دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

گوگل اخیرا به روز رسانی جدیدی را برای الگوریتم اصلی موتور جستجو ، که در مارس 2019 اجرا شد ، تایید کرد.از زمان به روز رسانی ، نام آن را فلوریدا 2 نام گذاری کرده اند و برخی از متخصصان SEO همواره آن را بزرگ ترین به روز رسانی گوگل در طی سال های اخیر می دانند.

چرا نام این الگوریتم فلوریدا 2 است؟

اول از همه ، نام به روز رسانی قطعا موجب سردرگمی شده است.برخی از سئو کاران بر این باور بودند که ممکن است مربوط به ، به روز رسانی الگوریتم فلوریدا باشد که در نوامبر 2003 مطرح شده بود.اما در واقع این دو اصلا مربوط به هم نیستند !

نام فلوریدا 2 توسط Brett Tabke صاحب وب سایت WebmasterWorld و بنیان گذار و مدیر عامل کنفرانس Pubcon تهیه شده است.

در به روز رسانی سال 2003 ، فلوریدا نام خود را به دست آورد ، زیرا Tabke در حال برگزاری یک کنفرانس Pubcon در فلوریدا ایالات متحده آمریکا بود.و به روز رسانی ماه مارس 2019 هم این بار تنها یک هفته پس از کنفرانس Pubcon در فلوریدا برگزار شد.به دلیل همین تشابه مکانی نام فلوریدا 2 برگزیده شد.

پس بار دیگر باید ذکر شود که بین این دو الگوریتم ، هیچ گونه شباهت دیگری وجود ندارد.موتورهای جستجوگر گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند و نحوه به روز رسانی گوگل از طریق الگوریتم های رتبه بندی موتور های جستجوگر که در سال 2003 (بیش از 15 سال پیش) انجام می شد ، به طور طبیعی با استراتژی های به روز رسانی اخیر گوگل متفاوت است.

به روز رسانی بزرگ هسته ایی چیست؟

برای فهم بیشتر مطالب ارائه شده در رابطه با فلوریدا 2 لازم است راجع به الگوریتم هسته ایی به طور اجمالی توضیح داده شود .به روز رسانی گسترده هسته ای یا الگوریتم هسته ایی به طور خلاصه پیشرفت هایی است که گوگل جهت بهبود و درک بهتر کلمات جستجوی شده انجام می دهد.این بروز رسانی ها به گوگل کمک می کند تا نتایج جستجو را با وضعیت بهتری نمایش بدهند و کاربران نیز سریع تر و راحت تر به مقصدشان برسند.

درواقع هدف اصلی تمامی الگوریتم های گوگل و مخصوصا به روز رسانی های هسته ای ، جلب رضایت کاربران است.یکی دیگر از آخرین به روز رسانی های هسته ای Neural Matching بود که هدف خاصی رو مورد توجه قرار نداده بود.

مبانی فلوریدا 2....

برای مطالعه کامل این مطلب حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/whats-florida-2-algorithm/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۲:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]

دموی بازی eFootball PES 2020 با ۱۳ تیم مختلف عرضه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به یوونتوس، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و بارسلونا اشاره کرد.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. بااین‌حال اگر قبل از عرضه رسمی می‌خواهید نگاهی به ساختار بازی داشته باشید، می‌توانید دموی آن را دانلود کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی دمو بازی eFootball PES 2020 در دسترس کاربران هر سه پلتفرم ذکر شده قرار گرفته است. دموی بازی دارای ۱۳ تیم است که اکثر آن‌ها شامل تیم‌های آمریکای جنوبی مثل ریور پلاته، سائوپالو و قرنتیان می‌شود. این در حالی است که تنها پنج تیم از ۱۳ تیم دمو بازی، تیم‌های سرشناس هستند که شامل منچسرتر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا و آرسنال می‌شود. درواقع کونامی (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020 از تیم‌هایی استفاده کرده است که با آن‌ها وارد همکاری شده است تا شاهد استادیوم و کیت‌های تیم‌های ذکر شده به‌صورت کامل در eFootball PES 2020 باشیم.

نکته‌ی جالب این است که کاربران نسخه PS4 و PC دمو eFootball PES 2020 به ویژگی ویرایش تیم دسترسی خواهند داشت. در این قسمت می‌تواند رنگ کیت و سایر ویژگی‌های تیم مورد علاقه خود را تغییر دهید. در ویرایش تیم، تیم‌هایی که در نسخه دمو هم حضور ندارند، قابل دسترسی هستند. در انتها نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع : https://www.gamesradar.com/efootball-pes-2020-demo/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۲۸:۵۷ ] [ امیر روزی طلب ]

استودیوی آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) به تازگی و طی مستندی با نام The Fall and Rise of Hitman به این نکته اشاره کرد که علاوه بر انتشار محتویات جدید برای بازی Hitman 2، تصمیم دارد تا نسخه‌ی سوم این سری محبوب را نیز توسعه دهد. بر همین اساس ممکن است نسخه‌ی سوم بار دیگر به صورت اپیزودی ساخته و عرضه شود.


Hitman 2 سال گذشته به بازار عرضه شد و تجربه‌ی متفاوتی را به بازی‌بازان این سری ارائه داد. در این نسخه شاهد مناطق متفاوت نسبت به نسخه‌ی اول و همچنین ماموریت‌ها و چالش‌های جدیدی بودیم. تیم سازنده پس از انتشار بازی Hitman 2 همچنان به پشتیبانی از این بازی ادامه داده و هنوز هم سعی دارند تا محتویات بیشتری برای آن منتشر کنند.

به تازگی استودیوی آی‌او اینتراکتیو در مستند The Fall and Rise of Hitman از تصمیم خود برای ساخت نسخه‌ی سوم سری Hitman خبر داد و آقای هاکان آبراک (Hakan Abrak)، مدیر عامل این استودیو نیز اشاره کرد که ممکن است Hitman 3 به صورت اپیزودی عرضه شود.

اما شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تیمی دیگر از این استودیو نیز توسعه‌ی یک پروژه‌ی مخفی را به عهده دارند. هنوز مشخص نیست این پروژه‌ی مخفی چیست اما به گفته‌ی استودیوی آی او انتراکتیو، یک آی‌پی کاملا جدید خواهد بود.

منبع : https://www.gamesradar.com/hitman-studio-io-interactive-teases-new-ip-and-an-episodic-hitman-3/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۰:۴۷ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی وب سایت ترکیبی از هنر و علم برنامه نویسی است که توسط یک تیم، برنامه ریزی و اجرا می شود و امروزه جز نیازهای اساسی هر شخص،‌ شرکت و یا سازمانی به شمار می‌رود.

 

در این مقاله می خواهیم نیاز به طراحی سایت،‌ کاربردهای سایت و انواع سایت ها را بررسی کنیم که شما را در تصمیم گیری و برنامه ریزی یک پروژه طراحی وب کمک خواهد کرد، با ما همراه باشید.

نیاز به طراحی وب در ایران
امروزه طراحی وب یکی از ملزومات هر کسب و کاری به شماره می رود،‌ یک وب سایت در تمام نقاط دنیا همیشه و همه جا هویت شما و کسب و کارتان را مشخص می کند و ابزاری برای افزایش ارتباطات،‌ سهولت انجام امور و اطلاع رسانی به مخاطبین است. نیاز به طراحی وب در ایران ،‌ ابتدا در دهه‌ی هشتاد جهت اطلاع رسانی و پرستیژ یک شرکت بود و هنوز کاربران فضای مجازی به حدی نرسیده بود که بخواهیم از آن به عنوان یک فضای بازاریابی استفاده کنیم.

رفته رفته با افزایش امکانات و رشد تکنولوژی کامپیوتر های رومیزی جای خود را به لپ تاپ ها و سپس به گوشی های هوشمند دادند. در همین هنگام اینترنت های Dial-up به اینترنت پرسرعت ADSL تبدیل شده و امروزه به صورت اینترنت همراه 4.5G با قیمتی ارزان تر در دسترس هر قشری قرار گرفته است. این پیشرفت باعث شد سایت هایی مانند دیجی کالا دست به کار شوند تا بیشترین کاربر را دریافت نمایند. امروزه میزان کاربرد وب سایت به حدی زیاد شده که ما بسیاری از نیازهای خود را در گوگل و حتی شبکه های اجتماعی جستجو میکنیم و قرار گرفتن در نتایج این جستجو ها یکی از دغدغه های شرکت ها و سازمان ها است.

کاربردهای یک وب سایت
قدرتمندترین ابزار بازاریابی آنلاین و بهترین راه کار افزایش مشتری
اطلاع رسانی به کاربران و مشتریان
نمایش محصولات و اطلاعات فنی (‌ کاتالوگ آنلاین )
فروشگاه مستقیم محصولات یا خدمات
آموزش و انتقال اطلاعات
این موارد رایج ترین قابلیت هایی است که در وب سایت ها در نظر گرفته می شود و میتوان گفت که سایت یک ویترین آنلاین (و قابل ارتقا) از محصولات یا خدمات است که هر ایده ای را می توان در آن پیاده سازی و اجرا کرد.

انواع طراحی سایت
طراحی وب را می توان از لحاظ نوع کاربری و از لحاظ تکنولوژی تقسیم بندی کرد که از لحاظ فنی طراحی وبسایت به دو حالت امکان پذیر است.

طراحی سایت استاتیک
طراحی سایت داینامیک
امروزه دیگر وب سایت های داینامیک منسوخ شده‌اند !‌ هر چه سایت شما پویا تر باشد امیدی بیشتر وجود دارد تا مانند شیپور به موفقیت برسید. به طور خلاصه تفاوت انها در قابلیت ویرایش اطلاعات توسط مدیر است. که در وب سایت های استاتیک این امکان بدون کد نویسی وجود ندارد،‌ اما سایت های داینامیک دارای یک پنل مدیریت بوده و مدیر سایت میتواند به راحتی و بدون علم کد نویسی اطلاعات آن را ویرایش کرده و یا محتوای جدیدی را به سایت اضافه کند.

انواع طراحی سایت از لحاظ نوع کاربری
1- طراحی سایت جهت اطلاع رسانی
2- طراحی سایت فروشگاهی
3- طراحی وبسایت پرتال


طراحی وبسایت جهت اطلاع رسانی
این نوع طراحی رایج ترین نوع به شمار می‌رود که طراحی وب سایت رزومه ای ،‌ خبری و هرگونه وب سایتی که صرفا جهت نمایش اطلاعات باشد در این دسته قرار می گیرد. در این نوع وب سایت ها معمولا یک کاربر ادمین و یک یا چند کاربر نویسنده تعریف می شود و برای معرفی محصولات ( بدون قابلیت پرداخت وجه و خرید)‌،‌اطلاع رسانی و یا آموزش استفاده می شوند. هزینه طراحی این سایت ها به مراتب کمتر می باشد و در حداقل زمان برای ایجاد همچین وب سایت هایی با قالب اختصاصی حدود ۱۰ الی ۱۵ روز می باشد که بستگی به طرح رابط کاربری،‌تعداد صفحات و امکانات جانبی دارد.

طراحی سایت پرتال
وب سایت های پرتال که معمولا برای سازمان ها راه اندازی و ایجاد می گردد سایت های جامعی هستند که معمولا با چند هدف و با پنل های کاربری گوناگون طراحی می شوند. یکی از برترین سایت های پرتال بدون شک تبیان است که موفقیت این سایت بسیار افتخار آفرین است راه اندازی و حتی مدیریت این گونه وب سایت ها به صورت تیمی انجام شده و حتما به صورت داینامیک طراحی می شوند.

طراحی سایت فروشگاهی
سایت های فروشگاهی امروزه انقلابی در بازارهای فروش به وجود آورده اند که در ایران دیجیکالا نمونه ی شناخته شده ی آن می باشد. وب سایت های فروش فایل (محصولات مجازی) فروش بلیط و .. به نوعی در این دسته قرار می گیرند. رایج ترین امکانات در نظر گرفته شده در سایت ساز فروشگاهی ، امکان ثبت محصول و قیمت آن،‌امکان ثبت نام توسط کاربران،‌قابلیت اتصال به درگاه پرداخت و سبد خرید است. که در نمونه های پیشرفته تر امکاناتی همچون مقایسه محصول‌، محاسبه هزینه ارسال،‌پیگیری سفارشات و … دیده می شود. هزینه ی و زمان طراحی این وب سایت ها با توجه به گستردگی امکانات بسیار متغییر بوده که بستگی به امکانات مورد نیاز کارفرما دارد.

سئو سایت

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با طراحی وب سایت ، بهینه سازی یا همان سئو سایت می باشد که بایستی به آن توجه داشته باشید. بهینه سازی سایت به رعایت استانداردهای کدنویسی و رعایت برخی نکات در فعالیت های وب سایت گفته می شود که در نهایت منجر به بهبود رتبه سایت در گوگل می شود. اگر اطلاعات کامل درباره سئو ندارید بد نیست به لیست سایت های برتر ایران مانند طرفداری نگاهی داشته باشید . تبلیغات در گوگل،‌ بهترین روش بازاریابی آنلاین در حال حاضر است زیر کاربران در حال جستجو مشتریان واقعی محصول یا خدمات شما هستند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۴:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]

با نزدیک‌تر‌شدن زمان رونمایی از گلکسی‌ نوت 10، بازار لوازم‌ جانبی آن داغ شده و سامسونگ برخی از این محصولات را معرفی کرده‌ است.

سامسونگ به‌زودی مجموعه‌ی جدیدی از لوازم جانبی را برای گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 عرضه خواهد کرد. دلیل این زمان‌بندی، عرضه شدن محصولات یادشده هم‌زمان با گلکسی نوت 10 در یک ماه است.

هدفون‌های این مجموعه با نقش‌های نقره‌ای رنگ در قسمت بیرونی و تم درخشان خود، در نگاه اول بیشتر شبیه جواهرات به‌نظر می‌رسند که البته باعث خواهد شد با رنگ Hero گلکسی نوت مطابقت پیدا کنند.

مشخصات احتمالی این هدفون از‌جمله نوع شارژر بی‌سیم و پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی 5 با هدفون‌هایی که اوایل امسال عرضه‌ شد، یکسان خواهد بود و همانند آن‌ها برچسب قیمتی ۱۴۹ یورویی خواهد داشت.

سامسونگ هم‌زمان، هدفون‌های داخل گوشی جدیدی را با نام‌ تجاری AKG معرفی کرد که از فناوری اتصال بی‌سیم پیشتیبانی نمی‌کنند، اما از طریق پورت USB تایپ C به گوشی‌ هوشمند متصل می‌شوند. این هدفون‌ها دارای فناوری حذف نویز فعال هستند که از شنیده‌شدن سر‌و‌صداهای اضافی و مزاحم در محیط اطراف جلوگیری خواهند کرد.

این محصول در حال‌ حاضر در برخی مناطق در دسترس است که برای بررسی بیشتر آن می‌توانید به سایت فرانسوی‌زبان سامسونگ مراجعه کنید.

منبع : https://mspoweruser.com/samsung-to-release-refreshed-galaxy-buds


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۲:۰۱ ] [ امیر روزی طلب ]

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active 2) موفق به کسب تاییدیه FCC شد. این تاییدیه، شایعه‌ی معرفی نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در کنار گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 را پررنگ‌تر می‌کند.

سامسونگ مشغول توسعه‌ی دومین نسل ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو است. این ساعت به تازگی موفق شده تاییدیه‌ی FCC را نیز تایید کند. در اسناد، عکس‌هایی از این دیوایس مشاهده می‌شود که محل آی دی FCC پنهان شده در تنظیمات دیوایس را نشان می‌دهد.

دیوایسی که شماره مدل SM-R830 را یدک می‌کشد، دارای یک بدنه‌ی 40 میلی‌متری است. با توجه به نقاشی‌ها، گفته می‌شود یک نسخه‌ی فولاد ضد زنگ از گلکسی واچ اکتیو 2 نیز وجود خواهد داشت. البته اعتقاد بر این است که یک نسخه‌ی بزرگ‌تر 44 میلی‌متری و شاید یک نسخه با پشتیبانی از اتصال LTE نیز وجود دارد.

همه‌ی این‌ها به ما می‌گویند که این نسخه مشابه نسل اول اکتیو است. ما همچنین می‌توانیم رابط کاربری One UI سامسونگ را روی سیستم عامل تایزن که قدرت‌بخش ساعت‌های هوشمند غول کره‌ای است، ببینیم. 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

اعتقاد بر این است که گلکسی واچ اکتیو 2 به یک نمایشگر با فریم حساس به لمس انگشتان دست مجهز است که می‌تواند نسخه‌ی بهبود یافته‌ی چنین قابلیتی در گلکسی واچ سال گذشته باشد. البته این موردی نیست که ما از تصاویر منتشر شده از دیوایس به آن دست پیدا کرده باشیم.

اوایل هفته، مشخصات فنی کامل دومین نسل گلکسی واچ اکتیو همراه رندرهای رسمی آن به بیرون درز پیدا کرد. آن جدول مشخصات به یک نمایشگر 1.2 اینچی سوپر آمولد در مدل 40 میلی‌متری و نمایشگر 1.4 اینچی سوپر آمولد در مدل بزرگ‌تر 44 میلی‌متری اشاره داشت. هر دو صفحه با گوریلا گلس +DX محافظت می‌شوند و وضوح 360 در 360 پیکسلی را ارائه می‌کنند.

تراشه‌ی اگزینوس 9110 قدرت‌بخش دو نسخه‌ی گلکسی واچ اکتیو 2 است و در حالی که ظرفیت رم مدل بلوتوثی 768 مگابایت است، این ظرفیت در مدل ال تی ای 1.5 گیگابایت خواهد بود. باتری در مدل کوچک‌تر 247 میلی‌آمپر ساعت و در مدل بزرگ‌تر 340 میلی‌آمپر ساعت است و همچنین شایعات از تجهیز آن‌ها به نسخه 5 بلوتوث خبر می‌دهند.

سامسونگ قصد دارد 7 آگوست (16 مرداد ماه) از دو گوشی جدید گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس خود طی یک رویداد خبری در نیویورک سی تی آمریکا پرده برداری کند. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این ساعت هوشمند نیز در کنار گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ معرفی شود.

منبع : https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_watch_active_2


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۴:۲۹ ] [ امیر روزی طلب ]

امنیت وب سایت چیست؟

هنگامی که شما سایت خود را راه اندازی می کنید ، هر کاری می توانید انجام دهید تا موفقیت آن را تضمین کنید اما شما ممکن است یک جز حیاتی را نادیده بگیرید: امنیت وب سایت.حملات سایبری باعث پاک شدن پر هزینه ، آسیب رساندن به شهرت شما و دلسرد کردن بازدید کنندگان برای بازگشت مجدد به سایت می شود.خوشبختانه شما می توانید با امنیت مناسب سایت از همه این اتفاقات جلوگیری کنید.

امنیت وب سایت هرگونه اقدام یا درخواست است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات وب سایت در معرض مجرمان سایبری قرار نگرفته است و یا برای جلوگیری از هک شدن سایت در هر حالتی.

امنیت وب سایت از سایت شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:
· حملات DDoS :این حملات می توانند به صورت آهسته یا ناگهانی باعث آسیب به سایت شما شوند و آن را برای بازدید کنندگان غیر قابل دسترس کنند.

· بد افزار ( Malware ) : بد افزار  کوتاه شده کلمه ” Malicious Software ” می باشد. بد افزار یک تهدید رایج است که برای سرقت اطلاعات مشتریان نفوذ پذیر ، توزیع هرز نامه ( Spam ) ، اجازه به مجرمان سایبری برای دسترسی به سایت شما و … استفاده می شود.

· لیست سیاه ( Blacklisting ) :اگر موتورهای جستجو بد افزار را پیدا کنند ، ممکن است سایت شما از نتایج جستجو حذف شود و به بازدید کنندگان هشدار داده شود که از ورود به سایت پرهیز کنند.

· استفاده از آسیب پذیری
مجرمان سایبری می توانند با استفاده از نقاط ضعف یک سایت مانند یک افزونه قدیمی ، به اطلاعات ذخیره شده روی آن دسترسی پیدا کنند.

· از بین بردن
این حمله محتوای وب سایت شما را با محتوای مخرب سایبری جایگزین می کند.

امنیت وب سایت همچنین بازدید کنندگان شما را در برابر موارد زیر محافظت می کند:....

برای مطالعه کامل این مطلب مهم حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-website-security/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۰:۳۱ ] [ امیر روزی طلب ]
 

همه‌ی شواهد مبنی بر رونمایی قریب‌الوقوع از قهرمان جدید بازی Overwatch بود. و آن‌طور که بلیزارد خبر داده بود، «سیگما» دیر یا زود معرفی می‌شد. سی و یکمین قهرمان بازی اورواچ اکنون رسما با یک تریلر داستانی معرفی شده است و کسی نیست جز یک دانشمند مرموز دیگر.

سیگما (Sigma) -هجدهمین حرف زبان یونانی و نشانه‌ای در علم ریاضیات (شیمی و آمار و…)- نام قهرمان جدید بازی اورواچ است که امروز بلیزارد رسما از آن رونمایی کرد. با این حال، خیلی هم نمی‌شود او را یک قهرمان نامید.

چون با توجه به آن‌چه در او دیدیم، بیشتر به یک دانشمند خرابکار و خبیث شباهت دارد. از آن دسته دانشمندهایی که یک مجموعه آزمایش خراب شده هم در کارنامه‌شان دارند و با نتایج وحشتناک آن زندگی می‌کنند.

سیگما به تازگی از یک درگیری ذهنی خلاص شده و در حال گفتگو با خودش درباره‌ی بهره‌برداری از قدرت جهان است. به نظر نمی‌رسد که او در جمع آدم خوب‌های داستان باشد.

این تریلر اشاره‌ای به زمانی که سیگما به یک شخصیت قابل بازی تبدیل می‌شود نکرد، اما زمانی که پس از رونمایی از شخصیت قبلی (Baptiste) تا تبدیل شدن آن به شخصیت قابل بازی و اضافه شدنش به جمع قهرمانان داخل بازی منتظر ماندیم، چندان طولانی نبود.

به همین خاطر ممکن است خیلی زود قهرمان جدید Overwatch سیگما رسما وارد بازی شود.

در دیگر اخبار مرتبط با اورواچ، بلیزارد در تدارک یک قابلیت جدید در بازی است که مچ‌میکینگ رقابتی را در بازی متحول می‌کند. در این ساختار شما به جای انتخاب یک قهرمان، یک نوع را انتخاب می‌کنید و در بازی با دو قهرمان از هر نوع مبارزه خواهید کرد.

حالت آزمایشی این قابلیت از 13 اوت آغاز می‌شود.

بلیزارد به تازگی همچنین رویداد تابستانی خود را در این بازی آغاز کرده است که در آن می‌توانید از پوسته‌های تابستانی و دیگر موارد استفاده کنید.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/overwatchs-new-hero-meet-sigma-a-villainous-scient/1100-6468611/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۶:۴۸ ] [ امیر روزی طلب ]

افزایش ترافیک سایت برای هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فعالیت داشته و یا قصد راه اندازی سایت دارد مهمترین مسئله ای است که ذهن هر وبمستری را درگیر می کند و مدت زمان زیادی را باید صرف آن کرد.

در صورتیکه هنوز سایت خود را راه اندازی نکرده اید به این نکته توجه کنید که داشتن سایت بدون ترافیک ورودی به نوعی هدررفت هزینه و منابع یک کسب و کار است.

عنوان "افزایش ترافیک ورودی سایت" ممکن است ذهن شما را به سمت روش های جعلی و فیک مانند خرید ورودی گوگل و یا بازدیدهای جعلی هدایت کند، اگر چه برخی از وبمسترها از این روش ها استفاده کرده و با ترفندهای خاصی توانسته اند بازخورد نسبتاً مناسبی در کوتاه مدت دریافت کنند اما هدف ما در این نوشتار معرفی روش های قانونی و واقعی برای افزایش ترافیک سایت به صورت همیشگی، کاملاً هوشمندانه و مفید است و با استفاده از این روش ها کاربرانی به سمت سایت شما هدایت خواهند شد که جزئی از بازار هدف شما هستند. با ما همراه باشید...

روش های افزایش ترافیک ورودی سایت :

1 - تبلیغات در گوگل

همانطور که مطرح شد، گوگل منبع بسیار مناسبی برای افزایش ترافیک ورودی سایت است. اما در صورتیکه زمان وهمچنین سرمایه کافی برای سئوی سایت را نداشته باشید، نگرانی شما از دید گوگل معنی ندارد چون گوگل راهکار مناسب دیگری برای شما ارائه کرده است.

گوگل ادز (Google Ads) سرویس تبلیغاتی گوگل است که با استفاده از آن می توانید سایت خود را در عرض چند ساعت در رتبه های بالای صفحه اول گوگل به کاربران نمایش دهید. این امر توسط اغلب سایت های بزرگ مثل شیپور برای فروش بیشتر محصولات استفاده می شود .بر خلاف روش سئو، تبلیغات در گوگل می تواند سایت شما را در سریعترین زمان ممکن به صدر نتایج جستجو منتقل کرده و ترافیک ورودی سایت را برای کلمات کلیدی انتخابی شما به صورت کاملا هدفمند افزایش دهد.

از مهمترین مزایا و قابلیت های گوگل ادز می توان به امکان انتخاب دقیق کلمات کلیدی، تعیین بازه زمانی،بودجه روزانه، موقعیت جغرافیایی برای نمایش تبلیغ و پرداخت به ازای هر کلیک اشاره کرد. در واقع با استفاده از تبلیغ در گوگل تنها به ازای کلیک کاربر هزینه ای را به گوگل پرداخت می کنید و نمایش تبلیغ برای شما هزینه ای ندارد.

مهمترین نکته در مورد روش تبلیغات در گوگل، اجرای کمپین به صورت هدفمند است که برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم از افراد یا شرکت های با تجربه استفاده کنید. زیرا بهینه نبودن تبلیغات در گوگل سبب هدررفت هزینه های شما خواهد شد.

2– سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

این روزها موتورهای جستجو برای کاربران اینترنت به محلی برای دریافت پاسخ هر سوال تبدیل شده اند، از دریافت قیمت و مشخصات یک محصول، اطلاع از آخرین اخبار و وب گردی گرفته تا آموزش و سرگرمی. در میان موتورهای جستجو، گوگل به عنوان معروفترین موتور جستجو در دنیا به اندازه ای در میان کاربران محبوبیت دارد که عبارت "گوگل کن" به اولین راه حل برای یافتن پاسخ هر سوال تبدیل شده است.

در واقع حضور کسب و کار شما و بدست آوردن رتبه های بالا در نتایج گوگل می تواند به حدی برای شما مفید واقع شود و ترافیک ورودی سایت را به اندازه ای افزایش می دهد که بسیاری از کسب و کارها حاضرند زمان و هزینه های زیادی را صرف این کار کنند. علاوه بر این، زمانبر بودن این روش را می توان اصلی ترین عیب آن دانست.

3 - شبکه های اجتماعی

با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، شبکه های اجتماعی نیز محبوبیت و کاربرد بالایی پیدا کرده اند به نوعی که بازاریابی در شبکه های اجتماعی یک راه قدرتمند برای بدست آورن مخاطبان و مشتریان در کسب و کارهای مختلف می باشد.

مشتریان شما دائما در حال دنبال کردن برندها از طریق رسانه های اجتماعی می باشند و اگر از شبکه های اجتماعی به طور مستقیم با مخاطبین خود در تعامل نباشید، منجر به از دست رفتن بخش عمده ای از این قبیل مشتریان می گردد. اغلب سایت های بزرگ داخلی مانند آپارات با طراحی اپلیکیشن خصوصی و زیبای خود کاربران زیادی را در سراسر دنیا جذب کرده اند.

بازاریابی خوب در شبکه های اجتماعی می تواند موفقیت بزرگی از جمله ایجاد طرفدارانی برای برند تجاری شما گرفته تا جذب مشتریان بالقوه و افزایش فروش سایت برای کسب و کار شما داشته باشد.

4 - برندسازی

برندسازی به معنای ارائه هویت به یک نام تجاری است که باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می شود. تأثیری که برندسازی بر روی کسب و کارها دارد بر هیچ شخصی پوشیده نیست اما این روش به زمان و هزینه ی نسبتاً زیادی نیاز دارد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که این روش در ابتدا بر روی ورودی مستقیم سایت شما اثرگذار است و در ادامه می تواند برای سئوی سایت شما هم مفید واقع شود. برند سازی در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است چرا که اگر شما تبدیل به یک برند آشنا برای مردم شوید هیچگاه از ذهن آنها بیرون نمی روید و فروش خود را صد برابر خواهید کرد.

در واقع در صورتیکه برندسازی موفقی داشته باشید، کاربران ورودی از طریق کانال های ورودی مستقیم به سایت، ورودی از طریق موتورهای جستجو و همچنین ورودی از طریق شبکه های اجتماعی افزایش چشمگیری خواهند داشت. به عبارت دیگر با یک تیر چند نشان را انتخاب کرده اید اما باید این نکته را نیز در نظر داشت که در مقایسه با روشهای دیگر، کاری سخت و زمانبر است.

5 - ایمیل مارکتینگ

اگرچه به علت استفاده نامناسب از ایمیل مارکتنیگ، قدرت و اثربخشی این سرویس در افزایش ترافیک سایت کاهش یافته است و بسیاری از ایمیل های تبلیغاتی توسط کاربران خوانده نمی شوند اما در صورتیکه بر روی برندسازی کسب و کار خود کار کرده باشید و چند نکته از جمله اهمیت دادن به کاربر، ارسال نکردن ایمیل به صورت هرز و قراردادن یک پیشنهاد جذاب برای کاربر در متن ایمیل را رعایت کنید، ایمیل مارکتینگ می تواند یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال باشد سایت هایی مثل نمناک با استفاده از این ویژگی خبرنامه  های خود را قوی تر کردند و تاثیر چشم گیری در افزایش ترافیک و بازدهی سایت ایجاد خواهد کرد.

6 - رپورتاژ آگهی

قرار دادن مقاله یا آگهی در وب سایت های پر ترافیک می تواند منجر به افزایش ترافیک سایت شود و به شما در ایجاد برند تجاری کمک کند.

با استفاده از رپورتاژ آگهی می توانید از ترافیک ورودی دیگر سایت ها استفاده کرده و برند خود را به کاربران معرفی کنید. رپورتاژ آگهی که با عنوان پست مهمان نیز شناخته می شود بر روی سئوی سایت نیز می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد. سایت هایی که امروزه به موفقیت رسیده اند مثل نماشا با قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت های مشابه توانسته اند به این موفقیت دست یابند.

رعایت نکاتی از جمله نحوه نگارش رپورتاژ، انتخاب عنوان جذاب و کاربرپسند و همچنین قرار داشتن لینک های مناسب در متن رپورتاژ بر روی میزان اثربخشی آن اثرگذار است.

در این نوشتار سعی کردیم بهترین روش ها برای افزایش ترافیک ورودی به سایت را معرفی کنیم اما ممکن است با مطالعه این موارد، برای انتخاب بهترین روش دچار تردید و یا سردرگمی شوید. استراتژی سایت، نوع کسب و کار و نوع برقراری ارتباط کاربران با سایت های حوزه کاری شما و میزان بودجه شما فاکتورهایی هستند که باید در زمان انتخاب هر کدام از این روش ها در نظر داشته باشید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۷:۱۰ ] [ امیر روزی طلب ]

اینستاگرام که در حال تعدیل نمودن سیاست هایش در قبال کاربران خاطی است روز گذشته گامی دیگر را در این راستا برداشت و پیام هشدار جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کرد که در صورت نقض قوانین، بسته شدن احتمالی اکانت را به کاربرانشان هشدار می دهد.

این هشدار تاریخچه ای از پست ها، کامنت ها و استوری هایی که کاربر پست کرده و اینستاگرام مجبور به حذفشان بوده را برای فرد نمایش می دهد و همچنین علل حذف آنها را نیز به کاربر اعلام می نماید. در صفحه هشدار اینستاگرام برای این گروه از کاربران نیز اینطور نوشته است:

اگر محتوایی را منتشر کنید که برخلاف اصول ما باشد اکانت شما احتمالا حذف می شود.

البته اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم آورده که مستقیما مراتب اعتراض خود را نسبت به دریافت این هشدار به اطلاعش برسانند و دیگر برای این منظور نیازی به مراجعه به صحفه help اینستاگرام در وب نداشته باشند.

این را هم اشاره کنیم که امکان اعتراض نسبت به دریافت این هشدار صرفا در مورد برخی محتوا وجود دارد (مثلا تصاویری که به خاطر برهنگی حذف شده باشند یا سخنان نفرت انگیز) با این حال اینستاگرام اعلام کرده که در ادامه کاربران امکان اعتراض در طیف وسیع تری از گروه های محتوایی را خواهند داشت.

این تغییر در شفاف سازی شرایط برای کاربرانی که در استفاده از اکانت های اینستاگرامی شان با مشکل روبرو می شوند و به یکباره با اکانت های مسدود مواجه می گردند بسیار موثر خواهد بود و شوک حذف یکباره حساب های کاربری افراد خاطی را از بین می برد.

اینستاگرام در کنار این پیام هشدار تازه قصد دارد آزادی عمل بیشتری را برای مسدود کردن کاربران بد در اختیار تیم کارشناسانش قرار دهد. طبق سیاست های این پلتفرم اشتراک گذاری عکس و فیلم، کاربرانی که درصد مشخصی از محتوای ناقض قوانین را پست می کنند باید مسدود شوند اما از این پس چنانچه کاربری در یک بازه زمانی معین به صورت مستمر اقدام به نقض قوانین اینستاگرام کند حساب کاربری اش مسدود می شود. جزئیات این قانون البته بسیار پرابهام است اما انتظار می رود که این سیاست به کاهش تعداد اکانت های مشکل ساز در این فضای اجتماعی بیانجامد.

منبع : https://digiato.com/article/2019/07/19


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۸:۱۴ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب