ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

تصويري از دستبند هوشمند آنر Band 5 در اختيار رسانه ها قرار گرفت. احتمال معرفي اين محصول همزمان با گوشي آنر 9X وجود دارد.


در سپتامبر سال گذشته ميلادي شاهد معرفي دستبند هوشمند آنر بند 4 بوديم. به نظر مي رسد محصول جايگزين اين دستبند با نام آنر بند 5 از راه مي رسد. به تازگي مدير عامل اين شركت، تصويري از اين محصول را در شبكه اجتماعي Weibo منتشر كرده است. بر اساس اين تصوير، آنر Band 5 داراي طراحي مشابه با نسل قبلي خود است. اين دستگاه به نمايشگر رنگي مجهز شده كه انتظار مي رود از نوع AMOLED باشد. در زير اين صفحه نمايش يك دكمه دايره اي به چشم مي خورد.

اين دستبند هوشمند مانند نسل گذشته خود قادر به اندازه گيري ضربان قلب است. علاوه بر اين ويژگي، آنر Band 5 مي تواند ميزان اكسيژن خون را اندازه گيري كرده و وجود مشكل در آن را به كاربر گوشزد كند. اين محصول مانند اكثر دستبندهاي هوشمند موجود در بازار، قادر به رديابي خواب است.

آقاي Zhao اطلاعاتي در رابطه با زمان معرفي اين دستبند منتشر نكرده است. نسل قبلي اين محصول همزمان با معرفي آنر 8X از راه رسيد و با توجه به اين موضوع، احتمال رونمايي از آنر بند 5 همزمان با آنر 9X وجود دارد. اين گوشي هوشمند در تاريخ 23 جولاي در معرض ديد عموم قرار مي گيرد (رونمايي از آنر 9X در تاريخ 23 جولاي).

بر اساس اطلاعاتي كه تا به امروز از اين گوشي هوشمند در اختيار رسانه ها قرار گرفته، آنر براي آن دوربين سلفي پاپ آپ در نظر مي گيرد (گوشي آنر 9X به دوربين سلفي پاپ آپ مجهز مي شود). اين سبك طراحي مانع از ايجاد برش و يا حفره درون صفحه نمايش مي شود و همچنين افزايش نسبت نمايشگر به بدنه را در پي دارد.

منبع: https://www.gsmarena.com/honor_band_5_teased-news-37984.php


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۳:۴۵ ] [ امير روزي طلب ]

دنياي اينترنت بر روي پاشنه وب‌سايت‌ها مي‌چرخد و هر روز تجارت‌هاي بيشتري را شاهد هستيم كه به سمت آنلاين شدن پيش مي‌روند، به‌عبارت ديگر بدون داشتن يك وب‌سايت نمي‌شود در دنياي ديجيتال حرفي براي گفتن داشت. اين موارد باعث شده تا نقش‌ طراحي وب‌سايت اهميت بيشتري در موفقيت يا شكست تجارت‌هاي آنلاين داشته باشد.

وقتي صحبت از طراحي وب‌سايت به ميان مي‌آيد منظور رعايت اصول مختلفي است كه به دو گروه اصلي تجربه كاربري (UX) و رابط كابري (UI) تقسيم‌بندي مي‌شوند اين دو مورد هركدام ظرافت‌هاي خاص خود را دارند و تا دلتان بخوهد براي طراحي تجربه كاربري و رابط كاربري، كتاب و مستندات آموزشي وجود دارد. اما چيزي كه در اين بين كمتر مورد توجه قرار مي‌گيرد رنگ‌هايي است كه در طراحي وب‌سايت استفاده مي‌كنيم.

همان‌گونه كه اشاره كرديم وب‌سايت در‌واقع ويترين تجاري و كار شركت‌ شما يا مشتري كه براي او وب‌سايت طراحي مي‌كنيد است و بايد از بهترين و مناسب‌ترين رنگ‌ها براي رنگ و لعاب بيشتر اين ويترين مجازي كمك بگيريد. رنگ‌هايي نيز هستند كه ممكن است زيبايي خاصي داشته باشند اما استفاده آنها در فضاي وب‌سايت اصلاً كار جالبي نيست و نه تنها صفحه‌اي كه طراحي كرده‌ايد را نازيبا مي‌كند بلكه مطالعه متن‌هاي اين صفحه نيز براي مخاطب دشوار خواهد بود. داشتن يك طراحي زيبا مانند آپارات به شما كمك مي كند مخاطبان بيشتري را جذب كنيد  به همين منظور در ادامه قصد داريم با هم ببينيم در طراحي صفحه‌هاي وب‌ از كدام رنگ‌ها بايد برحذر باشيم. براي اينكه رنگ‌هاي صفحه‌اي كه طراحي مي‌كنيد جذابيت خود را از دست ندهند پيشنهاد‌هايي نيز خواهيم داشت تا با استفاده كمتر از رنگ‌هايي كه در ادامه به آنها اشاره ميكنيم، صفحه‌هاي وب‌سايت شما در جذاب‌ترين حالت ممكن قرار بگيرند.

رنگ‌هاي نئون

به احتمال زياد شما هم با ما هم عقيده هستيد كه رنگ‌هاي نئون جذابيت خاصي دارند و در ميان ساير رنگ‌ها جلوه بيشتري پيدا مي‌كنند، استفاده از اين رنگ‌ها در طراحي وب‌سايت نيز ظاهر آن را رزق و برق بيشتري مي‌بخشد. اما از آنجايي كه اين رنگ‌ها بيش از حد براق هستند چشم را اذيت مي‌كنند و اگر از رنگ‌هاي نئون در طراحي وب‌سايت زياده‌روي كنيد خواندن مطالب براي مخاطب دشوار خواهد بود.

اين رنگ‌ها روشنايي زيادي دارند و اگر در كنار رنگ‌هاي نئون از طيف رنگ روشن يا مشكي استفاده كنيد، مطالعه چنين متني چشم خواننده را خسته مي‌كند. با اين حساب پيشنهاد مي‌كنيم اگر اصرار به استفاده از متن‌هايي با رنگ نئون داريد حتماً پشت‌زمينه اين متن‌ها را رنگي غير از سفيد يا مشكي انتخاب كنيد. براي متن‌هاي طولاني نيز بهتر است دور رنگ‌هاي نئون را خط بكشيد چرا كه چشم مخاطب طاقت خواندن يك متن طولاني با رنگ نئون را ندارد.

پيشنهاد مي‌كنيم زرق و برق رنگ‌هاي نئون را تا مي‌توانيد كاهش دهيد تا اين رنگ‌ها به‌اصلاح‌ مات‌تر شود، تجربه نشان داده استفاده از رنگ نئون در طراحي وب‌سايت اشكالي ندارد به اين شرط كه اين رنگ با ساير رنگ‌ها مانند صورتي، زرد يا سبز تركيب شود و در قسمت‌هاي بسيار كمي از وب‌سايت شاهد رنگ نئون باشيم. زياده‌روي در رنگ نئون براي طراحي ، ظاهر نهايي وب‌سايت را از چشم مي‌اندازد و مخاطب كمتري جذب خواهيد كرد.

تركيب رنگ‌هاي پررنگ

استفاده از رنگ‌هاي پررنگ در كنار هم در طراحي صفحه‌هاي وب‌سايت بيش از اندازه جلب توجه مي‌كند و خواندن متن‌هايي كه رنگ آنها بيش از حد پررنگ باشد نيز بسيار دشوار و خسته‌كننده است. چنين متن‌هايي مبهم به‌نظر مي‌رسند و ممكن است در تبليغات اينترنتي يا محيطي گزينه خوبي باشند اما براي طراحي صفحه‌وب سايت اصلاً توصيه نمي‌شوند.

به اين ترتيب وقتي چند رنگ پررنگ را مي‌خواهيد در طراحي خود به خدمت بگيريد پيشنهاد مي‌كنيم ابتدا اين رنگ‌ها را در كنار هم قرار دهيد و وضعيت نمايش آنها را به لحاظ زيباشناختي و همچنين خوانا واضح بودن در متن امتحان كنيد. انتخاب رنگ براي سايت هايي مانند نمناك مهم ترين بخش طراحي است چرا كه به هيچ دليلي نبايد كاربران خود را از دست بدهند. در ميان تمام طيف‌هاي رنگي كه وجود دارد، قرار دادن رنگ قرمز و سبز در كنار هم يكي از بزرگترين اشتبا‌ه‌ها در طراحي صفحه‌هاي وب است.

با اين حساب پيشنهاد مي‌كنيم ترجيحاً تا جايي كه ممكن است از رنگ‌هاي پررنگ در كنار هم استفاده نكنيد و اگر چاره‌اي نداريد و بايد حتماً اين رنگ‌ها را در طراحي خود به‌خدمت بگيريد بهتر است اين رنگ‌ها را با رنگي ديگر كه داري طيف خنثي باشد از هم تفكيك نماييد.

تركيب رنگ روشن روي رنگ روشن

طراحان زيادي را سراغ داريم كه در وب‌سايت‌ها يك رنگ روشن را روي رنگ روشن ديگري قرار مي‌‌دهند. اين تركيب ممكن است براي بعضي از قسمت‌هاي يك وب سايت گزينه خوبي باشد اما در مجموع پيشنهاد مي‌كنيم هرگز سراغ چنين تركيبي نرويد. يك متني كه با رنگ روشن روي پس‌زمينه‌اي روشن‌ قرار گرفته است به راحتي قابل خواندن نيست. رعايت اين اصل در ساخت سايت خبري بسيار مهم است چون متن شما بايد در نگاه اول قابل خوانش باشد و در صورت رعايت نكردن اين اصول خوانندگان خود را از دست مي دهيد.

به اين ترتيب بهتر است يك تصوير رنگارنگ را به‌عنوان پس زمينه انتخاب كنيد كه طيف اين رنگ‌ها ترجيحاً تيره باشد و متن‌ها را با رنگ روشن روي اين تصوير قرار دهيد، يا اينكه يك كادر رنگي را براي متن انتخاب كنيد و اين كادر را روي تصويري كه پس‌زمينه آن روشن است قرار دهيد تا متني طيف رنگ متني كه نوشته‌ايد با پس‌زمينه تفاوت داشته باشد.

استفاده از رنگ‌هاي رنگين‌كمان

حتماً در گشت و گذاري كه در اينترنت داريد چشم‌تان به متن‌هايي افتاده كه روي تصاويري با رنگ‌هاي رنگين‌كمان درج شده‌اند. كاملاً مشخص است چنين متن‌هايي را نمي‌توان به‌راحتي مطالعه كرد. پس‌زمينه رنگارنگ كه تعداد رنگ‌هاي زيادي دارد تأثير رنگي كه براي متن انتخاب كرده‌ايد را از بين مي‌برد و ممكن است در نگاه اول چنين تصويري نظر مخاطب را جلب كند اما وقتي كه كاربر در خواندن اين متن با مشكل روبرو شد، اين نوع رنگ ها براي سايت هايي مانند نماشا مناسب است چرا كه محتواي متني ندارند. با اين وب‌سايت تعامل برقرار نمي‌كند و صفحه‌اي كه براي طراحي آن زحمت زيادي كشيده‌ايد را مي‌بندد.

با اين حساب پيشنهاد مي‌كنيم اگر به استفاده از طيف‌هاي مختلف رنگ در كنار هم علاقه داريد به جاي اينكه اين رنگ‌ها را همانند رنگين‌كمان در فاصله‌هاي بسيار نزديك در كنار هم قرار دهيد، رنگ‌ها را در كادرهايي با ابعاد بزرگ كنار هم بچينيد و تصويري زيبا ايجاد كنيد كه متن نيز در اين تصوير خوانايي خوبي داشته باشد.

استفاده از رنگ تيره روي تيره

همان‌‌گونه كه در خصوص رنگ روشن توضيح داديم، طيف رنگ تيره نيز نبايد روي رنگي تيره با همان طيف قرار بگيرد. در نتيجه اگر مي‌خواهيد چندين رنگ تيره را روي هم قرار دهيد سعي كنيد اينكار در يك كادر بزرگ انجام شود و رنگ مورد نظر شما از روشن‌ترين طيفي كه صلاح مي‌دانيد به طيف‌تيره‌تر گرايش پيدا كند.

تاجايي كه مي‌توانيد از رنگ مشكي‌سير دوري كنيد

رنگ‌مشكي‌سير يا مشكلي پركلاغي كه تيره‌ترين طيف اين رنگ است و در دنياي طراحي ديجيتال با كد 000000# شناخته مي‌شود از آن دسته رنگ‌هايي است كه جذابيت زيادي دارد اما اين رنگ تحت تأثير ساير رنگ‌ها قرار مي‌گيرد و رنگ اصلي خود را از دست مي‌دهد. براي روشن‌تر شدن اين موضوع اجازه دهيد مثالي در دنياي واقعي بزنيم. همان‌طور كه حتماً شما هم ديده‌ايد رنگ پرهاي كلاغ كاملاً مشكي است اما وقتي به پرهاي كلاغ نگاه مي‌كنيم طيفي از رنگ آبي يا بنفش را هم در پرهاي اين پرنده مي‌بينيم.

به همين دليل در طراحي وب‌سايت نيز بهتر است از رنگ مشكي‌سير دوري كنيد و اگر اصرار به استفاده از اين رنگ داريد، از تركيبي از طيف‌هاي مختلف رنگ مشكلي در صفحه‌ مورد نظر خود كمك بگيريد. اين نوع طراحي به درستي در سايت ورزش3 رعايت شده است .براي نمونه پس‌زمينه را مشكي انتخاب كنيد و ساير قسمت‌ها را با رنگ‌هاي خاكستري و ديگر طيف‌ها روشن‌تر رنگ مشكي طراحي نماييد.

سخن‌پاياني

اگر از ابتداي اين مطلب با ما همراه بوده باشيد حتماً متوجه شده‌ايد كه هدف اصلي از توضيحاتي كه داديم ارتقا ميزان خوانابودن مطالب وب‌سايت است. با اين حساب هر صفحه‌اي كه طراحي مي‌كنيد ابتدا به خوانا بودن نوشته‌هاي اين صفحه و تركيب رنگ‌هايي كه براي متن و پس‌زمينه انتخاب كرده‌ايد دقت نماييد. به شما قول ميدهيم رعايت اين نكته‌ها باعث خواناتر شدن مطالب و افزايش بازديد صفحه‌هاي وب‌سايت خواهد شد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۹:۳۸ ] [ امير روزي طلب ]

مايكروسافت با انتشار پستي در وبلاگ خود در مورد به‌روزرساني بعدي ويندوز ۱۰ توضيح داد.

زماني‌كه مايكروسافت درحال كار روي نسخه‌ي فعلي ويندوز ۱۰ بود و خبر از كار هم‌زمان روي نسخه‌ي بعدي ويندوز داد، باعث گيج شدن خيلي از كاربران شد كه هدف و برنامه‌ي مايكروسافت از اين حركت چيست؟ خوشبختانه مايكروسافت امروز توضيحات كافي در اين مورد ارائه داده است كه در ادامه به آن مي‌پردازيم.

درواقع ويندوز ۱۰ نسخه‌ي 10 19H2 به‌روزرساني بزرگي براي نسخه فعلي ويندوز ۱۰ نخواهد بود، بلكه بيشتر يك به‌روزرساني جزئي است كه روي بهبود عملكرد ويندوز، ويژگي‌هاي سازماني و ارتقاء كيفيت ويندوز تمركز دارد.

جان كي‌بل در وبلاگ مايكروسافت توضيح مي‌دهد كه به‌روزرساني 10 19H2 به‌عنوان يك به‌روزرساني تجمعي براي كاربران ويندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و اين موضوع به اين معني است كه كاربراني كه از نسخه‌ي ماه مه ويندوز ۱۰ استفاده مي‌كنند، آن را به‌صورت يك به‌روزرساني كم‌حجم و دقيقا همانند به‌روزرساني‌هاي ماهيانه‌ي ويندوز دريافت مي‌كنند. بااين‌حال كاربراني كه از نسخه‌ي قديمي ويندوز ۱۰ استفاده مي‌كنند، بايد اين به‌روزرساني‌ها را به‌صورت منظم و به ترتيب دريافت كنند.

مايكروسافت از امروز آزمايش نسخه‌ي جديد ويندوز ۱۰ با كدنام 19H2 را شروع كرده است. نكته مهم براي دريافت اين به‌روزرساني اين است كه كاربران بايد حتما تنظيمات بخش دريافت نسخه‌ي ايسنايدر را روي Slow بگذارند تا قادر به دريافت اين نسخه باشند. مايكروسافت مي‌گويد به‌دليل كنترل ويژگي‌ها و كيفيت اين به‌روزرساني، تمام ويژگي‌ها به‌صورت هم‌زمان براي كاربران فعال نيست و ممكن است كاربران ويژگي‌هاي جديد را بعد از به‌روزرساني به نسخه‌ي اينسايدر مشاهده نكنند.

مايكروسافت تاريخ مشخصي براي ارائه اين به‌روزرساني اعلام نكرده، هرچند كه مي‌گويد هدفش ارائه اين به‌روزرساني در ماه سپتامبر است.

اگر علاقمند به تست ويژگي‌هاي جديد ويندوز ۱۰ هستيد، همين حالا مي‌توانيد ازطريق تنظيمات ويندوز اينسايدر كامپيوتر خود را به بيلد جديد آزمايشي يعني 18362.10000 ارتقا دهيد. توجه داشته باشيد كه نسخه‌هاي آزمايشي داراي باگ هستند و ممكن است به فايل‌هاي شما صدمه بزند.

منبع : https://www.thurrott.com/windows/windows-10/209594/microsoft-finally-explains-windows-10-19h2-releases-new-build


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۲:۵۱ ] [ امير روزي طلب ]

چرا نياز داريد كاربران بيشتر در سايت شما بمانند؟

زماني كه كاربران در سايت شما صرف مي كنند يك نشانه واضح است كه چگونه در مورد آن فكر مي كنند.اگر كاربران بدون اينكه زمان كافي در سايت شما مانده باشند ، سايت شما را ترك كنند نشان دهنده اين است كه يك قسمت از استراتژي شما مشكل دارد و بايد درست شود.ترك زود هنگام كاربران از سايت موجب افزايش نرخ بانس ريت شما مي شود و در نتيجه نرخ تبديل شما را كاهش مي دهد و سود شما كاهش مي يابد.شما مي توانيد با استفاده از ابزار گوگل آنالايتيك به راحتي ميانگين زمان كاربران در سايت خود را مشاهده كنيد.

براي اين كار مي توانيد به قسمت Audience و سپس Overview مراجعه كنيد.مقدار ميانگين زماني كاربران در سايت شما بستگي به نوع و كيفيت محتواي شما دارد.اگر شما يك مقاله طولاني داشته باشيد و ميانگين زماني كاربران در آن صفحه كمتر از چند ثانيه باشد ، پس اين مقاله نياز به بهبود دارد.هدف شما به عنوان يك وب مستر بايد اين باشد كه كاربران زمان بيشتري را براي مطالب ارائه شده شما صرف كنند.

در ادامه به روش هايي اشاره مي كنيم كه موجب افزايش ميانگين زمان كاربران در سايت مي شود.

  1. طراحي خود را مرتب كنيد

كاربران به طور متوسط چند ثانيه در سايت مي مانند و سپس تصميم مي گيرند بمانند يا سايت را ترك كنند.اين چند ثانيه يك پنجره زماني كوتاه است كه شما بايد كاربران را متقاعد به ماندن كنيد.بهترين روش براي اين كار مرتب كردن طراحي سايت شماست.

براي اين كار قسمت بالاي وب سايت خود را در تلفن همراه و دسكتاپ نگاه كنيد ، مهم ترين محتواهاي شما بايد آن بالا قرار داشته باشد.با اين كار كاربران شما بلافاصله پس از ورود بخش مفيدي از سايت شما را مشاهده خواهند كرد.طراحي سايت خود را ساده نگه داريد تا كاربران به راحتي با آن كار كنند ، اگر چيزهاي كمتري براي نگاه كردن وجود داشته باشد احتمال بيشتري وجود دارد كه كاربران تمركز كنند و در سايت بمانند.

براي مطالعه كامل و ادامه اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/how-increase-dwell-time-in-site/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۳:۲۹ ] [ امير روزي طلب ]

نسخه اندرويدي مرورگر گوگل كروم، به‌تازگي از مرز 5 ميليارد نصب فعال در گوشي‌هاي اندرويدي گذشت. توسعه روز افزون اين مرورگر توسط گوگل و افزوده شدن قابليت‌هاي جديد به آن را مي‌توان مهم‌ترين دليل موفقيت اين مرورگر دانست.

باشگاه پنج ميلياردي‌هاي پلي‌ استور به‌تازگي پنجمين عضو خود را شناخت. اين عضو جديد امپراطور مصرف رم، يعني گوگل كروم است. پيش‌تر نيز ساير اپليكيشن‌هاي گوگل نظير گوگل مپس، جيميل، يوتيوب و جستجوي گوگل به عضويت اين باشگاه درآمده بودند. جمعيت استفاده كنندگان از گوگل كروم اندرويد روز به روز در حال نزديك‌تر شدن به جمعيت كره زمين است!

نكته‌اي كه بايد توجه داشت اين است كه بخش عظيمي از اين جمعيت پنج ميلياردي، مربوط به نصب پيش‌فرض مرورگر گوگل كروم روي دستگاه‌هاي استفاده كننده از خدمات گوگل پلي است. با اين حال افزوده شدن قابليت‌هايي نظير حالت تيره، سازنده پسورد و عملكرد بهتر در اشتراك‌ گذاري فايل‌ها در به دست آمدن اين موفقيت بي‌تاثير نيست.

اكو سيستم اندرويد هيچ محدوديتي براي استفاده از مرورگر اندرويدي ندارد. در اين ميان برخي از آن‌ها نظير فايرفاكس، اپرا و Brave عملكرد قابل قبولي داشتند و از محبوبيت خوبي برخوردار هستند. با اين حال اكثر كاربران، استفاده از گوگل كروم را به دليل سرعت، طراحي و قابليت‌هاي روز افزون آن ترجيح مي‌دهند. براي دريافت آخرين نسخه گوگل كروم اندرويد مي‌توانيد از گوگل پلي استفاده كنيد.

منبع : https://www.androidpolice.com/2019/06/27/google-chrome-for-android-hits-5-billion-installs-20-trillion-tabs-probably/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۳:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

برند معروف و پرطرفدار گلكسي سامسونگ ۱۰ ساله شد. گلكسي در طول مسير خود براي تبديل‌ به يكي از شناخته‌شده‌ترين برندهاي جهان، راه پرفرازونشيبي را پشت‌سر گذاشت.

ده سال پيش در چنين روزهايي، شركت كوچكي به‌نام سامسونگ تلفني به‌نام گلكسي (Galaxy بدون حرف S) را با سيستم‌عامل جديد گوگل، اندرويد، به بازار عرضه كرد. شايد از نگاهِ مدرن امروز، اين تلفن مشخصات و طراحي مسخره‌اي داشت باشد؛ ولي باتوجه‌به ۱۰ سال رقابت با آيفون، سري گلكسي توانسته در بين مصرف‌كنندگان، هم‌رده و كنار آيفون قرار بگيرد.

۲۹ژوئن۲۰۰۹، سامسونگ اولين گلكسي را به بازار عرضه كرد؛ دستگاه كوچكي با شماره مدل GT-I7500 و ويژگي‌هايي ازاين‌دست:‌ صفحه‌ي امولد ۳.۲ اينچي با رزلوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پيكسل، پردازنده‌ي ۵۲۸ مگاهرتزي، ۱۲۸ مگابايت رم، پشتيباني از حافظه خارجي تا هشت گيگابايت، دوربين ۵ مگاپيكسلي و پشتيباني از ارتباط GSM/HSDPA. يكي از ويژگي‌هاي مؤثر در فروش اين تلفن در سال ۲۰۰۹، پشتيباني از جك ۳.۵ ميلي‌متري هدفون بود.

با ورود اولين سري برند گلكسي، سامسونگ توانست تلفن‌هايي وارد بازار كند كه برخلاف سنّت‌هاي قديم سامسونگ ديگر كُند نبودند و مي‌توانستند به‌روزرساني‌هاي نرم‌افزاري را دريافت كنند. اين تلفن‌ها در ابتدا با اندرويد ۱.۵ كاپ‌كيك ارائه شدند و در بعضي مناطق با به‌روزرساني به نسخه‌ي اندرويد دونات، يعني ۱.۶، ارتقا يافتند. بااين‌حال بعد از آن، به‌روزرساني ديگري دريافت نكردند؛ گرچه رام‌هاي غيررسمي براي گلكسي وجود داشتند.

در سال ۲۰۱۰، گلكسي S بزرگ‌تر و سريع‌تر از قبل ارائه شد. با پيشرفت زبان طراحي، گوشي‌هاي سامسونگ به كشورهاي بيشتري صادر مي‌شد و به‌دست مصرف‌كنندگان بيشتري مي‌رسيد. اولين گلكسي توانسته بود پايه‌هاي يك دهه موفقيت براي سامسونگ شود و سري گلكسي را به پرفروش‌ترين گوشي اندرويدي جهان تبديل كند.

گلكسي اس ۲ كه با اعداد رومي به‌صورت Galaxy S II نوشته مي‌شد، به‌قدري فروخت كه گوشي‌هاي سامسونگ را به نمادي فرهنگي تبديل كرد. با شروع عرضه‌ي گلكسي اس ۳ (Galaxy S III)، سامسونگ بالاخره توانست زبان طراحي يكپارچه و تصور ثابتي از سري گلكسي در ذهن مصرف‌كنندگان ايجاد كند. بعضي از ويژگي‌هايي كه سامسونگ در تلفن‌هاي بعدي خود آورد، مانند حفاظت دربرابر آب، تبديل به يكي از ملزومات گوشي‌هاي پرچم‌دار شد و صفحه‌ي بزرگ اين سري اندازه‌ي استاندارد گوشي‌هاي همراه را براي هميشه تغيير داد. بااين‌حال بسياري از ويژگي‌هايي كه به‌كمك سري گلكسي محبوب شدند، هيچ‌وقت در جاي ديگري ديده نشد. به‌طورمثال، از قلم سري گلكسي نوت ديگر رقيبان سامسونگ چندان استفاده نكردند. صفحه‌نمايش ۵.۳ اينچي اولين گلكسي نوت با استانداردهاي امروزي ممكن است كوچك به‌نظر برسد؛ اما همين ابعاد بزرگ سري نوت بود كه ديگر توليدكنندگان تلفن‌هاي هوشمند را به‌سمت ساخت گوشي‌هايي با ابعاد بزرگ‌تر سوق داد. سري نوت براي برخي وبلاگ‌نويسان خنده‌آور بود؛ اما بعد از عرضه به موفقيتي فراموش‌نشدني براي سامسونگ تبديل شد.

سال‌ها است كه سري گلكسي S سامسونگ در‌حال‌رقابت با اپل براي به‌دست‌آوردن جايگاه اول در فهرست بهترين‌ها است و اين رقابت باعث شده نام گلكسي امروز فراتر از تلفن‌ها برود و در تبلت‌ها و ابزارهاي پوشيدني و حتي هدفون‌ها استفاده شود. درحالي‌كه منتظر اخباري از سري جديد گلكسي نوت سامسونگ هستيم، جالب خواهد بود كه با نگاهي به گذشته، مسير پيشرفت و حركت تكاملي گلكسي سامسونگ را مشاهده كنيم.

منبع : https://www.androidpolice.com/2019/06/29/happy-10th-birthday-samsung-galaxy/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۵:۳۹ ] [ امير روزي طلب ]

اگر به‌تازگي وارد حوزه‌ي بازاريابي محتوايي شده‌ايد يا مدت‌هاست كه از ورود شما به اين بازار مي‌گذرد، وجود استراتژي محتوا يا بازبيني آن به‌منظور اطمينان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمندبودن آن بسيار سودمند خواهد بود. امروزه رقابت در عرصه‌ي بازاريابي محتوايي درمقايسه باقبل، افزايش چشمگيري داشته است.


مؤسسه‌ي بازاريابي محتوايي (Content Marketing Institute) بررسي‌اي انجام داده است كه برطبق آن ۷۰ درصد از بازارياباني كه با مدل بنگاه‌به‌بنگاه (B2B) در بازار فعاليت مي‌كنند، اظهار داشته‌اند كه امسال درمقايسه با سال ۲۰۱۶، محتواي بيشتري توليد كرده‌اند. اولين گام براي پيش‌افتادن در اين رقابت، داشتن يك طرح هوشمند و منسجم براي بازاريابي محتوايي است. در اين مقاله، علت نيازداشتن به يك طرح بازاريابي محتوايي و گام‌هاي لازم را براي ايجاد آن بررسي مي‌كنيم.

استراتژي محتوا چيست؟
استراتژي محتوا، بخشي از طرح بازاريابي شماست و به معناي مديريت هرگونه رسانه‌ي نوشتاري و ديداري قابل دانلودي است كه دراختيار داريد يا مي‌خواهيد ايجاد كنيد. دقت داشته باشيد كه اگر علاقه داريد به سايت هاي برتر مانند ني ني سايت تبديل شويد در استراتژي خود بسيار دقت كنيد و براي توليد محتوا بايستي به‌خوبي برنامه‌ريزي كنيد. زماني‌كه درحال طراحي استراتژي محتوا هستيد، بايد موارد زير را درنظر داشته باشيد:

1- كسي كه محتوا را برايش توليد مي‌كنيد؛
2- مسئله‌اي كه محتوا براي مخاطب، حل مي‌كند؛
3- چگونه محتواي منحصربه‌فردي توليد كنيد؛
4- قالب‌هايي كه شما براي توليد محتوا درنظر مي‌گيريد؛
5- كانال‌هايي كه براي انتشار محتوا انتخاب مي‌كنيد؛
6- چگونه توليد و انتشار محتوا را زمان‌بندي و مديريت خواهيد كرد.

هفت‌گام براي طراحي استراتژي محتوا

گام اول: هدف خود را تعريف كنيد
هدف شما از طرح بازاريابي محتوايي چيست؟ چرا مي‌خواهيد توليد محتوا كنيد و يك طرح بازاريابي محتوايي بنا كنيد؟ پيش‌از اقدام به برنامه‌ريزي، اهداف خود را شناسايي كنيد تا بتوانيد تشخيص دهيد كه چه‌چيزي براي استراتژي شما بهتر است.

گام دوم: برروي شخصيت مخاطبان‌تان تحقيق كنيد
براي ايجاد يك برنامه‌ي موفق، لازم است به‌خوبي، مخاطب هدف محتواي خود را شناسايي كنيد. اين موضوع مخصوصا براي كساني‌كه تازه شروع كرده‌اند، بسيار مهم است. شما با شناختن مخاطب هدف مي‌توانيد محتواي ارزشمندتر و مرتبط‌تري توليد كنيد. اگر شما يك بازارياب باتجربه هستيد، ممكن است هدف‌تان تغيير كرده باشد. در همه سايت هاي مطرح كشور اين اصل رعايت مي شود اما در طراحي سايت خبري بايد بسيار روس اين اصل دقت كنيد چرا كه موفقيت شما به آن بستگي دارد . آيا مي‌خواهيد بازار جديدي را انتخاب كنيد يا اينكه همين بازار هدف فعلي را گسترش دهيد؟ آيا مي‌خواهيد همان مخاطب هدف را حفظ كنيد؟ شما بايستي هرسال ازطريق تحقيقات بازار، ويژگي‌هاي مخاطبان‌تان را مورد بازبيني قرار دهيد.

گام سوم: در محتوا بازبيني داشته باشيد
بيشتر افراد كارشان را با وبلاگ‌ها آغاز مي‌كنند، اما چنانچه شما مايليد انواع ديگري از محتوا را توليد كنيد، درباره‌ي آن به‌خوبي فكر كنيد. براي مثال اگر شما در سال گذشته، به شكل هفتگي در وبلاگ خود پست مي‌گذاشتيد، توليد يك كتاب الكترونيكي كه تمام پست‌هاي شما را در يك فايل خلاصه كند، مي‌تواند روش جديدي براي عرضه‌ي اطلاعات درقالب متفاوتي باشد.  بايد توجه داشته باشيم كه سايت هاي مطرح كشور مانند ايسنا از اين نوآوري ها استفاده كردند تا خود را برند كنند شما نيز بايد خلاقيت داشته باشيد .اگر شما مدت‌هاست كه در اين كسب‌وكار فعاليت مي‌كنيد، اقدامات خود در بازاريابي محتوايي و نتايج آن را در يك سال گذشته مرور كنيد. فكر كنيد در سال بعد چه كارهاي متفاوتي مي‌توانيد انجام دهيد و همچنين اهداف جديدي را براي خود ايجاد كنيد.

گام چهارم: يك سيستم مديريت محتوا انتخاب كنيد
يك سيستم آماده به كار، براي مديريت محتواي خود داشته باشيد.  امروزه اغلب سايت ها با زبان هاي مختلف طراحي مي شوند اما بايد توجه داشت كه اين طراحي ها بسيار روي سئو سايت شما تاثير گذار است و اگر از قيمت هاي سئو اطلاعي نداريد ليست قيمت سئو سايت را مطالعه بفرماييد .چند بخش بسيار مهم اين سيستم عبارت‌اند از: توليد محتوا، انتشار محتوا و تحليل محتوا. برخي از سيستم‌هاي مديريت محتوا عبارت‌اند از: غير مجاز مي باشدchedule، WordPress، Joomla، Drupal و …

گام پنجم: براي توليد محتوا ايده‌پردازي كنيد

اكنون وقت آن رسيده ايده‌هايي را براي محتواي خود بپرورانيد. دراينجا چند ابزار مفيد در اين زمينه معرفي مي‌شوند:

1- HubSpot’s Website Grader: هرگاه بخواهيد ببينيد با بازاريابي كنوني خود درچه جايگاهي قرار گرفته‌ايد، اين ابزار بسيار خوب به كمك‌تان خواهد آمد. اين ابزار، از امور وبلاگي گرفته تا بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ، حوزه‌هاي بسيار مهم بازاريابي شما را ارزيابي مي‌كند و با ارسال يك گزارش كامل، به شما امكان مي‌دهد تا هركدام از اين حوزه‌ها را تقويت كنيد. همچنين بااستفاده از اين ابزار مي‌توانيد نسبت به بهبود سئو وبسايت خود و نيز كشف ايده‌هاي محتوايي جديد اقدام نماييد.
2- HubSpot’s Blog Topic Generator: بااستفاده از اين ابزار، مي‌توانيد براي يك سال تمام، ايده‌هايي براي پست‌هاي وبسايت خود داشته باشيد. نويسندگان سايت طرفداري در خاطرات خود استفاده از اين ابزار را توصيه مي كنند. براي اين كار شما بايستي عناوين و عبارات كلي كه مي‌خواهيد درباره‌ي آن بنويسيد را در اين ابزار توليدكننده ايده محتوا وارد كنيد و آن، همه‌ي كارها را براي‌تان انجام خواهد داد.

گام ششم: انواع محتوايي را كه مي‌خواهيد توليد كنيد، انتخاب كنيد

شما براي توليد محتوا، گزينه‌هاي گوناگوني را مي‌توانيد انتخاب كنيد. دراينجا به چند مورد از محبوب‌ترين قالب‌هاي محتوا و نيز ابزارها و الگوهايي كه براي شروع مي‌توانيد استفاده كنيد، اشاره شده است.

۱. پست‌ها
پست‌هاي وبلاگي يا وبسايتي بايستي به‌طور مرتب منتشر شوند تا بتوانند بازديدكنندگان جديدي را جذب نمايند. اگر بخواهيم اغراق نكنيم 90 درصد سئوكاران استفاده از وبلاگ را توصيه مي كنند و مي توان گفت اغلب سايت ها مانند شيپور از اين روش به موفقيت رسيده اند. پست‌ها بايد محتواي ارزشمندي براي مخاطبان ايجاد كنند تا آنان براي اشتراك‌گذاشتن مطالب در رسانه‌هاي اجتماعي و ديگر وبسايت‌ها ترغيب شوند. پيشنهاد مي‌شود كه پست‌ها بين ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ كلمه باشند، البته اگر مخاطبان‌تان پست‌هاي كوتاه‌تر يا بلندتر را مي‌پسندند، برهمين اساس عمل كنيد.

۲. كتاب‌هاي الكترونيكي
مشتريان بالقوه مي‌توانند پس از ارائه اطلاعات تماس‌شان، كتاب‌هاي الكترونيكي را دانلود كنند. كتاب‌هاي الكترونيكي درمقايسه با پست‌هاي وبلاگ، طولاني‌تر و عميق‌ترند و به دفعات كمتري منتشر مي‌شوند. ممكن است بازديدكنندگان بخواهند پس از خواندن يك پست وبلاگ با وبسايت، اطلاعات تماس خود را براي دريافت يك كتاب الكترونيكي و كسب اطلاعاتي ارزشمندتر و مناسب براي كسب‌وكارشان، وارد كنند.

گام هفتم: محتواي خود را منتشر و مديريت كنيد

بيشتر مردم تنها به ثبت‌كردن تعطيلات عادي چون سال نو و عيد شكرگزاري در امور بازاريابي خود بسنده مي‌كنند، اما شما نبايد خود را تنها به اين رويدادهاي مهم محدود كنيد. چنانچه تعطيلات و رويدادهاي خاصي هستند كه براي گروهي از مخاطبان‌تان اهميت دارند، ارزش اين را دارد كه محتواي مربوطه را در وبلاگ يا شبكه‌ي اجتماعي خود منتشر كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۷:۴۸ ] [ امير روزي طلب ]

امروز بروزرساني ۳۰ام بازي PUBG همراه با قابليت‌ها و بهينه‌سازي‌هاي جديدي در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه براي كسب اطلاعات در رابطه با جزئيات اين بروزرساني همراه باشيد.


اين بروزرسان، قابليت اجتماعي جديدي مشابه‌ي عنوان Apex Legends را به PUBG اضافه كرده است كه به لطف آن در هنگام نبرد مي‌توانيد اطلاعاتي از حضور دشمن در منطقه‌اي خاص برروي نقشه و همچنين نياز خود به لوت، آيتم‌ها و همچنين مهمات را به هم‌تيمي‌هاي خود اطلاع دهيد. البته اين قابليت داراي هيچ اعلان صوتي نبوده و بازي‌بازان بايد اعلانات موردنظر را در پنجره‌ي كوچكي در قسمت سمت چپ صفحه‌ي نمايش مشاهده كنند.

قابليت ديگر، دسترسي رسمي بازي‌بازان به مكانيك جديد گرفتن لبه‌ها مانند لبه‌ي ديوار است كه به بازي‌بازان اين قدرت را مي‌دهد تا به نقاطي دسترسي پيدا كنند كه در گذشته قابل دسترس نبوده‌اند. نحوه‌ي عملكرد اين مكانيك به اين صورت است كه بازي‌بازان به كمك آن مي‌توانند به ديوارهاي بلند دسترسي پيدا كرده و همچنين مي‌توانند با انجام يك پرش بلند و فشار دادن دوبازه‌ي دكمه‌ي پرش هنگامي كه در هوا معلق هستند، به ديوار و ساختمان رو به روي خود دسترسي پيدا كنند.

BRDM-2 نيز ماشين زره‌اي جديدي است كه با ماشين زره‌اي قبلي يعني UAZ جا به جا شده است و تنها از طريق شليك منورهاي موجود در PUBG قابل دسترسي است. همچنين اين خودرو مقاومت بسيار خوبي را در برابر نارنجك‌ها و همچنين خمپاره‌هاي موجود در مناطق قرمز از خود نشان مي‌دهد.

سلاح Desert Eagle نيز گزينه‌ي جديدي است كه در همه‌ي نقاط نقشه قابليت ظاهر شدن دسترسي دارد كه با شليك گلوله‌هاي كلاس .۴۵ ACP، آسيب بسيار بيشتري را نسبت به ديگر سلاح‌هاي دستي به دشمنان وارد مي‌كند.

منبع : https://www.pubg.com/2019/06/26/update-30-now-live/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۸:۵۵ ] [ امير روزي طلب ]

شان اسلي‌‌بك، طراح اصلي سلاح‌هاي Apex Legends، در سايت رديت جزئياتي را از سلاح‌هاي جديد فصل دوم منتشر كرده است.

در گذشته استوديو ريسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازي Apex Legends، اعلام كرد كه در تاريخ ۱۱ تير ماه (دو جولاي) فصل دوم اين بازي بتل رويال در دسترس كاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends يك كاراكتر جديد به‌همراه آيتم‌هاي تزئيني و سلاح‌هاي جديدي به ايپكس لجندز اضافه مي‌شوند و حال، باتوجه‌به جديدترين اخبار بازي، اطلاعات تازه‌اي از سلاح‌هاي جديد و نحوه به‌تعادل رساندن بيشتر گيم‌پلي منتشر شده است.

به‌تازگي شان اسلي‌بك، طراح اصلي سلاح‌هاي Apex Legends، در سايت رديت اعلام كرده است كه سلاح‌هاي جديدي با آغاز فصل دوم در دسترس كاربران قرار داده مي‌شود و همچنين آيتم‌هاي جديدي هم براي ساير سلاح‌ها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG يكي از اسلحه‌هايي است كه از Titanfall وارد ايپكس لجندز مي‌شود. نحوه‌ي عملكرد اين سلاح طوري است كه موقع شليك كردن، موشك‌هاي مخصوصي را پرتاب مي‌كند. طراحي اين موشك‌ها منحصربه‌فرد است و به بازيكنان اجازه مي‌دهد در صورت هدف‌گيري نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسيب وارد كنند. البته سرعت شليك اين سلاح نسبت‌به ساير سلاح‌هاي مشابه در بازي كمتر است.

در ادامه اعلام شده است كه اگر ماشه (تريگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زيادي نگه داريد، سلاح داغ مي‌كند و سلاح از كار مي‌افتد. ازاين‌رو بايد مدت زماني را صبر كنيد تا لنز سلاح تعويض شود و مجددا از آن استفاده كنيد. نكته‌ي جالب اين است كه هيچ مهمات اضافه‌اي از اين اسلحه در جهان بازي وجود ندارد و بايد از مهماتي كه در ابتداي بازي در اختيار شما قرار مي‌گيرد، استفاده كنيد. يكي ديگر از مواردي كه در فصل دوم ايپكس لجندز شاهد آن خواهيم بود، اضافه شدن مهمات جديد است.

بازيكنان مي‌توانند از مهمات The Disruptor Rounds براي سلاح‌هاي RE-45 و Alternator استفاده كنند. ازاين‌رو مي‌توانيد آسيب بيشتري به بازيكناني كه از زره (شيلد) استفاده مي‌كنند، وارد كنيد. حال اگر مي‌خواهيد به بازيكناني كه شيلد ندارند، آسيب بيشتري وارد كنيد، بايد به‌سراغ Hammerpoint Rounds برويد كه روي سلاح‌هاي P2020 و Mozambique استفاده مي‌شوند. در انتها مشخص شده است كه يك Energy Mag هم براي سلاح‌هاي Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. دركنار تمامي موارد ذكر شده، ريسپاون اعلام كرده است كه در فصل دوم، سلاح‌هاي طلايي به King Canyon اضافه مي‌شوند كه با منتشر شدن جزئيات آپديت فصل دوم، ليست اين دسته از سلاح‌ها را مشاهده خواهيم كرد.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/apex-legends-season-2s-new-weapon-and-balance-chan/1100-6467904/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۰:۵۰ ] [ امير روزي طلب ]

احتمالا در تلاش هستيد كه ترافيك سايت خود را افزايش دهيد و به دنبال رتبه هاي بالاتر و جذب مشتريان بيشتر هستيد ، ممكن است در اين بين بانس ريت بالايي داشته باشيد.

به عبارت ديگر كاربراني كه از صفحات اصلي سايت شما بازديد مي كنند قبل از اينكه به شما اين شانس را بدهند كه آن ها را تبديل به مشتري كنيد ، از سايت شما خارج مي شوند.

زماني كه شما به دنبال افزايش فاكتورهاي سئو سايت خود هستيد ، از لحاظ بانس ريت برعكس هستيد و به دنبال كاهش آن هستيد.

اما بانس ريت خوب چقدر است؟

يكي از راه هاي افزايش نرخ تبديل داشتن لندينگ پيج هاي بيشتر است.

طبق تحقيقات صورت گرفته در سال 2013 در سايت Hubspot.com سايت هايي كه 40 صفحه يا بيشتر صفحات لندينگ پيج دارند ، 12 برابر نرخ تبديل بيشتري نسبت به سايت هايي دارند كه 5 صفحه يا كمتر صفحات لندينگ پيج دارند!

زماني كه نرخ بانس ريت صفحات اصلي شما شروع به بالا رفتن كند اين يك نشانه براي شماست كه روي بازاريابي محتواي خود تجديد نظر كنيد.

كاهش نرخ بانس ريت به شما كمك مي كند كه نرخ تبديل خود را افزايش دهيد.

هنگامي كه متوجه اهميت نرخ تبديل شديد مي توانيد يك استراتژي محتواي واضح درست كنيد كه باعث رشد كسب و كار شما شود.

ما در اين مقاله عمقي جزئيات را براي شما تقسيم مي كنيم و به شما نشان خواهيم داد كه بازاريابان هوشمند چگونه نرخ تبديل خود را افزايش مي دهند و چگونه سايت موفقي را مي سازند كه روي كلمات كليدي اصلي ، ترافيك زيادي را جذب كند.

بانس ريت چيست؟

!!@@!!براي مطالعه ادامه اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد !!@@!!

https://webdaran.com/how-to-reduce-bounce-rate/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۲:۵۸ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب