياه به عنوان رنگ پسزمينه چشم را خسته ميكند. قرمز نمايانگر توانايي، هيجان، احساسات شديد، سرعت، خطر و تهاجم است. اين رنگ از بيننده توجه به خود را طلب ميكند. در تجارت به معني وام و بدهي است. اين رنگ شديدترين رنگ احساس است و ضربان قلب و تنفس را تسريع ميكند. آبي القاكننده امنيت، اعتماد، مسئوليتپذيري، سرما، ايمان، وفاداري، وابستگي و جاه و جلال است. آبي دومين رنگ عوامپسند و در تجارت به معناي ضمانت مالي است. سبز نشانگر تندرستي، فراواني، حاصلخيزي، آزادي، شفا و بهبودي، طبيعت، پيشرفت، حسادت و خونسردي است. اين رنگ در چشمها راحتتر از همه رنگها ديده ميشود و در تجارت بيانگر مقام و ثروت است. قهوهاي داراي خاصيت تاثيرگذاري، متانت، توانگري مالي و ياريكنندگي است. قهوهاي رنگ كره خاكي ماست و در طبيعت بسيار فراوان است. خاكستري نشانگر صميميت زياد، اعتبار، نفوذ و عملي بودن است و در تجارت به معناي سنتگرايي است. صورتي نمايانگر ملايمت، شيريني، ظرافت و زنانگي، خوب بودن، بيناهي و پرورش كودك است. بنفش نشانگر وقار، معنويت، شاهانه بودن، عيش و نعمت، دارايي، اعتبار و نفوذ، سوگواري و مهارت است. بنفش طرفداري ازسبكهاي هنرمندانه و در تجارت به معناي بزرگ نشان دادن است. نارنجي نمايانگر سرزندگي و شوخ طبعي، لذت و خوشگذراني، تعادل گرمايي، تشويق كردن، چالاكي و نيرو، تحمل و بلندهمتي است. زرد القاكننده نور خورشيد، گرمي، خوشي، نامردي، ترسويي و حسادت است. زرد باعث افزايش تمركز شده، سوختوساز را زياد ميكند و سختترين رنگ براي چشمهاست، در تجارت درخواست از نوع روشنفكرانه است و براي تاكيد نيز خوب است. با اين توصيفات، هنگامي كه ميخواهيد نوع رنگبندي صفحات مختلف وبسايتتان را مشخص كنيد، ابتدا به فضايي كه ميخواهيد در وبسايت خود ايجاد كنيد و نوع مخاطباني كه قرار است از وبسايت شما بازديد كنند، فكر كنيد اكثر سايت هاي معتبر داخلي همچون تبيان با رعايت اصول رنگ شناسي براي ماربران جذاب شده است. با درنظر گرفتن تاثير رواني هر رنگ و احساسي كه در ضمير ناخودآگاه بيننده ايجاد ميكند، خطمشي طراح را براي ايجاد فضاي موردنظر، توام با آرامش و اطمينان بازديدكننده وبسايت، مشخص كنيد. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۵:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]
چند وقتي هست كه با نزديك شدن به تاريخ رونمايي ساعت هوشمند سامسونگ يعني گلكسي واچ اكتيو 2 عكسها و خبرهاي متعددي از آن منتشر ميشود. حالا اين بار رندرهاي جديد و با كيفيت اين ساعت مشخصات ديگري براي هر دو سايز آن مثل رنگ و جنس بندها را آشكار ميكند. به لطف اين رندرها ميتوان نگاه نزديكتري به ساعت هوشمند سامسونگ داشت. بر اين اساس سامسونگ براي هركدام از سايزهاي اين ساعت سه رنگ در نظر گرفته است. علاوه بر اين فقط ساعت كوچكتر (40 ميليمتر) با بند چرمي نشان داده شده و ساعت 44 ميليمتري با بندي كه به نظر از جنس سيليكون نرم است در رندرها ظاهر ميشود. فعلا نميتوان گفت كه آيا ساعتها در نهايت فقط با همين رنگبندي و مشخصات ظاهري معرفي خواهند شد يا سامسونگ ايدههاي ديگري هم براي گلكسي واچ اكتيو 2 در نظر دارد. بعلاوه احتمالا بندهاي مختلفي از توليدات سامسونگ و شركتهاي ثالث ديگر براي اين ساعت عرضه خواهند شد و حق انتخاب كاربران در اين حوزه محدود نخواهد بود. گلكسي واچ اكتيو 2 قرار است به قابليت ECG يا همان پايش وضعيت ضربان قلب مجهز باشد اما اينطور كه اعلام شده، اين قابليت از ابتدا در اختيار كاربران نخواهد بود. سامسونگ اعلام كرده كه قرار است اين قابليت با يك به روز رساني جديد در نيمه اول سال 2020 به اين ساعت هوشمند اضافه شود. علاوه بر اين گفته ميشود كه مدلي از اين ساعت احتمالا از اينترنت نسل چهارم مخابراتي يعني LTE هم پشتيباني ميكند و بر خلاف مدل قبلي يعني گلكسي واچ، فاقد قاب چرخنده است. پيشتر گفته ميشد كه احتمالا اين ساعت هوشمند در رويداد معرفي سري جديد گلكسي نوت سامسونگ معرفي خواهد شد اما سامسونگ اعلام كرده كه گلكسي واچ اكتيو 2 قرار است به صورت اينترنتي (و نه در يك رويداد زنده) فردا 14 مرداد و دو روز قبل از معرفي گلكسي نوت 10 و گلكسي نوت 10 پلاس، رونمايي شود. منبع : https://www.gsmarena.com/highres_renders_of_the_samsung_galaxy_watch_active_2 ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]
شايد عجيب و دور از ذهن به نظر برسد، اما از شواهد و قرائن پيداست كه فيسبوك ميخواهد در نام دو اپليكيشن تحت تملك خود يعني اينستاگرام و واتس اپ تغييراتي ايجاد كند. به گزارش The Information، كارمندان دو شركت اينستاگرام و واتس اپ به تازگي خبردار شدهاند كه شركت مادر آنها قصد اضافه كردن نام خود به اين دو اپليكيشن را دارد. بدين صورت كه نام اينستاگرام به Instagram from Facebook و واتس اپ به WhatsApp from Facebook تغيير خواهد كرد. يكي از مقامات فيسبوك ضمن تأييد اين مسئله در خصوص تغيير فوق اذعان داشته: «ما خواستار شفافيت بيشتر براي محصولات و سرويسهايي هستيم كه بخشي از فيسبوك به شمار ميآيند». اما اگر كسب اعتبار به خاطر پشتيباني از سرويسهاي محبوب چيزي است كه فيسبوك خواستار آن است، در كنار آن بايد تاب تحمل انتقادات را هم داشته باشد. چه فيسبوك، چه واتس اپ و چه اينستاگرام در سالهاي اخير با مشكلات امنيتي متعددي روبرو بودهاند و پروندههاي بسياري براي نقض حريم خصوصي در آنها تشكيل شده، كه شايد مهمترين و بزرگترين آنها رسوايي بزرگ كمبريج آناليتيكا باشد كه غول شبكههاي اجتماعي را وارد بحران عظيمي كرد. در هر صورت، اين تغيير نام چيزي نبوده كه تا كنون از ديد محافل خبري پنهان مانده باشد. جين مانچون وانگ، فعال توييتري كه به خاطر فاش كردن اطلاعات از محصولات فيسبوك شهرت دارد، در ماه مارس از برندينگ جديد در محصولات اين شركت خبر داد. بد نيست بدانيد كه تغيير نام واتس اپ و اينستاگرام در شرايطي اتفاق ميافتد كه بنيانگذاران اوليه اين دو اپليكيشن فيسبوك را ترك كردهاند. پاييز سال گذشته، بنيانگذاران اوليه اينستاگرام خروج خود از فيسبوك را در شرايطي اعلام كردند كه مدتي قبل برايان اكتون و جان كوم، بنيانگذاران واتس اپ از اين شركت خروج قهرآميزي داشتند. در هر صورت تمامي اين اتفاقات دست به دست هم داده كه اينستاگرام و واتس اپ از اين پس پيوند عميقتري با شركت مادر خود داشته باشند. منبع : https://www.engadget.com/2019/08/02/whatsapp-instagram-from-facebook ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۳۴ ] [ امير روزي طلب ]
گوگل اخيرا به روز رساني جديدي را براي الگوريتم اصلي موتور جستجو ، كه در مارس 2019 اجرا شد ، تاييد كرد.از زمان به روز رساني ، نام آن را فلوريدا 2 نام گذاري كرده اند و برخي از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترين به روز رساني گوگل در طي سال هاي اخير مي دانند. چرا نام اين الگوريتم فلوريدا 2 است؟ اول از همه ، نام به روز رساني قطعا موجب سردرگمي شده است.برخي از سئو كاران بر اين باور بودند كه ممكن است مربوط به ، به روز رساني الگوريتم فلوريدا باشد كه در نوامبر 2003 مطرح شده بود.اما در واقع اين دو اصلا مربوط به هم نيستند ! نام فلوريدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سايت WebmasterWorld و بنيان گذار و مدير عامل كنفرانس Pubcon تهيه شده است. در به روز رساني سال 2003 ، فلوريدا نام خود را به دست آورد ، زيرا Tabke در حال برگزاري يك كنفرانس Pubcon در فلوريدا ايالات متحده آمريكا بود.و به روز رساني ماه مارس 2019 هم اين بار تنها يك هفته پس از كنفرانس Pubcon در فلوريدا برگزار شد.به دليل همين تشابه مكاني نام فلوريدا 2 برگزيده شد. پس بار ديگر بايد ذكر شود كه بين اين دو الگوريتم ، هيچ گونه شباهت ديگري وجود ندارد.موتورهاي جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تكامل هستند و نحوه به روز رساني گوگل از طريق الگوريتم هاي رتبه بندي موتور هاي جستجوگر كه در سال 2003 (بيش از 15 سال پيش) انجام مي شد ، به طور طبيعي با استراتژي هاي به روز رساني اخير گوگل متفاوت است. به روز رساني بزرگ هسته ايي چيست؟ براي فهم بيشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوريدا 2 لازم است راجع به الگوريتم هسته ايي به طور اجمالي توضيح داده شود .به روز رساني گسترده هسته اي يا الگوريتم هسته ايي به طور خلاصه پيشرفت هايي است كه گوگل جهت بهبود و درك بهتر كلمات جستجوي شده انجام مي دهد.اين بروز رساني ها به گوگل كمك مي كند تا نتايج جستجو را با وضعيت بهتري نمايش بدهند و كاربران نيز سريع تر و راحت تر به مقصدشان برسند. درواقع هدف اصلي تمامي الگوريتم هاي گوگل و مخصوصا به روز رساني هاي هسته اي ، جلب رضايت كاربران است.يكي ديگر از آخرين به روز رساني هاي هسته اي Neural Matching بود كه هدف خاصي رو مورد توجه قرار نداده بود. مباني فلوريدا 2.... براي مطالعه كامل اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد... https://webdaran.com/whats-florida-2-algorithm/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۲:۰۰ ] [ امير روزي طلب ]
دموي بازي eFootball PES 2020 با ۱۳ تيم مختلف عرضه شده است كه از ميان آنها ميتوان به يوونتوس، منچستر يونايتد، بايرن مونيخ و بارسلونا اشاره كرد. بازي eFootball PES 2020 در تاريخ ۱۹ شهريور ماه (۱۰ سپتامبر) براي كامپيوتر، پلي استيشن 4 و ايكس باكس وان عرضه ميشود. بااينحال اگر قبل از عرضه رسمي ميخواهيد نگاهي به ساختار بازي داشته باشيد، ميتوانيد دموي آن را دانلود كنيد. طبق جديدترين اخبار بازي، بهتازگي دمو بازي eFootball PES 2020 در دسترس كاربران هر سه پلتفرم ذكر شده قرار گرفته است. دموي بازي داراي ۱۳ تيم است كه اكثر آنها شامل تيمهاي آمريكاي جنوبي مثل ريور پلاته، سائوپالو و قرنتيان ميشود. اين در حالي است كه تنها پنج تيم از ۱۳ تيم دمو بازي، تيمهاي سرشناس هستند كه شامل منچسرتر يونايتد، يوونتوس، بايرن مونيخ، بارسلونا و آرسنال ميشود. درواقع كونامي (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020 از تيمهايي استفاده كرده است كه با آنها وارد همكاري شده است تا شاهد استاديوم و كيتهاي تيمهاي ذكر شده بهصورت كامل در eFootball PES 2020 باشيم. نكتهي جالب اين است كه كاربران نسخه PS4 و PC دمو eFootball PES 2020 به ويژگي ويرايش تيم دسترسي خواهند داشت. در اين قسمت ميتواند رنگ كيت و ساير ويژگيهاي تيم مورد علاقه خود را تغيير دهيد. در ويرايش تيم، تيمهايي كه در نسخه دمو هم حضور ندارند، قابل دسترسي هستند. در انتها نظر خود را با ما در ميان بگذاريد. منبع : https://www.gamesradar.com/efootball-pes-2020-demo/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۸:۵۷ ] [ امير روزي طلب ]
استوديوي آياو اينتراكتيو (IO Interactive) به تازگي و طي مستندي با نام The Fall and Rise of Hitman به اين نكته اشاره كرد كه علاوه بر انتشار محتويات جديد براي بازي Hitman 2، تصميم دارد تا نسخهي سوم اين سري محبوب را نيز توسعه دهد. بر همين اساس ممكن است نسخهي سوم بار ديگر به صورت اپيزودي ساخته و عرضه شود.
به تازگي استوديوي آياو اينتراكتيو در مستند The Fall and Rise of Hitman از تصميم خود براي ساخت نسخهي سوم سري Hitman خبر داد و آقاي هاكان آبراك (Hakan Abrak)، مدير عامل اين استوديو نيز اشاره كرد كه ممكن است Hitman 3 به صورت اپيزودي عرضه شود. اما شايد براي شما هم جالب باشد كه بدانيد تيمي ديگر از اين استوديو نيز توسعهي يك پروژهي مخفي را به عهده دارند. هنوز مشخص نيست اين پروژهي مخفي چيست اما به گفتهي استوديوي آي او انتراكتيو، يك آيپي كاملا جديد خواهد بود. منبع : https://www.gamesradar.com/hitman-studio-io-interactive-teases-new-ip-and-an-episodic-hitman-3/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۰:۴۷ ] [ امير روزي طلب ]
|
|
[RSS [Weblog Themes By : viablog.ir] |