دیجیتال | ||
|
همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟ مفهوم اصلی همکاری در فروش عبارت است از هرگونه فعالیتی که موجب تسهیل در فروش یک کالا یا خدمات شود.این کار اغلب توسط کسانی صورت میگیرد که خودشان تولیدکننده و یا صاحب محصول نیستند.وظیفه کسی که قصد همکاری در فروش را دارد؛ معرفی محصول، ویژگیها و کاربردهای آن است تا مشتریان را ترغیب به خرید محصول یا خدمات کند. همکاری در فروش روشهای گوناگون و متنوعی دارد، اما بهترین و پربازدهترین آن استفاده از اینترنت است و به این صورت است که شما به عنوان یک معرف، محصول مورد نظر را به شیوههای درست تبلیغ کنید و بابت هر فروش که از سمت شما انجام بگیرد پورسانت و یا درصدی از فروش را دریافت کنید. همکاری در فروش، یک کسبوکار خانگی ایدهآل است، چرا که برای شروع به پول زیادی احتیاج ندارد و نیازی به تولید، انبار کردن و ارسال محصولات یا رساندن خدمات به دیگران نیست.درواقع به شما پول پرداخت میشود تا مشتریها و مصرفکنندههای جدید را به کسبوکارهای مختلف متصل کنید.همکاری در فروش یعنی شما می توانید درآمد خودتان را از زمان و مکان جدا کنید، یعنی از هرجای دنیا در هر زمانی بتوانید کسب درآمد کنید. سوالی که مطرح می شود این است که این مدل کسب درآمد، چگونه عمل می کند؟ همکاری در فروش یک روش کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار را به سود می رساند.این یعنی یک رابطه برد برد. (win win)برای ادامه و تکات تکمیلی این مبحث به مقاله “ همکاری در فروش یا Affiliate Marketing چیست؟ ” مراجعه فرمایید.
بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) چیست؟ سئو همان بخش مورد علاقه تمامی صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نیز می دانید که یکی از مهم ترین معیارها برای به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزایش سئو سایت است.بخش بزرگی از ورودی وب سایت شما (یعنی تعداد کاربرانی که وارد وب سایت شما میشوند) از طرف گوگل است. اگر بخواهیم یک عدد تقریبی بگوییم، حداقل 50 الی 70 درصد ورودی اکثر وب سایتها از موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل در ایران) است، به همین خاطر است که تمامی صاحبان مشاغل خواستار سئو سایت بالا برای وب سایت خود هستند. بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده میشود. در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته میشد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد. بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته میشود. چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟ در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا میکنند. در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها میشود پول پرداخت میکنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن! برای مطالعه ادامه ابزار های موجود حتما روی لینک زیر کلیک کنید... https://webdaran.com/what-is-digital-marketing-items-2/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۱۸ ] [ امیر روزی طلب ]
برنامهٔ کمپین بازاریابی، برنامهٔ ارتباطی کوتاه-مدتتر و یکپارچهشدهای است که برای استفاده از رسانههای دیجیتال، بهمنظور دستیابی به مشتریهای راغب جدید و افزایش فروش پیادهسازی میشود. هدف اصلی آن درگیر شدن مخاطبان و معمولا متمرکز بر بازاریابی محتواست.
هدف برنامهٔ کمپین بازاریابی شناسایی آن دسته از فعالیتها و کانالهای ارتباطی بازاریابی مربوطبههم و یکپارچهشدهای است که میتوان از آنها به منظور دستیابی به اهداف کمپین و تأثیرگذاری بر روی مشتریها استفاده کرد. در برنامهٔ کمپینی که از کارایی کافی برخوردار باشد، باید مفهومی کلی برای کمپین تعریف شده باشد که بر اساس آن، کانالهای ارتباطی رسانههای دیجیتال و ابزارهای ارتباطی دیگر، چه بهصورت آنلاین و چه بهصورت آفلاین، مورد استفاده قرار بگیرند. این مفهوم باید قابلیت اشتراکگذاری داشته باشد و باعث درگیر شدن مشتری بشود. چه زمانی باید از برنامهٔ کمپین بازاریابی استفاده کرد؟ 1- معرفی بهتر و بیشتر برند و افزایش محبوبیت آن در میان مخاطبان؛
مراحل طراحی کمپین بازاریابی برنامهٔ کمپین به شش حوزهٔ مختلف ارتباط پیدا میکند که در ادامه خلاصهاطلاعاتی دربارهٔ هریک عنوان خواهد شد. مراحل طراحی کمپین بازاریابی و مسائل کلیدیای که باید به هنگام برنامهریزی مد نظر قرار داد عبارتاند از: ۱. اهداف کمپین و پیگیری روند دستیابی به اهداف: هدف از راهاندازی کمپین دستیابی به چه چیزی است و در صورت دستیابی به آن، چگونه متوجه خواهیم شد؟ رعایت این اصل بسیار مهم است همانطور که نمناک با رعایت این اصل توانست کمپین قدرتمندی بسازد و موفقیت را درو کند. ۲. هدفگذاری کمپین: میخواهیم به چه کسانی دسترسی پیدا کنیم؟ ۳. پیشنهادها و پیامهای کلیدی کمپین: جایگاه شرکت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص خواهیم کرد؟ کدام دسته از پیشنهادهای کمپین یا محصولات باعث افزایش درگیر کردن مشتریان و نرخ تبدیل مخاطبان خواهد شد؟ ۴. برنامهٔ مرتبط با رسانههای کمپین و بودجه: برای دسترسی به مخاطبان هدف و تأثیرگذاری بر آنها از کدام کانالهای ارتباطی رسانهها استفاده خواهیم کرد؟ ترتیب فعالیتهای مرتبط با رسانهها به چه صورت خواهد بود و برای یکپارچهسازی آنها چه برنامهای داریم؟ ۵. تولید دارایی کمپین: مدیریت داراییها بهمنظور شکلدهی به کمپین. ۶. واردن کردن کمپین به مرحلهٔ اجرایی: پیش از شروعبهکار کمپین، چه مسائلی باید مورد بررسی قرار بگیرند؛ پس از آن کدام مسائل به اصلاح یا تنظیم نیاز خواهند داشت؟ معمولا هر نوع سایتی نیازمند نوع کمپین مختتص به خود است و در طراحی وب سایت فروشگاهی اختصاصی و برای طراحی کمپین بازاریابی، در طول هر یک از شش مرحلهٔ یاد شده، باید برای موارد زیر تعریفی ارائه داد: 1- مشخصات مشتریها و اشخاصی که با هدف کمپین مرتبط هستند؛
اهداف (Objectives) باید مشخص کنیم که به کجا میخواهیم برسیم. 1- آن دسته از اهداف هوشمند کمپین که شامل تعداد مشتریهای راغب و فروش بر اساس افزایش دسترسی باشند، کداماند؟ استراتژی (Strategy) پیامها و پیشنهادهای کمپین ما چه هستند؟
تاکتیکها (Tactics) چه برنامهای برای رسانهها داریم؟ بودجهمان چقدر است؟ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۶:۳۱ ] [ امیر روزی طلب ]
بازاریابی موتور جستجو ( SEM ) یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که برای افزایش میزان دیده شدن یک وب سایت در نتایج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده میشود.در حالی که اصطلاح صنعت زمانی با هر دو فعالیت جستجوی ارگانیک ( SEO & google ad ) شناخته میشد اما اکنون تقریباً منحصرا به تبلیغات جستجوی پولی اشاره دارد. بازاریابی موتور جستجو همچنین به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” یا ” پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC ) ” شناخته میشود. چرا بازاریابی موتور جستجو مهم است؟ با افزایش تعداد مشتریان و افرادی که در حال خرید و یا تحقیق درباره محصولات آنلاین هستند، بازاریابی موتور جستجو به یک استراتژی مهم بازاریابی آنلاین برای افزایش دستیابی (دیده شدن) به یک شرکت تبدیل شده است.در واقع اکثر بازدیدکنندگان جدید یک وب سایت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سایت مورد نظر خود را پیدا میکنند. در بازاریابی موتور جستجو تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیکی روی سایت آن ها میشود پول پرداخت میکنند، نه صرفاً فقط برای دیده شدن!این یک راه کارآمد برای یک شرکت است که دلارهای بازاریابی خود را خرج کند.همچنین در این روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازدید کننده به طور تدریجی رتبه وب سایت را در نتایج جستجو ارگانیک بهبود می بخشد.
از آنجا که مصرف کنندگان با هدف یافتن اطلاعاتی با ماهیت تجاری از موتور جستجو استفاده میکنند، پس آن ها از نظر روانی آماده تبدیل شدن به یک خریدار یا مشتری هستند، این در مقایسه با روشهای دیگر مانند رسانه های اجتماعی که در آن کاربران به طور صریح در جستجوی چیزی نیستند، بهتر است. بازاریابی موتور جستجو دقیقاً در زمان مناسب به مصرفکنندگان میرسد: هنگامی که آنها آماده دریافت اطلاعات جدید هستند.برخلاف اکثر تبلیغات دیجیتال، تبلیغات ppc غیر قابل نفوذ است و نمیتوان برای آن مشکل ایجاد کرد.با استفاده از SEM نتایج فوری است و مطمئناً سریع ترین راه برای هدایت ترافیک به وب سایت محسوب میشود. بازاریابی موتور جستجو چگونه کار می کند؟ موتورهای جستجوگر از الگوریتم های پیچیده ای برای اطمینان از نمایش مناسب نتایج برای هر جستجو استفاده میکنند از جمله با توجه به لوکیشن (مکان) و سایر اطلاعات موجود.در تبلیغات جستجو پولی، تبلیغات پشتیبان اکثراً در بالای صفحه ظاهر می شود که آن ها را نسبت به دیگر نتایج ارگانیک برجسته تر می کنند. SEM از دید کاربر..... ادامه مطلب در لینک زیر ..... https://webdaran.com/what-is-sem/
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۵:۱۳ ] [ امیر روزی طلب ]
سئو یک تکنیک فوق العاده برای جذب ترافیک بیشتر به سایت شما و افزایش رتبه ی آن در موتور های جستجو می باشد. یکی از بخش هاص سئو، سئوی داخلی است که اهمیت بسیار زیادی برای سایت دارد. سئو داخلی سایت چقدر مهم است؟ همه فاکتورهای سئو داخلی سایت یا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسایت شما بستگی دارند. از بین این موارد میتوان به پیاده سازی فنی و کیفیت کدنویسی سایت، ساختار و نما، محتوا و طراحی کاربر پسندانه ی سایت اشاره کرد. از طرف دیگر، همه فاکتورهای تعیین کننده در سئو خارجی سایت یا Off-Page SEO به موارد بیرون از وبسایت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لینک هایی که از سایت های دیگر دریافت کرده اید و یا فعالیت هایی که در شبکه های اجتماعی انجام میدهید. رعایت اصول سئو در سفارش طراحی سایت فروشگاهی اهمیت بالایی دارد چرا که سئو است که شما را به فروش بیشتر می رساند. در صورتی که تمرکز خود را روی سئوی خارجی قرار داده باشید و به دنبال دریافت بک لینک های بیشتر به سایتتان باشید، همواره باید مرتبط بودن لینک های دریافتی با زمینه کاری خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نتایج را در زمینه سئو و پدیدار شدن در نتایج بالا تر جستجو، کسب کنید. اهمیت سئو داخلی یا On-Page SEO سئو داخلی شامل مواردی است که تحت کنترل شما هستند. وقتی شما صاحب یک وبسایت هستید، میتوانید موارد فنی و کیفیت محتوای خود را به طور کامل تحت کنترل خود داشته باشید. بنابراین با توجه به امکان رفع هر نوع مشکل در زمینه سئوی داخلی، وقت گذاشتن روی این بعد از سئو، اهمیت فراوانی دارد. میتوان اینطور گفت که وقتی شما سایتی با کیفیت و ارزشمند را راه اندازی کنید، بدون شک میتوانید انتظار داشته باشید که در موتورهای جستجو، رتبه مناسبی را کسب کنید. در این رابطه اشاره به این نکته بسیار جالب است که بهبود سئوی داخلی، میتواند به طور اتوماتیک به بهبود سئو خارجی سایت نیز منجر شود.اکثر سایت های معتبر مانند نماشا با رعایت این اصل به لینک یک گوگل دست یافتند. مثلا وقتی محتوای خوبی در سایت خود درج کرده باشید، سایت های دیگر با اشتیاق و علاقه به محتوای درج شده در سایت شما لینک خواهند داد و از آن به عنوان یک مرجع مناسب استفاده خواهند کرد. به طور کلی در مبحث سئوی داخلی میتوان به سه موضوع حائز اهمیت اشاره کرد. رعایت این سه موضوع میتواند به شکل چشمگیری باعث بهبود رتبه وبسایت شما در نتایج جستجو شود. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد: کیفیت فنی سایت کیفیت کدنویسی سایت شما موضوعی بسیار مهم و حائز اهمیت است. از طرف دیگر بهتر است مواردی مثل فایل robots.txt را در سایت خود بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به صورت سهوی، از دسترسی خزنده های موتورهای جستجو، جلوگیری به عمل نیاورده باشید. اگر از وردپرس استفاده میکنید، کار شما در این بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پیشفرض سازگاری بسیار خوبی با موتورهای جستجو دارد. در این زمینه برای افزایش کیفیت سایت خود و بهبود سئو میتوانید از افزونه ای مانند Yoast SEO نیز بهره بگیرید. در واقع در صورت به کارگیری وردپرس در کنار افزونه سئوی yoast بیشتر موارد عمومی مربوط به سئوی داخلی، در سایت شما به خوبی به اجرا در خواهد آمد و نیازی نیست که نگران موضوع خاصی باشید. توجه داشته باشید که اولین قدم اشتباه شما در سئو آخرین قدم شماست پس اگر علم و تجربه کافی در این زمینه ندارید به شما پیشنهاد می کنیم سئو خود را به شرکت های معتبر بسپارید برای مشاهده قیمت انجام این امور نیز می توانید لیست تعرفه سئو سایت را با دقت مطالعه بفرمایید و بسته به نوع نیاز های خود یکی از آنها را برگزینید. در ادامه ما توصیه میکنیم که هرچند این روزها اکثر قالب ها از کیفیت لازم در کدنویسی بهره مند هستند اما در زمینه انتخاب قالب مناسب برای سایت خود هم دقت لازم را به خرج دهید. همیشه قالبی را انتخاب کنید که ساختار کدنویسی مناسب و معتبری داشته باشد و از انتخاب قالب های سنگین که باعث افزایش زمان بارگذاری سایت شما میشوند نیز پرهیز کنید. درج محتوای ارزشمند در سایت دلیل بازدید کاربران از سایت شما، وجود محتوایی است که برای آنها دارای ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها کاربران شما، بلکه گوگل هم محتوای سایت شما را میخواند و بر اساس کیفیت مطلب، رتبه شما را در نتایج جستجو تعیین میکند. بنابراین برای درج محتوای ارزشمند در سایت خود وقت بگذارید. این موضوع برای سایت هایی مانند ورزش 3 بسیار مهم است چرا که هدف اصلی مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اینکه شما هر روز در سایتتان مطلب درج کنید ولی این مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شیوه مناسب و جالبی نیست. شاید بهتر باشد که هر هفته تنها یک مطلب در سایتتان درج کنید ولی مطلبی که جهت انتشار در سایتتان انتخاب میکنید از کیفیت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد. همیشه سایتتان را با در نظر گرفتن تجربه کاربران از به کار گیری امکانات موجود در سایت، طراحی کنید. کاربران باید بتوانند سایت شما را درک کرده و از امکانات آن به آسانی بهره بگیرند. گشت و گذار در سایت شما، جستجو و یافتن محتوای مورد نظر هر کاربر در سایت، میبایست تا حد ممکن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه این موارد باید با سرعت مناسب صورت بگیرد. اگر وبسایت شما از سرعت مناسبی برخوردار نباشد، کاربران از انتظار برای بارگذاری محتوای مورد نظرشان پشیمان شده و سایت شما را ترک خواهند کرد. این اصل به خوبی در سایت جام نیوز رعایت می شود تا سرعت به شدت افزایش یابد و هیچ کاربری از دست نرود از طرفی دیگر اگر وبسایتتان را در نهایت زیبایی طراحی کرده باشید ولی به کار گیری امکانات موجود در آن برای کاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبین خود را از دست خواهید داد. بنابراین در طراحی سایت خود تا حد ممکن، خودتان را به جای کاربر خود قرار دهید. هر امکانی که به وبسایت خود اضافه میکنید، از خودتان سوال کنید که آیا وجود این امکان به سود کاربر شما خواهد بود؟ دقیقا با پرسیدن همین سوال و قرار دادن خودتان به جای کاربر، همیشه میتوانید از کیفیت تجربه کاربری یا (UX) در سایتتان اطمینان حاصل کنید. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۳:۱۳ ] [ امیر روزی طلب ]
اینستاگرام حالت جدیدی به نام Restrict یا محدود کننده را معرفی کرده است. این حالت جدید برای نامرئی کردن کامنت های توهین آمیز و زشت استفاده خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Verge، اینستاگرام با انتشار پستی محدود کردن کاربران خاطی را اعلام کرده است. بدین ترتیب کامنت های زشت و توهین آمیز تنها برای همان کاربر نمایش داده خواهد شد و برای دیگر کاربران قابل نمایش نیست. برای این کار کافیست کامنت را به سمت چپ کشیده و با رفتن به قسمت تنظیمات شخصی ، محدودیت روی کاربر مورد نظر انجام گیرد. این بخش شبیه به حالت میوت در توئیتر خواهد بود. کاربر خاطی بلاک نمیشود اما کامنت های او دیگر نمایش داده نمیشوند. همچنین برای کامنت او نوتیفیکیشن ارسال نخواهد شد. این قابلیت روی پیام ها هم تاثیر خواهد داشت و آنها را به پیام های خصوصی تبدیل خواهد کرد. و تنها در صورت تائید نمایش داده خواهند شد.اینستاگرام این حالت را تنها برای جلوگیری از قلدری (Bullying) در این شبکه اجتماعی راه اندازی کرده است. زیرا با وجود امکان بلاک و مدیریت کامنت همچنان مشکل قلدری مواجه است. کاربران این شبکه اجتماعی این مشکل را همیشگی اعلام کرده اند. اینستاگرام از کرابرانش خواسته است تا در مواقع موجهه با این وضعیت کوتاه نیایند. ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۷:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]
محتوای ویروسی، معمولا یک استراتژی ویروسی طراحی شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشی از آن هم ناشی از شانس است اما خلاقیت و آماده سازی نیز بسیار مهم هستند. بازاریابی ویروسی یا viral marketing یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود و وب داران در این مقاله قصد دارد به شما بگوید که تعریف این مفهوم ( viral marketing ) در واقع چیست، یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند و اینکه مزایای بازاریابی ویروسی چیست و همچنین در ادامه مثال هایی در این زمینه ذکر خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید. بازاریابی ویروسی چیست؟ بازاریابی ویروسی عبارت است از امکان ایجاد علاقه و فروش بالقوه یک برند یا محصول، از طریق پیام هایی که مانند ویروس پخش می شود به عبارت دیگر به سرعت و از شخصی به شخص دیگر.این ایده برای این است که کاربران خودشان تصمیم بگیرند که محتوا را به اشتراک بگذارند.شبکه های اجتماعی به دلیل سرعت و سهولتی که در اشتراک گذاری دارند زیستگاه طبیعی این نوع بازاریابی هستند. از متداول ترین مثال های اخیر در این زمینه میتوان به ایجاد فیلم های متحرک و شگفت انگیز و یا ویدئو های دیدنی در یوتیوب اشاره کرد که سپس در فیسبوک، توییتر و کانال های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند.دلیل ویروسی بودن آن سهولت در پخش و اشتراک است.
اگرچه باید به این نکته توجه داشته باشید که این یک شمشیر دولبه است زیرا ما نمی توانیم فراموش کنیم که در این کمپین قسمت بزرگی از کنترل به دست کاربران می افتد و ما این ریسک را میکنیم که ممکن است پیام به صورت اشتباه تفسیر شود!از طرف دیگر یک کمپین ویروسی موفق می تواند برای نتایج نام تجاری شما معجزه کند. یک کمپین ویروسی چگونه کار می کند؟ ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی بسیار ساده است: یک فیلم یا نوع دیگری از محتوا را ایجاد کنید که برای مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضای اینترنت قرار دهید و اولین اقدامات را برای تحرک آن برنامه ریزی کنید و از آنجا شکل بگیرید.سپس تنها کاری که میتوانید انجام دهید این است که منتظر بمانید تا فیوز روشن شود و کاربران مانند دیوانه ها شروع اشتراک گذاری آن کنند. جالب است بدانید در بعضی از موارد viral marketing به طور تصادفی اتفاق میافتد، برای مثال از طریق ویدئویی که توسط یک کاربر خصوصی بارگذاری می شود و ناگهان محبوب میشود و شروع به گردش در سراسر اینترنت می کند.در مورد استراتژی انتشار فیلم های ایجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمرکزی داریم: نمایش داده شده یا پنهان در حالت اول کاربر از اولین لحظه آگاه است که در حال مشاهده محتوای تبلیغاتی است، در حالی که در حالت دوم، مشارکت برند پنهان است و بعدا مشخص می شود. ادامه مطلب در لینک زیر.... https://webdaran.com/what-is-viral-marketing/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۳:۰۸ ] [ امیر روزی طلب ]
کاربران به زودی می توانند با فعال سازی ویژگی Reminder اینستاگرام از زمان دقیق عرضه محصولات مختلف باخبر شده و در صورت تمایل، نسبت به خرید آن ها اقدام کنند.
کاربران اکنون می توانند به محض مشاهده محصول مورد علاقه خود، ویژگی Reminder اینستاگرام را با ارسال استیکر در قسمت استوری و یا قرار دادن برچسب در قسمت فید فعال کنند. بدین ترتیب حدودا 15 دقیقه قبل از عرضه محصول، پیامی برای کاربران ارسال می شود و آن ها می توانند پیش از تمام شدن محصول موردنظر، نسبت به خرید آن اقدام کنند. این خبر احتمالا طرفداران کفش های اسپرت را بیشتر از بقیه خوشحال می کند. چراکه طبق آمار، کفش های اسپرت سریع تر از سایر محصولات به فروش می رسند. همانطور که می دانید، شرکت نایکی نیز با ارائه اپلیکیشن Nike SNKRS سعی دارد تا علاقه مندان را به نوعی از عرضه آخرین محصولات مطلع کند. علاوه بر این، بات های مخصوصی نیز وجود دارند که کاربر می تواند از طریق آن ها، کفش موردنظر خود را تنها در عرض چند ثانیه خریداری کند. نسخه آزمایشی ویژگی Reminder اینستاگرام ابتدا برای برندهایی همچون آدیداس، H&M، مستر پورتر، Highsnobiety و واربی پارکر عرضه می شود. ویژگی دیگری نیز به نام Checkout از ماه مارس در اینستاگرام راه اندازی شده که به کاربران اجازه می دهد تا فرایند خرید را تکمیل کنند. این شرکت امید دارد که در آینده برندها و محصولات بیشتری را پوشش دهد. بدیهی است که با فراگیر شدن ویژگی Reminder، سود سالیانه اینستاگرام و همچنین سازندگان برندهای مختلف به صورت قابل توجهی افزایش می یابد. منبع : https://www.engadget.com/2019/09/30/instagram-reminders-fashion ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۴:۲۶ ] [ امیر روزی طلب ]
نزدیک به شش سال از عرضه کنسول ایکس باکس وان (Xbox One) گذشته و در این دوره بازیهای محبوبی برای آن منتشر شده است. فهرست پرفروشترین بازیهای کنسول ایکس باکس وان را در ادامه مطالعه کنید.
مت پیسکتلا (Mat Piscatella) تحلیلگر انپیدی در جریان یکی از لایو استریمهای اخیر مایکروسافت، اطلاعات تازهای را در رابطه با پرفروشترین بازیهای ایکس باکس وان منتشر کرد. او در این لایو استریم، از دو فهرست مختلف صحبت کرد: پرفروشترین بازیهای انحصاری و پرفروشترین بازیها شامل عناوین ترد پارتی. او همچنین اضافه کرد که این اطلاعات تنها از فروش بازیها در ایالات متحده بدست آمده و شامل دیگر بخشهای جهان نمیشود. بدیهی است که در لیست، شاهد اثر غافل گیرکنندهای نباشیم. بازی جی تی ای 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقی که اصلا عجیب جلوه نمیکند، به هر حال، این بازی یکی از پرفروشترین آثار تاریخ بازیهای ویدیویی به حساب میآید. از نظر مجموعهها، مجموعه کال آف دیوتی (Call of Duty) حضور برجستهای دارد و در واقع پنج بازی از این لیست متعلق به سری کال آف دیوتی است. نکته جالب دیگر، عدم حضور بازیهای انحصاری این کنسول در لیست پرفروشترینها است. بازیهای انحصاری ایکس باکس شاید خوب فروخته باشند اما در مقایسه با آثار ترد پارتی و مولتی پلتفرم، حرفی برای گفتن نداشتهاند. مایکروسافت با خرید استودیوهای بازیسازی مختلف، در تلاش است تا شرایط را در نسل بعدی تغییر داده و بتواند آثار پرفروش و موفقتری تولید کند. اما این لیست به یک مسئله دیگر هم اشاره دارد: گرایش اکثر مخاطبان کنسول مذکور، به سوی آثار شوتر و اکشن بوده است. پرفروشترین بازی های کنسول ایکس باکس وان و اما در فهرست پرفروشترین بازیهای انحصاری، شاهد سبکهای مختلفی هستیم. مطابق انتظار، بازیهایی از مجموعه هیلو، گیرز آف وار و فورزا در این لیست پیدا میشوند. بازیهای نسبتا غافل گیرکننده لیست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند که رتبههای آخر را دارند. مت پیسکتلا همچنین اشاره کرده که این لیست، شامل فروش نسخههای کامپیوتر بازیها نیز میشود. به گفته او، به دلیل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا کردن آمار فروش بازیها بین ویندوز و کنسول غیرممکن است، زیرا هر دو در واقع یک پلتفرم به حساب میآیند». منبع : https://gamerant.com/best-selling-xbox-one-games-exclusives/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۱۹ ] [ امیر روزی طلب ]
اینفوگرافیک چیست؟ اینفوگرافیک بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری است. بیشتر ادراک ما از محیط پیرامونمان به وسیله چشمهایمان است و مغز هم علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل اطلاعات به صورت تصویری دارد، پس اگر اطلاع رسانی و انتقال پیام به کمک تصویر انجام پذیرد اثرگذاری و مدت ماندگاری آن در ذهن بیشتر است.تعریف بالا خلاصهای از اینفوگرافیک به زبان ساده بود. استفاده از اینفوگرافیک لزوماً به معنی استفاده از تصاویر ساده نیست بلکه می تواند شامل عکس، نقشه، دیاگرام، نمودار و غیره باشد.از محبوبیت اینفوگرافیک ها می توان به قابلیت تبدیل محتوای متنی استاندارد به یک محتوای تصویری که قابل درک آسان است، اشاره کرد.احتمالاً به همین دلیل است که بیشتر بازاریاب های دیجیتال و طرفداران سئو توانایی اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال را بسیار بالا می دانند. دلایل استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال
استفاده از اینفوگرافیک در محتوای وب سایت باعث بهبود سئو و در نتیجه افزایش ترافیک وب سایت می شود. در نهایت می توان گفت اینفوگرافیک چهار خدمت حیاتی را می تواند ارائه کند: ارزش پیشنهادی، ساختن یک برند، بیان یک داستان، و حرکت مخاطبین مشتاق در طول پروسه خرید. حال به قسمت جذاب دوم مقاله می رسیم. برای مطالعه کامل این مقاله آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید... https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۶:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]
فیسبوک اخیرا مشابه اینستاگرام اعلام کرده که قصد پنهان کردن تعداد لایک های پست و کامنت های آن را برای دنبال کنندگان هر کاربر دارد. فیسبوک پیش از این ادعا کرده بود که قصد آزمایش پنهان کردن تعداد لایک های هر پست برای دوستان یک کاربر را دارد. مهندسی معکوس انجام شده توسط کارشناسان فیسبوک اکنون اجازه داده که مشخص شود این اقدام در حال اجرا در برنامه اندروید فیسبوک نیز بوده و اکنون به نظر می رسد افراد بیشتری (حداقل در استرالیا) مشمول این قانون جدید فیسبوک شده اند. یکی از سخنرانان فیسبوک طی مصاحبه ای با TechCrunch ادعا کرده که فیسبوک مشغول آزمایش کردن این موضوع در دامنه ای محدود است. این آزمایش شامل پنهان کردن تعداد عکس العمل ها، لایک ها و تعداد دیده شدن ویدیوها برای عموم است. صاحب هر پست کماکان می تواند تعداد لایک ها و عکس العمل ها نسبت به پست خود را مشاهده کند. هدف از این اقدام آن است که کاربران با گذاشتن هر پست، خود را با دیگران مقایسه نکنند. به نظر می رسد این تغییر قرار است در کشورهای دیگر نیز رخ دهد؛ با این حال زمان آن هنوز مشخص نیست. این موضوع بستگی به موفقیت یا عدم موفقیت تست اولیه این تغییر دارد. این طرح آزمایشی مشابه اقدامی است که اینستاگرام نیز خبر از انجام آن در ماه آوریل امسال داده بود. اینستاگرام قصد داشت تعداد لایک های هر پست را برای دنبال کنندگان صاحب پست مخفی کند. هدف از این آزمایش نیز برقراری ارتباط سالم تر میان افراد واقعی و برندها بود. این تغییر نیز مشابه تغییر اینستاگرام، نام لایک کننده یک دوست کاربر را نشان داده و نام بقیه را مخفی می کند. شمار کامنت ها نیز طی این تغییر مخفی خواهد شد. برای دیدن واکنش کاربران و نحوه عملکرد این تغییر بهتر است فعلا باید منتظر بود. منبع : https://www.neowin.net/news/facebook-starts-hiding-number-of-reactions-in-australia/ ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۸:۴۶ ] [ امیر روزی طلب ]
|
|
[RSS [Weblog Themes By : viablog.ir] |