ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

اپليكيشن گوگل Go در نهايت به صورت جهاني منتشر شد. اين اپليكيشن گوگل با حجم كم براي دستگاه هاي با قدرت سخت افزاري كم توسعه يافته است.

نزديك به دو سال پيش، كمپاني گوگل اپليكيشن جستجوي Google Go را در كشورهاي اندونزي و هند عرضه كرد. اين اپليكيشن گوگل كه تنها 7 مگابايت حجم دارد، براي جستجوي هاي سريع آنلاين توسط دستگاه هاي كم مصرف به كار مي رود. همچنين اين برنامه اطلاعات و نتايج جستجوي شما را در حافظه ذخيره مي كند تا در صورت بروز مشكل در اتصال اينترنت، دوباره بتوانيد به راحتي به آن ها دسترسي داشته باشيد. حال پس از مدت ها، بالاخره كمپاني گوگل اين اپليكيشن جستجو را به صورت جهاني منتشر كرد تا همه بتوانند از طريق پلي استور به آن دسترسي داشته باشند. به گفته كمپاني گوگل، اين برنامه روي دستگاه هايي كه از اندرويد 5.0 و بالاتر استفاده مي كنند، قابل اجرا خواهد بود.

اپليكيشن گوگل Go كه به منظور اجرا روي دستگاه هاي ضعيف طراحي شده بود، حال كمپاني گوگل با اضافه كردن قابليت هاي جديد سعي بر رفع نيازهاي جديد دارد. به عنوان مثال، كمي قبل قابليت Lens گوگل كه قادر به خواندن متن از طريق دوربين دستگاه بوده به اين اپليكيشن اضافه شد. همچنين با اضافه شدن قابليت جستجوي صوتي و همچنين خواندن صفحات وب با صداي بلند به Google Go، نياز به تايپ كردن و خواندن به كلي از بين رفته است.

اپليكيشن Google Go تنها يكي از چندين برنامه اي بوده كه گوگل تحت برند Go براي رفع نياز بازارهاي جديد توليد مي كند. به عنوان مثال اپليكيشن Gallery Go براي مديريت و سازماندهي عكس ها بسيار مناسب است. همچنين Android Go نيز نسخه كم حجم تر سيستم عامل اين كمپاني است كه براي دستگاه هاي كم مصرف استفاده مي شود. اگرچه اين برنامه عمدتا براي بازارهاي نوظهور طراحي شده، اما به دليل كمبود نسبي برخي ويژگي ها و كارايي آن در گوشي هاي ارزان قيمت، طرفداران بسيار زيادي پيدا كرده است.

منبع : https://www.theverge.com/2019/8/20/20812098/google-go-worldwide-available-text-to-speech-lens-translation


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۸:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

به گزارش بلومبرگ سرويس اپل تي وي پلاس در ماه نوامبر راه اندازي مي شود و كاربران مي توانند با پرداخت ماهانه 10 دلار، از خدمات اين سرويس بهره مند شوند.

شركت اپل قصد دارد به زودي بسياري از سرويس هاي انحصاري خود را راه اندازي كند. مسلما اين سرويس ها به صورت رايگان عرضه نمي شوند و افراد براي بهره مندي از آن ها بايد مبلغي را به عنوان هزينه اشتراك بپردازند. به گزارش بلومبرگ، اين غول دنياي فناوري احتمالا از اواسط ماه نوامبر سرويس اپل تي وي پلاس را در اختيار علاقه مندان قرار مي دهد. سرويس Apple Arcade نيز به زودي راه اندازي مي شود (هزينه اشتراك ماهانه براي سرويس بازي اپل 5 دلار است؟).

كمپاني اپل مبلغ 6 ميليارد دلار را جهت سرمايه گذاري در فيلم ها و ساير برنامه هاي اختصاصي خود كنار گذاشته است. اين شركت قصد دارد تا سال 2020، درآمد حاصل از سرويس هاي انحصاري خود را به 50 ميليارد دلار برساند و براي تحقق اين هدف، مبلغ بسيار بالايي را هزينه كرده است. اين موضوع چندان هم غير منطقي به نظر نمي رسد. از آنجايي كه بازار فروش موبايل طي چند سال اخير با افت بي سابقه اي رو به رو بوده، توليدكنندگان در تلاش هستند تا ميزان سود ساليانه خود را از راه هاي ديگري افزايش دهند.

هزينه اشتراك ماهانه در اپل تي وي پلاس نسبت به ساير سرويس هاي مشابه اندكي بالاتر و برابر با 10 دلار است. همانطور كه مي دانيد كمپاني هاي ديزني و نتفليكس در حال حاضر سرويس هاي خود را به ازاي پرداخت ماهانه 7 و 9 دلار به مشتريان خود عرضه مي كنند. البته طبق گزارش هاي بلومبرگ، افراد با عضويت در Apple TV+ از مزاياي ويژه اي بهره مند مي شوند. ناگفته نماند كه سرويس اپل تي وي پلاس از اواسط ماه نوامبر و در بيش از 150 كشور مختلف قابل دسترسي خواهد بود.

منبع : https://www.engadget.com/2019/08/19/apple-tv-plus-november-10-a-month/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۴:۰۲ ] [ امير روزي طلب ]

امروزه اينترنت نقش مهمي در كسب و كارها دارد زيرا كاربران بسياري وجود دارند كه در جستجوي كالا و خدمات خود در اينترنت هستند و از طريق اينترنت كالا و خدمات مورد نياز خود را مي يابند و تهيه مي نمايند.

با توجه به همه گير شدن استفاده از اينترنت در كشور عزيزمان ايران و استفاده در حال گسترش كاربران از اينترنت براي تهيه كالا و خدمات مورد نظر خود، حضور در بستر اينترنت براي كسب و كارها به امري ضروري تبديل شده است و بهتر است كليه مشاغل در فضاي اينترنت نيز كسب و كار خود را راه اندازي نمايند. يك وب سايت خوب و كارامد مي تواند مشتريان بسياري را جذب نمايد و باعث افزايش بسيار فروش گردد.

البته داشتن يك وب سايت خوب به تنهايي كافي نيست و مي بايست بازاريابي از طريق اينترنت انجام گردد. در حقيقت وب سايت پايه حضور در اينترنت مي باشد و پس از راه اندازي آن براي گرفتن نتيجه مي بايست بازاريابي اينترنتي انجام گردد. مثلا سايت مديسه  با رعايت اصول سئو توانست به فروش ميلياردي دست يابد. مهمترين روش هاي بازاريابي اينترنتي سئو، تبليغات كليكي، بازاريابي محتوايي و تبليغات اينترنتي مي باشد كه از همه موثرتر و مقرون به صرفه تر سئو و بهينه سازي سايت مي باشد. سئو به عمليات بالا بردن وب سايت در نتايج جستجوي موتورهاي جستجو براي عبارات هدف گفته مي شود.

سئو و بهينه سازي وب سايت به عنوان يكي از مقرون به صرفه ترين روش هاي تبليغات مي تواند نقش مهمي در رونق كسب و كار شركت ها و برند سازي آنان داشته باشد. حضور در اينترنت و بودن در مكان هاي مناسب در اين محيط مي تواند فروش شما را چندين برابر نمايد.

اولين گام براي حضوري قوي در اينترنت راه اندازي وب سايتي زيبا، كارامد و پر محتوا مي باشد كه بتواند نيازها و سوالات مشتريان را در زمينه شغلي شما پاسخ گو باشد و همچنين با فراهم آوردن دسترسي آسان به مطالب امكان يافتن مطالب را به كاربران بدهد. وب سايت به عنوان دفتر كاري مجازي يك شركت مي باشد كه مي تواند حس اطمينان و اعتبار را در كاربران ايجاد نمايد و با برقراري ارتباط با كاربران مي تواند مشتريان جديدي را جذب مجموعه نمايد. همان طور كه گفته شد سئو يك كليد براي موفقيت است و اگر اطلاعات كافي در اين باره نداريد به شما پيشنهاد ميكنيم اين لينك https://webdaran.com/website-seo/ را مطالعه بفرماييد. وب سايت مي بايست محتواي كافي را در خود داشته باشد و به مسائل و مشكلات مشتريان بپردازد و براي آنها راه حل ارائه نمايد. يك وب سايت بي محتوا در موتورهاي جستجو موفق نخواهد بود. در حقيقت زيبايي براي يك وب سايت كافي نيست و وب سايت در كنار ظاهر مناسب مي بايست محتواي كافي داشته باشد.

هر چه وب سايت مطالب و محتواي كامل تر و مفيدتري داشته باشد كاربران بيشتري جذب آن مي گردند. يكي از مشكلات اصلي سايت ها در كشور عزيزمان ايران عدم وجود محتواي كافي در سايت ها مي باشد كه به دليل عدم توجه كافي صاحبان سايت ها به اهميت وجود محتوا مي باشد. در اين ميان سايت جام نيوز با اعتبار دادن به نوشته هاي خود توانست رتبه بالاي الكسا را دريافت نمايد در حقيقت محتواي خوب و با كيفيت كليد موفقيت در اينترنت و جذب كاربر مي باشد. ممكن است كاربران جذب سايتي كه زيبا نيست اما محتواي مورد نياز آنان را دارند بشوند اما جذب سايتي كه زيبا طراحي شده باشد اما محتواي كافي نداشته باشند نمي شوند.

گوگل به عنوان پر بازديدترين موتور جستجوي اينترنتي بيشترين محبوبيت را در بين كاربران براي انجام جستجوهاي اينترنتي دارد كه ميزان استفاده از اين موتور جستجو چندين برابر ساير موتورهاي جستجو مي باشد. همچنين در كشور عزيزمان ايران نيز گوگل با اختلاف بسيار نسبت به ساير موتورهاي جستجو بيشتر مورد استفاده كاربران قرار مي گيرد و بودن صفحه اول گوگل براي عبارات كليدي مرتبط به زمينه فعاليت شما مي تواند بازديد بسياري را روانه وب سايت شما نمايد.

يك مورد مهم ديگر در زمينه محتواي وب سايت آن است كه روند توليد محتوا در سايت نبايد متوقف گردد و مي بايست به صورت دوره اي در سايت مطالب جديد اضافه گردد. پس از راه اندازي سايت پر محتوا مي توان بازاريابي اينترنتي را آغاز نمود. سئو به عنوان مهمترين روش بازاريابي اينترنتي حتما مي بايست زير نظر متخصص و كارشناس خبره اين كار انجام گردد و در صورتي كه توسط افراد ناشي و بي تجربه انجام گردد ممكن است باعث لطمه هاي بسياري به كسب و كار اينترنتي شما گردد. انجام امور سئو داراي قيمت هاي مختلف است كه براي مشاهده قيمت ها در ليست قيمت سئو سايت دقت نماييد. به هيچ وجه عمليات سئو و بهينه سازي را با دانش اندك آغاز ننماييد. زيرا در نظر نگرفتن حتي يك مورد مي تواند باعث عدم موفقيت شما در موتورهاي جستجو گردد.

امروزه روزانه در حدود 5 بيليون جستجو انجام ميشود كه بخش عظيمي از اين جستجو كنندگان خريداران كالا و خدمات هستند كه در جستجوي كالا و خدمات مورد نياز خود در اينترنت هستند. بودن در صفحه اول موتورهاي جستجو و رتبه هاي برتر براي عبارات مورد نظر شما را در معرض ديد اين خريداران قرار مي دهد. امروزه خريداران بيشتري به جاي آنكه در روزنامه ها و مجلات كالا و خدمات مورد نظر خود را جستجو نمايند، از طريق اينترنت خريد و سفارش خود را انجام مي دهند و روز به روز استفاده از اينترنت براي خريداران در حال افزايش است. هر روزه كاربران بيشتري جذب اينترنت مي شوند و همچنين بخش بيشتري از اين كاربران اينترنتي كالا و خدمات مورد نظر خود را از طريق اينترنت تهيه مي نمايند. بد نيست به سايت ديوار نگاهي كنيم تا متوجه ضرورت استفاده از سئو در فروش شويم .حضور قوي در اينترنت مي تواند بازاريابي اينترنتي شما را رونق دهد. يك بازاريابي اينترنتي موفق با راه اندازي يك وب سايت كاربر پسند و كامل آغاز مي گردد كه بتواند جوابگوي نيازها و اطلاعات مورد نياز كاربران و مشتريان در زمينه شغلي شما باشد.

رعايت اصول سئو در طراحي سايت مي تواند هزينه هاي بازاريابي اينترنتي شما را كاهش دهد. پس از راه اندازي وب سايت با انجام امور سئو مي توان سايت را در موتورهاي جستجو از بابت عبارات كليدي مرتبط بالا آورد. بالا آوردن وب سايت در موتورهاي جستجو مي بايست به مرور زمان انجام گردد و به هيچ وجه با عجله انجام نشود. سئو در صورتي كه به درستي انجام گردد با صبر به نتيجه خواهد رسيد و بعد از گذشت زمان مناسب مشتريان بسياري را جذب خواهد نمود. در كنار امور سئو بهتر است فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي، تبليغات كليكي، تبليغات در سايت هاي مرتبط و پر بازديد انجام گردد تا بازاريابي اينترنتي شما بهترين نتيجه را براي شما داشته باشد. موفق ترين سايت در زمينه استفاده از سئو را مي توان بدون شك آپارات اعلام نمود. بازاريابي اينترنتي به عنوان مقرون به صرفه ترين روش تبليغات مي تواند نقش پر رنگي در رونق اقتصادي شركت ها را داشته باشد و انجام امور اينترنتي شما به صورت اصولي مي تواند موفقيت شغلي شما را تضمين نمايد. البته بازاريابي اينترنتي و مخصوصا سئو نياز به تجربه فراوان دارد و حتما مي بايست زير نظر متخصص با تجربه اين رشته انجام گردد و در صورتي كه زير نظر متخصصين با تجربه انجام نگردد ممكن است كليه هزينه ها و زمان شما را هدر دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۵:۵۳ ] [ امير روزي طلب ]

هكرها از هر نقص امنيتي براي رخنه به كامپيوترها بهره مي‌برند؛ ولي اين‌بار با نقص مهمي كه در نوت‌پد وجود دارد، راه براي آنان بسيار هموار شده است.

خلأيي امنيتي در يكي از ساده‌ترين برنامه‌هاي سيستم‌عامل ويندوز، يعني نوت‌پد (Notepad) شناسايي شد. براساس ادعاي TechRadar، يكي از محققان امنيتي آسيب‌پذيري رايانه‌ها را هنگام استفاده از برنامه‌ي نوت‌پد كشف كرده است. نوت‌پد ابتدايي‌ترين برنامه براي تايپ و ويرايش متن‌هايي است كه فاقد قالب خاصي هستند. از اين نقص امنيتي نوت‌پد كه تويس اورمندي (Tavis Ormandy)، محقق امنيتي Google Project Zero كشف كرده است، هكرها مي‌توانند سوء‌استفاده‌ كنند و كل كامپيوترها را با بارگيري برخي از كدهاي مخرب به‌سادگي تصاحب كنند. اين نقص موجب مي‌شود هكرها بتوانند حتي به كامپيوترهاي داراي ويندوزهاي قديمي‌‌اي نظير XP نيز رخنه كنند.

همان‌طوركه TechRadar خاطرنشان مي‌كند، اين نقص درواقع از ضعفي در Windows Text Services Framework ناشي مي‌شود. اين فريم‌ورك به مواردي از قبيل ورودي متن (text inputs) و پردازش متن و طرح‌بندي صفحه‌كليد مي‌پردازد. خلأ امنيتي در دلِ اين فريم‌ورك نهفته‌ است؛ مؤلفه‌اي كه به CTextFramework معروف است. به‌گزارش The Register، اين مؤلفه‌ خود نقص‌هايي امنيتي‌ دارد كه درنهايت موجبات سوءاستفاده‌ي هكرها را ازطريق برنامه‌هايي فراهم مي‌كند كه براي تايپ متن استفاده مي‌شوند و در تعامل با اين مؤلفه‌ هستند.

علاوه‌براين، TechRadar متذكر مي‌شود تحقيقات اورمندي درزمينه‌ي نقص امنيتي نوت‌پد، نشان مي‌دهد اساسا عبور از پروتكل‌‌هاي سيستم امنيتي به‌راحتي صورت مي‌پذيرد. اين امر نه‌تنها به هكرها اجازه‌ي جولان و دسترسي بيشتري مي‌دهد؛ بلكه آنان را قادر مي‌سازد با استفاده از رايانه‌ي قرباني‌شده‌، به ساير رايانه‌ها دسترسي يابند. Ormandy طي پستي در وبلاگ خود، از گستردگي دامنه‌ي آسيب‌هاي ناشي‌شده از نقص‌هاي امنيتي مؤلفه‌ي CTextFramework اين‌گونه نوشت:

۱. هيچ نظارتي براي دسترسي وجود ندارد و هر برنامه‌ و كاربري حتي در فرايند‌هاي سندباكس مي‌تواند به هر CTF متصل شود. درواقع، از كاربران شناسه‌ي Thread و شناسه‌ي پردازش و HWND خواسته مي‌شود؛ اما چون اين اطلاعات تصديق نمي‌شوند، مي‌توانند دروغين باشند؛

۲. هكرها به‌راحتي مي‌توانند خود را به‌جاي سرويس CTF معرفي و به ساير برنامه‌ها حتي برنامه‌هاي سيستمي دسترسي پيدا كنند و براي جلوگيري از اين‌كار هيچ مانعي تعبيه نشده است. حتي در خوش‌بينانه‌ترين حالت هم با استفاده از CTF مي‌توان از محيط سندباكس فرار كرد و دسترسي‌ها را افزايش داد.

بنابر گفته‌هاي TechRadar و ZDNet، مايكروسافت پَچي به‌نام CVE-2019-1162 و معروف به پچ Patch Tuesday را سه‌شنبه ۱۳ اوت به‌عنوان بخشي از به‌روزرساني‌هاي امنيتي ماهانه‌ي مايكروسافت منتشر كرده است. ZDNet گزارش مي‌دهد اين پچ درمجموع براي برطرف‌كردن ۹۳ نقص امنيتي در نظر گرفته شده‌ است.

منبع : https://www.digitaltrends.com/computing/major-security-flaw-in-notepad-leaves-windows-pcs-vulnerable-to-hackers/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۱:۱۲ ] [ امير روزي طلب ]

در زمان عرضه كنترلرهاي DualShock سوني ما شاهد كمبود رنگ‌ها نبوديم اما به نظر مي‌رسد سوني هنوز هم كارش با آن‌ها تمام نشده. اين شركت از طريق پلي‌ استيشن بلاگ رنگ‌هاي جديدي معرفي كرده است كه پائيز امسال عرضه خواهند شد.

اين چهار رنگ Electric Purple, Titanium Blue, Rose Gold و Red Camouflage هستند. تمامي آن‌ها در ماه سپتامبر در آمريكا و كانادا به قيمت 65 دلار آمريكا و 75 دلار كانادا عرضه خواهند شد. آن‌ها همچنين در پائيز امسال در اروپا و ديگر كشور‌ها عرضه مي‌شوند.

به علاوه كنترلرها ما شاهد طراحي جديد براي هدست وايرلس گلد پلي استيشن نيز هستيم. اين مدل جديد بعد از عرضه كنترلرها در همان پائيز به بازار خواهد آمد. انتظار مي‌رود قيمت آن نزديك به 100 دلار باشد.

شما هم اكنون مي‌توانيد اين دسته‌ها را در وبسايت GameStop پيش‌خريد كنيد.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/gorgeous-new-ps4-controllers-unveiled-available-to/1100-6469121/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۳:۱۸ ] [ امير روزي طلب ]

طراحي وب ، براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند نه تنها به معناي پايان كار !!!بلكه تنها اولين پله براي شروع فعاليت جهت رسيدن به اين هدف مهم مي باشد.تمامي وب مستران آرزوي حضور كاربران زياد در سايت خود را دارند ، اما چرا ؟زيرا كه موتور هاي جستجوگر متوجه اين مهم مي شوند و در رتبه بندي شما اين نتايج را در نظر مي گيرند.

اگر به سايت هاي موفق در اين زمينه توجه داشته باشيم به طور مشهودي مي توان يافت :كه وب سايت هايي در اين زمينه به موفقيت مي رسند كه اصول ، پارامتر ها و مراتب مختلفي كه در زمينه بهينه سازي سايت مهم مي باشد را رعايت مي كنند.

پارامترهاي لازم براي سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر داراي پارامتر هايي براي شناسايي يك سايت كاربر پسند هستند.اگر شما بتوانيد حداكثر اين قوانين را اجرا كنيد بدون شك به ليست بالاي موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد.در نتيجه ميزان ورودي كاربران به سايت شما بيشتر شده و شما در رسيدن به هدفتان نزديك تر شده ايد.
توليد علم و محتوا براي رسيدن به سايت كاربر پسند :
اغلب كاربران متدها و الگوريتم هاي موتور هاي جستجوگر را نمي شناسند كه اين امري بديهي است.و فقط به دنبال پيدا كردن پاسخي براي سوال هاي خود هستند و اكثر آنها از مباحث سئو بي خبر مي باشند.طراحي سايت زماني با موفقيت پيش خواهد رفت كه مطالب شما با سوالات ذهني كاربرانتان در نزديك ترين حالت باشد.
آن وقت است كه كاربران شما به نتايج دلخواه خود مي رسند. و به يك سايت كاربر پسند نزديك مي شويد.بنابراين اختلاف بين موتور هاي جستجوگر و كاربران را مي توان در معيار هاي انتخابي خود مشاهده كنيد.اگر معيار و هدف شما كمك به كاربران ، پاسخ به سوالات آنها و افزايش دانش آنها باشد.
پس …
بدون شك به لينك هاي اول موتور هاي جستجوگر خواهيد رسيد. و اين امر با :توليد علم ، محتوا هاي يونيك ، تصاوير مهيج و … كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم.

 

مراحل دستيابي به يك سايت كاربر پسند :

موتور هاي جستجوگر گوگل بسيار هوشمند هستند.به گونه اي كه آنها داراي 10 الگوريتم پويا كه توسط ربات تمام سايت هايي كه خود را به گوگل معرفي مي كنند واكاوي كرده و براساس نتايج اين مشاهدات رتبه بندي ها را انجام مي دهند.اما كاربران خيلي با اين ربات ها متفاوت هستند !!!

به گونه اي كه اكثر آنها توضيحاتي در مورد سئو ، بك لينك ، كلمات كليدي و … نمي دانند.به همين دليل است كه شما بايد ارتباط بين كلمات را براي آن ها در صفحات خود بوجود آوريد.حال بپردازيم به ويژگي هايي كه طراحان سايت و وب مستران بايد آنها را بدانند و عمل كنند تا راه موفقيت را پيش ببرند.
حال به 6 مورد مهم براي رسيدن به يك سايت كاربر پسند مي پردازيم :
موضوع سايت

اگر قصد طراحي يك وب سايت را داريد توجه داشته باشيد كه مهم ترين نكته در داشتن يك وب سايت موفق موضوع سايت مي باشد.كه اگر بتوانيد به موضوعات جذاب بپردازيد بي شك به جذب كاربران خواهيد رسيد.
حتي اگر فروشي در سايت خود نداشته باشيد از طريق تبليغات مناسب مي توانيد به سوددهي برسيد.اگر طراحي سايت به درستي انجام شود كاربر مي تواند مدت زيادي را با نهايت رضايت در سايت شما بگذراند.

و اين امر نتيجه اي جز افزايش رنك شما نخواهد داشت.
با افزايش رنك سايت خود مي تواند سانت به سانت صفحات خود را با بالا ترين قيمت بفروشيد و به تبليغات مناسب بپردازيد.

طراحي حرفه اي سايت...

براي مطالعه ادامه اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/property-user-friendly-site/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۹:۳۱ ] [ امير روزي طلب ]

بازي Truck Racing Championship تا حدودا يك هفته‌ي ديگر منتشر خواهد شد و در پي آن شاهد انتشار نقدها و نمرات اين بازي هستيم. در ادامه با ما همراه باشيد تا نگاهي به نقدها و نمرات اين بازي داشته باشيم.


اگر شما هم از دنبال كنندگان بازي‌هاي WRC7، TT Isle of Man و يا Tennis World Tour هستيد، قطعا با كمپاني بيگ‌بن اينتراكتيو (bigben-interactive) آشنايي داريد. اين كمپاني از سال ۱۹۸۶ و حدود ۳۳ سال قبل فعاليت خود را آغاز نموده و عناوين مختلفي در زمينه‌ي مسابقات توليد كرده و توسعه داده است. براساس گفته‌ي اين ناشر در آينده و به لطف تيم‌هاي طراحي در هنگ‌كنگ و اروپا شاهد تغييراتي در عناوين اين شركت خواهيم بود.

مسابقات قهرماني Truck Racing، يكي از مهم‌ترين و جذاب‌ترين مسابقات موتوري اروپاست. تيم سازنده همواره تلاش كرده تا اين بازي به واقعيت بسيار نزديك باشد و بايد بگوييم تا حدودي موفق هم شده است. به عنوان مثال مي‌توانيم بگوييم ميزان حرارت لاستيك‌ها در ميزان واكنش ترمز شما و توقف خودرو موثر است. به خوبي و با جزئيات نسبتا كاملي مي‌توانيد خطوط ترمز خود را بر روي آسفالت و يا مسير حركت خود مشاهده كنيد. يكي از نكات مثبت ديگر بازي كه ارتباط مستقيم با جزئيات آن دارد اين است كه ميزان وزن كاميون و فشار وارده بر لاستيك‌ها در پيچ‌هاي جاده بر رانندگي شما موثر است. عنوان مذكور توسط استوديوي N-RACING طراحي شده و توسط كمپاني بيگ‌بن اينتراكتيو انتشار يافته است.

اما در ادامه قصد داريم تا نقدها و نمرات اين بازي را بررسي كنيم پس در ادامه همراه ما باشيد.

۸/۱۰ : PlayStation Country

مسابقات قهرماني ماشين سنگين‌ها يكي از بهترين مسابقات موتوري جهان است. بازي Truck Racing Championship شايد زرق و برق نداشته باشد اما فعلا انتخاب مناسب‌تري نداريم و اين مي‌تواند تا زمان پيدا شدن جايگزين مناسب نياز حداقل ما را برطرف سازد.

۷/۱۰ : Jeuxvideo.com

سيستم پاداش بازي به‌علاوه‌ي هوش مصنوعي بسيار ضعيف عمل مي‌كنند و بسيار نااميد كننده هستند اما اين بازي ويژگي‌هاي چشم‌گيري دارد كه مي‌تواند هواداران خاص خود را حفظ كند.

۷/۱۰ : PSX-Sense.nl

بالاخره عنواني خلق شد كه در كنار مسابقه با خودروهاي سبك قرار بگيرد اما بايد بگوييم هرچند مي‌توانيد مدتي خود را با اين بازي سرگرم كنيد اما تصاوير گرافيكي بازي به نسبت ضعيف هستند. سرورهاي خالي بازي يكي از امتيازهاي مهم است؛ درواقع شما يك سرور هميشه در دسترس براي تجربه‌ي آنلاين اين بازي داريد.

۴٫۵/۱۰ : PlayStation Universe

عنواني را شاهد هستيم كه در آن كاميون‌ها به خوبي طراحي شده‌اند و از جزئيات مناسبي برخوردارند اما متاسفانه اين طراحي دقيق كافي نيست و Truck Racing Championship نمي‌تواند رضايت شما را به‌طور كامل جلب كند.

بازي Truck Racing Championship در تاريخ ۲۹ مرداد ماه (۲۰ آگوست) براي كنسول‌هاي پلي‌استيشن ۴، اكس‌باكس وان، نينتندو سوييچ و پلتفرم‌ رايانه‌هاي شخصي منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۴:۱۴ ] [ امير روزي طلب ]

جف انتوي، تهيه كننده FIFA 20، در گفت‌وگوي اخير خود اعلام كرده است كه EA Sports در حال حاضر برنامه‌اي براي پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي حالت ولتا ندارد.

EA Sports، سازنده بازي‌هاي ورزشي الكترونيك آرتز (Electronic Arts)، در جديدترين نسخه از سري FIFA، به‌جاي حالت جرني از يك حالت فوتبال خياباني به نام Volta استفاده كرده است. همچنين ولتا تنها يك حالت ساده نيست. بازيكنان در اين بخش مي‌توانند از شخصي‌سازي‌هاي مختلفي براي تيم خود استفاده كنند و همچنين مي‌توانند به‌روش‌هاي مختلفي مثل ليگ يا Kick-Off، ولتا را تجربه كنيد. دراين‌ميان سوال مهمي به‌وجود مي‌آيد؛ آيا حالت ولتا بازي FIFA 20 همانند بخش آلتيميت تيم داراي پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي است؟

باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، جف انتوي، تهيه كننده فيفا 20، در گفت‌وگوي اخير خود با IGN اعلام كرده است كه EA Sports برنامه‌اي براي عرضه حالت ولتا با پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي ندارد. در حال حاضر بازيكنان تمام آيتم‌هاي تزئيني موجود را مي‌توانند با انجام چالش‌هاي داخل بازي كسب كنند. همچنين برنامه‌اي براي سيزن‌پس هم وجود ندارد. در ادامه مشخص شده است كه چالش‌ها و آيتم‌هاي تزئيني حالت Volta به‌صورت ماهيانه تغيير مي‌كنند.

طبق گفته‌هاي جف انتوي، حالت ولتا در روز عرضه فاقد پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي است و بازيكنان مي‌توانند تمامي آيتم‌هاي تزئيني موجود را با انجام چالش‌ها كسب كنند. اما امكان دارد در آينده آن‌ها پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي را به بازي اضافه كنند. در گذشته مواردي وجود داشته‌اند كه الكترونيك آرتز پرداخت‌هاي درون برنامه‌اي را پس از عرضه بازي و دريافت نمرات، به بازي خود اضافه كرده است.

منبع : https://gamingbolt.com/fifa-20s-volta-mode-wont-have-microtransactions-at-launch


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۳:۰۹ ] [ امير روزي طلب ]

نرخ ريزش مشتري در كسب‌وكارهاي SaaS يا نرم‌افزار به‌عنوان خدمات بسيار حياتي است و بايد با تعيين معيارهاي مناسب، مدام تحت بررسي قرار بگيرد.

 

پيدا كردن مشتري و فروختن محصول به آن‌ها كار راحتي نيست و از دست دادن هر يك از آن‌ها ضربه‌ي بزرگي به كسب‌وكار وارد خواهد كرد. مخصوصا در شركت‌هاي نرم‌افزار به‌عنوان خدمات (SaaS) نرخ ريزش مشتري يا Churn تهديد بزرگي براي آن‌ها خواهد بود، به‌طوري‌كه تفاوت بين مثبت و منفي بودن نرخ ريزش مشتري تفاوت بين موفقيت‌آميز بودن يا نبودن كسب‌وكار را مشخص خواهد كرد.

نرخ ريزش يا رويگرداني مشتري، درصد مشترياني است كه طي يك دوره‌ي معين از دست رفته‌اند. نرخ ريزش مشتري براي تمام كسب‌وكارها مخصوصا كسب‌وكارهاي SaaS بسيار مهم است به همين دليل بهتر است صفر يا حتي منفي باشد. در مدل كسب‌وكار SaaS نرم‌افزار به‌صورت يك سرويس يا خدمت به كاربر عرضه مي‌شود. سايت هاي زيادي در پي كاهش ميزان ريزش مشتريان خود هستند كه مديسه يكي از نمونه هاي موفق است .در اين مدل كاربران بسته به ميزان استفاده‌ي خود از محصول هزينه پرداخت مي‌كنند.

ضرب‌المثل «پيشگيري بهتر از درمان است» در تمام ابعاد زندگي از جمله پيش‌بيني ريزش مشتري كاربرد دارد و بهتر است پيش از دير شدن با شاخص‌هاي مناسب سنجيده شود.

 

به علائم اوليه توجه كنيد

نرخ ريزش مشتري معمولا هنگام تمديد قرارداد قابل اندازه‌گيري است اما نشانه‌هاي آن از چند ماه قبل و در ۹۰ روز اول رابطه با مشتري قابل تشخيص است. سه موردي كه بايد هميشه در نظر داشته باشيد عبارت‌اند از:

نحوه‌ي آشنايي با محصول: زماني‌كه صحبت از نرخ ريزش مشتري به ميان مي‌آيد، ۹۰ روز اول بعد از خريداري محصول بسيار حياتي هستند. رفتار مشتري و نحوه‌ي استفاده از محصول بايد در اين مدت به‌طور دقيق بررسي شوند. تعداد مجوزهاي فروخته‌شده و همچنين افرادي كه از محصول استفاده مي‌كنند را تحت نظر داشته باشيد. اگر در اين زمينه دچار سردرگمي شديد و نياز به كمك داشتيد اين لينك https://webdaran.com/send-requset-form/ مي تواند به شما كمك كند .هر تفاوتي ميان اين دو عدد نشان‌دهنده‌ي مشكل بزرگي است. همچنين وظايف مشخصي را براي بهره‌گيري كاربران از محصول تعريف كنيد، انجام نشدن وظايف نشانه‌ي خوبي نيست.

تعامل هر كاربر با محصول: علاوه‌بر بررسي نحوه‌ي آشنايي كاربر با محصول در ۹۰ روز نخست، به نحوه‌ي استفاده از محصول نيز دقت كنيد. آيا كاربران به‌طور مرتب از محصول استفاده مي‌كنند؟ آيا ويژگي‌هاي جديد و پيشرفته‌ي آن را با گذشت زمان پيدا مي‌كنند؟ ماهيت تيكت‌هايي كه براي پشتياني استفاده مي‌كنند چيست؟ سوالات آن‌ها مربوط‌به ويژگي‌هاي ابتدايي است يا ويژگي‌هاي پيشرفته‌ي محصول؟ آيا بعد از استفاده از ويژگي خاصي تعداد كاربران كاهش پيدا كرده است؟

وسعت استفاده از محصول در سازمان مشتري: يكي ديگر از مواردي كه بعد از فروش محصول بايد در نظر گرفته شود، ردپاي استفاده از آن است. البته اين موضوع به ماهيت نرم‌افزار بستگي دارد اما به‌طور كلي اگر مي‌بينيد تنها گروه مشخصي از كاربران با محصول تعامل مي‌كنند، مخصوصا زماني‌كه محصول براي همه‌ي كارمندان خريداري شده باشد نشانه‌ي خوبي نيست. سايت ديوار با رعايت اين اصل توانست فروش خود را 200 درصد افزايش دهد .همچنين اگر عمق استفاده‌ي كاربران از محصول زياد نباشد يعني جاي نگراني وجود دارد.

دلايل ريزش مشتري را پيدا كرده و از آن‌ها جلوگيري كنيد
چگونه مي‌توان از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري كرد؟ زماني‌كه متوجه چنين واكنشي از سوي مشتري شديد، بايد چه كاري انجام دهيد؟ راه‌هاي جلوگيري از ريزش مشتري عبارت‌اند از:

ارزش‌ها را به‌طور واضح تعريف كنيد: اينكه مشتري چگونه ارزش‌هاي كسب‌وكار شما را تعريف مي‌كند و اينكه انجام چه كارهايي باعث توليد اين ارزش‌ها مي‌شود را مشخص كنيد. براي تعيين ارزش‌ها مي‌توانيد از نحوه‌ي رفتار بهترين مشتري‌هاي خود و تشويق ساير مشتري‌ها به انجام آن استفاده كنيد.

زمان ارزيابي را كاهش دهيد: هنگام ارزيابي نحوه‌ي يادگيري مشتري‌هاي جديد خيلي مهم است كه گزينه‌ي زمان را در نظر بگيريد. تعيين زمان مناسب برابر است با سرمايه‌گذاري عاقلانه در تجربه‌ي كاربري، ايميل‌هاي آموزشي، راهنمايي‌هاي داخل برنامه‌اي و آموزش مشتري‌ها.  اگر به دنبال طراحي سايت حرفه اي هستيد براي انجام اين كار از تيم فني و بازاريابي كمك بگيريد و بهترين زمان براي فرايند يادگيري مشتري را مشخص كنيد.

تهيه‌ي آموزش شخصي‌سازي‌شده: براي آموزش نحوه‌ي استفاده از محصول، نبايد بيش از اندازه روي محصول تمركز كرد بلكه بايد هدف آن يعني كمك به مشتري را در نظر گرفت. با سفارشي كردن مسير يادگيري هر شخص باتوجه‌به سمت و دانشي كه دارد، مي‌توان نرخ ريزش مشتري را كاهش داد.

آموزش مشتري را به‌طور مرتب ادامه دهيد: اگرچه ۹۰ روز اول استفاده از يك محصول بسيار مهم و حياتي است اما تجربه‌ي كاربري بعد از گذشت يك سال به‌دليل استخدام نيروي جديد يا تغيير سمت كارمندان به‌طور كامل تغيير مي‌كند. بنابراين بهترين كار اين است كه مشتري‌ها را به‌طور پيوسته آموزش دهيد. به‌عنوان مثال هر موقع كاربر جديدي به سيستم اضافه شد آموزش استفاده از محصول را به‌طور خودكار براي او ارسال كنيد. شايد اگر اين نكات در سايت شيپور رعايت نمي شد اكنون به چنين فروش بالايي دست نمي يافت.

تنها يك منبع قابل اطمينان داشته باشيد: هنگام ارزيابي حساب كاربري مشتري، براي هر موردي كه مهم به نظر مي‌رسد امتياز در نظر بگيريد. به‌عنوان مثال براي ميزان استفاده از محصول، پذيرش آموزش از سوي مشتري، حجم تيكت‌هاي ارسال‌شده و وفاداري مشتري امتياز تعيين كنيد. سپس پيش از فروش محصول، افرادي كه قصد استفاده از آن در يك سازمان را دارند مشخص كنيد و داده‌هاي جمع‌آوري‌شده از اندازه‌گيري اين معيارها را بسنجيد.

دلايل ريزش مشتري را مشخص كنيد: ريزش مشتري براي هر كسب‌وكاري اتفاق مي‌افتد و اجتناب‌ناپذير است. مهم‌ترين كاري كه بعد از ترك هر مشتري بايد انجام دهيد اين است كه دليل آن را مشخص كنيد.  ديجي كالا در ابتدا نرخ ترك مشتري بالايي داشت اما با پيدا كردن دليل و رفع آنها توانست اوج بگيردبراي اين كار شرايط را با دقت تحليل كنيد و از داده‌هاي جمع‌آوري‌شده براي رشد سازمان خود به‌عنوان يك شركت مشتري محور استفاده كنيد. پيدا كردن دلايل ريزش مشتري و اصلاح كردن آن بهترين راه جلوگيري از اين اتفاق در آينده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۵:۳۸ ] [ امير روزي طلب ]

كمپاني توييچ به‌تازگي نرم‌‌افزار استريم خود يعني Twitch Studios را وارد مرحله تست بتاي محدود كرد.

در حال حاضر اغلب استريمرها از پلتفرم توييچ براي نمايش زنده‌ي بازي‌هاي ويديويي خود به ديگران استفاده مي‌كنند. در اين بين تعدادي از افراد از نرم‌افزارهاي متفرقه‌اي مانند OBS Studio و XSplit براي آماده كردن تصوير و تنظيمات اضافي استريم خود بهره مي‌برند. نرم‌افزارهاي اين‌چنيني به استريمرها كمك مي‌كند تا تصوير خود را پيش از آغاز استريم شخصي‌سازي و تغييراتي را باب ميل خود در آن اعمال كنند. از اين‌رو، كمپاني توييچ كه تصميم گرفته نرم‌افزار خود را براي اين كار توسعه دهد، برنامه Twitch Studios را به‌تازگي وارد مرحله تست بتا كرده است.

هدف ابتدايي اين برنامه اين است كه كار را تا جاي ممكن براي استريمرهايي كه در ابتداي كار هستند آسان كند و امكانات موردنظر را در اختيار آن‌ها قرار دهد. البته كمپاني Twitch گفته كه اين برنامه در فاز بتا داراي امكانات محدودي است. به‌عنوان مثال مي‌توانيد در اين برنامه از يك‌سري قالب شخصي‌سازي از پيش‌ساخته‌شده براي بهتر كردن محيط استريم خود استفاده كنيد. به‌طور كلي امكانات و ويژگي‌هايي كه اين نرم‌افزار دارد، تقريبا مشابه سايرين است و نمي‌توان آن را يك تحول در اين زمينه قلمداد كرد. شايد بتوان مهم‌ترين كار اين برنامه را كه موجب ساده‌تر شدن استريم براي افراد مي‌شود، وجود خودش دانست؛ چراكه ديگر نيازي به استفاده از نرم‌فزارهاي متفرقه نخواهد بود. به زبان ساده، با انتشار نرم افزار Twitch Studios شما ديگر نيازي به هيچ برنامه‌ي ديگري نخواهيد داشت و مي‌توانيد تمامي مراحل استريم را به‌راحتي هرچه‌ تمام‌تر انجام دهيد.

اگر شما هم جزو كساني هستيد كه علاقه داريد استريم را آغاز كنيد اما نمي‌دانيد كه چه‌كاري بايد انجام دهيد، اين نرم‌افزار مي‌تواند فرصت خوبي براي شما باشد؛ چراكه بُعد فني استريم كمي سخت و آزاردهنده است كه به لطف اين نرم‌افزار، ديگر نياز نيست كه نگران آن باشيد. همچنين در نظر داشته باشيد كه اگر كمپاني توييچ به بازخوردهايي كه از سوي تست‌كنندگان نرم‌افزار در مرحله بتا ارسال مي‌شود، توجه كند، مي‌توان گفت كه Twitch Studios تبديل به يك نرم‌افزار استريم باكيفيت خواهد شد.

اگر علاقه داريد كه در اين تست بتا شركت كنيد، مي‌توانيد شانس خود را با ثبت‌نام از اينجا امتحان كنيد تا شايد توسط توييچ براي اين تست پذيرفته شديد.

منبع : https://www.dualshockers.com/twitch-begins-beta-testing-all-in-one-streaming-app/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۴:۰۳ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب