دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود در مورد به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ توضیح داد.

زمانی‌که مایکروسافت درحال کار روی نسخه‌ی فعلی ویندوز ۱۰ بود و خبر از کار هم‌زمان روی نسخه‌ی بعدی ویندوز داد، باعث گیج شدن خیلی از کاربران شد که هدف و برنامه‌ی مایکروسافت از این حرکت چیست؟ خوشبختانه مایکروسافت امروز توضیحات کافی در این مورد ارائه داده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

درواقع ویندوز ۱۰ نسخه‌ی 10 19H2 به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه فعلی ویندوز ۱۰ نخواهد بود، بلکه بیشتر یک به‌روزرسانی جزئی است که روی بهبود عملکرد ویندوز، ویژگی‌های سازمانی و ارتقاء کیفیت ویندوز تمرکز دارد.

جان کی‌بل در وبلاگ مایکروسافت توضیح می‌دهد که به‌روزرسانی 10 19H2 به‌عنوان یک به‌روزرسانی تجمعی برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و این موضوع به این معنی است که کاربرانی که از نسخه‌ی ماه مه ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، آن را به‌صورت یک به‌روزرسانی کم‌حجم و دقیقا همانند به‌روزرسانی‌های ماهیانه‌ی ویندوز دریافت می‌کنند. بااین‌حال کاربرانی که از نسخه‌ی قدیمی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، باید این به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت منظم و به ترتیب دریافت کنند.

مایکروسافت از امروز آزمایش نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ با کدنام 19H2 را شروع کرده است. نکته مهم برای دریافت این به‌روزرسانی این است که کاربران باید حتما تنظیمات بخش دریافت نسخه‌ی ایسنایدر را روی Slow بگذارند تا قادر به دریافت این نسخه باشند. مایکروسافت می‌گوید به‌دلیل کنترل ویژگی‌ها و کیفیت این به‌روزرسانی، تمام ویژگی‌ها به‌صورت هم‌زمان برای کاربران فعال نیست و ممکن است کاربران ویژگی‌های جدید را بعد از به‌روزرسانی به نسخه‌ی اینسایدر مشاهده نکنند.

مایکروسافت تاریخ مشخصی برای ارائه این به‌روزرسانی اعلام نکرده، هرچند که می‌گوید هدفش ارائه این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر است.

اگر علاقمند به تست ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ هستید، همین حالا می‌توانید ازطریق تنظیمات ویندوز اینسایدر کامپیوتر خود را به بیلد جدید آزمایشی یعنی 18362.10000 ارتقا دهید. توجه داشته باشید که نسخه‌های آزمایشی دارای باگ هستند و ممکن است به فایل‌های شما صدمه بزند.

منبع : https://www.thurrott.com/windows/windows-10/209594/microsoft-finally-explains-windows-10-19h2-releases-new-build


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۲:۵۱ ] [ امیر روزی طلب ]

چرا نیاز دارید کاربران بیشتر در سایت شما بمانند؟

زمانی که کاربران در سایت شما صرف می کنند یک نشانه واضح است که چگونه در مورد آن فکر می کنند.اگر کاربران بدون اینکه زمان کافی در سایت شما مانده باشند ، سایت شما را ترک کنند نشان دهنده این است که یک قسمت از استراتژی شما مشکل دارد و باید درست شود.ترک زود هنگام کاربران از سایت موجب افزایش نرخ بانس ریت شما می شود و در نتیجه نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد و سود شما کاهش می یابد.شما می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالایتیک به راحتی میانگین زمان کاربران در سایت خود را مشاهده کنید.

برای این کار می توانید به قسمت Audience و سپس Overview مراجعه کنید.مقدار میانگین زمانی کاربران در سایت شما بستگی به نوع و کیفیت محتوای شما دارد.اگر شما یک مقاله طولانی داشته باشید و میانگین زمانی کاربران در آن صفحه کمتر از چند ثانیه باشد ، پس این مقاله نیاز به بهبود دارد.هدف شما به عنوان یک وب مستر باید این باشد که کاربران زمان بیشتری را برای مطالب ارائه شده شما صرف کنند.

در ادامه به روش هایی اشاره می کنیم که موجب افزایش میانگین زمان کاربران در سایت می شود.

  1. طراحی خود را مرتب کنید

کاربران به طور متوسط چند ثانیه در سایت می مانند و سپس تصمیم می گیرند بمانند یا سایت را ترک کنند.این چند ثانیه یک پنجره زمانی کوتاه است که شما باید کاربران را متقاعد به ماندن کنید.بهترین روش برای این کار مرتب کردن طراحی سایت شماست.

برای این کار قسمت بالای وب سایت خود را در تلفن همراه و دسکتاپ نگاه کنید ، مهم ترین محتواهای شما باید آن بالا قرار داشته باشد.با این کار کاربران شما بلافاصله پس از ورود بخش مفیدی از سایت شما را مشاهده خواهند کرد.طراحی سایت خود را ساده نگه دارید تا کاربران به راحتی با آن کار کنند ، اگر چیزهای کمتری برای نگاه کردن وجود داشته باشد احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران تمرکز کنند و در سایت بمانند.

برای مطالعه کامل و ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/how-increase-dwell-time-in-site/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۰۳:۲۹ ] [ امیر روزی طلب ]

نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم، به‌تازگی از مرز 5 میلیارد نصب فعال در گوشی‌های اندرویدی گذشت. توسعه روز افزون این مرورگر توسط گوگل و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن را می‌توان مهم‌ترین دلیل موفقیت این مرورگر دانست.

باشگاه پنج میلیاردی‌های پلی‌ استور به‌تازگی پنجمین عضو خود را شناخت. این عضو جدید امپراطور مصرف رم، یعنی گوگل کروم است. پیش‌تر نیز سایر اپلیکیشن‌های گوگل نظیر گوگل مپس، جیمیل، یوتیوب و جستجوی گوگل به عضویت این باشگاه درآمده بودند. جمعیت استفاده کنندگان از گوگل کروم اندروید روز به روز در حال نزدیک‌تر شدن به جمعیت کره زمین است!

نکته‌ای که باید توجه داشت این است که بخش عظیمی از این جمعیت پنج میلیاردی، مربوط به نصب پیش‌فرض مرورگر گوگل کروم روی دستگاه‌های استفاده کننده از خدمات گوگل پلی است. با این حال افزوده شدن قابلیت‌هایی نظیر حالت تیره، سازنده پسورد و عملکرد بهتر در اشتراک‌ گذاری فایل‌ها در به دست آمدن این موفقیت بی‌تاثیر نیست.

اکو سیستم اندروید هیچ محدودیتی برای استفاده از مرورگر اندرویدی ندارد. در این میان برخی از آن‌ها نظیر فایرفاکس، اپرا و Brave عملکرد قابل قبولی داشتند و از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. با این حال اکثر کاربران، استفاده از گوگل کروم را به دلیل سرعت، طراحی و قابلیت‌های روز افزون آن ترجیح می‌دهند. برای دریافت آخرین نسخه گوگل کروم اندروید می‌توانید از گوگل پلی استفاده کنید.

منبع : https://www.androidpolice.com/2019/06/27/google-chrome-for-android-hits-5-billion-installs-20-trillion-tabs-probably/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۵۳:۰۸ ] [ امیر روزی طلب ]

برند معروف و پرطرفدار گلکسی سامسونگ ۱۰ ساله شد. گلکسی در طول مسیر خود برای تبدیل‌ به یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای جهان، راه پرفرازونشیبی را پشت‌سر گذاشت.

ده سال پیش در چنین روزهایی، شرکت کوچکی به‌نام سامسونگ تلفنی به‌نام گلکسی (Galaxy بدون حرف S) را با سیستم‌عامل جدید گوگل، اندروید، به بازار عرضه کرد. شاید از نگاهِ مدرن امروز، این تلفن مشخصات و طراحی مسخره‌ای داشت باشد؛ ولی باتوجه‌به ۱۰ سال رقابت با آیفون، سری گلکسی توانسته در بین مصرف‌کنندگان، هم‌رده و کنار آیفون قرار بگیرد.

۲۹ژوئن۲۰۰۹، سامسونگ اولین گلکسی را به بازار عرضه کرد؛ دستگاه کوچکی با شماره مدل GT-I7500 و ویژگی‌هایی ازاین‌دست:‌ صفحه‌ی امولد ۳.۲ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۳۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۵۲۸ مگاهرتزی، ۱۲۸ مگابایت رم، پشتیبانی از حافظه خارجی تا هشت گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی و پشتیبانی از ارتباط GSM/HSDPA. یکی از ویژگی‌های مؤثر در فروش این تلفن در سال ۲۰۰۹، پشتیبانی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بود.

با ورود اولین سری برند گلکسی، سامسونگ توانست تلفن‌هایی وارد بازار کند که برخلاف سنّت‌های قدیم سامسونگ دیگر کُند نبودند و می‌توانستند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت کنند. این تلفن‌ها در ابتدا با اندروید ۱.۵ کاپ‌کیک ارائه شدند و در بعضی مناطق با به‌روزرسانی به نسخه‌ی اندروید دونات، یعنی ۱.۶، ارتقا یافتند. بااین‌حال بعد از آن، به‌روزرسانی دیگری دریافت نکردند؛ گرچه رام‌های غیررسمی برای گلکسی وجود داشتند.

در سال ۲۰۱۰، گلکسی S بزرگ‌تر و سریع‌تر از قبل ارائه شد. با پیشرفت زبان طراحی، گوشی‌های سامسونگ به کشورهای بیشتری صادر می‌شد و به‌دست مصرف‌کنندگان بیشتری می‌رسید. اولین گلکسی توانسته بود پایه‌های یک دهه موفقیت برای سامسونگ شود و سری گلکسی را به پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی جهان تبدیل کند.

گلکسی اس ۲ که با اعداد رومی به‌صورت Galaxy S II نوشته می‌شد، به‌قدری فروخت که گوشی‌های سامسونگ را به نمادی فرهنگی تبدیل کرد. با شروع عرضه‌ی گلکسی اس ۳ (Galaxy S III)، سامسونگ بالاخره توانست زبان طراحی یکپارچه و تصور ثابتی از سری گلکسی در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد کند. بعضی از ویژگی‌هایی که سامسونگ در تلفن‌های بعدی خود آورد، مانند حفاظت دربرابر آب، تبدیل به یکی از ملزومات گوشی‌های پرچم‌دار شد و صفحه‌ی بزرگ این سری اندازه‌ی استاندارد گوشی‌های همراه را برای همیشه تغییر داد. بااین‌حال بسیاری از ویژگی‌هایی که به‌کمک سری گلکسی محبوب شدند، هیچ‌وقت در جای دیگری دیده نشد. به‌طورمثال، از قلم سری گلکسی نوت دیگر رقیبان سامسونگ چندان استفاده نکردند. صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی اولین گلکسی نوت با استانداردهای امروزی ممکن است کوچک به‌نظر برسد؛ اما همین ابعاد بزرگ سری نوت بود که دیگر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند را به‌سمت ساخت گوشی‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر سوق داد. سری نوت برای برخی وبلاگ‌نویسان خنده‌آور بود؛ اما بعد از عرضه به موفقیتی فراموش‌نشدنی برای سامسونگ تبدیل شد.

سال‌ها است که سری گلکسی S سامسونگ در‌حال‌رقابت با اپل برای به‌دست‌آوردن جایگاه اول در فهرست بهترین‌ها است و این رقابت باعث شده نام گلکسی امروز فراتر از تلفن‌ها برود و در تبلت‌ها و ابزارهای پوشیدنی و حتی هدفون‌ها استفاده شود. درحالی‌که منتظر اخباری از سری جدید گلکسی نوت سامسونگ هستیم، جالب خواهد بود که با نگاهی به گذشته، مسیر پیشرفت و حرکت تکاملی گلکسی سامسونگ را مشاهده کنیم.

منبع : https://www.androidpolice.com/2019/06/29/happy-10th-birthday-samsung-galaxy/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۵:۳۹ ] [ امیر روزی طلب ]

اگر به‌تازگی وارد حوزه‌ی بازاریابی محتوایی شده‌اید یا مدت‌هاست که از ورود شما به این بازار می‌گذرد، وجود استراتژی محتوا یا بازبینی آن به‌منظور اطمینان از به‌روز، نوآورانه و قدرتمندبودن آن بسیار سودمند خواهد بود. امروزه رقابت در عرصه‌ی بازاریابی محتوایی درمقایسه باقبل، افزایش چشمگیری داشته است.


مؤسسه‌ی بازاریابی محتوایی (Content Marketing Institute) بررسی‌ای انجام داده است که برطبق آن ۷۰ درصد از بازاریابانی که با مدل بنگاه‌به‌بنگاه (B2B) در بازار فعالیت می‌کنند، اظهار داشته‌اند که امسال درمقایسه با سال ۲۰۱۶، محتوای بیشتری تولید کرده‌اند. اولین گام برای پیش‌افتادن در این رقابت، داشتن یک طرح هوشمند و منسجم برای بازاریابی محتوایی است. در این مقاله، علت نیازداشتن به یک طرح بازاریابی محتوایی و گام‌های لازم را برای ایجاد آن بررسی می‌کنیم.

استراتژی محتوا چیست؟
استراتژی محتوا، بخشی از طرح بازاریابی شماست و به معنای مدیریت هرگونه رسانه‌ی نوشتاری و دیداری قابل دانلودی است که دراختیار دارید یا می‌خواهید ایجاد کنید. دقت داشته باشید که اگر علاقه دارید به سایت های برتر مانند نی نی سایت تبدیل شوید در استراتژی خود بسیار دقت کنید و برای تولید محتوا بایستی به‌خوبی برنامه‌ریزی کنید. زمانی‌که درحال طراحی استراتژی محتوا هستید، باید موارد زیر را درنظر داشته باشید:

1- کسی که محتوا را برایش تولید می‌کنید؛
2- مسئله‌ای که محتوا برای مخاطب، حل می‌کند؛
3- چگونه محتوای منحصربه‌فردی تولید کنید؛
4- قالب‌هایی که شما برای تولید محتوا درنظر می‌گیرید؛
5- کانال‌هایی که برای انتشار محتوا انتخاب می‌کنید؛
6- چگونه تولید و انتشار محتوا را زمان‌بندی و مدیریت خواهید کرد.

هفت‌گام برای طراحی استراتژی محتوا

گام اول: هدف خود را تعریف کنید
هدف شما از طرح بازاریابی محتوایی چیست؟ چرا می‌خواهید تولید محتوا کنید و یک طرح بازاریابی محتوایی بنا کنید؟ پیش‌از اقدام به برنامه‌ریزی، اهداف خود را شناسایی کنید تا بتوانید تشخیص دهید که چه‌چیزی برای استراتژی شما بهتر است.

گام دوم: برروی شخصیت مخاطبان‌تان تحقیق کنید
برای ایجاد یک برنامه‌ی موفق، لازم است به‌خوبی، مخاطب هدف محتوای خود را شناسایی کنید. این موضوع مخصوصا برای کسانی‌که تازه شروع کرده‌اند، بسیار مهم است. شما با شناختن مخاطب هدف می‌توانید محتوای ارزشمندتر و مرتبط‌تری تولید کنید. اگر شما یک بازاریاب باتجربه هستید، ممکن است هدف‌تان تغییر کرده باشد. در همه سایت های مطرح کشور این اصل رعایت می شود اما در طراحی سایت خبری باید بسیار روس این اصل دقت کنید چرا که موفقیت شما به آن بستگی دارد . آیا می‌خواهید بازار جدیدی را انتخاب کنید یا اینکه همین بازار هدف فعلی را گسترش دهید؟ آیا می‌خواهید همان مخاطب هدف را حفظ کنید؟ شما بایستی هرسال ازطریق تحقیقات بازار، ویژگی‌های مخاطبان‌تان را مورد بازبینی قرار دهید.

گام سوم: در محتوا بازبینی داشته باشید
بیشتر افراد کارشان را با وبلاگ‌ها آغاز می‌کنند، اما چنانچه شما مایلید انواع دیگری از محتوا را تولید کنید، درباره‌ی آن به‌خوبی فکر کنید. برای مثال اگر شما در سال گذشته، به شکل هفتگی در وبلاگ خود پست می‌گذاشتید، تولید یک کتاب الکترونیکی که تمام پست‌های شما را در یک فایل خلاصه کند، می‌تواند روش جدیدی برای عرضه‌ی اطلاعات درقالب متفاوتی باشد.  باید توجه داشته باشیم که سایت های مطرح کشور مانند ایسنا از این نوآوری ها استفاده کردند تا خود را برند کنند شما نیز باید خلاقیت داشته باشید .اگر شما مدت‌هاست که در این کسب‌وکار فعالیت می‌کنید، اقدامات خود در بازاریابی محتوایی و نتایج آن را در یک سال گذشته مرور کنید. فکر کنید در سال بعد چه کارهای متفاوتی می‌توانید انجام دهید و همچنین اهداف جدیدی را برای خود ایجاد کنید.

گام چهارم: یک سیستم مدیریت محتوا انتخاب کنید
یک سیستم آماده به کار، برای مدیریت محتوای خود داشته باشید.  امروزه اغلب سایت ها با زبان های مختلف طراحی می شوند اما باید توجه داشت که این طراحی ها بسیار روی سئو سایت شما تاثیر گذار است و اگر از قیمت های سئو اطلاعی ندارید لیست قیمت سئو سایت را مطالعه بفرمایید .چند بخش بسیار مهم این سیستم عبارت‌اند از: تولید محتوا، انتشار محتوا و تحلیل محتوا. برخی از سیستم‌های مدیریت محتوا عبارت‌اند از: غیر مجاز می باشدchedule، WordPress، Joomla، Drupal و …

گام پنجم: برای تولید محتوا ایده‌پردازی کنید

اکنون وقت آن رسیده ایده‌هایی را برای محتوای خود بپرورانید. دراینجا چند ابزار مفید در این زمینه معرفی می‌شوند:

1- HubSpot’s Website Grader: هرگاه بخواهید ببینید با بازاریابی کنونی خود درچه جایگاهی قرار گرفته‌اید، این ابزار بسیار خوب به کمک‌تان خواهد آمد. این ابزار، از امور وبلاگی گرفته تا بازاریابی شبکه های اجتماعی ، حوزه‌های بسیار مهم بازاریابی شما را ارزیابی می‌کند و با ارسال یک گزارش کامل، به شما امکان می‌دهد تا هرکدام از این حوزه‌ها را تقویت کنید. همچنین بااستفاده از این ابزار می‌توانید نسبت به بهبود سئو وبسایت خود و نیز کشف ایده‌های محتوایی جدید اقدام نمایید.
2- HubSpot’s Blog Topic Generator: بااستفاده از این ابزار، می‌توانید برای یک سال تمام، ایده‌هایی برای پست‌های وبسایت خود داشته باشید. نویسندگان سایت طرفداری در خاطرات خود استفاده از این ابزار را توصیه می کنند. برای این کار شما بایستی عناوین و عبارات کلی که می‌خواهید درباره‌ی آن بنویسید را در این ابزار تولیدکننده ایده محتوا وارد کنید و آن، همه‌ی کارها را برای‌تان انجام خواهد داد.

گام ششم: انواع محتوایی را که می‌خواهید تولید کنید، انتخاب کنید

شما برای تولید محتوا، گزینه‌های گوناگونی را می‌توانید انتخاب کنید. دراینجا به چند مورد از محبوب‌ترین قالب‌های محتوا و نیز ابزارها و الگوهایی که برای شروع می‌توانید استفاده کنید، اشاره شده است.

۱. پست‌ها
پست‌های وبلاگی یا وبسایتی بایستی به‌طور مرتب منتشر شوند تا بتوانند بازدیدکنندگان جدیدی را جذب نمایند. اگر بخواهیم اغراق نکنیم 90 درصد سئوکاران استفاده از وبلاگ را توصیه می کنند و می توان گفت اغلب سایت ها مانند شیپور از این روش به موفقیت رسیده اند. پست‌ها باید محتوای ارزشمندی برای مخاطبان ایجاد کنند تا آنان برای اشتراک‌گذاشتن مطالب در رسانه‌های اجتماعی و دیگر وبسایت‌ها ترغیب شوند. پیشنهاد می‌شود که پست‌ها بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه باشند، البته اگر مخاطبان‌تان پست‌های کوتاه‌تر یا بلندتر را می‌پسندند، برهمین اساس عمل کنید.

۲. کتاب‌های الکترونیکی
مشتریان بالقوه می‌توانند پس از ارائه اطلاعات تماس‌شان، کتاب‌های الکترونیکی را دانلود کنند. کتاب‌های الکترونیکی درمقایسه با پست‌های وبلاگ، طولانی‌تر و عمیق‌ترند و به دفعات کمتری منتشر می‌شوند. ممکن است بازدیدکنندگان بخواهند پس از خواندن یک پست وبلاگ با وبسایت، اطلاعات تماس خود را برای دریافت یک کتاب الکترونیکی و کسب اطلاعاتی ارزشمندتر و مناسب برای کسب‌وکارشان، وارد کنند.

گام هفتم: محتوای خود را منتشر و مدیریت کنید

بیشتر مردم تنها به ثبت‌کردن تعطیلات عادی چون سال نو و عید شکرگزاری در امور بازاریابی خود بسنده می‌کنند، اما شما نباید خود را تنها به این رویدادهای مهم محدود کنید. چنانچه تعطیلات و رویدادهای خاصی هستند که برای گروهی از مخاطبان‌تان اهمیت دارند، ارزش این را دارد که محتوای مربوطه را در وبلاگ یا شبکه‌ی اجتماعی خود منتشر کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۷:۴۸ ] [ امیر روزی طلب ]

امروز بروزرسانی ۳۰ام بازی PUBG همراه با قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های جدیدی در دسترس قرار گرفت. با ما در ادامه برای کسب اطلاعات در رابطه با جزئیات این بروزرسانی همراه باشید.


این بروزرسان، قابلیت اجتماعی جدیدی مشابه‌ی عنوان Apex Legends را به PUBG اضافه کرده است که به لطف آن در هنگام نبرد می‌توانید اطلاعاتی از حضور دشمن در منطقه‌ای خاص برروی نقشه و همچنین نیاز خود به لوت، آیتم‌ها و همچنین مهمات را به هم‌تیمی‌های خود اطلاع دهید. البته این قابلیت دارای هیچ اعلان صوتی نبوده و بازی‌بازان باید اعلانات موردنظر را در پنجره‌ی کوچکی در قسمت سمت چپ صفحه‌ی نمایش مشاهده کنند.

قابلیت دیگر، دسترسی رسمی بازی‌بازان به مکانیک جدید گرفتن لبه‌ها مانند لبه‌ی دیوار است که به بازی‌بازان این قدرت را می‌دهد تا به نقاطی دسترسی پیدا کنند که در گذشته قابل دسترس نبوده‌اند. نحوه‌ی عملکرد این مکانیک به این صورت است که بازی‌بازان به کمک آن می‌توانند به دیوارهای بلند دسترسی پیدا کرده و همچنین می‌توانند با انجام یک پرش بلند و فشار دادن دوبازه‌ی دکمه‌ی پرش هنگامی که در هوا معلق هستند، به دیوار و ساختمان رو به روی خود دسترسی پیدا کنند.

BRDM-2 نیز ماشین زره‌ای جدیدی است که با ماشین زره‌ای قبلی یعنی UAZ جا به جا شده است و تنها از طریق شلیک منورهای موجود در PUBG قابل دسترسی است. همچنین این خودرو مقاومت بسیار خوبی را در برابر نارنجک‌ها و همچنین خمپاره‌های موجود در مناطق قرمز از خود نشان می‌دهد.

سلاح Desert Eagle نیز گزینه‌ی جدیدی است که در همه‌ی نقاط نقشه قابلیت ظاهر شدن دسترسی دارد که با شلیک گلوله‌های کلاس .۴۵ ACP، آسیب بسیار بیشتری را نسبت به دیگر سلاح‌های دستی به دشمنان وارد می‌کند.

منبع : https://www.pubg.com/2019/06/26/update-30-now-live/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۲۸:۵۵ ] [ امیر روزی طلب ]

شان اسلی‌‌بک، طراح اصلی سلاح‌های Apex Legends، در سایت ردیت جزئیاتی را از سلاح‌های جدید فصل دوم منتشر کرده است.

در گذشته استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) فصل دوم این بازی بتل رویال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در فصل دوم Apex Legends یک کاراکتر جدید به‌همراه آیتم‌های تزئینی و سلاح‌های جدیدی به ایپکس لجندز اضافه می‌شوند و حال، باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اطلاعات تازه‌ای از سلاح‌های جدید و نحوه به‌تعادل رساندن بیشتر گیم‌پلی منتشر شده است.

به‌تازگی شان اسلی‌بک، طراح اصلی سلاح‌های Apex Legends، در سایت ردیت اعلام کرده است که سلاح‌های جدیدی با آغاز فصل دوم در دسترس کاربران قرار داده می‌شود و همچنین آیتم‌های جدیدی هم برای سایر سلاح‌ها در نظر گرفته شده است. L-Star LMG یکی از اسلحه‌هایی است که از Titanfall وارد ایپکس لجندز می‌شود. نحوه‌ی عملکرد این سلاح طوری است که موقع شلیک کردن، موشک‌های مخصوصی را پرتاب می‌کند. طراحی این موشک‌ها منحصربه‌فرد است و به بازیکنان اجازه می‌دهد در صورت هدف‌گیری نامناسب، همچنان بتوانند به سمت هدف خود آسیب وارد کنند. البته سرعت شلیک این سلاح نسبت‌به سایر سلاح‌های مشابه در بازی کمتر است.

در ادامه اعلام شده است که اگر ماشه (تریگر) سلاح L-Star LMG را در مدت زمان زیادی نگه دارید، سلاح داغ می‌کند و سلاح از کار می‌افتد. ازاین‌رو باید مدت زمانی را صبر کنید تا لنز سلاح تعویض شود و مجددا از آن استفاده کنید. نکته‌ی جالب این است که هیچ مهمات اضافه‌ای از این اسلحه در جهان بازی وجود ندارد و باید از مهماتی که در ابتدای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی که در فصل دوم ایپکس لجندز شاهد آن خواهیم بود، اضافه شدن مهمات جدید است.

بازیکنان می‌توانند از مهمات The Disruptor Rounds برای سلاح‌های RE-45 و Alternator استفاده کنند. ازاین‌رو می‌توانید آسیب بیشتری به بازیکنانی که از زره (شیلد) استفاده می‌کنند، وارد کنید. حال اگر می‌خواهید به بازیکنانی که شیلد ندارند، آسیب بیشتری وارد کنید، باید به‌سراغ Hammerpoint Rounds بروید که روی سلاح‌های P2020 و Mozambique استفاده می‌شوند. در انتها مشخص شده است که یک Energy Mag هم برای سلاح‌های Havoc، Devotion و Triple Take در نظر گرفته شده است. درکنار تمامی موارد ذکر شده، ریسپاون اعلام کرده است که در فصل دوم، سلاح‌های طلایی به King Canyon اضافه می‌شوند که با منتشر شدن جزئیات آپدیت فصل دوم، لیست این دسته از سلاح‌ها را مشاهده خواهیم کرد.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/apex-legends-season-2s-new-weapon-and-balance-chan/1100-6467904/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۴۰:۵۰ ] [ امیر روزی طلب ]

احتمالا در تلاش هستید که ترافیک سایت خود را افزایش دهید و به دنبال رتبه های بالاتر و جذب مشتریان بیشتر هستید ، ممکن است در این بین بانس ریت بالایی داشته باشید.

به عبارت دیگر کاربرانی که از صفحات اصلی سایت شما بازدید می کنند قبل از اینکه به شما این شانس را بدهند که آن ها را تبدیل به مشتری کنید ، از سایت شما خارج می شوند.

زمانی که شما به دنبال افزایش فاکتورهای سئو سایت خود هستید ، از لحاظ بانس ریت برعکس هستید و به دنبال کاهش آن هستید.

اما بانس ریت خوب چقدر است؟

یکی از راه های افزایش نرخ تبدیل داشتن لندینگ پیج های بیشتر است.

طبق تحقیقات صورت گرفته در سال 2013 در سایت Hubspot.com سایت هایی که 40 صفحه یا بیشتر صفحات لندینگ پیج دارند ، 12 برابر نرخ تبدیل بیشتری نسبت به سایت هایی دارند که 5 صفحه یا کمتر صفحات لندینگ پیج دارند!

زمانی که نرخ بانس ریت صفحات اصلی شما شروع به بالا رفتن کند این یک نشانه برای شماست که روی بازاریابی محتوای خود تجدید نظر کنید.

کاهش نرخ بانس ریت به شما کمک می کند که نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

هنگامی که متوجه اهمیت نرخ تبدیل شدید می توانید یک استراتژی محتوای واضح درست کنید که باعث رشد کسب و کار شما شود.

ما در این مقاله عمقی جزئیات را برای شما تقسیم می کنیم و به شما نشان خواهیم داد که بازاریابان هوشمند چگونه نرخ تبدیل خود را افزایش می دهند و چگونه سایت موفقی را می سازند که روی کلمات کلیدی اصلی ، ترافیک زیادی را جذب کند.

بانس ریت چیست؟

!!@@!!برای مطالعه ادامه این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید !!@@!!

https://webdaran.com/how-to-reduce-bounce-rate/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۲:۵۸ ] [ امیر روزی طلب ]

طی ماه‌های اخیر اطلاعاتی از ایکس باکس اسکارلت و پلی استیشن 5 منتشر شده است. هم سونی و هم مایکروسافت قول داده‌اند که با کنسول قدرتمندی طرف خواهیم بود. البته بسیاری از افرادی که به طور مستقیم با این محصولات در ارتباط هستند می‌گویند پلی استیشن و ایکس باکس بعدی تفاوت بزرگی باهم نخواهند داشت. حال سوال اصلی اینجاست که تا چه اندازه باید منتظر محصولاتی خلاقانه باشیم؟

آلن کور، مدیر اجرایی یوبیسافت در مناطق اروپا، آفریقا و خاورمیانه اعتقاد دارد که با «جهشی بزرگ» طرف خواهیم بود. البته کور هم معتقد است هنوز دقیقا مشخص نیست که کاربران چه توقعاتی از کنسول‌های نسل بعد دارند: «ما نمی‌دانیم که سرویس‌های استریم تا چه اندازه فراگیر می‌شوند. آن چیزی که در حال حاضر می‌دانیم این است که کنسول‌های نسل بعدی یک جهش بزرگ نسبت به نسل فعلی محسوب می‌شوند.»

به عقیده او، این سخت‌افزارهای جدید برای کمپانی‌های بازی‌سازی بسیار هیجان انگیز هستند زیرا آن‌ها می‌توانند با سطح جدیدی از تکنولوژی کار کنند که پیش از این به آن دسترسی نداشتند. به عقیده او، این پیشرفت‌‌ها جدا از به ارمغان آوردن گرافیک بهتر، اجازه اعمال تغییراتی جدید در گیم‌پلی را هم می‌دهد: «در واچ‌داگز به لطف تسلط بیشتر روی هوش مصنوعی می‌توانیم گیم‌پلی جدیدی را خلق کنیم.»

البته همه مثل آلن کور فکر نمی‌کنند. مدتی پیش آتسوشی اینابا در مصاحبه‌ای گفته بود که چندان برای کنسول‌های نسل بعد هیجان زده نیست: «سخت افزار‌ مورد استفاد‌ه‌ی کنسول‌های نسل قبلی شامل تراشه‌های اختصاصی بود که برای پی سی در دسترس نبود. اکنون اگر به کنسول‌های نسل بعد توجه کنید، آن‌ها از تراشه‌هایی استفاده می‌کنند که در حال حاضر در بازار وجود دارند. مثلا، سوییچ از تراشه تگرا استفاده می‌کند که قبلا در بازار وجود داشت و همچنین دیگر کنسول‌ها نیز از تراشه‌ها و کارت‌های گرافیک مشابه با پی سی استفاده می‌کنند که تنها کمی به‌روز رسانی شده‌اند. هیچ یک از این سخت افزار‌ها به‌نظر منحصر به فرد نمی‌رسند.»

منبع : https://vigiato.net/p/21630


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۸:۵۶ ] [ امیر روزی طلب ]

قیمت بیت کوین در مدار افزایشی قرار گرفت. این ارز دیجیتال که سال گذشته با کاهش ارزش خود روبه‌رو شد، هم اکنون در آستانه 11 هزار دلار قرار دارد.


بسیاری از کارشناسان در هفته های اخیر به این موضوع اشاره کرده بودند که 10 هزار دلار به عنوان مرز روانی قیمت بیت کوین شناخته می شود و عبور از آن، یک اتفاق مهم برای این ارز دیجیتال است. حال قیمت این ارز دیجیتال از 10 هزار دلار عبور کرده و در حال نزدیک شدن به مرز 11 هزار دلار است.

قیمت بیت کوین چند ساعت پیش به 10650 دلار رسید که افزایشی 9 درصدی را در مدت زمان 24 ساعت از خود نشان می دهد. برای مدت زمان کوتاهی ارزش بیت کوین به 10890 دلار رسید. هم اکنون قیمت این ارز دیجیتال برابر با 10701 دلار است. اگر 10650 دلار را به عنوان قیمت مرجع در نظر بگیریم، شاهد رشد 23 درصدی آن در یک هفته اخیر و 40 درصدی در یک ماه اخیر هستیم.

قیمت بیت کوین در مقایسه با 22 ژوئن 2018 رشدی برابر با 60 درصد داشته است. این ارز دیجیتال آخرین بار در مارس 2018 با قیمتی نزدیک به 10 هزار دلار خرید و فروش شده بود. علاوه بر افزایش قیمت، سهم بیت کوین از بازار ارزهای دیجیتال نیز با افزایش 1 درصدی روبه‌رو شد و به 59 درصد رسید. ارزش مالی بازار بیت کوین با رشدی 7 درصدی به 320 میلیارد دلار رسیده که شگفت انگیز است.

مدیر صرافی Gemini در هفته گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که در صورت شکست مرز 10 هزار دلار توسط بیت کوین، باید منتظر قیمت 15 هزار دلاری آن در آینده نزدیک باشیم. قیمت اتریوم به عنوان دومین ارز دیجیتال محبوب رشدی 8.5 درصدی را تجربه کرده و هم اکنون به 307 دلار رسیده است.

منبع : https://cryptonews.com/news/what-usd-10-000-bitcoin-almost-touched-usd-11k-ether-above-u-4094.htm


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۴:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب