ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

افزايش ترافيك سايت براي هر كسب و كاري كه به صورت آنلاين فعاليت داشته و يا قصد راه اندازي سايت دارد مهمترين مسئله اي است كه ذهن هر وبمستري را درگير مي كند و مدت زمان زيادي را بايد صرف آن كرد.

در صورتيكه هنوز سايت خود را راه اندازي نكرده ايد به اين نكته توجه كنيد كه داشتن سايت بدون ترافيك ورودي به نوعي هدررفت هزينه و منابع يك كسب و كار است.

عنوان "افزايش ترافيك ورودي سايت" ممكن است ذهن شما را به سمت روش هاي جعلي و فيك مانند خريد ورودي گوگل و يا بازديدهاي جعلي هدايت كند، اگر چه برخي از وبمسترها از اين روش ها استفاده كرده و با ترفندهاي خاصي توانسته اند بازخورد نسبتاً مناسبي در كوتاه مدت دريافت كنند اما هدف ما در اين نوشتار معرفي روش هاي قانوني و واقعي براي افزايش ترافيك سايت به صورت هميشگي، كاملاً هوشمندانه و مفيد است و با استفاده از اين روش ها كاربراني به سمت سايت شما هدايت خواهند شد كه جزئي از بازار هدف شما هستند. با ما همراه باشيد...

روش هاي افزايش ترافيك ورودي سايت :

1 - تبليغات در گوگل

همانطور كه مطرح شد، گوگل منبع بسيار مناسبي براي افزايش ترافيك ورودي سايت است. اما در صورتيكه زمان وهمچنين سرمايه كافي براي سئوي سايت را نداشته باشيد، نگراني شما از ديد گوگل معني ندارد چون گوگل راهكار مناسب ديگري براي شما ارائه كرده است.

گوگل ادز (Google Ads) سرويس تبليغاتي گوگل است كه با استفاده از آن مي توانيد سايت خود را در عرض چند ساعت در رتبه هاي بالاي صفحه اول گوگل به كاربران نمايش دهيد. اين امر توسط اغلب سايت هاي بزرگ مثل شيپور براي فروش بيشتر محصولات استفاده مي شود .بر خلاف روش سئو، تبليغات در گوگل مي تواند سايت شما را در سريعترين زمان ممكن به صدر نتايج جستجو منتقل كرده و ترافيك ورودي سايت را براي كلمات كليدي انتخابي شما به صورت كاملا هدفمند افزايش دهد.

از مهمترين مزايا و قابليت هاي گوگل ادز مي توان به امكان انتخاب دقيق كلمات كليدي، تعيين بازه زماني،بودجه روزانه، موقعيت جغرافيايي براي نمايش تبليغ و پرداخت به ازاي هر كليك اشاره كرد. در واقع با استفاده از تبليغ در گوگل تنها به ازاي كليك كاربر هزينه اي را به گوگل پرداخت مي كنيد و نمايش تبليغ براي شما هزينه اي ندارد.

مهمترين نكته در مورد روش تبليغات در گوگل، اجراي كمپين به صورت هدفمند است كه براي انجام اين كار پيشنهاد مي كنيم از افراد يا شركت هاي با تجربه استفاده كنيد. زيرا بهينه نبودن تبليغات در گوگل سبب هدررفت هزينه هاي شما خواهد شد.

2– سئو يا بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

اين روزها موتورهاي جستجو براي كاربران اينترنت به محلي براي دريافت پاسخ هر سوال تبديل شده اند، از دريافت قيمت و مشخصات يك محصول، اطلاع از آخرين اخبار و وب گردي گرفته تا آموزش و سرگرمي. در ميان موتورهاي جستجو، گوگل به عنوان معروفترين موتور جستجو در دنيا به اندازه اي در ميان كاربران محبوبيت دارد كه عبارت "گوگل كن" به اولين راه حل براي يافتن پاسخ هر سوال تبديل شده است.

در واقع حضور كسب و كار شما و بدست آوردن رتبه هاي بالا در نتايج گوگل مي تواند به حدي براي شما مفيد واقع شود و ترافيك ورودي سايت را به اندازه اي افزايش مي دهد كه بسياري از كسب و كارها حاضرند زمان و هزينه هاي زيادي را صرف اين كار كنند. علاوه بر اين، زمانبر بودن اين روش را مي توان اصلي ترين عيب آن دانست.

3 - شبكه هاي اجتماعي

با گسترش استفاده از گوشي هاي هوشمند، شبكه هاي اجتماعي نيز محبوبيت و كاربرد بالايي پيدا كرده اند به نوعي كه بازاريابي در شبكه هاي اجتماعي يك راه قدرتمند براي بدست آورن مخاطبان و مشتريان در كسب و كارهاي مختلف مي باشد.

مشتريان شما دائما در حال دنبال كردن برندها از طريق رسانه هاي اجتماعي مي باشند و اگر از شبكه هاي اجتماعي به طور مستقيم با مخاطبين خود در تعامل نباشيد، منجر به از دست رفتن بخش عمده اي از اين قبيل مشتريان مي گردد. اغلب سايت هاي بزرگ داخلي مانند آپارات با طراحي اپليكيشن خصوصي و زيباي خود كاربران زيادي را در سراسر دنيا جذب كرده اند.

بازاريابي خوب در شبكه هاي اجتماعي مي تواند موفقيت بزرگي از جمله ايجاد طرفداراني براي برند تجاري شما گرفته تا جذب مشتريان بالقوه و افزايش فروش سايت براي كسب و كار شما داشته باشد.

4 - برندسازي

برندسازي به معناي ارائه هويت به يك نام تجاري است كه باعث افزايش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت مي شود. تأثيري كه برندسازي بر روي كسب و كارها دارد بر هيچ شخصي پوشيده نيست اما اين روش به زمان و هزينه ي نسبتاً زيادي نياز دارد. بايد به اين نكته نيز اشاره كرد كه اين روش در ابتدا بر روي ورودي مستقيم سايت شما اثرگذار است و در ادامه مي تواند براي سئوي سايت شما هم مفيد واقع شود. برند سازي در طراحي فروشگاه اينترنتي بسيار مهم است چرا كه اگر شما تبديل به يك برند آشنا براي مردم شويد هيچگاه از ذهن آنها بيرون نمي رويد و فروش خود را صد برابر خواهيد كرد.

در واقع در صورتيكه برندسازي موفقي داشته باشيد، كاربران ورودي از طريق كانال هاي ورودي مستقيم به سايت، ورودي از طريق موتورهاي جستجو و همچنين ورودي از طريق شبكه هاي اجتماعي افزايش چشمگيري خواهند داشت. به عبارت ديگر با يك تير چند نشان را انتخاب كرده ايد اما بايد اين نكته را نيز در نظر داشت كه در مقايسه با روشهاي ديگر، كاري سخت و زمانبر است.

5 - ايميل ماركتينگ

اگرچه به علت استفاده نامناسب از ايميل ماركتنيگ، قدرت و اثربخشي اين سرويس در افزايش ترافيك سايت كاهش يافته است و بسياري از ايميل هاي تبليغاتي توسط كاربران خوانده نمي شوند اما در صورتيكه بر روي برندسازي كسب و كار خود كار كرده باشيد و چند نكته از جمله اهميت دادن به كاربر، ارسال نكردن ايميل به صورت هرز و قراردادن يك پيشنهاد جذاب براي كاربر در متن ايميل را رعايت كنيد، ايميل ماركتينگ مي تواند يكي از موثرترين استراتژي هاي بازاريابي ديجيتال باشد سايت هايي مثل نمناك با استفاده از اين ويژگي خبرنامه  هاي خود را قوي تر كردند و تاثير چشم گيري در افزايش ترافيك و بازدهي سايت ايجاد خواهد كرد.

6 - رپورتاژ آگهي

قرار دادن مقاله يا آگهي در وب سايت هاي پر ترافيك مي تواند منجر به افزايش ترافيك سايت شود و به شما در ايجاد برند تجاري كمك كند.

با استفاده از رپورتاژ آگهي مي توانيد از ترافيك ورودي ديگر سايت ها استفاده كرده و برند خود را به كاربران معرفي كنيد. رپورتاژ آگهي كه با عنوان پست مهمان نيز شناخته مي شود بر روي سئوي سايت نيز مي تواند تأثير مثبتي داشته باشد. سايت هايي كه امروزه به موفقيت رسيده اند مثل نماشا با قرار دادن رپورتاژ آگهي در سايت هاي مشابه توانسته اند به اين موفقيت دست يابند.

رعايت نكاتي از جمله نحوه نگارش رپورتاژ، انتخاب عنوان جذاب و كاربرپسند و همچنين قرار داشتن لينك هاي مناسب در متن رپورتاژ بر روي ميزان اثربخشي آن اثرگذار است.

در اين نوشتار سعي كرديم بهترين روش ها براي افزايش ترافيك ورودي به سايت را معرفي كنيم اما ممكن است با مطالعه اين موارد، براي انتخاب بهترين روش دچار ترديد و يا سردرگمي شويد. استراتژي سايت، نوع كسب و كار و نوع برقراري ارتباط كاربران با سايت هاي حوزه كاري شما و ميزان بودجه شما فاكتورهايي هستند كه بايد در زمان انتخاب هر كدام از اين روش ها در نظر داشته باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۷:۱۰ ] [ امير روزي طلب ]

اينستاگرام كه در حال تعديل نمودن سياست هايش در قبال كاربران خاطي است روز گذشته گامي ديگر را در اين راستا برداشت و پيام هشدار جديدي را به پلتفرم خود اضافه كرد كه در صورت نقض قوانين، بسته شدن احتمالي اكانت را به كاربرانشان هشدار مي دهد.

اين هشدار تاريخچه اي از پست ها، كامنت ها و استوري هايي كه كاربر پست كرده و اينستاگرام مجبور به حذفشان بوده را براي فرد نمايش مي دهد و همچنين علل حذف آنها را نيز به كاربر اعلام مي نمايد. در صفحه هشدار اينستاگرام براي اين گروه از كاربران نيز اينطور نوشته است:

اگر محتوايي را منتشر كنيد كه برخلاف اصول ما باشد اكانت شما احتمالا حذف مي شود.

البته اينستاگرام اين امكان را براي كاربران فراهم آورده كه مستقيما مراتب اعتراض خود را نسبت به دريافت اين هشدار به اطلاعش برسانند و ديگر براي اين منظور نيازي به مراجعه به صحفه help اينستاگرام در وب نداشته باشند.

اين را هم اشاره كنيم كه امكان اعتراض نسبت به دريافت اين هشدار صرفا در مورد برخي محتوا وجود دارد (مثلا تصاويري كه به خاطر برهنگي حذف شده باشند يا سخنان نفرت انگيز) با اين حال اينستاگرام اعلام كرده كه در ادامه كاربران امكان اعتراض در طيف وسيع تري از گروه هاي محتوايي را خواهند داشت.

اين تغيير در شفاف سازي شرايط براي كاربراني كه در استفاده از اكانت هاي اينستاگرامي شان با مشكل روبرو مي شوند و به يكباره با اكانت هاي مسدود مواجه مي گردند بسيار موثر خواهد بود و شوك حذف يكباره حساب هاي كاربري افراد خاطي را از بين مي برد.

اينستاگرام در كنار اين پيام هشدار تازه قصد دارد آزادي عمل بيشتري را براي مسدود كردن كاربران بد در اختيار تيم كارشناسانش قرار دهد. طبق سياست هاي اين پلتفرم اشتراك گذاري عكس و فيلم، كاربراني كه درصد مشخصي از محتواي ناقض قوانين را پست مي كنند بايد مسدود شوند اما از اين پس چنانچه كاربري در يك بازه زماني معين به صورت مستمر اقدام به نقض قوانين اينستاگرام كند حساب كاربري اش مسدود مي شود. جزئيات اين قانون البته بسيار پرابهام است اما انتظار مي رود كه اين سياست به كاهش تعداد اكانت هاي مشكل ساز در اين فضاي اجتماعي بيانجامد.

منبع : https://digiato.com/article/2019/07/19


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۸:۱۴ ] [ امير روزي طلب ]

به نقل از Eurogamer، شركت Nintendo مدت كوتاهي پيش از نسخه‌ي جديد مدل استاندارد كنسول Nintendo Switch رونمايي كرد كه قرار است باتري آن مدت زمان شارژ دهي بيشتري داشته باشد. اين كنسول در ماه آگوست (مرداد يا شهريور) قرار است در كشور ژاپن عرضه شود.

اين نسخه‌ي جديد كه مانند مدل اصلي خود Nintendo Switch نام دارد، مي‌تواند 4.5 تا 9 ساعت شارژ دهي داشته باشد و مي‌تواند با آن به صورت دستي بازي Legend of Zelda: Breath of the Wild را حدود 5.5 ساعت بازي كرد. نسخه‌ي اصلي اين كنسول 2.5 تا 6.5 ساعت قابليت شارژ دهي داشت و مي‌شد با آن بازي Legend of Zelda: Breath of the Wild را حدود سه ساعت بازي كرد.

همچنين دقايقي بعد از معرفي اين كنسول اعلام شد كه در ماه سپتامبر (شهريور يا مهر) اين كنسول در كشور بريتانيا عرضه خواهد شد.

هنوز به غير از باتري، جزئيات و اطلاعات بيشتري از اين كنسول در دسترس نيست اما طبق گزارشاتي كه مدتي پيش منتشر شده است، ممكن است شاهد استفاده از يك پردازنده‌ي جديد و حافظه‌ي بيشتر در اين كنسول باشيم. جالب است بدانيد كه هيچ كدام از گزارش‌ها تا پيش از اين اشاره‌اي به باتري قدرتمندتر اين كنسول جديد نكرده بودند. نظر شما در اين رابطه چيست؟

منبع :https://www.nintendo.com/switch/system/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۴:۲۴ ] [ امير روزي طلب ]

چگونه محتواي با كيفيت توليد كنيم؟

نوشتن محتواي خوب يك انتخاب است.شما مي توانيد انتخاب كنيد كه با اختصاص دادن زمان كافي و كار مناسب ، يك محتواي با كيفيت و عالي ايجاد كنيد و يك نام تجاري موفق داشته باشيد و يا مي توانيد مسير آسان را انتخاب كنيد و محتواي ضعيف بنويسيد ، مسيري كه در نهايت شما را به جايي نخواهد رساند و فقط منجر به اتلاف وقت ، انرژي و منابع خواهد شد.مسير براي بازاريابان محتوا واضح است.

براي افزايش ترافيك سايت و ارتقا رتبه سايت ، شما نياز به ايجاد محتواي با كيفيت براي سايت يا وبلاگ خود داريد.

اگر شما يك محتواي خاص بنويسيد موتورهاي جستجو به سايت شما كمك خواهند كرد تا بيشتر نمايش داده شود ولي اگر از محتواي تكراري و كپي شده استفاده كنيد گوگل سايت شما را جريمه خواهد كرد.بنابراين ايجاد محتواي با كيفيت نه تنها يك وب سايت بهتر را فراهم مي كند بلكه رتبه بندي سايت شما را هم بهبود مي بخشد كه اين امر مي تواند تاثير بسيار مثبتي روي كسب و كار شما داشته باشد.ممكن است شما براي دلايل مختلفي براي يك سايت توليد محتوا كنيد مثلا براي كسب و كار يا سرگرمي شخصي ولي نكته مهم اينجاست كه اين كار را به درستي انجام دهيد.

ما در اين مقاله به نكاتي اشاره خواهيم كرد براي ايجاد محتواي با كيفيت پس در ادامه ما را همراهي كنيد.

  1. محتواي خاص توليد كنيد

همان طور كه اشاره كرديم ايجاد محتواي خاص موجب بيشتر ديده شدن سايت شما مي شود و كپي كردن مطالب وب سايت هاي ديگر موجب جريمه از طرف گوگل مي شود كه تاثير منفي روي سئو سايت ايجاد مي كند.براي مثال سايت Mahalo يك مزرعه محتوا بود كه هر روز با محتواي جديد به روز رساني مي شد اما نه محتواي خاص بلكه محتواي كپي شده!گوگل به سختي آن را جريمه كرد و سايت Mahalo مجبور شد مسير كاري خود را تغيير دهد.

از اين نمونه سايت ها كه مزرعه محتوا توليد مي كردند بسيار زياد بود ولي بعد از معرفي ” الگوريتم پاندا ” اين روند تغيير كرد و اين سايت ها شامل جريمه سنگين شدند.البته بايد كمي در مورد محتواي خاص توضيح دهيم.

براي مثال ايده ها و افكار شما خاص است ولي دوباره نويسي يك محتوا و استفاده از مفاهيم مشابه محتواهاي ديگر ، خاص محسوب نمي شود زيرا اگر محتواي شما پخش شود كسي به آن لينك نخواهد داد در حالي كه اين اولويت اول توليد محتوا محسوب مي شود.

اين يك قطار فكر است كه اكثر وب مسترها آن را دارند و سوالاتي كه در ذهنشان مطرح مي كنند:.....

براي مطالعه كامل اين مطلب كليدي حتما روي لينك زير كليك كنيد....     

 https://webdaran.com/how-to-create-high-quality-content/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۴:۲۷ ] [ امير روزي طلب ]

طبق رسم هر ساله، قرار است نسخه‌ي جديد سري محبوب و پرطرفدار NBA 2K منتشر شود و در تاريخ 10 ماه تير بود كه از نسخه‌ي جديد اين بازي يعني NBA 2K20 رونمايي شد. در اين نسخه قرار است بهبودهاي مختلفي در زمينه گيم پلي و گرافيك بازي اعمال شود و موفقيت‌هاي نسخه‌هاي سال‌هاي قبلي اين سري را ادامه دهد.  به نقل از وب سايت Comicbook، حال به تازگي و در جديدترين اخبار منتشر شده از اين بازي، امروز ليست 20 بازيكن برتر اين بازي اعلام شد.

در اين ليست منتشر شده نكته‌ي خاصي وجود ندارد و در قياس با ليست منتشر شده سال قبل تفاوت زيادي ديده نمي‌شود. در اين ليست دو بازيكن يعني كواي لنارد (Kawhi Leonard) و لبران جيمز (LeBron James) با امتياز مجموع 97 در رتبه‌ي اول و دوم قرار دارند. در اين رده بندي يانيس آنتتوكومپو (Giannis Antetokounmpo)، كوين دورانت (Kevin Durant) و جيمز هاردن (James Harden) با امتياز مجموع 96 در رتبه سوم، چهارم و پنجم قرار دارند. ليست منتشر شده از سوي سازندگان بازي به شرح زير است:

1- لبران جيمز (LeBron James) با امتياز كلي 97
2- كواي لنارد (Kawhi Leonard) با امتياز كلي 97
3- يانيس آنتتوكومپو (Giannis Antetokounmpo) با امتياز كلي 96
4- كوين دورانت (Kevin Durant) با امتياز كلي 96
5- جيمز هاردن (James Harden) با امتياز كلي 96
6- استفن كري (Steph Curry) با امتياز كلي 95
7- آنتوني ديويس (Anthony Davis) با امتياز كلي 94
8- پل جرج (Paul George) با امتياز كلي 93
9- دمين ليلارد (Damian Lillard) با امتياز كلي 92
10- جوئل امبيد (Joel Embiid) با امتياز كلي 91
11- كايري اروينگ (Kyrie Irving) با امتياز كلي 91
12- نيكولا جوكيچ (Nikola Jovic) با امتياز كلي 90
13- راسل وست‌بروك (Russell Westbrook) با امتياز كلي 90
14- كلي تامپسون (Klay Thompson) با امتياز كلي 89
15- كارل آنتوني تاونس (Karl-Anthony Towns) با اميتاز كلي 89
16- جيمي باتلر (Jimmy Butler) با امتياز كلي 88
17- كمبا واكر (Kemba Walker) با امتياز كلي 88
18- داناوان ميچل (Donovan Mitchell) با امتياز كلي 88
19- رودي گوبرت (Rudy Gobert) با امتياز كلي 88
20- بليك گريفين (Blake Griffin) با امتياز كلي 88

بازي NBA 2K20 در تاريخ 6 سپتامبر(جمعه 15 شهريور) و در دو نسخه‌ي Standard Edition و Legend Edition بر روي پلتفرم‌هاي PC ،PS4 ،Xbox One و سوئيچ منتشر مي‌شود. همچنين بازي بر روي پلتفرم Stadia هنگامي كه در سال آينده‌ي ميلادي عرضه شود، در دسترس قرار مي‌گيرد. امسال، تمام نسخه‌هاي مختلف در يك روز منتشر مي‌شوند و خبري از دسترسي زودهنگام نيست.

منبع  : https://www.forbes.com/sites/brianmazique/2019/07/16/nba-2k20-player-ratings-2k-live-stream-reveals-top-20-stars-top-rookies-and-more-screenshots/#1f7f09082758


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۹:۱۱ ] [ امير روزي طلب ]

سامسونگ همراه با گلكسي اس ۱۰ از هندزفري هاي كاملا بي سيم يا ايربادز گلكسي بادز (Galaxy Buds) رونمايي كرد و آن را جايگزين Gear IconX كرد. سامسونگ اين لوازم جانبي صوتي را با طراحي AKG معرفي كرد.

هنگامي كه در سال ۲۰۱۶ سامسونگ كمپاني بين المللي هارمن (Harman) را خريداري كرد برند AKG زير مجموعه ي هارمن محسوب مي شد. اما حالا AKG در حال آماده سازي ايربادز بي سيم AKG مي باشد. توسعه دهندگان XDA سرنخ هايي از ايربادز مذكور در برنامه ي SmartThings سامسونگ پيدا كرده اند. در اين برنامه سه عكس وجود دارد كه دو تا از آن ها هدفون هاي AKG و سومي با شماره مدل AKG N400 ايربادز بي سيم را نشان مي دهد.

اين محصول گمنام مي تواند رقيبي براي Powerbeats Pro اپل باشد. برخلاف ايرپادز گلكسي بادز، محصول PowerBeats Pro قلابي دارد كه گوشي ها را در گوش نگه مي دارد. تصاوير منتشر شده حاكي از آن است كه AKG N400 هم همان كار را انجام مي دهد كه البته كاملا شبيه به همان نسل قبلي هندزفري هاي بي سيم سامسونگ در خانواده Gear iConX است. اين ايربادز ويژگي هاي مشتركي با Powerbeats Pro دارد كه از ميان آن ها مي توان به مقاومت به آب و تعريق بدن و ۹ ساعت دوام باتري اشاره كرد. انتظار مي رود ايربادز AKG محبوبيت زيادي كسب كند و گران تر از گلكسي بادز ۱۳۰ دلاري به فروش برسد.

با توجه به انتشار عكس هاي AKG N400 در به روزرساني اخير SmartThings ، گمان مي رود اين ايربادز در رونمايي ۱۶ مرداد سامسونگ در بروكلين معرفي شود. اين كمپاني در مراسم مذكور از Note 10 و Note 10+ رونمايي خواهد كرد.

انتظار مي رود اپل تا پايان سال جاري يك ورژن جديد از ايرپادز را با قابليت هاي مقاومت به آب و حذف صداهاي مزاحم و همچنين رنگ بندي متنوع عرضه كند. سوني اخيراً از ايربادز بي سيم خود با قيمت 230 دلار رونمايي كرد. بازار ايربادز حسابي داغ شده و با ورود مايكروسافت و آمازون رقابت در آن شدت مي گيرد. در نوامبر سال گذشته، گزارش‌هاي گارتنر تخمين زد كه ميزان فروش ايربادز و هدفون از 33.44 ميليون عدد تا سال 2022 به 158.43 ميليون عدد مي رسد.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Samsung-app-reveals-AKG-branded-earbuds_id117361


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۲:۴۳ ] [ امير روزي طلب ]

به نظر شما براي طراحي و توسعه وب سايت ما به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟ وب سايت شما به عنوان يك پلت فرم تبليغاتي مورد استفاده قرار مي گيرد و به مشتريان بالقوه شما اجازه مي دهد تا اطلاعات بيشتري را در مورد شركت و محصولات موجود شما ارائه دهد. اما موارد خاصي وجود دارد كه براي طراحي وب سايت بايد بدانها توجه داشته باشيد.

امروزه با الكترونيكي شدن جهان و گسترش اينترنت در سطح دنيا و افزايش بازديدكنندگان هر سازمان، شركت و حتي شخص نياز به داشتن فضايي اختصاصي بر روي اينترنت را احساس مي كند. در واقع وب سايت صفحه هاي اختصاصي بر روي اينترنت مي باشد كه مجموعه اي از فايل هاي متني، تصويري و صوتي را در بر ميگيرد و اطلاعات را در كل جهان در اختيار كاربران قرار مي دهند. براي راه اندازي يك سايت شما به چند چيز در ابتداي كار نياز داريد.

قوانين طراحي وب سايت
براي طراحي سايت شما به ترتيب به اطلاعات زير نياز خواهيد داشت:

انتخاب نام مناسب براي سايت خود و ثبت نام سايت (دامنه)
نام دامنه اولين موردي است كه براي شروع طراحي وب سايت بدان نياز دارد. در انتخاب نام دامنه خود نهايت وسواس را به خرج دهيد چرا كه نمي توان آنرا تغيير داد و براي انتخاب دامنه به زيبايي اسم آن نگاه خاصي داشته باشيد به طور مثال ستاره يكي از دامنه هاي زيباي ايران است. دامنه نام آدرس ديجيتالي شماست كه افراد براي اتصال به وب سايت شما از آن استفاده مي كنند.

گرفتن فضاي كافي براي قرار دادن اطلاعات خود در شبكه جهاني اينترنت‌ (هاست)
هاستينگ وب يك سرور يا هاست است كه محتواي وب سايت شما به صورت آنلاين در آنجا مقيم است. نوع هاستي كه شما انتخاب مي كنيد بستگي به بازديدكنندگان وب سايت شما و ميزان فضاي مورد نياز شما دارد. ۲ نوع از رايجترين هاست به صورت زير است:

هاست اشتراكي كه شما يك هاست را با وب سايت هاي ديگر به اشتراك مي گذاريد. اين نوع هاست ها براي سايت هايي كه نوپا هستند مثل عصر ايران كاربرد دارد. به طور مثال اگر شما دانشجويي باشيد كه در يك خوابگاه زندگي مي كنيد شما آشپزخانه، اتاق نشيمن و غيره خود را با ساير دانشجويان به اشتراك مي گذاريد.
هاست اختصاصي كه شما لازم نيست سرورتان را به اشتراك بگذاريد. به طور مثال شما كل يك ساختمان را اجاره مي دهيد.

گرافيك سايت و طراحي قالب مورد نظر براي صفحات سايت خود
سازندگان وب سايت بسار زيادي وجود دارند كه به شما كمك مي كنند تا وب سايت خود را راه اندازي كنيد. ما پيشنهاد مي كنيم از وردپرس به عنوان پلت فرم وب سايت در طراحي سايت تهران استفاده كنيد. وردپرس يكي از محبوبترين سازنده هاي وب سايت محبوب در جهان است كه ۳۰ درصد از تمام وب سايت هايي كه در اينترنت وجود دارد با استفاده از وردپرس طراحي شده است. وردپرس رايگان است و داراي هزاران قالب و پلاگين است. وردپرس بسيار انعطاف پذير است و تقريبا با بيشتر ابزارهاي جانبي و سرويس هاي موجود كار مي كند. علاوه بر اين شما بايد طراحي انيميشن و فايلهاي متحرك براي بنر و صفحات داخلي را در نظر داشته باشيد. شما مي توانيد از ۱۳ تا از بهترين سايت هاي دانلود قالب HTML و وردپرس فارسي و انگليسي رايگان نيز استفاده كنيد.

سرعت وب سايت
اين مهم است كه وب سايت شما سريعا بارگيري شود. سرعت وب سايت يكي از مهمترين الزاماتي است كه در مورد طزراحي و توسعه وب سايت وجود دارد. براي اطمينان از اينكه سايت شما در عرض ۱۵ ثانيه لود مي شود پيشنهاد مي شود كه از استفاده بيش از حد تصاوير، انيميشن ها، فيلم ها و صداها و غيره جلوگيري كنيد.

امنيت SSL
گوگل اعلام كرده است كه به سايت هايي كه داراي پروتكل HTTPS هستند و از يك گواهينامه ۲۰۴۸ بيتي SSL استفاده مي كنند رتبه بيشتري مي دهد.  اين نوع از امنيت براي سايت هاي بانكي مثل شاپرك بسيار مهم است چرا كه كاربران بسياري از طريق انها تراكنش هاي بانكي انجام مي دهند و نبايد اعتماد كاربران خود را از دست بدهند.گوگل مي گويد كه گواهينامه اس اس ال روي نمايش جهاني تاثير مي گذارد و صاحبان وب سايت ها را تشويق مي كند تا HTTP را به HTTPS تبديل كنند.

سئو
سئو يكي از جنبه هاي مهم وب سايت شما است كه به ربات هاي موتورهاي جستجو تفهيم مي كند صفحه وب شما را ببيند. سئو به موتوهاي جستجو كمك مي كند تا كاربران را به آنچه كه مي خواهند نزديك كند و كاربران به نتايج مرتبط تري دست يابند.

ادغام شبكه هاي اجتماعي
شبكه هاي اجتماعي بخش بزرگي از زندگي روزمره ما را فرا گرفته است شما بايد دكمه هاي اشتراك گذاري شبكه هاي اجتماعي را براي بازديدكنندگان خود قرار دهيد تا مطالب شما به سادگي به اشتراك گذاشته شوند. اين موضوع در بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو بسيار مهم است چرا كه از طريق اين روس مي توان تعداد كاربر بيشتري را به سايت وارد كرد.موارد ديگري كه شما بايد در نظر داشته باشيد برنامه نويسي صفحات و طراحي بانك اطلاعاتي (در صورت نياز) مي باشد.

رديابي و تجزيه و تحليل
ابزار رديابي و تجزيه و تحليل به شما كمك مي كند تا بدانيد بازديدكنندگان شما با وب سايتتان چگونه تعامل دارند. دانستن اين اطلاعات به شما كمك خواهد كرد تا وب سايت خود را بهبود دهيد. شما مي توانيد از ابزارهايي مانند Google Analytics استفاده كنيد تا بدانيد چه تعداد كاربراني در چه صفحه از سايت شما هستند، كدام مطلب شما بازديد بيشتري داشته، كاربران چه مدت زاني را داخل سايت شما سپري كرده اند و غيره.

قبل از شروع طراحي وب سايت اين نكات را بدانيد
پس از انجام مراحل فوق، شما بايد فايل هاي طراحي شده را بر روي فضاي خريداري شده براي سايت خود بارگذاري نماييد. به طور كلي در مبحث طراحي سايت دو نوع سايت داريم: ۱) سايت هاي استاتيك يا ثابت ۲) سايت هاي دايناميك يا پويا

سايت هاي استاتيك، سايت هايي هستند كه تنها حالت اطلاع رساني دارند و ارتباط آنها با كاربران يك طرفه و از طرف سايت مي باشد. اين نوع سايت ها داراي مزايايي مي باشند كه از اين بين مي توان به موارد زير اشاره كرد:

فضاي كم
گرافيك و ظاهر بسيار زيبا

سايت هاي دايناميك سايت هايي هستند كه داراي مديريت محتوا (CMS (Content Management System هستند. امكان مديريت نوشته ها و گرافيك سايت را به كاربر مي دهد. اكثر سايت هاي مطرح داخلي مانند ورزش3 با اين حالت طراحي شده اند. خواص اين سايت ها عبارتند از:

فضاي نسبتا زياد
گرافيك و ظاهر با كيفيت به نسبت پايين تر از سايت هاي ثابت
كارايي بالا

اين سايت ها براي افراد، سازمان ها و يا شركت هايي هستند كه نياز به تغيير اطلاعات و به روز رساني سايت به صورت روزانه، هفتگي و يا ماهيانه دارند. زيرا مديريت محتواي سايت بسيار آسان است و نياز به شخصي كه آشنا با طراحي و برنامه نويسي سايت است ندارد و هر شخصي مي تواند به راحتي از ان استفاده نمايد. در واقع سيستم مديريت محتوا اين امكان را به افراد مي دهد تا بدون داشتن اطلاعات فني و تخصصي در زمينه طراحي وب بتوانند به راحتي كنترل اطلاعات، محتوا، چيدمان و… سايت خود را شخصا انجام دهند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۷:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]

در هفته اي كه گذشت اوبر از سرويس تاكسي هوايي خود به نام Uber Copter رونمايي كرد. اين سرويس قرار است مسافران را از طريق هلي كوپتر بين دو نقطه منهتن و فرودگاه جان اف كندي نيويورك جابجا كند و در ادامه در ديگر نقاط آمريكا نيز راه اندازي شود.

سفارش هلي كوپتر از طريق اپليكيشن اوبر امكان پذير است و مبلغ كرابه براي هر مسافر بين ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار اعلام شده؛ هلي كوپترهاي اوبر بعد از سفارش گذاري مشتري آنها را از منزلشان سوار كرده و طي يك پرواز ۸ دقيقه اي به فرودگاه مي رسانند.

سرويس تاكسي هوايي اوبر در كل منطقه جنوبي خيابان هوستون منهتن فراهم است و مسافران هم ميتوانند بلافاصله درخواست هلي كوپتر بدهند و هم اينكه از پنج روز قبل درخواست خود را در اپ اوبر ثبت كنند. علاوه بر اين به محض رسيدن در فرودگاه، مشتريان ميتوانند درخواست يك هلي كوپتر ديگر را ثبت كنند تا بعد از برگشت شان از سفر آنها را از فرودگاه به شهر ببرد.

البته اين شركت هنوز اعلام نكرده كه تاكنون چند نفر از سرويس آن (كه از روزهاي دوشنبه تا جمعه هر هفته ارائه مي شود) استفاده كرده اند و صرفا ميدانيم كه استفاده از تاكسي هاي هوايي اوبر فقط براي آن دسته از مشتريان گروه پلاتينيوم و الماس ميسر است (يعني افرادي كه امتيازشان در اپ اوبر بيشتر از ۲۵۰۰ است). در اين سيستم امتياز دهي كاربر بابت هر بار استفاده از سرويس تاكسي اشتراكي چند مسيره و يا Eats (سرويس تحويل غذاي اوبر) يك امتياز دريافت خواهد كرد و براي هر دلاري كه در سرويس لوكس Uber XL خرج مي كند هم سه امتياز مي گيرد.

مسافران سرويس تاكسي هوايي اوبر در هر سفر پنج نفر خواهند بود و ميتوانند همراه با خود يك كيف دستي و يك كيف لپ تاپ را ببرند.

همزمان با راه اندازي اين سرويس شهردار منهتن نيز از آغاز به كار هلي كوپترهاي مسافربر ابراز نگراني كرده و اعلام كرده كه پرواز هلي كوپتر بر فراز اين شهر بايد ممنوع شود.

همين حالا كه اين مطلب را مي خوانيد آسمان منهتن مملو از هلي كوپترهاي توريستي است و يكي از رقباي اوبر به نام Blade نيز سرويسي مشابه به Uber Copter را راه اندازي كرده كه مسافران را به فرودگاه هاي محلي همپتونز يا ساحل مي برد تا نيازي به سفرهاي سه ساعته يا استفاده از قطار براي اين منظور نداشته باشند.

منبع : https://www.telegraph.co.uk/news/2019/07/09/uber-launches-helicopter-service-manhattan-jfk-airport/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۶:۲۴ ] [ امير روزي طلب ]

بدون هيچ مطلب اضافه اي به سراغ هفتمين روش كاهش بانس ريت مي رويم:

7- جذب بازديد كنندگان مناسب

Christina Halvorson در كتاب ” استراتژي محتوا براي وب سايت ” نوشته است: محتواي بهتر يعني كسب و كار بهتر براي شما.به همين خاطر است كه 58 درصد از بازاريابان قصد افزايش بودجه توزيع پرداخت خود را دارند چون آن ها تاثير محتواي مناسب را بر روي مخاطبان هدف خود ديده اند.يكي از دلايل بانس ريت بالا اين است كه شما بازديد كنندگان اشتباه را براي وب سايت خود جذب مي كنيد.

اين يك مشكل اساسي است.

اگر استراتژي محتواي شما بازدهي مناسبي در جهت جذب بازديد كننده و افزايش فروش نداشته است ، زمان بهبود فرا رسيده است.هيچ چيز قدرتمند تر از توليد محتواي كاربردي كه مناسب كسب و كار شماست و همچنين استفاده از يك استراتژي محتوا كه هر مرحله از چرخه خريد را در نظر بگيرد ، وجود ندارد.Brian Dean نرخ تبديل خود را 785 درصد در يك روز افزايش داد ، زيرا او متوجه شد كه كتاب الكترونيكي سنتي ديگر براي ساخت يك ليست عظيم موثر نيست.او استراتژي ” ارتقاي محتوا ” را ايجاد كرد كه اكنون به عنوان استاندارد بازاريابي شناخته مي شود.

طبق تحقيقات صورت گرفته 90 درصد از بازاريابان محتوا اعتقاد دارند كه محتواي سفارشي تاثير مثبتي بر نگرش مخاطبان دارد و روابط را با مشتريان تقويت مي كند.

8- استفاده از توضيحات متاي جذاب براي جستجو كنندگان

بسياري از شركت ها توضيحات متاي خود را براي جستجو كنندگان بهينه نمي كنند در نتيجه CTR پاييني دارند.شايد آن ها فكر مي كنند كه اين موضوع مهمي نيست ولي هست!زماني كه كاربران كلمات كليدي را در گوگل جستجو مي كنند ، هر كلمه اي كه با عبارت جستجو شده مطابقت داشته باشد ، بلد شده است و به كاربر اشاره مي كند كه نتايج را در نظر بگيرد.توضيحات متا ويژگي HTML هستند كه موضوع يك صفحه وب را توصيف مي كنند.موتورهاي جستجو از توضيحات متا براي نشان دادن قطعه اي از صفحه وب استفاده مي كنند تا كاربران بتوانند از طريق خواندن آن تصميم بگيرند كه آيا يك نتيجه جستجو براي آن ها مناسب است يا خير.ميزان مجاز استفاده از توضيحات متا 155 كاركتر است.اگر توضيحات متاي يك صفحه بيشتر از 155 كاركتر باشد ادامه آن در نتايج جستجو نشان داده نخواهد شد و شما ] … [ را خواهيد ديد.

يكي از تاكتيك هايي كه ما براي كاهش نرخ بانس ريت و همچنين افزايش بازديد سايت انجام مي دهيم ، استفاده از توضيحات متاي منحصر به فرد براي هر كدام از صفحات سايت است.

سايت SeoBoy رتبه جستجوي خود را براي چندين كلمه كليدي 43 درصد افزايش داد.يكي از روش هايي كه استفاده كرد نوشتن توضيحات متاي مرتبط با هر صفحه سايت بود.

اكنون چگونه يك توضيحات متاي جذاب بنويسيم؟

براي مطالعه كامل اين مطلب حتما روي لينك زير كليك كنيد....

https://webdaran.com/how-to-reduce-bounce-rate-part2/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۸:۴۳ ] [ امير روزي طلب ]

بدون شك The Last of Us Part II يكي از مورد انتظارترين عناوين انحصاري پلي‌استيشن 4 است كه هنوز در دست توسعه قرار دارد. شايعه جديدي منتشر شده كه به عرضه بازي در فوريه 2020 اشاهر دارد. منبع اين شايعه ظاهرا تا حدودي قابل اعتماد بوده و حتي اشاره كرده اين بازي شامل چهار نسخه خواهد بود، Standard، Special، Collector’s و Ellie.

اين منبع قبلا نيز تاريخ انتشار Death Stranding ديگر انحصاري بزرگ پلي‌استيشن 4 را لو داده بود كه قرار است در نوامبر امسال عرضه شود. البته كه چنين موضوعي فعلا در حد شايعه است اما Jason Schreier از Kotaku نيز قبلا گفته بود كه احتمال دارد The Last of Us Part II در فوريه 2020 عرضه شود.

مدتي طول مي‌كشد تا سوني چنين موضوعي را تاييد كند اما اگر درست باشد، گيمرها نيمه اول سال را حماسي آغاز خواهند كرد. همين حالا نيز قرار است بازي‌هاي بزرگي مانند Final Fantasy VII Remake، Watch Dogs: Legion، Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، Dying Light 2، Wasteland 3، Cyberpunk 2077 و Marvel’s Avengers در فصل‌هاي اول و دوم سال 2020 منتشر شوند.

شايد بد نباشد كه اشاره كنيم چنين تاريخ انتشار زودي كمي براي بازي‌هاي Naughty Dog عجيب است، آنها معمولا بازي‌هاي خود را در مِي/ژوئن يا اكتبر/نوامبر عرضه مي‌كنند. فارغ از ماه انتشار The Last of Us Part II مي‌تواند فروش فوق العاده‌اي را تجربه كند و سوني نيز قبلا فوريه/مارس را با بازي موفق ديگري يعني Horizon: Zero Dawn آزمايش كرده است.

منبع : https://www.thelastofus.playstation.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۹:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب