دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

امروز بروزرسانی ۳۰ام بازی PUBG همراه با قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های جدیدی در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه برای کسب اطلاعات در رابطه با جزئیات این بروزرسانی همراه باشید.


این بروزرسان، قابلیت اجتماعی جدیدی مشابه‌ی عنوان Apex Legends را به PUBG اضافه کرده است که به لطف آن در هنگام نبرد می‌توانید اطلاعاتی از حضور دشمن در منطقه‌ای خاص برروی نقشه و همچنین نیاز خود به لوت، آیتم‌ها و همچنین مهمات را به هم‌تیمی‌های خود اطلاع دهید. البته این قابلیت دارای هیچ اعلان صوتی نبوده و بازی‌بازان باید اعلانات موردنظر را در پنجره‌ی کوچکی در قسمت سمت چپ صفحه‌ی نمایش مشاهده کنند.

قابلیت دیگر، دسترسی رسمی بازی‌بازان به مکانیک جدید گرفتن لبه‌ها مانند لبه‌ی دیوار است که به بازی‌بازان این قدرت را می‌دهد تا به نقاطی دسترسی پیدا کنند که در گذشته قابل دسترس نبوده‌اند. نحوه‌ی عملکرد این مکانیک به این صورت است که بازی‌بازان به کمک آن می‌توانند به دیوارهای بلند دسترسی پیدا کرده و همچنین می‌توانند با انجام یک پرش بلند و فشار دادن دوبازه‌ی دکمه‌ی پرش هنگامی که در هوا معلق هستند، به دیوار و ساختمان رو به روی خود دسترسی پیدا کنند.

BRDM-2 نیز ماشین زره‌ای جدیدی است که با ماشین زره‌ای قبلی یعنی UAZ جا به جا شده است و تنها از طریق شلیک منورهای موجود در PUBG قابل دسترسی است. همچنین این خودرو مقاومت بسیار خوبی را در برابر نارنجک‌ها و همچنین خمپاره‌های موجود در مناطق قرمز از خود نشان می‌دهد.

سلاح Desert Eagle نیز گزینه‌ی جدیدی است که در همه‌ی نقاط نقشه قابلیت ظاهر شدن دسترسی دارد که با شلیک گلوله‌های کلاس .۴۵ ACP، آسیب بسیار بیشتری را نسبت به دیگر سلاح‌های دستی به دشمنان وارد می‌کند.

منبع : https://www.pubg.com/2019/06/26/update-30-now-live/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۸:۵۵ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب