دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

در سال‌های اخیر شاهد تبلیغات و اخبار مختلفی در خصوص اندازه گیری میزان گلوکوز خون با استفاده از ساعت‌های هوشمند بوده‌ایم، اما تا به امروز استفاده از این فناوری در گجت‌های پوشیدنی به تاخیر افتاده است. حال به نظر می‌رسد که یک شرکت تولید کننده دستگاه‌های اندازه گیری گلوکوز، قصد دارد تا لوازم جانبی به منظور اندازه گیری گلوکوز برای اپل واچ تولید کند. گفته می شود اپل واچ به زودی می تواند سطح گلوکز خون را اندازه بگیرد.

در سال‌های گذشته شایعاتی مختلفی در خصوص قابلیت اندازه گیری گلوکوز با استفاده از ساعت هوشمند اپل واچ شنیده شد اما در نهایت استفاده از این فناوری هیچ‌وقت عملی نشد؛ حال به نظر می‌رسد که یک شرکت برای ساخت ابزاری به منظور اندازه گیری گلوکوز خون با استفاده از اپل واچ دست به کار شده است.

مدیر عامل شرکت Dexcom، که تخصص آن‌ها ساخت دستگاه‌های اندازه گیری گلوکوز قابل حمل است، در مصاحبه‌ای با CNBC اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد تا با همکاری اپل لوازم جانبی به منظور اندازه گیری گلوکوز خون افراد دیابتی با استفاده از اپل واچ تولید کند. در حال حاضر کمپانی Dexcom دستگاهی اندازه گیری گلوکوزی تولید کرده است که با استفاده از یک فرستنده به شکل غیر مستقیم به اپل واچ متصل می‌شود.

مدیر عامل Dexcom در مصاحبه با CNBC اعلام کرده است که آن‌ها قصد دارند تا نسخه بهبود یافته این دستگاه را با قابلیت سازگاری نرم افزاری و اتصال مستقیم با اپل واچ تولید کنند. نسخه جدید به طور کامل با سیستم عامل Watch OS اپل واچ سازگاری خواهد داشت و اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما تا این لحظه اطلاعات بیشتری در خصوص این ابزار ویژه منتشر نشده است.

مدیر عامل Dexcom مدعی شده که این شرکت توانسته تا سایز دستگاه سنجش میزان گلوکوز را به شکل چشمگیری کاهش دهد و این دستگاه در آینده به شکل مستقیم بر روی ساعت‌های هوشمند به کار گرفته می‌شود. اگر استفاده مستقیم از فناوری سنجش میزان گلوکوز خون تحقق پیدا کند، ساعت هوشمند محبوب اپل واچ در زمینه سلامت و بهداشت به یک افتخار بزرگ دیگر دست پیدا می‌کند. در حال حاضر نسل چهارم اپل واچ می‌تواند ضربان قلب کاربران را دریافت کند و یک نوار قلب دقیق و مورد قبول پزشکان را ارائه دهد.

نظر شما درباره این ویژگی چیست؟

منبع : https://toranji.ir/2019/06/17/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%af-%d8%b3%d8%b7%d8%ad-%da%af%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b2-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%b1/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۶:۴۴ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب