ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

موبايل ماركتينگ يا بازاريابي موبايلي ( Mobile Marketing ) استراتژي بازاريابي ديجيتالي چند كاناله‌اي است كه هدف آن دستيابي به مخاطبان هدف در تلفن‌هاي هوشمند ، تبلت‌ها و ساير دستگاه‌هاي همراه آن‌ها ازطريق وب‌سايت‌ها ، ايميل ، SMS و MMS ، رسانه‌هاي اجتماعي و اپليكيشن‌ها است.
تلفن همراه شيوه‌ي تعامل مردم با برندها را دگرگون كرده است.امروزه تمام كارهايي را كه مي‌توان با رايانه‌ روميزي انجام داد، در دستگاه‌هاي همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام كارهايي مانند مشاهدهٔ ايميل‌ها ، بازديد از وب‌سايت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمايش كوچك دستگاه‌هاي همراه نيز امكان‌پذير است.
جالب است بدانيد كه ۸۰٪ كاربران اينترنت ، گوشي هوشمند دارند.
چرا موبايل ماركتينگ اهميت دارد؟
پلتفرم‌هاي موبايل مانند گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زماني را كه كاربران در ايالات متحده در رسانه‌هاي ديجيتالي مي‌گذرانند ، ميزباني مي‌كنند.

گوگل اعلام كرده است كه از پايان سال ۲۰۱۵ ميزان جستجو با گوشي‌هاي تلفن همراه از تعداد جستجوهايي كه توسط رايانه‌هاي روميزي انجام مي‌شود ، فراتر رفته است.

براي تبليغات موبايلي مؤثر ، به درك مخاطبان خود ، طراحي محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌هاي موبايل ماركتينگ چيست و چرا اهميت دارد و استفاده‌ راهبردي از بازاريابي SMS/MMS و اپليكيشن‌هاي موبايل نياز داريد.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاريابي موبايلي يا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از كانال‌هاي بسيار قدرتمند در بازاريابي موبايلي هستند كه پيام‌هاي تبليغاتي را مستقيما در اختيار كاربران موبايل قرار مي‌‌دهند.
نكات استفاده از SMS

همچنين بررسي‌ها نشان داده پيغام متنيِ ارسال‌شده از طريق SMS يا پيام كوتاه ، ۸ برابر بيشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمريكا ۵۰ درصد مشتريان ، خريدهاي خود را براساس SMSهاي دريافتي‌شان انجام مي‌دهند.
ارسال SMS نوعي بازاريابي مستقيم است كه در آن ارتباط بي‌واسطه از طريق موبايل با مخاطب برقرار مي‌شود ؛ از اين رو بايد ملاحظاتي را در اجراي آن در نظر گرفت :

بهتر است پيام‌هاي متني كمتر از ۱۶۰ كاراكتر تنظيم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بيجا استفاده نشود.
متن پيام محترمانه باشد و فرستنده‌ي پيام براي مخاطب ، مشخص باشد.
در اينجا نيز CTA يا همان فراخوان مخاطب بايد با مهارت خاصي در متن پيام تنظيم شود.

نكات استفاده از MMS
MMS يا پيام‌هاي چند رسانه اي راه ديگري براي برقراري ارتباط مستقيم با مخاطبان موبايل است.محتواي پيام‌هاي MMS ممكن است متن ، عكس ، ويدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسيع امكانات در MMS ، باعث مي‌شود بتوان پيام‌هايي اختصاصي براي برند ايجاد كرد.اين پيام‌هاي اختصاصي سبب مي‌شود پيام چند رسانه اي ، نسبت به ساير كمپين‌هاي بازاريابي ، در جايگاه برتري قرار بگيرد.پيام‌هاي ارسالي در اين روش ، ذهن مخاطب را بيشتر درگير مي‌كند و كارايي آن ۲۰درصد بيشتر از SMS است.محتواي پيام‌ها در اين روش ، هشت برابر بيشتر در رسانه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي‌شود.

نكات تكميلي.....براي مطالعه مطلب كامل روي لينك زير كليك كنيد...
https://webdaran.com/what-is-mobile-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۵:۱۳:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]

سئو پروسه بسيار پيچيده‌اي است كه بايد به‌طور دقيق توسط متخصص سئو اجرا شود.
سئو براي رتبه اول جستجوي گوگل امروز يكي از مهمترين بخش‌هاي بازاريابي هر كسب و كاري است‌.
به نظر شما چرا امروزه دامنه بسيار زيادي با اشتياق ثبت مي‌شود، براي آنها قالب طراحي مي‌شود، محتواي بسيار خوب در آنها گذاشته مي‌شود، اما بعد از گذشت يك سال اين دامنه‌ها آزاد مي‌شوند.

 

يكي از مهم‌ترين بخش‌هاي موفقيت يك سايت داشتن هدف و استراتژي است كه باعث مي‌شود كسب و كار اينترنتي شما رونق بگيرد، اما اين رونق نيازمند ديده شدن است كه بخشي از آن با گرفتن ورودي حاصل مي‌شود. حال سئوال اينجاست چه ورودي باعث رشد سايت مي‌شود، بازديد كننده‌اي كه دنبال محصول شما باشد، با اختيار خود وارد سايت شود و از همه مهم‌تر بارها وارد سايت شما بشود، جالب است بدانيد كه كاربران اكثرا بعد از چند بار ورود به يك سايت سود‌آوري ايجاد مي‌كنند.

حال مي‌توان گفت بازديد كننده‌اي كه از طريق گوگل وارد سايت شما مي‌شود هم دنبال محصول شماست هم از طريق صفحات مختلف وارد سايت شما مي‌شود و هم با اختيار خود موضوع را تايپ و با كليك كردن وارد سايت مي‌شود و براي اينكه در صفحه اول گوگل باشيد بايد روي سئو خود كار كنيد.
جالب است بدانيد حتي سايت‌هاي بزرگ كه روزانه ۲۰۰ هزار بازديد كننده دارند مانند آپارات  براي يك كلمه كليدي كه ماهي ۵۰۰۰ جستجو دارد بسيار حساس هستند؛ چرا كه مي‌دانند درصد بسياري از بازديد كننده‌هاي مستقيم سايت آنها از طريق همين كلمات كليدي و موتورهاي جستجو به‌دست آمده است.
بهينه سازي سايت براي جستجوي گوگل يا به اصطلاح سئو ( SEO ) پروسه بسيار پيچيده‌اي است كه بايد به‌طور دقيق توسط متخصص سئو اجرا شود.

دانش، مهارت و تجربه در سئو به سادگي به‌دست نمي‌آيد و يك سئو كار حرفه‌اي بايد هميشه به‌روز باشد‌.
شركت گوگل دائما الگوريتم‌هاي جديدي را براي ليست كردن بهترين سايت‌ها در رتبه‌هاي برتر به‌كار مي‌گيرد و ضمنا رقابت بسيار بالايي هم براي دستيابي به رتبه اول جستجو وجود دارد‌.
سئو كلمات كليدي
يكي از مواردي كه  در آخر به آن توجه مي‌شود يا اصلا به آن اهميت داده نمي‌شود، كلمات كليدي هستند. انتخاب كلمه كليدي مناسب در طراحي وب سايت فروشگاهي اولين و مهم ترين قدم است چرا كه شما با استفاده از اين كلمات به فروش خواهيد رسيد.
شما فرض كنيد يك سايت مرتبط با سئو داريد و مي‌خواهيد روي كلمات كليدي آن كار كنيد تا سايت شما رشد كند. اكثرا دوستان فقط به تصورات خود دقت مي‌كنند؛ مثلا فكر مي‌كنند كلمه‌اي مثل صفحه اول گوگل يا كلمه‌اي مثل سئو در گوگل حتما كلمات خوبي هستند، روي همين كلمات هزينه و زمان مي‌گذارند و وقتي به نتيجه مي‌رسند متوجه مي‌شوند اين كلمات جستجو چنداني ندارند.

 

ما چندين نوع كلمات كليدي داريم، كلماتي كه تجاري هستند، كلمات كليدي كه آموزشي و كلمات كليدي كه سايت را بيشتر برند مي‌كنند، كلمات كليدي اطلاعاتي و موارد بيشتري هستند.
آيا فقط توجه به محبوبيت يك كلمه كليدي كه تعداد جستجوي بيشتر در گوگل دارد ما را به ورودي بيشتر و افزايش فروش مي‌رساند؟ جواب اين سئوال قطعا خير است.
مثلا كسي كه با كلمه آموزش سئو وارد سايت شما مي‌شود، دنبال يك سايت آموزشي مي‌گردد. اين امكان وجود دارد كه همين بازديد كننده به مشتري تبديل شود، اما درصد بازده هزينه كردن روي اين كلمه كم است. حال كسي كه با كلمه سئو چيست وارد سايت شما مي شود، باز هم دنبال مطالب توصيفي از علم سئو است، البته اين كلمه بهتر از آموزش سئو بازده دارد. مديران سايت ورزش 3 در خاطرات خود پيدا كردن كلمات كليدي را مهم ترين قدم خود در موفقيت مي دانند.
پس مي‌توان گفت يكي از مهم‌ترين موارد قبل از هر عمليات در فرآيند بهينه سازي سايت پيدا كردن كلمات كليدي مناسب است كه هم محبوب باشند هم جستجو زيادي داشته باشند هم مشتري‌ ساز و رقبايي در سطح بالايي نداشته باشند و راحت‌تر شما به نتيجه برسيد.

توليد محتوا

براي توليد محتواي مرتبط با خدمات و محصولات خود برنامه‌ريزي كنيد و از كلمات كليدي مرتبط و پرجستجو به‌صورت متعادل در تمام سايت استفاده كنيد.
توليد محتوا كه مي‌تواند محتوا - متن يا عكس يا تركيبي از اين موارد باشد.
توليد محتوا را مي‌توان پايه و اساس سئو دانست كه هر چقدر اين پايه قوي‌تر باشد لينك تاثير بيشتري مي‌گذارد. وقتي شما مي‌خواهيد در يك كلمه كليدي رشد كنيد بايد بستر را در داخل سايت ايجاد كنيد و محتوا نقش اساسي را دارد. بايد توجه داشته باشيد كه محتوا به عنوان پادشاه در سئو شناخته مي شود و اگر در زمينه سئو اطلاعات و تجربه كافي نداريد به شما پيشنهاد مي كنيم  ليست تعرفه سئو سايت را مطالعه كنيد و متناسب با نياز خود يكي از آنها را برگزينيد.
يكي از مواردي كه بارها ديده مي‌شود اين است كه مدير يك سايت دوست دارد تمام كلمات كليدي يك سايت را روي صفحه اصلي يا يك صفحه كار كند، اما واقعا يك صفحه چقدر پتانسيل رشد را دارد و در چند وجه مي‌تواند يكه تاز باشد. درست است كه بيشتر قدرت يك دامنه روي صفحه اصلي سايت است و كار كردن كلمات سنگين‌تر روي صفحه اصلي منطقي‌تر است، اما هر صفحه از سايت شما پتانسيل كلمات محدود را دارد.
حال نقش محتوا اين است كه شما بايد براي ربات گوگل مشخص كنيد هدف از ايجاد اين صفحه چيست يا بهتر گفته شود كلمه كليدي كه گوگل در اين صفحه بايد پيدا كند و در نتايج رشد دهد، چيست.
دو راه براي توليد محتوا وجود دارد، يكي ترجمه مقالات خارجي مرتبط از سايت‌هاي معتبر بين المللي و ديگري مقالات آموزشي است كه خودتان بايد در مورد كسب و كارتان بنويسيد و در سايت منتشر كنيد.

 

بهينه سازي سايت براي موبايلدر سال گذشته تعداد دفعاتي كه مردم از طريق موبايل و تبلت در گوگل جستجو كردند و وب سايت‌ها را باز كردند، بيشتر از دفعاتي بود كه از طريق كامپيوترهاي دسكتاپ جستجو كردند‌. بنابراين اخيرا گوگل به‌صورت رسمي اعلام كرده است كه اولويت جستجو براساس بررسي نسخه موبايل وب‌سايت‌ها است. رعايت اين اصل براي سايت هاي بزرگ مثل فيليمو بسيار مهم است چرا كه اغلب ورودي آنها از پلتفرم هاي مختلف است و بايد اين سايت براي همه اين پلتفرم ها شخصي سازي شده باشد.
پس اگر وب سايت شما نسخه مخصوص موبايل نداشته باشد قطعا رنك پايين‌تري از گوگل دريافت خواهد كرد.

بهينه سازي محلي

از آنجايي كه بررسي نسخه موبايل وب سايت‌ها در اولويت گوگل قرار گرفته است موقعيت مكاني شما روي نقشه نيز اهميت بالايي پيدا كرده است. زيرا براساس الگوريتم‌هاي جديد گوگل، اولويت با وب سايت‌هايي است كه مكانشان به شما نزديك‌تر باشد.
بنابراين موقعيت مكاني خود را روي نقشه گوگل ثبت كنيد تا رتبه بالاتري را از گوگل دريافت كنيد.


استفاده از SSL

يكي از نكات ريزي كه به تازگي در سئو سايت تاثيرگذار است بحث SSL است.
گوگل به تازگي به سايت‌هايي كه داراي SSL هستند رتبه بهتري مي‌دهد، زيرا اين سايت‌ها امن‌تر هستند. رعايت اين اصل براي سايت بانك ملت بسيار اهميت دارد چرا كه كاربر بايد با خيال راحت در اين سايت تراكنش خود را انجام دهد.
براي همين است كه وقتي در گوگل جستجو مي‌كنيد بسياري از سايت‌هايي كه در صفحه اول جستجو هستند داراي HTTPS هستند.

لينك بيلدينگ

لينك بيلدينگ به دو بخش داخلي و خارجي سايت تقسيم مي‌شود كه هر دو بسيار مهم و تاثير‌گذار هستند.
در داخل وب سايت خود به‌صورت متعادل و هوشمند كلمات كليدي را به مقصد مرتبط و هدف خود لينك دهيد.
همچنين بسيار مهم است كه براي دريافت لينك از سايت‌هاي با اتوريتي بالا برنا‌مه‌ريزي كنيد.
علم سئو فاكتورهاي بسيار زيادي دارد كه فاكتورهاي لينك بيلدينگ بسيار مهم و حساس هستند.
مثل لبه چاقو مي‌مانند؛ اگر از آنها درست استفاده شود بسيار نتايج خوبي مي‌دهند اما اگر بدون تخصص به صورت اسپم باشند سايت را تا مرحله جريمه شدن و حذف كلي سايت از گوگل مي‌رسانند.
يكي از مواردي كه بايد به آن توجه بسيار زيادي شود لينك گرفتن از سايت‌هاي مرتبط است وقتي موضوع سايت شما طراحي سايت است و شما از يك سايت مدل لباس لينك مي‌گيريد قطعا هيچ ارتباطي بين اين دو سايت وجود ندارد و شما راحت به گوگل اجازه مي‌دهيد تخلف شما را متوجه شود كه شما در حال خريد لينك هستيد هم براي سايت مقصد و هم براي سايت مبدا، پس ارتباط لينك سازي شما مهم‌ترين تاثير را در رشد سايت شما در كلمه كليدي مورد نظر مي‌گذارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۵:۳۳ ] [ امير روزي طلب ]

درباره الكترو صنعت پارسه

تعميرات تخصصي الكترونيك صنعتي ( تعمير اينورتر درايو ، تعمير سافت استارتر ، تعمير تجهيزات اتوماسيون صنعتي و... )

الكترو صنعت پارسه با سالها تجربه و با همت و هم فكري تعدادي از مهندسين و كارشناسان باسابقه و مجرب در رشته هاي الكترونيك و برق و صنايع وارد بازار كار و تعميرات تخصصي انواع بردهاي الكترونيكي از جمله تعمير اينورتر درايو ، سافت استارتر و تعميرات تجهيزات اتوماسيون صنعتي شده است.

هدف و انگيزه اصلي در راه اندازي اين مجموعه تلاش مستمر در راه ساختن و آباداني ميهن عزيزمان و بي نيازي كشورمان در زمينه تعميرات و خدمات رساني به صنعت بود است .

در همين راستا تكنسينهاي فعال در الكترو صنعت پارسه با بهره گيري از نيروهاي تحصيل كرده و مستعد در عرصه تعميرات اينورتر درايو هاي AC - DC - SERVO ، تعمير سافت استارت،تجهيزات اتماسيون صنعتي،PLC،HMI،تعمير ايسيو و يونيت كنترولرها،تجهيزات مدرن صنعتي،برد لوازم پزشكي،لوازم خانگي در كشورعزيزمان نمودند.

همچنين الكترو صنعت پارسه در زمينه مشاوره و راه اندازي تجهيزات صنعتي فعاليت مستمري داشته و دارد.

سعي و تلاش مديريت الكترو صنعت پارسه افزايش بهره وري همراه با توسعه امكــــــانات سخـــت افزاري و نرم افزاري در شركت و نيز انجام اصولي و كارشناسي كليه پروژه ها با استفاده از امكانات و دانش نيروهاي متخصص بوده است .

همچنين مجموعه ما اماده عقد قرارداد با شركتها - سازمانها و كارخانجات جهت امور گارانتي تامين و نگهداري محصولات توليدي و وارداتي ميباشد.

تعميرات تخصصي در مجموعه الكترو صنعت پارسه :

تعميرات اينورتر هاي صنعتي / سافت استارتر / كنترل دما / ايسيو و يونيتهاي كنترل

  • اينورتر هاي AC                                 
  • اينورترهاي DC
  • سروو درايوها
  • سافت استارتر ها
  • كنترل كننده هاي دما
  • ايسيو و مانيتورهاي ماشيهاي سنگين و راهسازي

تعميرات درايو هاي صنعتي شامل موارد زير ميباشد :

  • تعمير مدار قدرت
  • تعمير مدار سوئيچينگ ( تغذيه )
  • تعمير مدار DC BUS
  • تعمير مدار گيت درايو IGBT
  • تعمير مدار گيت درايو تريستور
  • تست و تعويض پل ديود و IGBT
  • تعمير بانك خازني
  • تعمير مدار CPU
  • تعمير  كارت هاي I/O
  • تعمير كي پد و نمايشگر
  • رفع انواع خطاهاي سخت افزاري و نرم افزاري
  • تعميرات اينورتر

تعميرات سافت استارتر شامل موارد زير ميباشد : ( تعمير سافت استارت )

  • تعمير مدار سوئيچينگ ( تغذيه )
  • تعمير مدار گيت درايو تريستور
  • تعمير مدار باي پس
  • تعمير مدار I/O
  • تست و تعويض تريستور
  • تعمير CPU
  • تعويض رله هاي باي پس
  • تعمير كي پد و نمايشگر
  • رفع انواع خطاهاي سخت افزاري و نرم افزاري

تعميرات كنترل دما شامل موارد زير ميباشد :

  • تعمير مدار سوئيچينگ ( تغذيه )
  • تست رله ها
  • تست سنسور و عملكرد كنترلر
  • تعمير كي پد و نمايشگر
  • رفع انواع خطاهاي سخت افزاري و نرم افزاري

تعميرات ايسيو و مانيتور هاي خودروهاي سنگين و راهسازي : ( تعمير ايسيو )

تعميرات مدارهاي الكترونيكي انواع ماشينهاي راهسازي ، اتوبوس ، تريلر ، كاميون  جرثقيل و ... تمامي برندهاي موجود

  • تعمير يونيت كنترل موتور
  • تعمير يونيت كنترل گيربكس
  • تعمير يونيت مديريت ترمز
  • تعمير يونيت  سيستم تعليق
  • تعمير يونيت توليد باد
  • تعمير يونيت سيستم هشدار
  • تعمير يونيت فلاشر
  • تعمير يونيت كنترل آلاينده هاي خروجي
  • تعمير يونيت كنترل تجهيزات اتاق
  • تعمير مدار كولر و تهويه مطبوع
  • تعمير يونيت ريتاردر
  • تعمير مانيتور
  • تعمير كيلومتر
  • برنامه ريزي و تغيير پارامتري

 

امكان تعمير بردهاي در مجموعه الكترو صنعت پارسه به شرح زير ميباشد : ( تعميرات اينورتر )

تعميرات تخصصي اينورتر درايوهاي AC - DC - SERVO در كيلوات مختلف ( تعميرات اينورتر )

تعميرات تخصصي سافت استارتر ها در كيلوات هاي مختلف ( تعمير سافت استارت )

تعميرات تخصصي انواع تجهيزات اتماسيون صنعتي ( HMI-plc و ... )

تعميرات تخصصي انواع كنترل دما ها

تعميرات تخصصي انواع بردهاي صنعتي ( سويچينگ-منابع تغذيه و... ) ( تعميرات درايو )

تعميرات تخصصي تجهيزات ابزار دقيق

تعمير تخصصي انواع يونيت كنترلرها - ecu خودروها و ماشين الات راهسازي – سنگين – خودروهاي وارداتي و ايراني

تعميرات انواع بردهاي الكترونيكي خودرو و ماشين الات صنعتي

تعمير تخصصي انواع بردهاي الكترونيكي لوازم خانگي

تعمير تخصصي انواع بردهاي صنعتي (cnc و ... )

تعمير تخصصي اينورترهاي جوش ركتيفاير

تعمير تخصصي بردهاي لوازم پزشكي

تعمير تخصصي انواع سوِيچينگ

مهندسي معكوس طراحي ساخت و كپي مدارات الكترونيكي

و ...

برندهاي اينورتر ( تعميرات اينورتر ) ، سافت استارترها ( تعمير سافت استارت ) و كنترل دماهاي صنعتي:

كنترل تكنيك Control Techniques - امرسون Emerson - دلتا Delta - ال اس LS - كب KEB - اي بي بي ABB - پاركر Parker - يوروترم Eurotherm - ياسكاوا Yaskawa - امرن Omron - اشنايدر Schneider Electric - زيمنس Siemens - دانفوس Danfoss - امترون Emotron - تله مكانيك Telemecanique - وكن Vacon - الين Elin - سانفار Sunfar - جفران Gefran - پاترن Powtran - لنزه Lenze - بامولر Baumueller - سانترنو Santerno - اينوت Invet - هيتاچي Hitachi - ويچي Veichi - پاناسونيك Panasonic  - ميتسوبيشي Mitsubishi - هيونداي Hyundai - تكو Teco - كينكو Kinco - پرتو صنعت - SEW - الن بردلي Allen Bradley - فوجي الكتريك Fuji Electric - وگ Weg - ريچ Rich - اي ايستار iAstar - لوري سومر Leroy somer - پاور الكترونيكس power electronics - بالدور Baldor - فانوك Fanuc - مولر Moeller - اتون Eaton - اوكام Aucom .

برندها هاي خودروهاي سنگين و راهسازي ( تعمير ايسيو ) :

اسكانيا Scania - ولوو Volvo - بنز Benz - مان MAN -  كاترپيلار Caterpillar - كماتسو Komatsu - هيونداي Hyundai - داف DAF - ايوكو Iveco - هينو Hino - دانگ فنگ Dongfeng - ماك Mack - ايسوزو Isuzu - رنو Reno - دوسان Doosan - كمنز Cummins - هيتاچي Hitachi - كامينز Cummins و...

در صورت داشتن هر گونه سوال ( تعميرات اينورتر ) با كارشناس فني تماس حاصل فرمائيد : ۰۹۱۲۹۲۱۸۶۸۰ حيدري

اطلاعات تماس بيشتر :

تلفن : 02166386445 ------ 02166857821
همراه : 09129218680 
آدرس سايت منبع : www.e-s-p.ir
ايميل : workshop.esp.ir@gmail.com
اينستاگرام : heydari_esp
 تلگرام : electrosp@


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۷:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل قابليت ناشناس را در برنامه‌ي گوگل مپ براي حفظ حريم خصوصي بيشتر در اختيار كاربران اندرويد قرار داده است.

اوايل ماه جاري، گوگل اعلام كرد كه ويژگي جديد ناشناس (Incognito) براي Google Maps شروع به كار كرده است و اكنون بايد در دستگاه‌هاي اندرويد منتظر اين قابليت باشيم. البته ارائه‌شدن اين قابليت براي تمامي كاربران اندوريد كمي زمانبر خواهد بود. قابليت ناشناس در آينده در اختيار كاربران iOS نيز قرار خواهد گرفت اما هنوز تاريخ دقيقي براي آن مشخص نشده است.

براي فعال‌كردن اين حالت ناشناس در گوگل مپ بايد مراحل زير را دنبال كنيد:

۱. برنامه‌ي Google Maps را باز كنيد.

۲. روي تصوير نمايه‌ي خود ضربه بزنيد.

۳. روي «Turn on Incognito mode» كليك كنيد.

قابليت ناشناس Incognito چيزي نيست كه هميشه بخواهيد از آن استفاده كنيد؛ زيرا باعث غيرفعال شدن برخي از ويژگي‌ها خواهد شد. براي مثال مكان‌هايي كه مي‌رويد در سابقه موقعيت مكاني شما ذخيره نخواهد شد، جستجوهاي شما در حساب كاربري‌تان ذخيره نمي‌شوند، از اطلاعات شما براي شخصي‌سازي استفاده نخواهد شد و همچنين ميكروفون براي دستيار صوتي گوگل در نقشه از كار خواهد افتاد. از سوي ديگر بايد بدانيد كه با فعال شدن اين قابليت، رديابي شما همچنان ادامه خواهد داشت.

اين قابليت ناشناس دقيقا مشابه قابليت Incognito در مرورگر كروم است كه در سال ۲۰۰۸ براي جستجوي در وب و بازديد از صفحات وب مختلف ارائه شد. درنتيجه با اين قابليت هيچ سابقه‌اي از كاربران در مرورگر ثبت نخواهد شد. اما اين قابليت كارايي بيشتري در گوگل مپ خواهد داشت و از حريم خصوصي محافظت خواهد كرد. درنتيجه هيچ اطلاعاتي را از فعاليت‌هاي كاربران در گوگل مپ ذخيره نخواهد كرد.

فعال كردن حالت ناشناس در گوگل مپ بر نحوه‌ي استفاده يا ذخيره فعاليت شما در سرويس‌هاي اينترنت، ساير برنامه‌ها‌، جستجوي صوتي و خدمات گوگل تأثير نمي‌گذارد. به عبارت ديگر، روشن كردن اين ويژگي، اطلاعات ذخيره‌شده در حساب كاربري گوگل را به حداقل مي‌رساند، اما كاري براي جلوگيري از دسترسي برنامه‌هاي ثالث انجام نمي‌دهد. البته نبايد اين قابليت را به‌عنوان ابزاري كاملاً قابل اعتماد براي حفظ حريم شخصي دانست.

منبع : https://techcrunch.com/2019/11/01/google-maps-incognito-mode-starts-rolling-out-for-android-users/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۲:۵۴ ] [ امير روزي طلب ]

همانطور كه بايد بدانيد ورودي گوگل تاثيري بيش از 70 درصد در ارتقا و پيشرفت سئو و افزايش رتبه وب سايت مي گذارد.
حتي اگر سايت شما سئو مناسبي نداشته باشد، اما ورودي هاي آن منظم و دقيق باشد مي تواند جايگاه خوبي را در نتايج كسب كند. !

يكي از مهم ترين فاكتور هاي سئو و افزايش رتبه سايت، بالا رفتن تعداد ورودي هاي گوگل به صورت كاملا طبيعي است.

يكي ديگر از عوامل مهمي كه در كيفيت ورودي گوگل دريافتي وجود دارد كليك كردن كاربر در سايت بعد از ورود به سايت است.
كليك صورت گرفته براي سايت بسيار مفيد است كه باعث هدايت به صفحه اي ديگر از وب سايت شود. اين فرايند علاوه بر امتياز مثبت براي سايت به معناي سئو اصولي و صحيح ورودي گوگل مي باشد.

 

چرا ورودي گوگل هدفمند :

ورودي گوگل به كسب كار شما اعتبار مي بخشد تا بتوانيد با كلمه كليدي مربوط به تخصص و خدمات خود، بيشتر ديده شويد و در طولاني مدت كليك بيشتر و در نتيجه منجر به فروش عالي و درخشش سايت در نتايج در ميان رقبا، باعث افزايش نرخ ctr سايت مي شود.
هوش مصنوعي گوگل بر اين باور است وقتي سايتي ورودي گوگل دارد و مثلا در 10 نتيجه اول، كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند بايد سايت جذابي و مفيدي باشد اين فرايند به مرور زمان رتبه سايت را بر روي آن كلمه كليدي افزايش مي دهد .

 

تاثير ورودي گوگل براي وب سايت:

افزايش رتبه ي كلمات كليدي سايت
ارتقا رتبه الكسا
افزايش ميزان طبيعي بودن وب سايت شما در گوگل
كسب رتبه هاي برتر گوگل در كوتاه ترين زمان ممكن
سرعت ايندكس شدن صفحات سايت
افزايش Page Authority
افزايش Domain Authority
افزايش rank moz

 

ديگر تاثيرات ورودي گوگل زماندار "۸۰ و "۱۵۰ و "۲۰۰ و "۲۵۰ ثانيه اي :

بازدهي بالا و ماندگار اين روش
بالا بردن ترافيك هدفمند سايت
بالا بردن رتبه سايت در سرچ گوگل
زمان ماندگاري بيشتر كاربر در سايت
كاهش طبيعي رتبه الكسا و افزايش اعتبار سايت
ارتقا فوري Bounce Rate الكسا
ارتقا فوري Daily Pageviews per Visitor الكسا
ارتقا فوري Daily Time on Site الكسا

 

بيشتر افراد اولين قدمي كه براي آناليز و رتبه سنجي يك وب سايت در نظر ميگيرند بررسي رتبه الكسا آن سايت است. اين شيوه ي صحيحي است، چون ورودي هاي گوگل اين توانايي را دارند كه نمودار ورودي سايت ها را در الكسا به ميزان قابل توجهي در كمترين زمان ممكن افزايش دهند. ۹۰ درصد وبمستران از سرويس هاي ورودي گوگل براي طبيعي جلوه دادن رتبه الكسا وب سايت خود كمك مي گيرند.

با سفارش ورودي گوگل در شيك رنك مي توانيد بازديد هاي بسيار با كيفيتي براي سايت خود ايجاد نماييد، اين فرايند تاثير بسيار مثبتي در افزايش جايگاه سايت شما در گوگل خواهد داشت.

همين امروز با سرويس هاي ورودي گوگل شيك رنك شروع كنيد .

لينك سفارش : https://www.chicrank.com/google.php

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۴:۳۱ ] [ امير روزي طلب ]

اينستاگرام اعلام كرده كليه فيلترهاي واقعيت افزوده اي كه جراحي زيبايي را تبليغ مي كنند به خاطر آسيب هايي كه ممكن است براي سلامت رواني افراد داشته باشند را حذف خواهد كرد.

افكت هايي كه ظاهري با لب هاي تزريقي يا ليفت صورت و هر گونه زيبايي ظاهري مصنوعي را به چهره افراد اضافه مي كنند در زمره مواردي هستند كه از اينستاگرام حذف مي شوند.

اينستاگرام در بيانيه خود آورده است كه طبق تحقيقات فيلترهاي تغيير دهنده چهره ميتوانند احساس افراد در مورد ظاهرشان را بدتر كنند و در نتيجه اين شبكه اجتماعي كه به فيسبوك تعلق دارد تصميم گرفته اين فيلترها را به خاطر بهبود سلامت كاربرانش حذف كند.

يكي از سخنگويان فيسبوك در اين باره گفته است:

ما در حال ارزيابي مجدد سياست هايمان هستيم و مي خواهيم فيلترهاي مان تجربه مثبتي را براي مردم ايجاد كنند. همزمان با ارزيابي اين سياست ها، كليه افكتهايي (از گالري افكت ها) كه به جراحي پلاستيك ارتباط پيدا مي كنند را حذف خواهيم كرد و تاييد افكت هاي جديد مانند اينها را متوقف خواهيم كرد.

چند ماه پيش، آپديت جديدي براي اينستاگرام منتشر شد كه به كاربران امكان مي داد افكت هاي مجازي مختص به خود از جمله انواع انيميشن و فيلترهاي چهره را بسازند و آنها را روي ويديوها و تصاوير خود قرار دهند و حالا ظاهرا به خاطر اثرات نامطلوب برخي از آنها، افكت هايي كه جراحي پلاستيك روي چهره را به تصوير مي كشند حذف مي شوند.

البته طبق اعلام اينستاگرام هنوز مشخص نيست كه چه مدت طول مي كشد كليه اين فيلترها حذف شوند اما بسياري از كاربران از اين محدوديت ها استقبال كرده اند و همزمان برخي نيز به اين مساله اعتراض كرده اند.

ويشال شاه مدير محصول اينستاگرام در اين باره گفت:

باور دارم كه تصوير چهره به صورت كلي و نه فقط در اينستاگرام، موضوع واقعا مهمي است و با در نظر داشتن تحقيقات صورت گرفته در اين باره، اين مساله ايست كه برايمان اهميت بالايي دارد.

منبع : https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-7605209/Instagram-BANS-غير مجاز مي باشدmetic-surgery-filters-mimic-botox-lip-fillers.html


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۲:۰۲ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل فهرستي از توليدكنندگاني تهيه كرده كه به‌روزرساني اندرويد 10 را حداكثر تا انتهاي سال جاري ميلادي منتشر مي‌كنند.

يكي‌از بزرگ‌ترين مشكلاتي كه گريبان‌ سيستم‌عامل اندرويد را گرفته، پراكندگي دستگاه‌هاي اندرويدي است. گستردگي دستگاه‌هاي اندرويدي اگرچه حق انتخاب بيشتري را به مشتريان مي‌دهد؛ اما از سوي ديگر، كار گوگل و توليدكنندگان را براي آماده‌سازي سريع به‌روزرساني‌ها و انتشار آن‌ها سخت‌تر مي‌كند.

خوشبختانه گوگل با شناخت اين مشكل، دست‌روي‌دست نگذاشت و همزمان با انتشار به‌روزرساني اندرويد ۸ از برنامه‌ي جديد خود براي تسريع روند انتشار به‌روزرساني‌ها تحت‌نام پروژه‌ي تربل رونمايي كرد؛ پروژه‌اي كه به‌سبب ساختار ماژولار خود، به توليدكنندگان امكان دستكاري راحت‌تر اندرويد و انتشار سريع‌تر به‌روزرساني‌هاي اندرويد را مي‌داد.

هم‌اكنون دو سال از آغاز به كار پروژه‌ي تربل گذشته است و مي‌توان تأثيرات آن را بهتر متوجه شد.

گوگل در مطلبي وبلاگي، نرخ به‌روزرساني نسخه‌هاي گذشته اندرويد را مشخص كرده كه از پيشتازي اندرويد ۹ در مقايسه با به‌روزرساني پيشين خبر مي‌دهد. طبق جزئياتي كه اهالي مانتين‌ويو منتشر كرده‌اند، پروژه‌ي تربل در اولين سال توانسته نرخ به‌روزرساني به اندرويد ۹ را سريع‌تر از نسخه‌هاي قبلي كند؛ اتفاقي كه درنهايت منجر به اين شده تا اندرويد ۹ هم‌اكنون ۲۲/۶ درصد از سهم اندرويد را در دست داشته باشد. گوگل ادعا مي‌كند كه به‌لطف پروژه‌ي تربل، ميانگينِ زمانِ به‌روزرساني از اندرويد ۸ به اندرويد ۹ نزديك‌به ۳ ماه كاهش پيدا كرده است؛ مقداري كه انتظار مي‌رود امسال با اندرويد ۱۰ باز هم كاهش پيدا كند.


 

HMD يكي‌از نخستين توليدكنندگاني بود كه اندرويد ۱۰ را با انتشار يك به‌روزرساني دراختيار دارندگان نوكيا 8.1 قرار داد. اسنشال، شيائومي و وان‌پلاس نيز ازجمله‌ ديگر توليدكنندگاني محسوب مي‌شوند كه عملكرد سريعي در ارائه‌ي به‌روزرساني اندرويد ۱۰ داشته‌اند. 

طبق انتظار گوگل، تا انتهاي سال جاري ميلادي، توليدكنندگان بيشتري به اين فهرست اضافه خواهند شد.

بسياري از توليدكنندگان نظير ايسوس، ال‌جي، اوپو، ريلمي، سامسونگ، شارپ، ترنشن و ويوو متعهد شده‌اند كه تا آخر سال جاري، دستگاه‌هاي خود را به‌ اندرويد ۱۰ به‌روزرساني كنند.
اگر اين ادعاي گوگل تا پايان سال جاري محقق شود، قطعا مؤفقيت بزرگي براي اندرويد محسوب خواهد شد. انتظار مي‌رود كه روند انتشار به‌روزرساني‌ها در سال‌هاي آتي با نسخه‌هاي بعدي اندرويد بيش‌از‌پيش سريع‌ شود.

ديدگاه خود را در‌اين‌رابطه با ما و ديگر كاربران به‌اشتراك بگذاريد.

منبع : https://www.gsmarena.com/google_confirms_most_major_manufacturers_


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۰۸:۳۶ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب