دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اینفوگرافیک چیست؟

اینفوگرافیک بیانگر ارزش و کارایی ارتباط تصویری است.

بیشتر ادراک ما از محیط پیرامونمان به وسیله چشم‌هایمان است و مغز هم علاقه زیادی به تجزیه و تحلیل اطلاعات به صورت تصویری دارد، پس اگر اطلاع رسانی و انتقال پیام به کمک تصویر انجام پذیرد اثرگذاری و مدت ماندگاری آن در ذهن بیشتر است.تعریف بالا خلاصه‌ای از اینفوگرافیک به زبان ساده بود.

استفاده از اینفوگرافیک لزوماً به معنی استفاده از تصاویر ساده نیست بلکه می تواند شامل عکس، نقشه، دیاگرام، نمودار و غیره باشد.از محبوبیت اینفوگرافیک ها می توان به قابلیت تبدیل محتوای متنی استاندارد به یک محتوای تصویری که قابل درک آسان است، اشاره کرد.احتمالاً به همین دلیل است که بیشتر بازاریاب های دیجیتال و طرفداران سئو توانایی اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال را بسیار بالا می دانند.

دلایل استفاده از اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال

 

 استفاده از اینفوگرافیک در محتوای وب سایت باعث بهبود سئو و در نتیجه افزایش ترافیک وب سایت می شود.
 توجه افراد را بهتر جلب می کند، زیرا همانطور که گفتیم مغز انسان تصاویر بصری را بهتر می فهمد.
 اینفوگرافیک شانس بالایی دارد که به طور ویروسی ( viral marketing ) گسترش یابد و بین کاربران پخش شود، در توییتر ریتوییت اینفوگرافیک ها حدود 800 برابر ریتوییت سایر پست هاست که این رقم قابل توجهی است.
 دلیل مهم دیگر این است که اینفوگرافیک، آگاهی نسبت به برند را افزایش می دهد و حرفه ای بودن را به نمایش می گذارد.
 محتوایی است که به راحتی می تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگیرد.
 اینفوگرافیک های تولید شده علاوه بر استفاده در فضای آنلاین و دیجیتال، می توانند در تبلیغات کاغذی شرکت نیز چاپ بشوند و این هماهنگی تصویری را برای مخاطب به وجود می آورد و به گسترش آگاهی برند کمک می کند.
سخن آخر در رابطه با اینفوگرافیک

در نهایت می توان گفت اینفوگرافیک چهار خدمت حیاتی را می تواند ارائه کند: ارزش پیشنهادی، ساختن یک برند، بیان یک داستان، و حرکت مخاطبین مشتاق در طول پروسه خرید.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله می رسیم.

برای مطالعه کامل این مقاله آموزشی حتما روی لینک زیر کلیک کنید...

https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۶:۴۳ ] [ امیر روزی طلب ]

فیسبوک اخیرا مشابه اینستاگرام اعلام کرده که قصد پنهان کردن تعداد لایک های پست و کامنت های آن را برای دنبال کنندگان هر کاربر دارد.

فیسبوک پیش از این ادعا کرده بود که قصد آزمایش پنهان کردن تعداد لایک های هر پست برای دوستان یک کاربر را دارد. مهندسی معکوس انجام شده توسط کارشناسان فیسبوک اکنون اجازه داده که مشخص شود این اقدام در حال اجرا در برنامه اندروید فیسبوک نیز بوده و اکنون به نظر می رسد افراد بیشتری (حداقل در استرالیا) مشمول این قانون جدید فیسبوک شده اند.

یکی از سخنرانان فیسبوک طی مصاحبه ای با TechCrunch ادعا کرده که فیسبوک مشغول آزمایش کردن این موضوع در دامنه ای محدود است. این آزمایش شامل پنهان کردن تعداد عکس العمل ها، لایک ها و تعداد دیده شدن ویدیوها برای عموم است. صاحب هر پست کماکان می تواند تعداد لایک ها و عکس العمل ها نسبت به پست خود را مشاهده کند.

هدف از این اقدام آن است که کاربران با گذاشتن هر پست، خود را با دیگران مقایسه نکنند. به نظر می رسد این تغییر قرار است در کشورهای دیگر نیز رخ دهد؛ با این حال زمان آن هنوز مشخص نیست. این موضوع بستگی به موفقیت یا عدم موفقیت تست اولیه این تغییر دارد.

این طرح آزمایشی مشابه اقدامی است که اینستاگرام نیز خبر از انجام آن در ماه آوریل امسال داده بود. اینستاگرام قصد داشت تعداد لایک های هر پست را برای دنبال کنندگان صاحب پست مخفی کند. هدف از این آزمایش نیز برقراری ارتباط سالم تر میان افراد واقعی و برندها بود.

این تغییر نیز مشابه تغییر اینستاگرام، نام لایک کننده یک دوست کاربر را نشان داده و نام بقیه را مخفی می کند. شمار کامنت ها نیز طی این تغییر مخفی خواهد شد. برای دیدن واکنش کاربران و نحوه عملکرد این تغییر بهتر است فعلا باید منتظر بود.

منبع : https://www.neowin.net/news/facebook-starts-hiding-number-of-reactions-in-australia/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۸:۴۶ ] [ امیر روزی طلب ]

مقامات فیس بوک به تازگی اعلام کرده اند که در حال ساخت یک عینک واقعیت افزوده جدید هستند. این عینک نقشه های جهان را به صورت سه بعدی نشان می دهد.


به نظر می رسد که شرکت فیس بوک در حال ساخت عینک واقعیت افزوده است. این کمپانی آمریکایی، پروژه ای به نام Live Maps را آغاز کرده که امکان ساخت نقشه های سه بعدی از جهان را فراهم می آورد. اندرو باسورث، رییس واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فیس بوک در کنفرانس توسعه دهندگان اکولوس کانکت امروز گفته که این شرکت دارای چند نمونه آزمایشی از عینک های واقعیت افزوده است. با این وجود باسورث به جزییات دقیقی درباره آن ها اشاره نکرد.

فیس بوک پروژه Live Maps را بسیار آرمانی توصیف کرده است. با توجه به ویدیوی پخش شده در این باره، می توان گفت که Maps Live در واقع نمایش چند لایه ای از جهان را با استفاده از داده های انبوه، نقشه های معمولی و فیلم های گرفته شده از طریق گوشی ها و عینک های واقعیت افزوده، به وجود می آورد. به علاوه در این ویدیو، قابلیت هایی نظیر دریافت اطلاع رسانی ها در هوا، تشخیص اشیا با برچسب آن ها، یا حتی نمایش یک آواتار هولوگرافیک در کنار افراد واقعی، به چشم می خورد.

هنوز به طور واضح مشخص نشده که فیس بوک چگونه قرار است در حین جمع آوری داده ها، از حریم شخصی افراد محافظت کند. هرچند که فیس بوک در این زمینه تبحر چندانی ندارد. همانطور که می دانید، سیستم Street View گوگل که داده های مربوط به دنیای فیزیکی را جمع آوری می کند نیز بارها به واسطه شکایات متعدد درباره نقض حریم شخصی با مسائل قانونی مواجه شده است.

با اینکه کمپانی های دیگری مانند مایکروسافت (Magic Leap) و گوگل، ایده های مشابهی را ارائه داده اند، اما فیس بوک توانسته با کمک سیستم AR Spark خود، موجب بهبود و پیشرفت چشمگیر واقعیت افزوده مبتنی بر گوشی همراه شود. این کمپانی به دفعات به ساخت عینک واقعیت افزوده اشاره کرده است. ناگفته نماند که از هفته پیش شایعاتی نیز مبنی بر همکاری این شرکت با گروه عینک سازی ری-بن شنیده می شود.

منبع : https://www.theverge.com/2019/9/25/20883706/facebook-ar-glasses-prototypes-live-maps-announce-oc6


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۴۷:۴۱ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی وب سایت یک فرایند و ابزاری است که شامل بسیاری از مزایای عالی و مناسب برای کمک به شغل و تجارت شما در هر ابعادی می باشد.

یک طراحی وب سایت عالی با بهینه سازی سایت شما در موتور جستجو، نقش بزرگی را برای تجارت شما ایفا می کند. از بارگیری محتوای با کیفیت تا دسترسی آسان وب سایت شما در هر دستگاهی.

مزایای طراحی وب سایت وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای راه اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌ها است. وردپرس (WordPress) در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی پی اچ پی (PHP) نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.

در زیر ویژگیهایی مهم طراحی سایت وردپرس مانند جام نیوز ذکر می شود  که این ویژگیها اساسی بوده و باید قبل از انتخاب یک موضوع خاص مورد توجه قرار گیرد.

کاهش هزینه:

علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می‌خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید. وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و ….

ظاهر زیبا:

در سطح اینترنت هزاران قالب مخصوص وردپرس وجود دارد که شما می‌توانید انتخاب کنید و روی سایت خود پیاده‌سازی کنید. این اصل در طراحی وب سایت شرکتی بسیار مهم است زیرا ظاهر زیبا یک راه موفقیت است .اما وردپرس امکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد.

مدیریت آسان:

شما به راحتی می‌توان سایت خود را در هر جا که هستید، چه با کامپیوتر و چه با موبایل، مدیریت کنید و نیازی به هیچ گونه برنامه جانبی ندارید.

ارتباط با شبکه‌های اجتماعی:

وردپرس و افزونه‌های جانبی آن به شما این امکان را می‌دهند که به صورت خودکار سایت خود را به شبکه‌های اجتماعی بزرگ مانند توییتر، فیسبوک و یوتیوب متصل کرده و مشتریان خود را از تغییرات سایت خود باخبر سازید.

بروزرسانی رایگان:

وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است. شما می‌توانید تمام این به روز رسانی‌ها را به صورت رایگان دریافت و با یک کلیک نصب کنید!

امنیت:

وردپرس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. امنیت برای سایت های بزرگ مثل آپارات یک اصل مهم است. اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی می‌کند و در به روز رسانی‌ها رفع می‌کند. علاوه بر تیم وردپرس، برنامه‌نویس‌های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می‌کنند. علاوه بر اینکه وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است، افزونه‌هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را امن تر کنید. اولین قدم برای افزایش امنیت وردپرس، تغییر آدرس ورود به پنل مدیریت آن می‌باشد.

انعطاف‌پذیری وردپرس:

وردپرس، یکی از منعطف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه خود ویرایش کنند. همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه وردپرس است که از طریق آن‌ها می‌توانید انواع امکانات را به سایت خود اضافه کنید.

امروزه مصرف کنندگان برای کمک به یافتن همه چیز از رستوران تا ارائه دهندگان نرم افزار به موتورهای جستجو متکی هستند .

این بدان معنا است که صرف نظر از آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد، مخاطبان هدف شما به احتمال زیاد در موتورهای جستجو مانند Google به جستجوی محصولات یا خدماتی مانند شما می پردازند. و اگر می خواهید آنها را به سایت خود جذب کنید، به سئو و بهینه سازی موتور جستجو نیاز دارید. این اصل در سایت های داخلی مانند خبرنگاران جوان به خوبی اجرا شده است.

اما اگر مدت زیادی را صرف تحقیق در مورد گزینه های خود در زمینه بازاریابی دیجیتال کرده اید، احتمالاً قبلاً آن را شنیده اید. سوال منطقی بعدی این است که چگونه بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهیم.

به همین دلیل در این مقاله، دقیقاً توضیح خواهیم داد که چه چیزی سئو (SEO) را بسیار مهم می کند، همچنین چند روش بهینه سازی موتور جستجو و ابزارهای بهینه سازی موتور جستجو که می توانید برای افزایش بازدید آنلاین خود استفاده کنید ذکر می کنیم.

اهمیت سئو در طراحی وب سایت
معرفی سئو
سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یک استراتژی برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج موتور جستجو است.

این شامل شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی است که مخاطب هدف شما هنگام جستجوی محصولات یا خدمات مانند شما می باشد، سپس در جهت رتبه بندی مناسب برای آن جستجوها، تلاش می شود. البته، این یک توضیح ساده است و می توانید برای جستجوی عمیق تر بهینه سازی موتور جستجو، منابع ما را در مورد "سئو" بررسی کنید.

اهمیت سئو
امروزه سئو (SEO) بخشی اساسی از استراتژی موثر در بازاریابی است. اما برای برای نشان دادن اهمیت آن، به دلایلی که وب سایت شما به سئو نیاز دارد می پردازیم.

سئو می تواند به شما در ساخت برند خود کمک کند
اگرچه برندسازی اغلب یک استراتژی بازاریابی سنتی به حساب می آید، در حالی که سئو کاملاً در رده دیجیتالی قرار می گیرد، این دو شامل مراحل مشابه است.

ساختن یک برند مستلزم توجه به آنچه شما ارائه می دهید و آنچه دیگران در مورد آن می گویند، را در نظر می گیرد.

· یک وب سایت سئو شده ترافیک بیشتری را کسب می کند
از طرف دیگر، هدف سئو بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت های امور سئو لیست هزینه سئو نویسی را مطالعه فرمایید .اما فراتر از آن، هدف دستیابی به رتبه های بالا برای جذب ترافیک بیشتر و از نظر ایده آل، تبدیل این ترافیک به مشتری و سبقت از رقیبان است.

· سئو از شما نمی خواهد که هزینه فضای تبلیغ را بپردازید
یکی از بزرگترین مزایای سئو (SEO) این است که پرداخت هزینه برای فضای تبلیغات را شامل نمی شود.

نحوه عملکرد تبلیغات سنتی را در نظر بگیرید. شما مکانی را که می خواهید برند شما ظاهر شود مشخص می کنید، چه در یک کانال تلویزیونی یا ایستگاه رادیویی خاص باشد، چه در صفحات یک مجله یا روزنامه، سپس شما به شرکتی که صاحب آن رسانه است، برای مکان آن تبلیغ می پردازید. ممکن است هزینه تبلیغ خود را برای مدت زمان مشخص یا در تعداد مشخصی بپردازید به محض پایان این دوره، تبلیغات شما متوقف می شود و نتایج برای تجارت شما متوقف خواهد شد. حال، صفحات مختلفی را که در نتایج موتور جستجو وجود دارد، در نظر بگیرید.

اولین نتیجه در این لیست، تبلیغات با پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC است که برچسب Ad نشان داده شده است. نقریبا مانند تبلیغات سنتی، کسب یکی از این نقاط با پرداخت هزینه. این موضوع برای اغلب سایت های مطرح کشور مانند فیلیمو انجام شده است به گونه ای که ابتدا با یک تبلیغ نام خود را به گوش مخاطبان می رسانند سپس بدون تبلیغ به کار خود ادامه می دهند.

البته ، اگر با PPC آشنا هستید، می دانید که تبلیغ کنندگان فقط هنگامی که کاربر روی یک تبلیغ کلیک می کند و از سایت بازدید می کند، پرداخت می کنند.

هنوز هم، هر بازدید کننده هزینه ای را شامل می شود و دقایقی که یک تبلیغ کننده فعالیت خود را متوقف می کند، آنها نمایش را متوقف می کنند .

اما سایتهایی که در نتایج ارگانیک قرار می گیرند، به طور مستقیم زیر آن تبلیغات، هیچ پولی برای این رتبه بندی ها نمی پردازند. در حالی که احتمالاً آنها وقت و هزینه قابل توجهی را برای ایجاد صفحات رتبه بندی در آن نقاط سرمایه گذاری کرده اند، آنها در صفحه یک ظاهر می شوند زیرا الگوریتم گوگل فکر می کند که آنها ارزش بالایی را برای کاربران فراهم می کنند.

در نتیجه، آنها بدون هزینه کردن یک ریال، ترافیک مناسب برای کسب و کار خود را دریافت می کنند.

سئو به مخاطب هدف شما کمک می کند تا سایت شما را پیدا کند
سئو (SEO) می تواند به شما کمک کند تا در جستجوی اطلاعات به طور جدی در مقابل مخاطب مورد نظر خود قرار گیرد. و با توجه به اینکه چقدر معمول است که مصرف کنندگان از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات استفاده کنند، این یک فرصت بزرگ است. در حقیقت 62٪ از مصرف کنندگان وقتی می خواهند اطلاعات بیشتری در مورد یک تجارت، محصول یا خدمات جدید کسب کنند، ابتدا به موتورهای جستجو متوسل می شوند و 41٪ آنها هنگام آماده بودن برای خرید از آنها استفاده می کنند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۱:۳۳ ] [ امیر روزی طلب ]

لوگوی جدید یاهو از راه رسید. این لوگوی جدید توسط Pentagram طراحی شده است. حرف Y و علامت ! در این لوگو دارای زاویه 22.5 درجه هستند.


یاهو برخلاف گذشته محبوبیت بالایی ندارد؛ با این حال همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. امروز لوگوی یاهو تغییر کرد و بازطراحی شد. یاهو با لوگوی جدید خود قصد دارد به کاربران این موضوع را گوشزد کند که همچنان در حال فعالیت است. این لوگوی جدید توسط Pentagram طراحی شده، شرکتی که برای طراحی لوگوی Citibank شناخته شده است.

 

لوگوی یاهو از سال 2013 و همزمان با شروع مدیریت مریسا میر تغییرات زیادی را تجربه نکرده بود. در لوگوی جدید شاهد استفاده از زاویه برای حرف Y و علامت ! هستیم. بر اساس اعلام Pentagram، این دو با زاویه 22.5 درجه طراحی شده اند. یاهو پس از یک دهه کاهش محبوبیت، در سال 2012 با انتخاب مدیر عامل جدید و خرید چندین شرکت مانند Tumblr و Flicker سعی کرد دوباره به چرخه رقابت بازگردد. این شرکت پس از عدم موفقیت به اپراتور ورایزن فروخته شد.

یاهو همزمان با معرفی لوگوی جدید خود، از نسخه بروز شده اپلیکیشن یاهو میل نیز رونمایی کرد. در سال 2013 شاهد هک شدن 3 میلیارد حساب ایمیل یاهو بودیم، بنابراین محبوبیت آن با کاهش روبه‌رو شده است. باید دید کاربران نسبت به لوگوی جدید این شرکت و نسخه بروز شده اپلیکیشن ایمیل آن چه واکنشی از خود نشان می دهند. شاید ورایزن بتواند دوباره این شرکت را به روزهای اوج بازگرداند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/9/23/20879814/yahoo-new-logo-endless-slide-irrelevance-pentagram


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۴۷:۵۴ ] [ امیر روزی طلب ]

بازی Last of Us Part 2 قرار است تا مرکز توجه قسمت بعدی State of Play باشد. عنوانی که بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ برای بازی‌بازهای سراسر جهان است. حالا استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) برای بالا نگه‌داشتن سطح انتظارات هواداران دو تیزر جدید را از این بازی منتظر کرده است.

دو روز پیش بود که نیل دراکمن (Neil Druckman)، کارگردان بازی The Last of Us Part 2، با انتشار تیزری در حساب کاربری توییتر رسمی خود حضور این بازی در قسمت بعدی State of Play را تایید کرد. حالا امروز شرکت ناتی داگ دو تیزر دیگر از این بازی را در توییر منتشر کرده‌اند که شما می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید.

اطلاعات بیشتری از این عنوان، فردا در طی قسمت بعدی State of Play منتشر خواهد شد و خود بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ نامعلومی برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد.

منبع : http://www.pushsquare.com/news/2019/09/naughty_dog_is_releasing_daily_teasers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۳۷:۵۳ ] [ امیر روزی طلب ]

بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ایی چیست؟همانطور که می دانید بازاریابی درون گرا شاخه ای از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است.اصطلاح بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای یا Inbound Marketing یکی از اصطلاحات در بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ است.

تعریف بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟

بازاریابی درونگرا شکلی از بازاریابی است که در آن گفتگوی مخاطب با کسب و کار یا برند، از طرف مخاطب آغاز می‌شود.
اگر مجموعه‌ فعالیت‌های شما به شکلی باشد که نخستین بار مشتری احساس کند که به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشید ، بازاریابی شما از جنس درونگرا یا جاذبه‌ای است.
به عنوان مثال وقتی که مخاطب شما برای پاسخ به نیاز خود در شبکه های اجتماعی سوال خود را جستجو می کند و به شما می رسد، یا هنگامی که مخاطب شما توسط گوگل یا سایر موتورهای جستجو مانند داک داک گو به دنبال پاسخ خود می گردد و به سایت شما می رسد، نحوه ارتباط با شما از طریق بازاریابی دیجیتالی درون گرا بوده.

مهم است بدانیم که اصطلاح بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing نخستین بار در سال ۲۰۰۵ توسط برایان هالیگان (بنیان‌گذار و مدیرعامل سایت HubSpot) به کار برده شد.
او معتقد بود که بازاریابی درونگرا می‌تواند برای دو گروه از کسب و کارها مناسب باشد:
کسب و کارهای کوچک با درآمدهای بزرگ
شرکت های دانش بنیان

بازاریابی برون گرا یا outbound marketing چیست؟

 


بر خلاف بازاریابی درون گرا، بازاریابی برون گرا به روش های بازاریابی سنتی گفته می‌شود که این روش ها شامل تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات بروشور، تلفنی و .. است.در این روش ها، ابزارهای مدیا که برای انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می شود تا شاید در بین آن ها افراد علاقمند این تبلیغ را ببیند.
در این نوع بازاریابی اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومی برند می شود.همچنین این نوع بازاریابی برای افرادی که کمتر با تکنولوژی سرکار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاریابی درونگرا و برون گرا

در بازاریابی برون گرا صاحب کالا در تلاش است از طریق ایجاد محتوای جذاب، توجه مخاطب خود را جلب کند که این روش از بهترین روش های تبدیل کاربر به مشتری است.این امر در بازاریابی درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل های خبرنامه و موارد دیگر که مردم مایل به خواندن آن ها هستند انجام می شود.از روش های بازاریابی ربایشی یا درون گرا می توان به وبلاگ نویسی، تهیه اینفوگرافیک، ایمیل مارکتینگ، ویدئو پادکس، کتاب الکترونیک، خبرنامه های الکترونیکی، شبکه های اجتماعی و…. اشاره کرد.

در بازاریابی درون گرا بر خلاف بازاریابی برون گرا، برای پیدا کردن، جلب رضایت و توجه مشتری، نیاز به انرژی زیادی نیست.در تهیه استراتژی بازاریابی جاذبه ایی یا ربایشی می‌توانید با تمرکز به مشکلات و نیازهای مشتریان به آن ها دید مناسبی از محصول خود بدهید و ضمن معرفی خود و کسب اعتماد، آن ها را تشویق به خرید کنید.
نکته دیگری که در تفاوت این دو وجود دارد در روش‌های بازاریابی برون گرا است.در بازاریابی برون گرا با اینکه مخاطب خود به سمت شما نیامده ولی تبلیغات شما ممکن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممکن است هنگامی که تبلیغات تلفنی دارید تماس های آزار دهنده را برای آن ها داشته باشید که این خود یک نوع ضد تبلیغ است.

مزیت های بازاریابی درون گرا یا ربایشی.....

برای مطالعه کامل این نوع از دیجیتال مارکتینگ حتما روی لینک زیر کلیک کنید..

https://webdaran.com/what-is-inbound-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۰:۳۰ ] [ امیر روزی طلب ]

یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام «Brian Roemmele» تصاویری از پتنت هدست واقعیت افزوده اپل منتشر کرده که بلندپروازی های اپل را در ساخت یک هدست غیرمعمول نشان می دهند.

اپل پتنت مذکور را ماه مارس 2019 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (USPTO) ثبت کرده بود. کمپانی کوپرتینویی وسیله ای به نام «Display Device» را به ثبت رسانده بود که در توضیحات آن عبارت «هدست واقعیت افزوده» نوشته شده است.

اپل در فایل ثبت اختراع در مورد واقعیت افزوده، مزیت ها و فواید آن برای کاربران و همچنین موارد استفاده آن در اپلیکیشن ها توضیحاتی ارائه کرده است. اما این شرکت نمی خواهد در مسیر سنتی ساخت هدست VR قدم بردارد:

«هدست های واقعیت مجازی، واقعیت افزوده یا واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) کنونی، از مشکل عدم تطابق با چشمان کاربران رنج می برند و منجر به خستگی چشم ها، سردرد و سرگیجه می شوند.»

اپل به دنبال ساخت هدستی است که کاربر را خسته نمی کند. احتمالاً به همین دلیل هم تاکنون چنین محصولی را از این شرکت ندیده ایم. در حالیکه بعضی از شرکت ها دو یا حتی سومین نسل از هدست های واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه کرده اند، این شرکت هنوز چنین محصولی را تولید نکرده است.

معلوم نیست اپل هدست واقعیت افزوده را تولید خواهد کرد یا نه. اما با توجه به اسناد منتشر شده می توان به جدیت اپل در ساخت این محصول پی برد. چند روز پیش نسخه بتای iOS 13 تایید کرد که اپل مشغول ساخت هدست واقعیت افزوده است.

اواسط شهریور ماه نیز خبری منتشر شد که از اشاره به یک هدست واقعیت افزوده با اسم رمز گارتا (Garta) در فایل Readme بیلد iOS 13 خبر می داد.

منبع : https://www.slashgear.com/apples-latest-work-on-ar-glasses-19592247/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۷:۱۹ ] [ امیر روزی طلب ]

بعد از آپدیت v10.30 امروز صبح بازی فورتنایت طرفداران فایل‌هایی در آن پیدا کردند که اشاره به رویداد مشترک فورتنایت و بتمن دارد.

21 سپتامبر روز بتمن است و طرفداران از همه جای دنیا روز شوالیه تاریک را همراه با بازیکنان فورتنایت جشن خواهند گرفت. آخرین فیلم جوکر نیز در تاریخ 4 اکتبر اکران خواهد شد تا دنیا مدتی درگیر گاتهام باشد.

در کنار لباس بتمن دو عدد از سلاح‌های بتمن هم نیز در دسترس قرار می‌گیرد: Explosive Batarang که به دیوار می‌چسبد و هنگامی که دشمن به آن نزدیک می‌شود منفجر می‌شود و Grapnel Gun که به شما اجازه می‌دهد خود را به هدف خود خیلی سریع نزدیک کنید.

منطقه Tilted Town به شهر گاتهام تبدیل خواهد شد و چالش‌هایی نیز برای بازیکنان خواهد بود مانند روشن کردن Bat Signal و جوکر.

صدمه زدن به دشمنان با استفاده از Explosive Batarang
روشن کردن تعدادی از Bat Signalها در اطراف نقشه
استفاده از Grapnel Gun در چند مسابقه مختلف
خاموش کردن تانک‌های گاز جوکر در اطراف نقشه
صدمه زدن به دشمن در کمتر از 30 ثانیه با استفاده از Grapnel Gun
البته هنوز مشخص نیست که رویداد مشترک فورتنایت و بتمن در چه زمانی آغاز می‌شود اما محتمل‌ترین گزینه به نظر روز شنبه 21 سپتامبر است.

منبع : https://www.vg247.com/2019/09/18/fortnite-batman-welcome-to-gotham-cross-over-coming-soon/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۰:۳۲ ] [ امیر روزی طلب ]

به احتمال زیاد متن لورم ایپسوم را مخصوصا در وب سایت‌های تازه تاسیس تا امروز چند مرتبه دیده‌اید. اما کاربرد متن Lorem Ipsum چیست و چرا در طراحی سایت از آن استفاده می‌شود؟

متن لورم ایپسوم بیشتر در قالب‌های تازه طراحی شده برای وردپرس یا هر الگویی که به عنوان شمایی از یک وب سایت در آینده طراحی شده است، دیده می‌شود. با خواندن متن لورم ایپسوم متوجه بی‌ربط بودن آن خواهید شد، اما همچنان به صورت گسترده در سرتاسر وب فارسی یا انگلیسی دیده می‌شود.
متن لورم ایپسوم چیست؟
لورم ایپسوم نام یک نوع متن متداول نگهدارنده فضا در صفحات وب است. از آن با عنوان متن ساختگی یا متن پرکننده نیز یاد می‌کنند. از طریق کپی – پیست کردن متن لورم ایپسوم، فضایی مشخص در گوشه‌ای از یک صفحه وب را پر می‌کنیم، بدون این که مطلبی ارزشمند یا حتی معنادار در آنجا نوشته باشیم. در گذشته از این نوع از متن ها در سایتی مانند دیوار استفاده می شد. با خواندن متن لورم ایپسوم خیلی زود متوجه مهمل بودن آن خواهید شد، اما در هر صورت، ایده‌ای از ظاهر نهایی وب سایت بعد از پر شدن آن با محتواهای واقعی، به کاربر می‌دهد.

چرا از متن لورم ایپسوم استفاده می‌شود؟
سوال اینجاست که چرا در طراحی سایت تهران باید به جای نوشتن چند پاراگراف به زبان فارسی، انگلیسی یا هر زبان دیگر به منظور پر کردن قسمتی از یک صفحه وب، که زمان زیادی نیز نخواهد برد، استفاده از یک متن تماما پوچ و بی‌معنی را ترجیح بدهد؟ می‌توان برای کردن گوشه‌ای از یک وب سایت، بخشی از کتاب یک نویسنده معروف را کپی – پیست کرد!

دلیل اصلی استفاده از این نوع متن بیهوده، جلوگیری از تمرکز کاربران روی متن به جای عناصر گرافیکی و ظاهری است. وقتی یک طراح، یک وب سایت طراحی کرده و در اولین قدم، منتظر دریافت فیدبک از آن است، دوست ندارد کاربران روی متون متمرکز شوند، چرا که هدف اصلی، پی بردن به میزان جذابیت ظاهر وب سایت (و نه محتوای آن) است.

از طرفی دیگر، متن لورم ایپسوم شباهت زیادی به ساختار یک متن واقعی دارد. برای سایت هایی مانند نمناک نوشتن این نوع از متن ها بسیار اهمیت دارد. کپی – پیست کردن تعدادی کلمه از وب به صورت تصادفی، به توزیعی ناهمگون از کلمات در سرتاسر صفحه وب منجر خواهد شد. با استفاده از متن ساختگی لورم ایپسوم می‌توان به خاطر یکپارچگی متن، به خوبی روی ویژگی‌های ظاهری متن همچون فونت، سایز و رنگ آن تمرکز کرد.

متن ساختگی لورم ایپسوم از کجا آمد؟
اگرچه این متن یاوه به نظر رسیده و تصور می‌شود فردی، آن را با بستن چشم خود همینطور از ابتدا تا انتها تایپ کرده است، اما ریشه‌ای در متون لاتین دارد. سیسرو (Cicero)، فیلسوفی که حدود 50 سال قبل از میلادی مسیح (2 هزار سال پیش) زندگی می‌کرد، در اثر خود با نام “De finibus bonorum et malorum” (در انتهای خوب و بد) چنین متنی آورده بود. در این کتاب وی به بررسی موضوعات مربوط به اخلاق پرداخته می‌شود. متن ساختگی لورم ایپسوم از قسمت‌های 1.10.32 و 1.10.33 این اثر استخراج شده است.

البته متن ساختگی که امروز، در طراحی وب سایت‌های انگلیسی مانند اینستاگرام استفاده می‌شود، تماما لاتین نیست. در مقایسه با اثر سیسرو، متن لورم ایپسوم امروز کاملا یاوه‌گویی محسوب می‌شود! افزوده و حذف شدن یک سری کلمات از نوشته‌ اولیه استخراج شده از کتاب «در انتهای خوب و بد» سیسرو سبب شده متن ساختگی لورم ایپسوم تفاوت‌های زیادی با آن داشته باشد. دکتر ریچارد مک‌لینتیک (Richard McClintock) حین جستجو برای یافتن معنی کلمه لاتین نادر “Consectetur” در کتاب‌های ادبیات کلاسیک، به منبع متن دست پیدا کرد.

معنی لورم ایپسوم چیست؟

طبق بررسی ما، با ترجمه Lorem Ipsum به معنی روشنی در زبان انگلیسی نمی‌رسیم. از آنجایی که این دو کلمه، عینا در متن ساختگی فارسی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ معنا و مفهوم خاصی در زبان ما ندارند.  باید توجه داشت در طراحی سایت فروشگاهی تخصصی به استفاده درست کلمات توجه کنید .از آنجایی که متن لورم ایپسوم استاندارد، ورژنی جدا شده از یک اثر هنری است، نمی‌توان به طور دقیق آن را ترجمه کرد.

چگونه متن لورم ایپسوم را تولید کرد؟
وب سایت‌های مختلفی به این منظور وجود دارند. برای داشتن متن لورم ایپسوم فارسی، کافی است این عبارت را در گوگل جستجو کرده و وارد یکی از وب سایت‌های معرفی شده شوید. به طور مثال می توانید متون موجود در سایت های بزرگ مانند ستاره  را مشاهده کنید. در ابزارهای آنلاین تولیدکننده متن لورم ایپسوم، بسته به این که در پی تولید محتوایی (بیهوده) برای چه میزان فضا در یک صفحه وب هستید، گزینه‌های مختلفی مقابلتان قرار می‌گیرد. به عنوان نمونه می‌توانید به اندازه یک تعداد پاراگراف، جمله یا کلمه استاندارد، متنی ساختگی تولید کنید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۱:۱۵ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب