ديجيتال | ||
|
طراحي سايت چيست؟ وب سايت چيست؟
طراحي سايت چيست؟ براي اينكه اين صفحات طراحي شده را بتوان در همه مرورگرها مشاهده كرد بايد افراد و طراحان و برنامه نويسان بتوانند از اصول و زبان هاي نشانه اي استفاده كرده كه عموما اين زبان در بين برنامه نويسان زبان html است و در كنار آن بتوانند از زبان css براي قدرت بخشيدن به سايت بهره ببرند. زبان css قدرت بالايي داشته به شكلي كه استفاده از آن باعث مي شود ديگر نياز به برنامه هاي گرافيكي براي طراحي سايت نباشد. همانطور كه گفته شد سايت هاي زيادي در ايران وجود دارد كه هر كدام با زبان هاي مختلفي نوشته شده اند اگر تازه كار هستيد بد نيست نگاهي به طراحي سايت هاي بزرگ مثل سنجش نگاه كنيد. در طراحي سايت از برنامه هاي جاوا، پي اچ پي، اي اي پي دات نت، پرل و برخي ديگر استفاده مي شود. مهارت و تخصص در استفاده از اين برنامه ها براي يك طراح بسيار مهم و حياتي بوده تا بتواند سايتي با ويژگي هاي كيفي كامل طراحي كند. همه اين مطالب را در مورد طراحي سايت مطرح كرديم تا در خصوص موضوع مهمتري به نام تبليغات در گوگل صحبت كنيم.
رابطه طراحي سايت و تبليغات در گوگل وقتي شما اقدام به راه اندازي يك سايت مي كنيد مي توانيد در كنار هدف اصلي كه به دنبال آن هستيد اهداف فرعي و البته خيلي مهم هم داشته باشيد. يكي از اين اهداف تبليغات در گوگل و يا تبليغ در گوگل است. تبليغ در گوگل يك برنامه تبليغاتي متعلق به شركت گوگل است كه به صورت آنلاين بوده و با استفاده از آن شما مي توانيد مشتريان و مخاطبين جديد و بيشتري براي سايت و كسب و كار و يا ايده هاي خود جمع كنيد. شايد تا كنون متوجه شده باشيد كه سايتي مثل مديسه گاهي براي كالاهاي تازه وارد خود ادورز گرفته و آنها را بر روي اسم خود تبليغ مي كند و بدون شك به فروش بالايي مي رسد. تبليغ در گوگل را عموما افرادي كه به دنبال طراحي سايت براي معرفي كسب و كار خود هستند و يا اينكه مي خواهند با يك سايت شناخته شده از شركت هاي ديگر تبليغ بگيرند، استفاده مي كنند. تبليغات در گوگل مي تواند هم براي تبليغ محصول خودتان باشد و يا اينكه شما با طراحي يك سايت استاندارد و افزايش بازيد كننده هاي آن با دريافت هزينه محصولات افراد ديگر را تبليغ كنيد. تبليغ در گوگل چيست ؟
ميزان صحت كسب درآمد در اينترنت ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۱:۳۳ ] [ امير روزي طلب ]
پروسه طراحي وب براي هر كس مي تواند متفاوت باشد. هنرمندان گرافيست و انيماتورهاي ديجيتال، تنها كساني هستند كه براي وب، نرم افزار مي سازند. برنامه ريزي براي اين منظور اگرچه به نظر طولاني نيست، ولي به فرآيند خلاقانه مي انجامد. در اينجا چند ايده مطرح مي شود كه مي تواند براي طراحي واسط هاي تازه وب به كار گرفته شود.
شروع پروژه اين بخش شايد پراضطراب و زمانگيرترين قسمت اجراي يك پروژه باشد. زماني كه شما يك سنگ كاملا نتراشيده داريد و مي خواهيد با آن كار كنيد، ايده ها چنان سريع از ذهن شما عبور مي كنند كه نمي توانيد يكي را انتخاب كنيد. در اين صورت شايد بهتر باشد يك گام به عقب برگرديد و درباره جنبه هاي ساده پروژه تحقيق كنيد. شما يا مشتري تان در شيء تكميل شده به دنبال چه چيزي مي گرديد؟ آيا آيتم خاصي وجود دارد كه بخواهيد بدون پرسيدن از كاربر در صفحه قرار دهيد؟ قبل از اين كه وارد فرآيند ديجيتال شويد، سعي كنيد چند مدل اوليه رسم كنيد داشتن يك مدل اوليه كامل و جامع مانند سافت 98 به شما كمك بسياري مي كند. براي كساني كه استعداد هنري كمتري دارند، حتي يك طرح خام نيز مي تواند الهام بخش باشد. يك طرح اوليه نه تنها به عنوان يك راهنما، بلكه بستري براي صفحه هاي آينده شماست. بررسي گالري هاي طراحي برخي طراحان معتقدند گالري هاي طراحي براي وب هيچ ارزشي ندارند. آنها كپي برداري از ايده طراحان ديگر را كاري پست مي دانند، ولي برخي ديگر اعتقاد دارند طراحان، طرح هايشان را در اين مكان ها ارائه مي كنند تا ديگران از آنها الهام بگيرند. الهام گرفتن از طرح هاي بزرگ هيچ اشكالي ندارد اما هيچ وقت سعي نكنيد سايت خود را مانند ستاره طراحي كنيد چرا كه براي كاربر خنده دار مي شود و موقعيت خود را نيز از دست مي دهيد. هيچ اشكالي در قرض گرفتن ايده وجود ندارد! به وجود آوردن زيبايي اين است كه روش هاي هنرمندان مختلف را بگيريد و به شيوه خود از آنها استفاده كنيد. طراحان وب واقعي قادرند اين كار را بخوبي انجام دهند و واسط هاي خودشان را بسادگي به وسيله حافظه و الهامات دنياي بيرون بسازند. امروزه گالري هاي CSS آنلاين براي طراحان تازه كار فوق العاده هستند.
اجراي آزمايشي براي واسط قبل از هرگونه كدنويسي يا نهايي كردن طراحي، كمي وقت صرف كنيد و فرآيند مرورگري را تصور كنيد. اگر ممكن است خود را جاي كاربري بگذاريد كه وارد وبسايت شما مي شود، بينديشيد كجاها كليك مي كنند و چه چيزي به نظرشان جذاب تر مي رسد. اين تكنيك كمك مي كند خودتان را از موقعيت يك طراح بيرون بياوريد و موارد را از ديد وسيع تري مشاهده كنيد. اگر كمي وقت بگذاريد براحتي مي توانيد چگونگي تعامل كاربر با منو يا لينك هاي صفحه تان را متصور شويد. اين اصل درطراحي سايت خبري بسيار مهم است چرا كه اخبار فقط حاوي متن هستند و اين سئو سايت اينترنتي است كه باعث جذابيت سايت مي شود. اگر 3 ساعت به طور پياپي روي يك طرح كار كنيد، اين فرآيند مي تواند سخت و كسل كننده باشد. بنابراين به خود استراحت بدهيد و كمي راه برويد حتي اگر 15 دقيقه باشد. انجام طراحي براي مقايسه اين مرحله كمي بيشتر زمان مي گيرد، ولي اگر نياز مالي نداريد پيشنهاد مي شود آن را به آرامي انجام دهيد. اگر يك طرح اوليه قوي طراحي كنيد ممكن است باعث شود چند طرح ديگر به ذهنتان بيايد تا از بين آنها انتخاب كنيد. اين كار در فتوشاپ براحتي قابل انجام است، حتي اگر در طراحي با كاغذ و قلم ماهر نباشيد. اين امر باعث مي شود كه مثلا اگر بخواهيد از طرح سايت هاي مطرح مثل آپارات الهام بگيريد ابتدا آن طرح را در فتوشاپ پياده سازي كنيد سپس بهترين طرح را برگزينيد و هزينه زيادي براي طراحي سايت پرداخت نكنيد. برخي افراد اين مرحله را سخت و عامل كند شدن فرآيند ساخت مي دانند. اگر آينده نگر هستيد پس بدانيد اين روش، در مراحل پاياني ساخت به نجات شما خواهد آمد.
فضا گذاري فضاي سفيد در هر طراحي خوب، به چشم مي خورد. اگر عناصر صفحه بدرستي كنار يكديگر قرار بگيرند شما يك تناسب طبيعي در آنها پيدا خواهيد كرد. صفحه هاي وب كه با شبكه بندي و قابليت دسترسي آسان تر كدنويسي شده است، مرتب تر و براي استفاده راحت تر خواهد بود. اين خالي بودن فضا در تعرفه سئو سايت هم تاثير گذار است چرا كه كاربر را سردرگم نمي كند و شما را موفقيت نزديك تر مي كند. حركت در مسير فضاي سفيد كليدي براي حذف عناصري است كه امكان دارد فضاي اضافي اشغال كرده باشند. اين موضوع در تمام مراحل طراحي به عنوان يك قانون، درست خواهد بود. مطمئن شويد محتواي صفحه تان مثل پاراگراف ها، سرنوشته ها، تصاوير و ويدئوها فضاي كافي براي نفس كشيدن و تعامل با بازديدكنندگان سايتتان دارند. نوشتن يك فهرست كوچك از عناصري كه براي صفحه لازم هستند، راه بسيار خوبي براي شروع كار است. اين عمل ممكن است موجب تغيير شيوه طراحي وبسايت تان شود، نشان مي دهد اين سيستم تا چه حد مي تواند متحرك باشد. به عنوان مثال مي توان در سايت ديجي كالا به باكس هاي جستجو، دكمه هاي اشتراك گذاري رسانه هاي اجتماعي، لينك ها يا آيكن هاي خريد، پست هاي برجسته بلاگ يا حتي يك فرم ارتباطات كوچك اشاره كرد. زماني كه به طراحي مشغول مي شويد احساس راحتي كردن به ذهن شما اجازه مي دهد آزادانه سير كند. اينجاست كه ايده هاي نو متولد و الهامات هوشمندانه شعله ور مي شود. ساخت وبسايت هيچ گاه كار ساده اي نبوده است، ولي اگر بتوانيد زمان ساخت و يادگيري را از يكديگر جدا كنيد، كاري كاملا مفرح خواهد بود. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۹:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]
در جديدترين آمار و ارقام منتشرشده از Gran Turismo Sport اطلاعات جالبي به چشم ميخورد، از جمله تعداد مسابقات و مسافت طي شده توسط كاربران. بيش از دو سال از عرضهي بازي گرن توريسمو اسپورت (Gran Turismo Sport) ميگذرد و استوديو پولي فوني ديجيتال (Polyphony Digital) در طول اين مدت بهطور مداوم در حال بهروزرساني و افزودن امكانات، ماشينها و پيستهاي جديد به بازي بوده است. درحاليكه بهتازگي تور جهاني گرن توريسمو اسپورت در مركز تفريحي بيگ تاپ شهر سيدني آغاز شده، كازونوري يامائوچي بهعنوان كارگردان بازي به ارائهي اطلاعات جالبي از اين بازي پرداخته است. طبق جديدترين آمار منتشرشده، گرن توريسمو اسپورت تا امروز ۸.۲ ميليون كاربر داشته است؛ عددي كه البته نميتوان آن را دقيقاً معادل تعداد نسخههاي فروختهشده از بازي دانست. اين ميزان نسبت به قبل رشد خوبي را نشان ميدهد و در مقايسه با آمار سال گذشته ۱.۲ ميليون كاربر بيشتر شده است. همچنين آمار جالب ديگر به ميزان مسافت طيشده درون بازي مربوط ميشود و علاقمندان گرن توريسمو در مجموع مسافتي معادل ۴۱ ميليارد كيلومتر را درون اين بازي رانندگي كردهاند. اگر اين رقم را با مسافت طيشده توسط فضاپيماي وويجر ۱ مقايسه كنيم (فضاپيمايي كه بيشترين فاصله را از كره زمين دارد)، ميتوان گفت كه مخاطبان گرن توريسمو اندكي كمتر از يك بار سفر اين فضاپيما تا نقطهي فعلي و برگشت آن به زمين را درون پيستهاي گرن توريسمو سپري كردهاند.
مجموع ۴۱ ميليارد كيلومتر رانندگي درون بازي يعني هر كاربر بهطور ميانگين ۵ هزار كيلومتر در آن رانندگي كرده است. درعينحال ۹۳۷ ميليون مسابقه در بازي Gran Turismo Sport برگزار شده است كه ۳۲ ميليون عدد از آنها را مسابقات آنلاين تشكيل ميدهند. همچنين اگر ميزان فعاليت همهي كاربران بازي را با يكديگر جمع كنيم، آنها تا امروز ۳۰۳ ميليون ساعت يا بهعبارتي ۳۴۵۰۰ سال درون پيستهاي اين بازي وقت صرف كردهاند و متوسط سرعت بازيكنهاي گرن توريسمو هم حدود ۱۳۵ كيلومتر بر ساعت بوده است. از ديگر اطلاعات ارائهشده توسط يامائوچي ميتوان به ۷۰ ميليون عكسي اشاره كرد كه كاربران درون بازي گرفتهاند كه ۳۷ ميليون عكس بيشتر از آمار قبلي است، و همينطور ۸۱ ميليون طرح براي بدنهي ماشينها خلق شده كه اين آمار هم نسبت به سال قبل ۳۰ ميليون عدد بيشتر شده است. در كنار انتشار اين آمار و ارقام جالب، اين روزها شايعاتي هم در مورد ساخت نسخهي جديد گرن توريسمو براي پلي استيشن 5 به گوش ميرسد كه قرار است همزمان با عرضهي كنسول نسل بعد سوني منتشر شود؛ شايعاتي كه بايد صبر كرد و ديد چه سرنوشتي پيدا ميكنند. منبع : https://www.gtplanet.net/gt-sport-players-have-driven-25-billion-miles-in-almost-a-billion-races/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۲۳:۵۶ ] [ امير روزي طلب ]
اينستاگرام در تلاش است تا با اضافه كردن قابليت هايي نظير برش فيلم در استوري و يا واكنش به پيام هاي خصوصي از طريق ايموجي، لذت كار با اين اپليكيشن محبوب را به حداكثر برساند.
اين شركت موفق اكنون در حال آماده سازي دو ويژگي بسيار كارآمد است. يكي از آن ها واكنش به پيام هاي دايركت بوده و ديگري امكان برش فيلم در استوري است (ويژگي جديد اينستاگرام در راه است). ويژگي اول به شما اجازه مي دهد تا به پيام هاي خاص واكنش نشان دهيد. بدين ترتيب كه انگشت خود را براي مدتي روي پيام نگه داشته و سپس ايموجي موردنظر را انتخاب كنيد.
قابليت برش ويديوها در استوري هنوز در حال آماده سازي و توسعه است و براي همين فعلا امكان استفاده از آن براي عموم كاربران وجود ندارد. علاوه بر اين هنوز هيچ تاريخي براي راه اندازي اين ويژگي از جانب اينستاگرام تعيين نشده است.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۹:۵۸ ] [ امير روزي طلب ]
هواوي به تازگي يك پتنت را در اداره مالكيت معنوي اتحايه اروپا (EUIPO) ثبت كرده است كه نشان ميدهد گوشي تاشو جديد هواوي احتمالا مجهز به شش دوربين و قلم لمسي خواهد بود. هواوي در ماه فوريه سال گذشته، اولين گوشي هوشمند تاشو خود را با نام هواوي ميت ايكس (Huawei Mate X) معرفي كرد. هواوي بعد از آن در ماه سپتامبر پتنت جديدي را در اداره ثبت اختراع و علائم تجاري ايالات متحده آمريكا (USPTO) براي يك گوشي هوشمند تاشو جديد با پشتيباني از قلم لمسي ثبت كرد. اكنون، اين شركت سازنده گوشيهاي هوشمند چيني پتنت ديگري را در اداره مالكيت معنوي اتحايه اروپا (EUIPO) ثبت كرده است. پتنت جديد هواوي نشان ميدهد كه آنها قصد معرفي گوشي هوشمند تاشو ديگري را در آينده دارند كه ميتواند نسخه بعدي ميت ايكس يعني هواوي ميت ايكس 2 (Huawei Mate X2) باشد. پتنت جديد هواوي يك فرم فاكتور شبيه به نسل اول هواوي ميت ايكس را نشان ميدهد، اما تفاوتهايي نيز به چشم ميخورد. نخست، گوشي تاشو جديد هواوي به سمت داخل تا ميشود، در حالي كه ميت ايكس به سمت بيرون تا ميشود. در كنار اين، هواوي ميت ايكس داراي چهار دوربين است، اما نسخه جديد ميت ايكس در مجموع شش دوربين خواهد داشت. بر اساس اين پتنت، دو دوربين در نوار كناري و چهار دوربين در بخش پشتي گوشي هوشمند تاشو جديد هواوي قرار خواهد گرفت. نوار كناري همچنين صفحه نمايش ثانويه و قلم لمسي دستگاه را در خود جاي داده است كه از نظر ظاهري متفاوت از نمونهاي است كه در سپتامبر سال گذشته ديده بوديم. منبع : https://www.gsmarena.com/huawei_mate_x2_design_six_cameras_stylus_patent-news-41311.php ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۲:۴۸ ] [ امير روزي طلب ]
به گفته شيك رنك يكي از مهمترين و پر اهميت ترين فاكتور هاي سئو و ارتقا رتبه سايت، سرويس هاي ورودي گوگل مي باشد.
افزايش ورودي گوگل بيش از 70 درصد در ارتقا رتبه و افزايش سئو و افزايش رتبه وب سايت تاثير گذار است حتي اگر سايت شما سئو مناسبي نداشته باشد، اما ورودي هاي آن منظم و دقيق باشد مي تواند جايگاه خوبي را در نتايج كسب كند.
زيرا سرويس هاي ورودي گوگل به سايت ها اعتبار مي بخشند تا اينكه سايت ها در زمان پس دادن آزمون يا رقابت قادر باشند با كلمه كليدي هدف ، نمره خوبي از گوگل دريافت كند و در نتايج برتر گوگل سخني براي گفتن داشته باشد .
ورودي گوگل از ديد گوگل؟
هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است وقتي سايتي ورودي گوگل دارد و مثلا در 10 نتيجه اول، كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند بايد سايت جذابي و مفيدي باشد به طرز شگفت انگيزي رتبه سايت را با كلمه كليدي فوق افزايش مي دهد در نتيجه با دريافت كليك بيشتر منجر به فروش مناسب و كسب جايگاه بالاتر در نتايج گوگل و ميان رقبا بدرخشند اين فرايند بكلي باعث افزايش نرخ كليد يا ctr در كلمات كليدي سايت مي گردد.
تاثير ورودي گوگل شيك رنك بر سئو وب سايت
افزايش رتبه ي كلمات كليدي سايت
ارتقا رتبه الكسا
افزايش ميزان طبيعي بودن وب سايت شما در گوگل
كسب رتبه هاي برتر گوگل در كوتاه ترين زمان ممكن
سرعت ايندكس شدن صفحات سايت
افزايش Page Authority
افزايش Domain Authority
افزايش rank moz
ديگر اثرات ورودي گوگل پيشرفته يا زماندار "80 و "150 و "200 و "250 ثانيه اي
بازدهي بالا و ماندگار اين روش
بالا بردن ترافيك هدفمند سايت
بالا بردن رتبه سايت در سرچ گوگل
زمان ماندگاري بيشتر كاربر در سايت
كاهش طبيعي رتبه الكسا و افزايش اعتبار سايت
ارتقا فوري Bounce Rate الكسا
ارتقا فوري Daily Pageviews per Visitor الكسا
ارتقا فوري Daily Time on Site الكسا
مزاياي ديگر ورودي گوگل از نگاه وب مستران؟
بيشتر وب مستران اولين قدمي كه براي آناليز و رتبه سنجي يك وب سايت در نظر ميگيرند بررسي رتبه الكسا آن سايت است. اين شيوه ي صحيحي است، چون ورودي هاي گوگل اين توانايي را دارند كه نمودار ورودي سايت ها را در الكسا به ميزان قابل توجهي در كمترين زمان ممكن ارتقا دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرويس هاي ورودي گوگل براي طبيعي جلوه دادن رتبه الكسا وب سايت خود بهره مي گيرند.
چرا سفارش ورودي گوگل در شيك رنك؟
با سفارش سرويس هاي افزايش ورودي گوگل از شيك رنك براحتي مي توانيد بازديد هاي بسيار با كيفيتي براي سايت خود ايجاد نماييد، اين فرايند تاثير بسيار مثبتي در ارتقا جايگاه سايت ها در نتايج گوگل در پي خواهد داشت كافيست حتي يكبار از همين امروز با سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك آغاز كنيد .
در سفارشات ورودي گوگل از 198 هزار تومان به بالا داراي سرويس هديه ارتقا فوري رنك الكسا ايران بهرمند شويد .
مثلا به ازاي هر سفارش 198 توماني از سرويس هاي ورودي گوگل 1000 IP ويژه جهت ارتقا رنك الكسا ايران طي 24 ساعت از زمان خريد براي همان سفارش مشتريان گرامي اعطا و فعال مي گردد .
پيشنهاد شيك رنك قبل از خريد ورودي گوگل
در صورتي كه عمر وب سايت شما كمتر از يك سال مي گذرذ، بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد.
مثال: خريد ورودي گوگل شيك رنك
اين استراتژي جهت ارتقا رتبه كلمه كليدي وب سايت شما بسيار تاثير گذار و مفيد است اما اگر وب سايت شما بيش از 1 سال سن دارد مي توانيد از كلمات كليدي مادر به تنهايي استفاده كنيد، در حالت كلي بهتر است تعداد لينك صفحات + كلمات كليدي بيشتر و ورودي كمتري داشته باشيد و بصورت پلكاني مثلا هفتگي يا ماهانه و... تعداد ورودي را افزايش دهيد در اين حالت ورودي هاي گوگل دريافتي طبيعي شناخته مي شود و همين امر موجب افزايش ضريب اعتماد گوگل و افزايش رتبه وب سايت تان مي گردد .
سوالات متداول
من ورودي گوگل خريداري كردم اما نتيجه اي نگرفتم چه پيشنهاد بهتري داريد؟
با خريد ورودي گوگل به شكل اصولي و طبيعي يعني در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand و عبارت هاي مرتبط خود بشدت استفاده نماييد و از خريد ورودي گوگل صرفا با كلمه كليدي مادر تا زمان نتيجه گيري به ندرت استفاده كنيد و به جاي آن روي برند سايت خود، و كلمات كليدي در كنار هم استفاده كنيد.
اكثر سايت هايي موفقي كه به طور طبيعي برندينگ شده اند با سرمايه گذاري ميلياردي و در نهايت با همين روش اصولي يعني خريد ورودي گوگل با كلمات كليدي به همراه برند و كيبوردهاي مرتبط با تركيب يكديگر مورد استفاده قرار مي گيرد .
آيا سرويس هاي ورودي گوگل با IP غير تكرار هستند؟
بله در سرويس هاي ورودي گوگل مجموعه شيك رنك كليه ورودي هاي ارسالي يونيك و غير تكراري مي باشند.
آيا ميتوانم پكيج 10,000 هزار ورودي روزانه ورودي گوگل خريداري كنم؟ ضرر ندارد؟
همانطور كه در پيشنهاد قبل از خريد ورودي گوگل پيشنهاد كرديم (بهتر است از كلمات كليدي به همراه نام و برند سايت خود استفاده كنيد) با اين شرايط بلامانع است و مي توانيد با عبارت برند كيبورد هاي همراه با برند به تعداد نامحدود ورودي گوگل خريداري كنيد.
مانند: افزايش رتبه گوگل در شيك رنك
سرويس هاي ورودي هاي گوگل در چه ساعات ارسال مي شوند؟
سرويس هاي ورودي گوگل شيك رنك روزانه طي 24 ساعت در شبانه روز تقسيم و ارسال مي شوند .
آيا شروع ناگهاني مثلا 10,000 هزار ورودي گوگل و قطع ناگهاني آن، تاثير منفي دارد؟
خير! اگر با نام برندتان همراه با كلمات كليدي و برند دار باشد مانند: (افزايش ورودي گوگل شيك رنك) كاملا طبيعي است.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۳:۳۷ ] [ امير روزي طلب ]
شيك رنكبه گفته سامانه ارتقا رتبه مجموعه شيك رنك (chicrank.com) براي اين كه سايتي بتواند در گوگل جايگاه اول را كسب كند بايد به بك لينك هاي قدرتمندي بطور هوشمندانه اهميت دهد .
چرا خريد بك لينك شيك رنك:
يكي از مهم ترين و پر استفاده ترين تكنيك هاي كاربردي و پر اهميت ترين گزينه موثر در رتبه بندي نتايج گوگل خريد بك لينك قوي مي باشد اما خريد بك لينك هر چند با كيفيت به تنهايي كافي نيست و بايد هوشمندانه عمل كنيد. .
خريد بك لينك هوشمندانه به سبك شيك رنك:
خريد بك لينك به سبك گذشته چندان تاثير گذار نخواهد بود با خريد بك لينك هوشمندانه مجموعه شيك رنك به شكل استنادارد و طبيعي رتبه كلمات كليدي و سايت خود را در نتايج به شگل شگفت انگيزي ارتقا دهيد.
در زمان خريد بك لينك هوشمندانه بايد در كلمات كليدي خود از Keyword + Brand + url و عبارت هاي هم خانواده كلمات كلدي و مرتبط سايت خود بشدت استفاده نماييد .
با اين تكنيك بطور شگفت انگيز و استاندارد و كاملا طبعي بدون ريسك پنالتي شدن در كليه كلمات كليدي با افزايش سرچ بالا خواهيد آمد .
از خريد بك لينك صرفا با كلمه كليدي به تنهايي پرهيز كنيد بروز باشيد و بطور هوشمندانه اي روي برند سايت در كنار كلمات كليدي استفاده كنيد.
در صورتي كه سايت شما بك لينك هاي قدرتمند و با كيفيتي نداشته باشد نمي تواند در نتايج جستجوي برتر و ابتدايي گوگل جايي داشته باشد .
از پكيج هاي مديريت شده مجموعه شيك رنك بي نتيجه نخواهد بود و اين جمله اي تبليغاتي نيست چون با همين كلمه "خريد بك لينك" با كمك همين پكيج در صدر نتايج جستجو قرار دارد .
سامانه شيك رنك با در نظر گرفتن فاكتور هاي مهم در كيفيت لينك هاي خروجي از جمله (اسپم سورس-اتوريتي-تعداد لينك خروجي و...) جهت حفظ و ارتقا قدرت بك لينك ها را كاملا استاندارد را در قالب سرويس هاي قدرتمند زير در اختيار وبمستران و سئو كاران گرامي قرار مي دهد .
برخي از مزاياي خريد بك لينك در شيك رنك:
- 99 درصد وبسايت ها داراي گواهينامه امنيتي ssl جهت افزايش ضريب اعتماد گوگل
- امكان دسترسي به وب سايت ها از طريق اينترانت و اينترنت جهت افزايش بازديد و ارتقا رنكينگ الكسا
- 99 درصد دامين ها قامتي بالاي 4 سال
- عمومي بودن وب سايت جهت لينك سازي براي كليه وب سايت ها از جمله سايت شما
- 99 درصد دامين وب سايت ها رنك دار و داراي پيج رنك گوگل
- سايت هاي فعال و معتبر و مديريت شده
- 99 درصد دامين ها داراي پيج اتوريتي قابل قبول
- تقويت سئو و قدرت دامين كليه وب سايت ها
- ثبت شده در گوگل وبمستر و بروز رساني مداوم جهت ارتقا كيفيت
- بروز رساني موقعيت جغرافيايي سرور ها در زمانبندي هاي مختلف
- بروز رساني قالب رنگبندي و تنوع وب سايت ها در زمانبندي هاي مختلف
- حفظ استاندارد و تعداد خروجي جهت ارتقا بازدهي و كيفيت آنها
- دو فالو يا فالو بودن كليه بك لينك ها
- تضمين عدم پنالتي شدن سايت
- ارزش و كيفيت هر 1 بك لينك جدول بالا برابري دارد با 1000 بك لينك بي كيفيت
- تعرفه بسيار عالي نسبت به بازدهي و كيفيت
سوالات متداول پيرامون خريد بك لينك آيا واقعا خريد بك لينك براي ارتقا رتبه سايت در گوگل موثر است؟
بدون شك بله يكي از مهمترين الگوريتم هاي گوگل براي ارتقا جايگاه و رتبه سايت ها بك لينك هاي دريافتي از سايت هاي ديگر است اما عواملي مانند پيج اتوريتي - اسپم سورس - صفحات ايندكس شده سايت ميزبان بك لينك ها نيز در كيفيت خروجي بك لينك هاي بشدت تاثير گذار هستند.
اصلا خريد بك لينك چيه؟
به لينك دريافتي از سايت هاي ديگر بك لينك گفته مي شود بك لينك هاي و نكته بسيار مهم در پكيج هاي بك لينك لينك هاي دريافتي از تمام صفحات آن سايت است.
فالو يا نوفالو بودن بك لينك ها در كيفيت تاثير دارد؟
بك لينك ها اصولا به دو روش رل فالو و رل نوفالو تقسيم مي شوند لينك هايي با رل فالو در گوگل تاثير گذارتر مي باشد و تمام بك لينك هايي كه توسط شيك رنك ايجاد ميگردد فالو مي باشند.
چه مدت طول مي كشد تا نتايج و تاثير بك لينك ها ديده شود؟
بطور كلي براي ظهور نتيجه مطابق فرايند طبيعي بايستي توسط گوگل شناسايي شوند كه اين موضوع خارج از اختيار ما بوده و بصورت مستقيم به گوگل مرتبط مي شود و حداقل 2 هفته و حداكثر 3 ماه زمانبر خواهد بود.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۶:۰۴ ] [ امير روزي طلب ]
يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 جزء زيبا ترين و با كيفيت ترين يخچال هاي شركت بوش مي باشد. اين مدل يخچال در دسته يخچال فريزر سايد باي سايد قرار دارد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 دو در بسيار بزرگ سرتاسري دارد. بنابراين اين مدل يخچال از فضاي كافي در دو بخش فريزر و يخچال جهت نگهداري مواد غذايي برخوردار است.
يخچال بوش مدل KAD80A104 جزء زيبا ترين و با كيفيت ترين يخچال هاي شركت بوش مي باشد. اين مدل يخچال در دسته يخچال فريزر سايد باي سايد قرار دارد. يخچال فريزر مدل بوش KAD80A104 دو در بسيار بزرگ سرتاسري دارد. بنابراين اين مدل يخچال از فضاي كافي در دو بخش فريزر و يخچال جهت نگهداري مواد غذايي برخوردار است.
(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)
ويژگي ها و مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104
يكي از ويژگي هاي بارز اين يخچال دارا بودن آبسردكن و يخساز بيروني مي باشد. وجود يخساز و آب سرد كن از دو نظر اهميت دارد. يكي اينكه باعث سهولت و دسترسي سريع به آب خنك و يخ مي شود. دوم اينكه با باز نكردن در يخچال مي توان در مصرف انرژي صرفه جويي كرد. يخساز اين مدل يخچال علاوه بر يخ قالبي مي تواند يخ خرد شده هم در اختيار مصرف كننده قرار دهد. آب پس از وارد شدن به يخساز و آبريز از فيلتر تصفيه آب عبور مي كند. بنابراين آب مصرفي كاملا تميز و بهداشتي است.
بر روي در سمت راست يخچال KAD80A104 قسمتي به نام Homebar وجود دارد. اين قسمت امكان دسترسي به بطري ها و ساير ظروف پر مصرف را براي مصرف كنندگان فراهم كرده است. بنابراين وجود قسمت Homebar مانع از زياد باز و بسته كردن در يخچال خواهد شد.
(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)
جهت سهولت استفاده از يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 پنل تنظيماتي در مجاورت آبسردكن تعبيه شده است. با اين پنل تنظيماتي مي توانيد دماي يخچال و فريزر را در دماي دلخواه خود تنظيم كنيد. يكي ديگر از خصوصيات بارز يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 وجود سيستم گردش هواي چندگانه است. اين سيستم باعث خنك سازي يكنواخت فضاي درون يخچال مي شود. همچنين اين سيستم با پخش يكنواخت هواي سرد باعث خنك سازي بهينه مواد غذايي موجود در يخچال خواهد شد. بنابراين مواد غذايي داخل يخچال هميشه طراوت و تازگي خود را حفظ خواهند كرد.
از ديگر مزاياي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 اين است كه هيچ وقت برفك نمي زند. بنابراين زحمت تميزكاري براي مصرف كننده نخواهد داشت. ظرفيت خالص اين يخچال فريزر سايد باي سايد بسيار مناسب و 668 ليتر مي باشد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از قابليت انجماد سريع برخوردار است. در صورت لزوم مي توانيد آن را به راحتي غير فعال كنيد. با استفاده از ويژگي قدرت انجماد سريع مي توان 10 كيلو مواد غذايي را ظرف 24 ساعت به انجماد كامل رساند. قدرت انجماد سريع با كمك دو سيستم سرماي سريع و انجماد سريع انجام مي گيرد.
(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)
يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از سيستم كنترل دمايي ديجيتالي بسيار راحتي برخوردار مي باشد. به عبارتي اين مدل يخچال فريزر سايد باي سايد شامل سه نوع تنظيمات دمايي با محفظه مخصوص VITA FRESHPLUS است. بنابراين هر نوع ماده غذايي از قبيل ميوه، سبزيجات، گوشت، ماهي و فرآورده هاي لبني را مي توانيد با دماي مخصوص به آن نگهداري كنيد.
رتبه انرژي يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 رتبه A مي باشد. اين رتبه از مصرف انرژي بسيار كمي برخوردار است. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 در قسمت فريزر و يخچال قفسه هاي شيشه اي نشكن دارد. اين قفسه ها تحمل تغييرات دمايي بسيار بالايي را دارند. نور ال اي دي جهت زيبايي و افزايش ديد مصرف كننده در داخل يخچال قرار داده شده است. البته مصرف اين نور بسيار پايين مي باشد.
مشخصات فني يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104
نوع يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 يا سايد باي سايد و قيمت سايد بوش نسب به مدل متناسب مي باشد. اين مدل يخچال فريزر در وزن 129 كيلوگرم، طول 1812 ميلي متر، عرض 928 ميلي متر، عمق 856 ميلي متر ساخته شده است. از نظر گنجايش داراي گنجايش يخچال 438 و گنجايش فريزر 230 ليتر مي باشد. قسمت يخچال شامل 4 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب يخچال و 3 عدد كشو است. اما قسمت فريزر از 3 طبقه، 4 طبقه در قسمت درب يخچال و 2 عدد كشو برخوردار است.
(يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104)
جهت باز شدن درب يخچال به سمت راست و جهت باز شدن درب فريزر به سمت چپ مي باشد. يخچال فريزر بوش مدل KAD80A104 از سيستم هشدار دهنده صوتي و بصري در صورت باز ماندن درب يخچال و درب فريزر برخوردار است. در صورت قطع شدن برق تا مدت 6 ساعت اين مدل يخچال فريزر قادر است مواد غذايي شما را نگهداري كند. اين يخچال قفل كودك ندارد. اما يخچال فريزر سايد باي سايد داراي محفظه نگهدارنده بطري مي باشد.
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۱:۲۸ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
|
|
[RSS [Weblog Themes By : viablog.ir] |