ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

همكاري در فروش يا Affiliate Marketing چيست؟

مفهوم اصلي همكاري در فروش عبارت است از هرگونه فعاليتي كه موجب تسهيل در فروش يك كالا يا خدمات شود.اين كار اغلب توسط كساني صورت مي‌گيرد كه خودشان توليدكننده و يا صاحب محصول نيستند.وظيفه كسي كه قصد همكاري در فروش را دارد؛ معرفي محصول، ويژگي‌ها و كاربردهاي آن است تا مشتريان را ترغيب به خريد محصول يا خدمات كند.

همكاري در فروش روش‌هاي گوناگون و متنوعي دارد، اما بهترين و پربازده‌ترين آن استفاده از اينترنت است و به اين صورت است كه شما به عنوان يك معرف، محصول مورد نظر را به شيوه‌هاي درست تبليغ كنيد و بابت هر فروش كه از سمت شما انجام بگيرد پورسانت و يا درصدي از فروش را دريافت كنيد.

همكاري در فروش، يك كسب‌وكار خانگي ايده‌آل است، چرا كه براي شروع به پول زيادي احتياج ندارد و نيازي به توليد، انبار كردن و ارسال محصولات يا رساندن خدمات به ديگران نيست.درواقع به شما پول پرداخت مي‌شود تا مشتري‌ها و مصرف‌كننده‌هاي جديد را به كسب‌وكارهاي مختلف متصل كنيد.همكاري در فروش يعني شما مي توانيد درآمد خودتان را از زمان و مكان جدا كنيد، يعني از هرجاي دنيا در هر زماني بتوانيد كسب درآمد كنيد.

سوالي كه مطرح مي شود اين است كه اين مدل كسب درآمد، چگونه عمل مي كند؟

همكاري در فروش يك روش كسب و كار اينترنتي است كه هم فروشنده و هم همكار را به سود مي رساند.اين يعني يك رابطه برد برد. (win win)براي ادامه و تكات تكميلي اين مبحث به مقاله “ همكاري در فروش يا Affiliate Marketing چيست؟ ” مراجعه فرماييد.

 

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) چيست؟
بهينه سازي موتور جستجو (سئو) در ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال

سئو همان بخش مورد علاقه تمامي صاحبان وب و صاحبان مشاغل است.حتما شما نيز مي دانيد كه يكي از مهم ترين معيارها براي به دست آوردن رتبه بالاتر در گوگل، افزايش سئو سايت است.بخش بزرگي از ورودي وب سايت شما (يعني تعداد كاربراني كه وارد وب سايت شما مي‌شوند) از طرف گوگل است.

اگر بخواهيم يك عدد تقريبي بگوييم، حداقل 50 الي 70 درصد ورودي اكثر وب سايت‌ها از موتورهاي جستجو (مخصوصا گوگل در ايران) است، به همين خاطر است كه تمامي صاحبان مشاغل خواستار سئو سايت بالا براي وب سايت خود هستند.
همانطور كه مي‌دانيد بر هيچ كس پوشيده نيست كه سئو سايت بالا باعث مي شود تا سايت شما در صفحه اول و يا لينك هاي بالاي گوگل قرار بگيرند و همين امر باعث جذب مشتري براي شما مي شود پس براي اطلاع بيشتر اين موضوع جذاب در جهت افزايش رنك سايت به مقالات سئو سايت چيست و عوامل موثر در سئو سايت و ابزارها و منابع سئو مراجعه كنيد.

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.

در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟
با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.

در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!

براي مطالعه ادامه ابزار هاي موجود حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-digital-marketing-items-2/ 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۸:۱۸ ] [ امير روزي طلب ]

برنامهٔ كمپين بازاريابي، برنامهٔ ارتباطي كوتاه-مدت‌تر و يكپارچه‌شده‌اي است كه براي استفاده از رسانه‌هاي ديجيتال، به‌منظور دست‌يابي به مشتري‌هاي راغب جديد و افزايش فروش پياده‌سازي مي‌شود. هدف اصلي آن درگير شدن مخاطبان و معمولا متمركز بر بازاريابي محتواست.

 

هدف برنامهٔ كمپين بازاريابي شناسايي آن دسته از فعاليت‌ها و كانال‌هاي ارتباطي بازاريابي مربوط‌به‌هم و يكپارچه‌شده‌اي است كه مي‌توان از آن‌ها به منظور دست‌يابي به اهداف كمپين و تأثيرگذاري بر روي مشتري‌ها استفاده كرد. در برنامهٔ كمپيني كه از كارايي كافي برخوردار باشد، بايد مفهومي كلي براي كمپين تعريف شده باشد كه بر اساس آن، كانال‌هاي ارتباطي رسانه‌هاي ديجيتال و ابزارهاي ارتباطي ديگر، چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت آفلاين، مورد استفاده قرار بگيرند. اين مفهوم بايد قابليت اشتراك‌گذاري داشته باشد و باعث درگير شدن مشتري بشود.

چه زماني بايد از برنامهٔ كمپين بازاريابي استفاده كرد؟
برنامهٔ كمپين بازاريابي بايد براي به حداكثر رساندن دسترسي به كمپين‌هاي اينترنتي و پيدا كردن مشتري‌هاي جديد مورد استفاده قرار بگيرد. سازمان‌هاي بزرگ‌تر از كمپين‌هاي حفظ مشتري استفاده مي‌كنند. از اين نوع كمپين ها مي توان به حفظ مشتري مديسه اشاره كرد. پيش از آنكه كار طراحي و به‌راه‌اندازي كمپين آغاز شود، بايد هدف آن مشخص شده باشد. ازجمله مهمترين اهدافي كه در كمپين‌ها دنبال مي‌شود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

1- معرفي بهتر و بيشتر برند و افزايش محبوبيت آن در ميان مخاطبان؛
2- معرفي محصول جديد؛
3- ارائهٔ محتوا به‌منظور شروع فعاليت‌هاي بازاريابي محتواي مرتبط با افزايش مشتري‌هاي راغب؛
4- افزايش فروش محصولات حال حاضر شركت‌ها؛
5- كمپين‌هاي تبليغاتي‌اي كه هدف از آن‌ها افزايش فروش، با پيشنهاد تخفيف‌هاي فصلي است.
تنها پس از تعريف كردن هدف كمپين است كه چگونگي استفاده از برنامه مشخص مي‌شود و نيز اين مسئله كه كدام كانال‌هاي ارتباطي بازاريابي براي محقق كردن هدف مؤثرتر خواهند بود.

 

مراحل طراحي كمپين بازاريابي

برنامهٔ كمپين به شش حوزهٔ مختلف ارتباط پيدا مي‌كند كه در ادامه خلاصه‌اطلاعاتي دربارهٔ هريك عنوان خواهد شد.

مراحل طراحي كمپين بازاريابي و مسائل كليدي‌اي كه بايد به هنگام برنامه‌ريزي مد نظر قرار داد عبارت‌اند از:

۱. اهداف كمپين و پيگيري روند دست‌يابي به اهداف: هدف از راه‌اندازي كمپين دست‌يابي به چه چيزي است و در صورت دست‌يابي به آن، چگونه متوجه خواهيم شد؟ رعايت اين اصل بسيار مهم است همانطور كه نمناك با رعايت اين اصل توانست كمپين قدرتمندي بسازد و موفقيت را درو كند.

۲. هدف‌گذاري كمپين: مي‌خواهيم به چه كساني دسترسي پيدا كنيم؟

۳. پيشنهادها و پيام‌هاي كليدي كمپين: جايگاه شركت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص خواهيم كرد؟ كدام دسته از پيشنهادهاي كمپين يا محصولات باعث افزايش درگير كردن مشتريان و نرخ تبديل مخاطبان خواهد شد؟

۴. برنامهٔ مرتبط با رسانه‌هاي كمپين و بودجه: براي دسترسي به مخاطبان هدف و تأثيرگذاري بر آن‌ها از كدام كانال‌هاي ارتباطي رسانه‌ها استفاده خواهيم كرد؟ ترتيب فعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌ها به چه صورت خواهد بود و براي يكپارچه‌سازي آن‌ها چه برنامه‌اي داريم؟

۵. توليد دارايي كمپين: مديريت دارايي‌ها به‌منظور شكل‌دهي به كمپين.

۶. واردن كردن كمپين به مرحلهٔ اجرايي: پيش از شروع‌به‌كار كمپين، چه مسائلي بايد مورد بررسي قرار بگيرند؛ پس از آن كدام مسائل به اصلاح يا تنظيم نياز خواهند داشت؟

معمولا هر نوع سايتي نيازمند نوع كمپين مختتص به خود است  و در طراحي وب سايت فروشگاهي اختصاصي و براي طراحي كمپين بازاريابي، در طول هر يك از شش مرحلهٔ ياد شده، بايد براي موارد زير تعريفي ارائه داد:

1- مشخصات مشتري‌ها و اشخاصي كه با هدف كمپين مرتبط هستند؛
2- ارزش پيشنهادي محصول يا خدمات؛
3- پيشنهاد اصلي كه همان فراخوان براي اقدام (CTA) است؛
4- كانال‌هاي تبليغاتي‌اي كه به منظور افزايش آگاهي و تشويق مشتري‌ها به خريد مورد استفاده قرار مي‌گيرند؛
5- چگونگي لحاظ كردن پيشنهاد ارائه شده در كمپين در صفحات فرود و ديگر قسمت‌هايي كه در معرض ديد مشتري‌ها قرار مي‌گيرد؛
6- جدول زماني و برنامهٔ چگونگي پيشبرد فعاليت‌ها؛
7- سازوكار چگونگي برقراري ارتباط بيشتر با مشتري‌هاي راغب (از طريق ارسال پيشنهادها)؛
8- چگونگي ارزيابي و ارسال گزارش در مورد نتايج.

 

اهداف (Objectives)

بايد مشخص كنيم كه به كجا مي‌خواهيم برسيم.

1- آن دسته از اهداف هوشمند كمپين كه شامل تعداد مشتري‌هاي راغب و فروش بر اساس افزايش دسترسي باشند، كدام‌اند؟
2- از به‌راه‌اندازي كمپين قصد دست‌يابي به چه هدفي را داريم داشتن و  پيدا كردن هدف قوي ترين قدم شما در اين زمينه است همانطور كه آپارات در تجربيات خود مي نويسد پيدا كردن هدف مهم ترين قدم است  و اگر به آن دست پيدا كرديم، چگونه متوجه خواهيم شد؟
3- تمركزمان بر حفظ مشتري‌هاي كنوني است، يا افزايش تعداد آن‌ها يا معرفي بهتر و بيشتر برند؟
4- چه مقياس‌هاي زماني‌اي وجود دارند؟
5- به چه كساني مي‌خواهيم دسترسي پيدا كنيم؟ قصد تأثيرگذاري بر چه كساني را داريم؟
6- مشتري‌ها چه‌جور شخصيتي دارند؟
توصيه مي‌شود مدل پيش‌بيني كمپين تبديل-محوري براي كمپين خود طراحي كنيد تا از دسترسي به تعداد مخاطبان كافي اطمينان حاصل كنيد و به نتايج دلخواه دست پيدا كنيد (براي نمونه افزايش فروش و تعداد مشتري‌هاي راغب).

استراتژي (Strategy)
به اين معناست كه چگونه به هدف خود خواهيم رسيد؟ به عبارت ديگر، چگونگي دست‌يابي به اهداف در استراتژي خلاصه مي‌شود. مشخص كردن استراتژي، در مقايسه با ساير مراحل كار، به زمان نسبتا كمتري نياز دارد، اما اين مسئله به هيچ عنوان از اهميت آن كم نمي‌كند. همواره به خاطر داشته باشيد كه كمپين ها تاثير مستقيمي روي سئو سايت شما دارد و اگر به درستي طراحي شود موفقيت را براي شما به ارمغان مياورد، بخصوص كه مشخص‌كنندهٔ مسير و جهت تاكتيك‌هاي مورد استفاده نيز هست. با مشخص كردن استراتژي براي سؤالاتي جواب پيدا مي‌كنيم كه برخي از آن‌ها را در ادامه مي‌توانيد مشاهده كنيد:

پيام‌ها و پيشنهادهاي كمپين ما چه هستند؟
كدام كمپين يا پيشنهاد ارائه‌شده دربارهٔ محصول توانايي درگير كردن مخاطبان و تبديل آن‌ها در جهت اهداف از پيش تعيين‌شده را دارد؟
چگونه با استفاده از بازاريابي محتوا با مخاطبان خود ارتباط برقرار مي‌كنيم و آن‌ها را متقاعد مي‌كنيم؟
جايگاه شركت، محصولات و خدمات خود را چگونه مشخص مي‌كنيم؟

 

تاكتيك‌ها (Tactics)
تاكتيك‌ها در واقع جزئيات استراتژي هستند. به هنگام برنامه‌ريزي براي كمپين، اين مسئله بايد دقيقا مشخص شود كه در چه زماني، از كدام تاكتيك‌ها بايد استفاده شود؟  در طراحي و اجرا كمپين نهايت دقت را به خرج دهيد و از تجربيات سايت هاي ديگر مثل شيپور هم استفاده كنيد. تاكتيك‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد بايد كاملا در هماهنگي با فعاليت‌هاي مشتري باشند. ازجلمه سؤالات مرتبط با تاكتيك‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

چه برنامه‌اي براي رسانه‌ها داريم؟ بودجه‌مان چقدر است؟
براي دسترسي به مخاطبان هدف و تأثيرگذاري بر آن‌ها، از كدام كانال‌هاي ارتباطي رسانه‌ها استفاده خواهيم كرد؟
ترتيب فعاليت‌هاي مرتبط با رسانه‌ها به چه صورت خواهد بود و براي يكپارچه‌سازي آن‌ها چه برنامه‌اي داريم؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۶:۳۱ ] [ امير روزي طلب ]

بازاريابي موتور جستجو ( SEM ) يك استراتژي بازاريابي ديجيتال است كه براي افزايش ميزان ديده شدن يك وب سايت در نتايج موتور جستجو ( SERPs ) استفاده مي‌شود.در حالي كه اصطلاح صنعت زماني با هر دو فعاليت جستجوي ارگانيك ( SEO & google ad ) شناخته مي‌شد اما اكنون تقريباً منحصرا به تبليغات جستجوي پولي اشاره دارد.

بازاريابي موتور جستجو همچنين به صورت متناوب به عنوان ” جستجو پرداخت شده ” يا ” پرداخت به ازاي هر كليك ( PPC ) ” شناخته مي‌شود.

چرا بازاريابي موتور جستجو مهم است؟

با افزايش تعداد مشتريان و افرادي كه در حال خريد و يا تحقيق درباره محصولات آنلاين هستند، بازاريابي موتور جستجو به يك استراتژي مهم بازاريابي آنلاين براي افزايش دستيابي (ديده شدن) به يك شركت تبديل شده است.در واقع اكثر بازديدكنندگان جديد يك وب سايت با انجام پرس و جو در موتور جستجو، وب سايت مورد نظر خود را پيدا مي‌كنند.

در بازاريابي موتور جستجو تبليغ كنندگان به ازاي هر كليكي روي سايت آن ها مي‌شود پول پرداخت مي‌كنند، نه صرفاً فقط براي ديده شدن!اين يك راه كارآمد براي يك شركت است كه دلارهاي بازاريابي خود را خرج كند.همچنين در اين روش به عنوان پاداش اضافه شده، هر بازديد كننده به طور تدريجي رتبه وب سايت را در نتايج جستجو ارگانيك بهبود مي بخشد.

 

از آنجا كه مصرف كنندگان با هدف يافتن اطلاعاتي با ماهيت تجاري از موتور جستجو استفاده مي‌كنند، پس آن ها از نظر رواني آماده تبديل شدن به يك خريدار يا مشتري هستند، اين در مقايسه با روش‌هاي ديگر مانند رسانه هاي اجتماعي كه در آن كاربران به طور صريح در جستجوي چيزي نيستند، بهتر است.

بازاريابي موتور جستجو دقيقاً در زمان مناسب به مصرف‌كنندگان مي‌رسد: هنگامي كه آنها آماده دريافت اطلاعات جديد هستند.برخلاف اكثر تبليغات ديجيتال، تبليغات ppc غير قابل نفوذ است و نمي‌توان براي آن مشكل ايجاد كرد.با استفاده از SEM نتايج فوري است و مطمئناً سريع ترين راه براي هدايت ترافيك به وب سايت محسوب مي‌شود.

بازاريابي موتور جستجو چگونه كار مي كند؟

موتورهاي جستجوگر از الگوريتم هاي پيچيده اي براي اطمينان از نمايش مناسب نتايج براي هر جستجو استفاده مي‌كنند از جمله با توجه به لوكيشن (مكان) و ساير اطلاعات موجود.در تبليغات جستجو پولي، تبليغات پشتيبان اكثراً در بالاي صفحه ظاهر مي شود كه آن ها را نسبت به ديگر نتايج ارگانيك برجسته تر مي كنند.

SEM از ديد كاربر.....

ادامه مطلب در لينك زير .....

https://webdaran.com/what-is-sem/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۰۵:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

سئو يك تكنيك فوق العاده براي جذب ترافيك بيشتر به سايت شما و افزايش رتبه ي آن در موتور هاي جستجو مي باشد. يكي از بخش هاص سئو، سئوي داخلي است كه اهميت بسيار زيادي براي سايت دارد.

سئو داخلي سايت چقدر مهم است؟
همه استراتژي هاي سئو بر پايه كسب بهترين رتبه ممكن، در موتورهاي جستجو بنا شده اند. براي رسيدن به اين هدف، هميشه سعي ميكنيم وبسايت هايي را توسعه داده و طراحي كنيم كه با الگوريتم هاي گوگل سازگار باشند. در واقع اگر قرار بود به ساده ترين شكل، سئو را توضيح دهيم، توضيح آن ميشد همين چند خطي كه الان بيان كرديم.
فاكتورهاي الگوريتم هاي گوگل كه باعث تعيين رتبه سايت شما ميشوند را ميتوان به دو دسته تقسيم كرد : فاكتورهاي On-Page يا داخلي و فاكتورهاي Off-Page يا خارجي. رعايت تعادل در انجام اين دو اصل باعث مي شود سايتي مانند شيپور به اين حد از موفقيت دست يابد. در مقاله مختصر امروز به بررسي تفاوت اين دو و اهميت On-Page SEO يا همان سئوي داخلي سايت خواهيم پرداخت و عوامل اصلي موثر در بهبود سئو داخلي سايت را بررسي خواهيم نمود.
سئو داخلي و سئو خارجي سايت

همه فاكتورهاي سئو داخلي سايت يا همان On-Page SEO به عناصر موجود در خود وبسايت شما بستگي دارند. از بين اين موارد ميتوان به پياده سازي فني و كيفيت كدنويسي سايت، ساختار و نما، محتوا و طراحي كاربر پسندانه ي سايت اشاره كرد.

از طرف ديگر، همه فاكتورهاي تعيين كننده در سئو خارجي سايت يا Off-Page SEO به موارد بيرون از وبسايت شما وابسته هستند. مثلا تعداد لينك هايي كه از سايت هاي ديگر دريافت كرده ايد و يا فعاليت هايي كه در شبكه هاي اجتماعي انجام ميدهيد. رعايت اصول سئو در سفارش طراحي سايت فروشگاهي اهميت بالايي دارد چرا كه سئو است كه شما را به فروش بيشتر مي رساند. در صورتي كه تمركز خود را روي سئوي خارجي قرار داده باشيد و به دنبال دريافت بك لينك هاي بيشتر به سايتتان باشيد، همواره بايد مرتبط بودن لينك هاي دريافتي با زمينه كاري خود را مد نظر داشته باشيد تا بتوانيد بهترين نتايج را در زمينه سئو و پديدار شدن در نتايج بالا تر جستجو، كسب كنيد.

اهميت سئو داخلي يا On-Page SEO

سئو داخلي شامل مواردي است كه تحت كنترل شما هستند. وقتي شما صاحب يك وبسايت هستيد، ميتوانيد موارد فني و كيفيت محتواي خود را به طور كامل تحت كنترل خود داشته باشيد. بنابراين با توجه به امكان رفع هر نوع مشكل در زمينه سئوي داخلي، وقت گذاشتن روي اين بعد از سئو، اهميت فراواني دارد. ميتوان اينطور گفت كه وقتي شما سايتي با كيفيت و ارزشمند را راه اندازي كنيد، بدون شك ميتوانيد انتظار داشته باشيد كه در موتورهاي جستجو، رتبه مناسبي را كسب كنيد.

در اين رابطه اشاره به اين نكته بسيار جالب است كه بهبود سئوي داخلي، ميتواند به طور اتوماتيك به بهبود سئو خارجي سايت نيز منجر شود.اكثر سايت هاي معتبر مانند نماشا با رعايت اين اصل به لينك يك گوگل دست يافتند. مثلا وقتي محتواي خوبي در سايت خود درج كرده باشيد، سايت هاي ديگر با اشتياق و علاقه به محتواي درج شده در سايت شما لينك خواهند داد و از آن به عنوان يك مرجع مناسب استفاده خواهند كرد.
اصول حائز اهميت و فاكتورهاي موثر در سئو داخلي سايت

به طور كلي در مبحث سئوي داخلي ميتوان به سه موضوع حائز اهميت اشاره كرد. رعايت اين سه موضوع ميتواند به شكل چشمگيري باعث بهبود رتبه وبسايت شما در نتايج جستجو شود. در ادامه به اين موارد اشاره خواهيم كرد:

كيفيت فني سايت

كيفيت كدنويسي سايت شما موضوعي بسيار مهم و حائز اهميت است. از طرف ديگر بهتر است مواردي مثل فايل robots.txt را در سايت خود بررسي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه به صورت سهوي، از دسترسي خزنده هاي موتورهاي جستجو، جلوگيري به عمل نياورده باشيد.

اگر از وردپرس استفاده ميكنيد، كار شما در اين بخش نسبتا آسان است. وردپرس به صورت پيشفرض سازگاري بسيار خوبي با موتورهاي جستجو دارد. در اين زمينه براي افزايش كيفيت سايت خود و بهبود سئو ميتوانيد از افزونه اي مانند Yoast SEO نيز بهره بگيريد. در واقع در صورت به كارگيري وردپرس در كنار افزونه سئوي yoast بيشتر موارد عمومي مربوط به سئوي داخلي، در سايت شما به خوبي به اجرا در خواهد آمد و نيازي نيست كه نگران موضوع خاصي باشيد. توجه داشته باشيد كه اولين قدم اشتباه شما در سئو آخرين قدم شماست پس اگر علم و تجربه كافي در اين زمينه نداريد به شما پيشنهاد مي كنيم سئو خود را به شركت هاي معتبر بسپاريد براي مشاهده قيمت انجام اين امور نيز مي توانيد ليست تعرفه سئو سايت را با دقت مطالعه بفرماييد و بسته به نوع نياز هاي خود يكي از آنها را برگزينيد.

در ادامه ما توصيه ميكنيم كه هرچند اين روزها اكثر قالب ها از كيفيت لازم در كدنويسي بهره مند هستند اما در زمينه انتخاب قالب مناسب براي سايت خود هم دقت لازم را به خرج دهيد. هميشه قالبي را انتخاب كنيد كه ساختار كدنويسي مناسب و معتبري داشته باشد و از انتخاب قالب هاي سنگين كه باعث افزايش زمان بارگذاري سايت شما ميشوند نيز پرهيز كنيد.

درج محتواي ارزشمند در سايت

دليل بازديد كاربران از سايت شما، وجود محتوايي است كه براي آنها داراي ارزش مطالعه و خواندن باشد. نه تنها كاربران شما، بلكه گوگل هم محتواي سايت شما را ميخواند و بر اساس كيفيت مطلب، رتبه شما را در نتايج جستجو تعيين ميكند. بنابراين براي درج محتواي ارزشمند در سايت خود وقت بگذاريد. اين موضوع براي سايت هايي مانند ورزش 3 بسيار مهم است چرا كه هدف اصلي مخاطب آنها مطالعه مطلب و متن است. اينكه شما هر روز در سايتتان مطلب درج كنيد ولي اين مطلب فاقد ارزش باشد اصلا شيوه مناسب و جالبي نيست. شايد بهتر باشد كه هر هفته تنها يك مطلب در سايتتان درج كنيد ولي مطلبي كه جهت انتشار در سايتتان انتخاب ميكنيد از كيفيت، محتوا و طول مناسب برخوردار باشد.
تجربه كاربري مناسب

هميشه سايتتان را با در نظر گرفتن تجربه كاربران از به كار گيري امكانات موجود در سايت، طراحي كنيد. كاربران بايد بتوانند سايت شما را درك كرده و از امكانات آن به آساني بهره بگيرند. گشت و گذار در سايت شما، جستجو و يافتن محتواي مورد نظر هر كاربر در سايت، ميبايست تا حد ممكن آسان باشد. و از همه مهم تر، همه اين موارد بايد با سرعت مناسب صورت بگيرد. اگر وبسايت شما از سرعت مناسبي برخوردار نباشد، كاربران از انتظار براي بارگذاري محتواي مورد نظرشان پشيمان شده و سايت شما را ترك خواهند كرد. اين اصل به خوبي در سايت جام نيوز رعايت مي شود تا سرعت به شدت افزايش يابد و هيچ كاربري از دست نرود از طرفي ديگر اگر وبسايتتان را در نهايت زيبايي طراحي كرده باشيد ولي به كار گيري امكانات موجود در آن براي كاربران شما دشوار باشد، باز هم مخاطبين خود را از دست خواهيد داد.

بنابراين در طراحي سايت خود تا حد ممكن، خودتان را به جاي كاربر خود قرار دهيد. هر امكاني كه به وبسايت خود اضافه ميكنيد، از خودتان سوال كنيد كه آيا وجود اين امكان به سود كاربر شما خواهد بود؟ دقيقا با پرسيدن همين سوال و قرار دادن خودتان به جاي كاربر، هميشه ميتوانيد از كيفيت تجربه كاربري يا (UX) در سايتتان اطمينان حاصل كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۳:۱۳ ] [ امير روزي طلب ]

اينستاگرام حالت جديدي به نام Restrict يا محدود كننده را معرفي كرده است. اين حالت جديد براي نامرئي كردن كامنت هاي توهين آميز و زشت استفاده خواهد شد.

به گزارش سرويس اخبار فناوري و تكنولوژي تك نيوز و به نقل از Verge، اينستاگرام با انتشار پستي محدود كردن كاربران خاطي را اعلام كرده است. بدين ترتيب كامنت هاي زشت و توهين آميز تنها براي همان كاربر نمايش داده خواهد شد و براي ديگر كاربران قابل نمايش نيست.

براي اين كار كافيست كامنت را به سمت چپ كشيده و با رفتن به قسمت تنظيمات شخصي ، محدوديت روي كاربر مورد نظر انجام گيرد. اين بخش شبيه به حالت ميوت در توئيتر خواهد بود. كاربر خاطي بلاك نميشود اما كامنت هاي او ديگر نمايش داده نميشوند. همچنين براي كامنت او نوتيفيكيشن ارسال نخواهد شد.

اين قابليت روي پيام ها هم تاثير خواهد داشت و آنها را به پيام هاي خصوصي تبديل خواهد كرد. و تنها در صورت تائيد نمايش داده خواهند شد.اينستاگرام اين حالت را تنها براي جلوگيري از قلدري (Bullying) در اين شبكه اجتماعي راه اندازي كرده است. زيرا با وجود امكان بلاك و مديريت كامنت همچنان مشكل قلدري مواجه است. كاربران اين شبكه اجتماعي اين مشكل را هميشگي اعلام كرده اند. اينستاگرام از كرابرانش خواسته است تا در مواقع موجهه با اين وضعيت كوتاه نيايند.

منبع : https://www.theverge.com/2019/10/2/20895465/instagram-restrict-shadow-ban-tool-bullying-block-mute-teenagers


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۷:۵۹ ] [ امير روزي طلب ]

محتواي ويروسي، معمولا يك استراتژي ويروسي طراحي شده خوب در پشت خود دارد، البته بخشي از آن هم ناشي از شانس است اما خلاقيت و آماده سازي نيز بسيار مهم هستند.

بازاريابي ويروسي يا viral marketing يكي از روش هاي ديجيتال ماركتينگ به شمار مي رود و وب داران در اين مقاله قصد دارد به شما بگويد كه تعريف اين مفهوم ( viral marketing ) در واقع چيست، يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند و اينكه مزاياي بازاريابي ويروسي چيست و همچنين در ادامه مثال هايي در اين زمينه ذكر خواهيم كرد.

در ادامه با ما همراه باشيد.

بازاريابي ويروسي چيست؟

بازاريابي ويروسي عبارت است از امكان ايجاد علاقه و فروش بالقوه يك برند يا محصول، از طريق پيام هايي كه مانند ويروس پخش مي شود به عبارت ديگر به سرعت و از شخصي به شخص ديگر.اين ايده براي اين است كه كاربران خودشان تصميم بگيرند كه محتوا را به اشتراك بگذارند.شبكه هاي اجتماعي به دليل سرعت و سهولتي كه در اشتراك گذاري دارند زيستگاه طبيعي اين نوع بازاريابي هستند.

از متداول ترين مثال هاي اخير در اين زمينه مي‌توان به ايجاد فيلم هاي متحرك و شگفت انگيز و يا ويدئو هاي ديدني در يوتيوب اشاره كرد كه سپس در فيس‌بوك، توييتر و كانال هاي ديگر به اشتراك گذاشته مي شوند.دليل ويروسي بودن آن سهولت در پخش و اشتراك است.

 

اگرچه بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين يك شمشير دولبه است زيرا ما نمي توانيم فراموش كنيم كه در اين كمپين قسمت بزرگي از كنترل به دست كاربران مي افتد و ما اين ريسك را مي‌كنيم كه ممكن است پيام به صورت اشتباه تفسير شود!از طرف ديگر يك كمپين ويروسي موفق مي تواند براي نتايج نام تجاري شما معجزه كند.

يك كمپين ويروسي چگونه كار مي كند؟

ايجاد يك كمپين بازاريابي ويروسي بسيار ساده است: يك فيلم يا نوع ديگري از محتوا را ايجاد كنيد كه براي مخاطب هدف جذاب باشد سپس آن را در فضاي اينترنت قرار دهيد و اولين اقدامات را براي تحرك آن برنامه‌ ريزي كنيد و از آنجا شكل بگيريد.سپس تنها كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد اين است كه منتظر بمانيد تا فيوز روشن شود و كاربران مانند ديوانه ها شروع اشتراك گذاري آن كنند.

جالب است بدانيد در بعضي از موارد viral marketing به طور تصادفي اتفاق مي‌افتد، براي مثال از طريق ويدئويي كه توسط يك كاربر خصوصي بارگذاري مي شود و ناگهان محبوب مي‌شود و شروع به گردش در سراسر اينترنت مي كند.در مورد استراتژي انتشار فيلم هاي ايجاد شده توسط برندها ما دو اصل تمركزي داريم: نمايش داده شده يا پنهان

در حالت اول كاربر از اولين لحظه آگاه است كه در حال مشاهده محتواي تبليغاتي است، در حالي كه در حالت دوم، مشاركت برند پنهان است و بعدا مشخص مي شود.

ادامه مطلب در لينك زير....

https://webdaran.com/what-is-viral-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۳:۰۸ ] [ امير روزي طلب ]

كاربران به زودي مي توانند با فعال سازي ويژگي Reminder اينستاگرام از زمان دقيق عرضه محصولات مختلف باخبر شده و در صورت تمايل، نسبت به خريد آن ها اقدام كنند.


مي دانيم كه بسياري از كاربران اينستاگرام علاقه شديدي به دنياي مد و خريد محصولات جديد دارند. شايد به همين خاطر است كه صاحبان برندهاي مختلف، اين اپليكيشن را محيط مناسبي براي بازاريابي و فروش كالاهاي خود مي دانند. ظاهرا توليدكنندگان از اين به بعد مي توانند تا با استفاده از ويژگي Reminder يا همان يادآور، كاربران اينستاگرام را از عرضه آخرين محصولات خود آگاه كنند.

كاربران اكنون مي توانند به محض مشاهده محصول مورد علاقه خود، ويژگي Reminder اينستاگرام را با ارسال استيكر در قسمت استوري و يا قرار دادن برچسب در قسمت فيد فعال كنند. بدين ترتيب حدودا 15 دقيقه قبل از عرضه محصول، پيامي براي كاربران ارسال مي شود و آن ها مي توانند پيش از تمام شدن محصول موردنظر، نسبت به خريد آن اقدام كنند.

اين خبر احتمالا طرفداران كفش هاي اسپرت را بيشتر از بقيه خوشحال مي كند. چراكه طبق آمار، كفش هاي اسپرت سريع تر از ساير محصولات به فروش مي رسند. همانطور كه مي دانيد، شركت نايكي نيز با ارائه اپليكيشن Nike SNKRS سعي دارد تا علاقه مندان را به نوعي از عرضه آخرين محصولات مطلع كند. علاوه بر اين، بات هاي مخصوصي نيز وجود دارند كه كاربر مي تواند از طريق آن ها، كفش موردنظر خود را تنها در عرض چند ثانيه خريداري كند.

نسخه آزمايشي ويژگي Reminder اينستاگرام ابتدا براي برندهايي همچون آديداس، H&M، مستر پورتر، Highsnobiety و واربي پاركر عرضه مي شود. ويژگي ديگري نيز به نام Checkout از ماه مارس در اينستاگرام راه اندازي شده كه به كاربران اجازه مي دهد تا فرايند خريد را تكميل كنند. اين شركت اميد دارد كه در آينده برندها و محصولات بيشتري را پوشش دهد. بديهي است كه با فراگير شدن ويژگي Reminder، سود ساليانه اينستاگرام و همچنين سازندگان برندهاي مختلف به صورت قابل توجهي افزايش مي يابد.

منبع : https://www.engadget.com/2019/09/30/instagram-reminders-fashion


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۲۴:۲۶ ] [ امير روزي طلب ]

نزديك به شش سال از عرضه كنسول ايكس باكس وان (Xbox One) گذشته و در اين دوره بازي‌هاي محبوبي براي آن منتشر شده است. فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي كنسول ايكس باكس وان را در ادامه مطالعه كنيد.


گروه ان‌پي‌دي (NPD) كه در حوزه آمارگيري از فروش بازي‌ها فعاليت دارد، اخيرا ليست پرفروش‌ترين بازي‌هاي كنسول ايكس باكس را منتشر كرده است كه در ادامه مي‌توانيد به آن دسترسي پيدا كنيد.

مت پيسكتلا (Mat Piscatella) تحليل‌گر ان‌پي‌دي در جريان يكي از لايو استريم‌هاي اخير مايكروسافت، اطلاعات تازه‌اي را در رابطه با پرفروش‌ترين بازي‌هاي ايكس باكس وان منتشر كرد. او در اين لايو استريم، از دو فهرست مختلف صحبت كرد: پرفروش‌ترين بازي‌هاي انحصاري و پرفروش‌ترين بازي‌ها شامل عناوين ترد پارتي. او همچنين اضافه كرد كه اين اطلاعات تنها از فروش بازي‌ها در ايالات متحده بدست آمده و شامل ديگر بخش‌هاي جهان نمي‌شود.

بديهي است كه در ليست، شاهد اثر غافل گيركننده‌اي نباشيم. بازي جي تي اي 5 (Grand Theft Auto 5) مطابق معمول در صدر جدول قرار دارد، اتفاقي كه اصلا عجيب جلوه نمي‌كند، به هر حال، اين بازي يكي از پرفروش‌ترين آثار تاريخ بازي‌هاي ويديويي به حساب مي‌آيد. از نظر مجموعه‌ها، مجموعه كال آف ديوتي (Call of Duty) حضور برجسته‌اي دارد و در واقع پنج بازي از اين ليست متعلق به سري كال آف ديوتي است.

نكته جالب ديگر، عدم حضور بازي‌هاي انحصاري اين كنسول در ليست پرفروش‌ترين‌ها است. بازي‌هاي انحصاري ايكس باكس شايد خوب فروخته باشند اما در مقايسه با آثار ترد پارتي و مولتي پلتفرم، حرفي براي گفتن نداشته‌اند. مايكروسافت با خريد استوديوهاي بازي‌سازي مختلف، در تلاش است تا شرايط را در نسل بعدي تغيير داده و بتواند آثار پرفروش‌ و موفق‌تري توليد كند. اما اين ليست به يك مسئله ديگر هم اشاره دارد: گرايش اكثر مخاطبان كنسول مذكور، به سوي آثار شوتر و اكشن بوده است.

پرفروش‌ترين بازي هاي كنسول ايكس باكس وان
1- بازي Grand Theft Auto 5
2- بازي Call of Duty: WW2
3- بازي Call of Duty: Black Ops 3
4- بازي Call of Duty: Black Ops 4
5- بازي Red Dead Redemption 2
6- بازي Call of Duty: Infinite Warfare
7- بازي Battlefield 1
8- بازي Star Wars Battlefront
9- بازي Call of Duty: Advanced Warfare
10- بازي Destiny 2

و اما در فهرست پرفروش‌ترين بازي‌هاي انحصاري، شاهد سبك‌هاي مختلفي هستيم. مطابق انتظار، بازي‌هايي از مجموعه هيلو، گيرز آف وار و فورزا در اين ليست پيدا مي‌شوند. بازي‌هاي نسبتا غافل گيركننده ليست، Sea of Thieves و State of Decay 2 هستند كه رتبه‌هاي آخر را دارند. مت پيسكتلا همچنين اشاره كرده كه اين ليست، شامل فروش نسخه‌هاي كامپيوتر بازي‌ها نيز مي‌شود. به گفته او، به دليل برنامه Xbox Play Anywhere، «جدا كردن آمار فروش‌ بازي‌ها بين ويندوز و كنسول غيرممكن است، زيرا هر دو در واقع يك پلتفرم به حساب مي‌آيند».

منبع : https://gamerant.com/best-selling-xbox-one-games-exclusives/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۱۹ ] [ امير روزي طلب ]

اينفوگرافيك چيست؟

اينفوگرافيك بيانگر ارزش و كارايي ارتباط تصويري است.

بيشتر ادراك ما از محيط پيرامونمان به وسيله چشم‌هايمان است و مغز هم علاقه زيادي به تجزيه و تحليل اطلاعات به صورت تصويري دارد، پس اگر اطلاع رساني و انتقال پيام به كمك تصوير انجام پذيرد اثرگذاري و مدت ماندگاري آن در ذهن بيشتر است.تعريف بالا خلاصه‌اي از اينفوگرافيك به زبان ساده بود.

استفاده از اينفوگرافيك لزوماً به معني استفاده از تصاوير ساده نيست بلكه مي تواند شامل عكس، نقشه، دياگرام، نمودار و غيره باشد.از محبوبيت اينفوگرافيك ها مي توان به قابليت تبديل محتواي متني استاندارد به يك محتواي تصويري كه قابل درك آسان است، اشاره كرد.احتمالاً به همين دليل است كه بيشتر بازارياب هاي ديجيتال و طرفداران سئو توانايي اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال را بسيار بالا مي دانند.

دلايل استفاده از اينفوگرافيك در بازاريابي ديجيتال

 

 استفاده از اينفوگرافيك در محتواي وب سايت باعث بهبود سئو و در نتيجه افزايش ترافيك وب سايت مي شود.
 توجه افراد را بهتر جلب مي كند، زيرا همانطور كه گفتيم مغز انسان تصاوير بصري را بهتر مي فهمد.
 اينفوگرافيك شانس بالايي دارد كه به طور ويروسي ( viral marketing ) گسترش يابد و بين كاربران پخش شود، در توييتر ريتوييت اينفوگرافيك ها حدود 800 برابر ريتوييت ساير پست هاست كه اين رقم قابل توجهي است.
 دليل مهم ديگر اين است كه اينفوگرافيك، آگاهي نسبت به برند را افزايش مي دهد و حرفه اي بودن را به نمايش مي گذارد.
 محتوايي است كه به راحتي مي تواند مجددا به اشتراگ گذاشته شود و بارها مورد استفاده قرار بگيرد.
 اينفوگرافيك هاي توليد شده علاوه بر استفاده در فضاي آنلاين و ديجيتال، مي توانند در تبليغات كاغذي شركت نيز چاپ بشوند و اين هماهنگي تصويري را براي مخاطب به وجود مي آورد و به گسترش آگاهي برند كمك مي كند.
سخن آخر در رابطه با اينفوگرافيك

در نهايت مي توان گفت اينفوگرافيك چهار خدمت حياتي را مي تواند ارائه كند: ارزش پيشنهادي، ساختن يك برند، بيان يك داستان، و حركت مخاطبين مشتاق در طول پروسه خريد.

حال به قسمت جذاب دوم مقاله مي رسيم.

براي مطالعه كامل اين مقاله آموزشي حتما روي لينك زير كليك كنيد...

https://webdaran.com/what-is-affiliate-marketing-and-infographick/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۷ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۶:۴۳ ] [ امير روزي طلب ]

فيسبوك اخيرا مشابه اينستاگرام اعلام كرده كه قصد پنهان كردن تعداد لايك هاي پست و كامنت هاي آن را براي دنبال كنندگان هر كاربر دارد.

فيسبوك پيش از اين ادعا كرده بود كه قصد آزمايش پنهان كردن تعداد لايك هاي هر پست براي دوستان يك كاربر را دارد. مهندسي معكوس انجام شده توسط كارشناسان فيسبوك اكنون اجازه داده كه مشخص شود اين اقدام در حال اجرا در برنامه اندرويد فيسبوك نيز بوده و اكنون به نظر مي رسد افراد بيشتري (حداقل در استراليا) مشمول اين قانون جديد فيسبوك شده اند.

يكي از سخنرانان فيسبوك طي مصاحبه اي با TechCrunch ادعا كرده كه فيسبوك مشغول آزمايش كردن اين موضوع در دامنه اي محدود است. اين آزمايش شامل پنهان كردن تعداد عكس العمل ها، لايك ها و تعداد ديده شدن ويديوها براي عموم است. صاحب هر پست كماكان مي تواند تعداد لايك ها و عكس العمل ها نسبت به پست خود را مشاهده كند.

هدف از اين اقدام آن است كه كاربران با گذاشتن هر پست، خود را با ديگران مقايسه نكنند. به نظر مي رسد اين تغيير قرار است در كشورهاي ديگر نيز رخ دهد؛ با اين حال زمان آن هنوز مشخص نيست. اين موضوع بستگي به موفقيت يا عدم موفقيت تست اوليه اين تغيير دارد.

اين طرح آزمايشي مشابه اقدامي است كه اينستاگرام نيز خبر از انجام آن در ماه آوريل امسال داده بود. اينستاگرام قصد داشت تعداد لايك هاي هر پست را براي دنبال كنندگان صاحب پست مخفي كند. هدف از اين آزمايش نيز برقراري ارتباط سالم تر ميان افراد واقعي و برندها بود.

اين تغيير نيز مشابه تغيير اينستاگرام، نام لايك كننده يك دوست كاربر را نشان داده و نام بقيه را مخفي مي كند. شمار كامنت ها نيز طي اين تغيير مخفي خواهد شد. براي ديدن واكنش كاربران و نحوه عملكرد اين تغيير بهتر است فعلا بايد منتظر بود.

منبع : https://www.neowin.net/news/facebook-starts-hiding-number-of-reactions-in-australia/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۸:۴۶ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب