دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

سامسونگ همراه با گلکسی اس ۱۰ از هندزفری های کاملا بی سیم یا ایربادز گلکسی بادز (Galaxy Buds) رونمایی کرد و آن را جایگزین Gear IconX کرد. سامسونگ این لوازم جانبی صوتی را با طراحی AKG معرفی کرد.

هنگامی که در سال ۲۰۱۶ سامسونگ کمپانی بین المللی هارمن (Harman) را خریداری کرد برند AKG زیر مجموعه ی هارمن محسوب می شد. اما حالا AKG در حال آماده سازی ایربادز بی سیم AKG می باشد. توسعه دهندگان XDA سرنخ هایی از ایربادز مذکور در برنامه ی SmartThings سامسونگ پیدا کرده اند. در این برنامه سه عکس وجود دارد که دو تا از آن ها هدفون های AKG و سومی با شماره مدل AKG N400 ایربادز بی سیم را نشان می دهد.

این محصول گمنام می تواند رقیبی برای Powerbeats Pro اپل باشد. برخلاف ایرپادز گلکسی بادز، محصول PowerBeats Pro قلابی دارد که گوشی ها را در گوش نگه می دارد. تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که AKG N400 هم همان کار را انجام می دهد که البته کاملا شبیه به همان نسل قبلی هندزفری های بی سیم سامسونگ در خانواده Gear iConX است. این ایربادز ویژگی های مشترکی با Powerbeats Pro دارد که از میان آن ها می توان به مقاومت به آب و تعریق بدن و ۹ ساعت دوام باتری اشاره کرد. انتظار می رود ایربادز AKG محبوبیت زیادی کسب کند و گران تر از گلکسی بادز ۱۳۰ دلاری به فروش برسد.

با توجه به انتشار عکس های AKG N400 در به روزرسانی اخیر SmartThings ، گمان می رود این ایربادز در رونمایی ۱۶ مرداد سامسونگ در بروکلین معرفی شود. این کمپانی در مراسم مذکور از Note 10 و Note 10+ رونمایی خواهد کرد.

انتظار می رود اپل تا پایان سال جاری یک ورژن جدید از ایرپادز را با قابلیت های مقاومت به آب و حذف صداهای مزاحم و همچنین رنگ بندی متنوع عرضه کند. سونی اخیراً از ایربادز بی سیم خود با قیمت 230 دلار رونمایی کرد. بازار ایربادز حسابی داغ شده و با ورود مایکروسافت و آمازون رقابت در آن شدت می گیرد. در نوامبر سال گذشته، گزارش‌های گارتنر تخمین زد که میزان فروش ایربادز و هدفون از 33.44 میلیون عدد تا سال 2022 به 158.43 میلیون عدد می رسد.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Samsung-app-reveals-AKG-branded-earbuds_id117361

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۲:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب