ديجيتال
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

بازاريابي درون گرا يا بازاريابي جاذبه ايي چيست؟همانطور كه مي دانيد بازاريابي درون گرا شاخه اي از ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال است.اصطلاح بازاريابي درونگرا يا بازاريابي جاذبه‌اي يا Inbound Marketing يكي از اصطلاحات در بازاريابي ديجيتال يا ديجيتال ماركتينگ است.

تعريف بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing چيست؟

بازاريابي درونگرا شكلي از بازاريابي است كه در آن گفتگوي مخاطب با كسب و كار يا برند، از طرف مخاطب آغاز مي‌شود.
اگر مجموعه‌ فعاليت‌هاي شما به شكلي باشد كه نخستين بار مشتري احساس كند كه به سراغ شما آمده و شما به سمت او نرفته باشيد ، بازاريابي شما از جنس درونگرا يا جاذبه‌اي است.
به عنوان مثال وقتي كه مخاطب شما براي پاسخ به نياز خود در شبكه هاي اجتماعي سوال خود را جستجو مي كند و به شما مي رسد، يا هنگامي كه مخاطب شما توسط گوگل يا ساير موتورهاي جستجو مانند داك داك گو به دنبال پاسخ خود مي گردد و به سايت شما مي رسد، نحوه ارتباط با شما از طريق بازاريابي ديجيتالي درون گرا بوده.

مهم است بدانيم كه اصطلاح بازاريابي درونگرا يا Inbound Marketing نخستين بار در سال ۲۰۰۵ توسط برايان هاليگان (بنيان‌گذار و مديرعامل سايت HubSpot) به كار برده شد.
او معتقد بود كه بازاريابي درونگرا مي‌تواند براي دو گروه از كسب و كارها مناسب باشد:
كسب و كارهاي كوچك با درآمدهاي بزرگ
شركت هاي دانش بنيان

بازاريابي برون گرا يا outbound marketing چيست؟

 


بر خلاف بازاريابي درون گرا، بازاريابي برون گرا به روش هاي بازاريابي سنتي گفته مي‌شود كه اين روش ها شامل تبليغات تلويزيوني، راديويي، تبليغات بروشور، تلفني و .. است.در اين روش ها، ابزارهاي مديا كه براي انبوه افراد جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد، استفاده مي شود تا شايد در بين آن ها افراد علاقمند اين تبليغ را ببيند.
در اين نوع بازاريابي اگر بتواند موثر باشد باعث شناخته شدن عمومي برند مي شود.همچنين اين نوع بازاريابي براي افرادي كه كمتر با تكنولوژي سركار دارند مناسب تر است.
تفاوت بازاريابي درونگرا و برون گرا

در بازاريابي برون گرا صاحب كالا در تلاش است از طريق ايجاد محتواي جذاب، توجه مخاطب خود را جلب كند كه اين روش از بهترين روش هاي تبديل كاربر به مشتري است.اين امر در بازاريابي درون گرا با استفاده از وبلاگ ها، رسانه هاي اجتماعي، ايميل هاي خبرنامه و موارد ديگر كه مردم مايل به خواندن آن ها هستند انجام مي شود.از روش هاي بازاريابي ربايشي يا درون گرا مي توان به وبلاگ نويسي، تهيه اينفوگرافيك، ايميل ماركتينگ، ويدئو پادكس، كتاب الكترونيك، خبرنامه هاي الكترونيكي، شبكه هاي اجتماعي و…. اشاره كرد.

در بازاريابي درون گرا بر خلاف بازاريابي برون گرا، براي پيدا كردن، جلب رضايت و توجه مشتري، نياز به انرژي زيادي نيست.در تهيه استراتژي بازاريابي جاذبه ايي يا ربايشي مي‌توانيد با تمركز به مشكلات و نيازهاي مشتريان به آن ها ديد مناسبي از محصول خود بدهيد و ضمن معرفي خود و كسب اعتماد، آن ها را تشويق به خريد كنيد.
نكته ديگري كه در تفاوت اين دو وجود دارد در روش‌هاي بازاريابي برون گرا است.در بازاريابي برون گرا با اينكه مخاطب خود به سمت شما نيامده ولي تبليغات شما ممكن است آزاردهنده باشد، مثلاً ممكن است هنگامي كه تبليغات تلفني داريد تماس هاي آزار دهنده را براي آن ها داشته باشيد كه اين خود يك نوع ضد تبليغ است.

مزيت هاي بازاريابي درون گرا يا ربايشي.....

براي مطالعه كامل اين نوع از ديجيتال ماركتينگ حتما روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-inbound-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۰:۳۰ ] [ امير روزي طلب ]

يكي از افشاگران دنياي فناوري به نام «Brian Roemmele» تصاويري از پتنت هدست واقعيت افزوده اپل منتشر كرده كه بلندپروازي هاي اپل را در ساخت يك هدست غيرمعمول نشان مي دهند.

اپل پتنت مذكور را ماه مارس 2019 در اداره ثبت اختراع و نشان تجاري آمريكا (USPTO) ثبت كرده بود. كمپاني كوپرتينويي وسيله اي به نام «Display Device» را به ثبت رسانده بود كه در توضيحات آن عبارت «هدست واقعيت افزوده» نوشته شده است.

اپل در فايل ثبت اختراع در مورد واقعيت افزوده، مزيت ها و فوايد آن براي كاربران و همچنين موارد استفاده آن در اپليكيشن ها توضيحاتي ارائه كرده است. اما اين شركت نمي خواهد در مسير سنتي ساخت هدست VR قدم بردارد:

«هدست هاي واقعيت مجازي، واقعيت افزوده يا واقعيت تركيبي (Mixed Reality) كنوني، از مشكل عدم تطابق با چشمان كاربران رنج مي برند و منجر به خستگي چشم ها، سردرد و سرگيجه مي شوند.»

اپل به دنبال ساخت هدستي است كه كاربر را خسته نمي كند. احتمالاً به همين دليل هم تاكنون چنين محصولي را از اين شركت نديده ايم. در حاليكه بعضي از شركت ها دو يا حتي سومين نسل از هدست هاي واقعيت مجازي خود را به بازار عرضه كرده اند، اين شركت هنوز چنين محصولي را توليد نكرده است.

معلوم نيست اپل هدست واقعيت افزوده را توليد خواهد كرد يا نه. اما با توجه به اسناد منتشر شده مي توان به جديت اپل در ساخت اين محصول پي برد. چند روز پيش نسخه بتاي iOS 13 تاييد كرد كه اپل مشغول ساخت هدست واقعيت افزوده است.

اواسط شهريور ماه نيز خبري منتشر شد كه از اشاره به يك هدست واقعيت افزوده با اسم رمز گارتا (Garta) در فايل Readme بيلد iOS 13 خبر مي داد.

منبع : https://www.slashgear.com/apples-latest-work-on-ar-glasses-19592247/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۷:۱۹ ] [ امير روزي طلب ]

بعد از آپديت v10.30 امروز صبح بازي فورتنايت طرفداران فايل‌هايي در آن پيدا كردند كه اشاره به رويداد مشترك فورتنايت و بتمن دارد.

21 سپتامبر روز بتمن است و طرفداران از همه جاي دنيا روز شواليه تاريك را همراه با بازيكنان فورتنايت جشن خواهند گرفت. آخرين فيلم جوكر نيز در تاريخ 4 اكتبر اكران خواهد شد تا دنيا مدتي درگير گاتهام باشد.

در كنار لباس بتمن دو عدد از سلاح‌هاي بتمن هم نيز در دسترس قرار مي‌گيرد: Explosive Batarang كه به ديوار مي‌چسبد و هنگامي كه دشمن به آن نزديك مي‌شود منفجر مي‌شود و Grapnel Gun كه به شما اجازه مي‌دهد خود را به هدف خود خيلي سريع نزديك كنيد.

منطقه Tilted Town به شهر گاتهام تبديل خواهد شد و چالش‌هايي نيز براي بازيكنان خواهد بود مانند روشن كردن Bat Signal و جوكر.

صدمه زدن به دشمنان با استفاده از Explosive Batarang
روشن كردن تعدادي از Bat Signalها در اطراف نقشه
استفاده از Grapnel Gun در چند مسابقه مختلف
خاموش كردن تانك‌هاي گاز جوكر در اطراف نقشه
صدمه زدن به دشمن در كمتر از 30 ثانيه با استفاده از Grapnel Gun
البته هنوز مشخص نيست كه رويداد مشترك فورتنايت و بتمن در چه زماني آغاز مي‌شود اما محتمل‌ترين گزينه به نظر روز شنبه 21 سپتامبر است.

منبع : https://www.vg247.com/2019/09/18/fortnite-batman-welcome-to-gotham-cross-over-coming-soon/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۰:۳۲ ] [ امير روزي طلب ]

به احتمال زياد متن لورم ايپسوم را مخصوصا در وب سايت‌هاي تازه تاسيس تا امروز چند مرتبه ديده‌ايد. اما كاربرد متن Lorem Ipsum چيست و چرا در طراحي سايت از آن استفاده مي‌شود؟

متن لورم ايپسوم بيشتر در قالب‌هاي تازه طراحي شده براي وردپرس يا هر الگويي كه به عنوان شمايي از يك وب سايت در آينده طراحي شده است، ديده مي‌شود. با خواندن متن لورم ايپسوم متوجه بي‌ربط بودن آن خواهيد شد، اما همچنان به صورت گسترده در سرتاسر وب فارسي يا انگليسي ديده مي‌شود.
متن لورم ايپسوم چيست؟
لورم ايپسوم نام يك نوع متن متداول نگهدارنده فضا در صفحات وب است. از آن با عنوان متن ساختگي يا متن پركننده نيز ياد مي‌كنند. از طريق كپي – پيست كردن متن لورم ايپسوم، فضايي مشخص در گوشه‌اي از يك صفحه وب را پر مي‌كنيم، بدون اين كه مطلبي ارزشمند يا حتي معنادار در آنجا نوشته باشيم. در گذشته از اين نوع از متن ها در سايتي مانند ديوار استفاده مي شد. با خواندن متن لورم ايپسوم خيلي زود متوجه مهمل بودن آن خواهيد شد، اما در هر صورت، ايده‌اي از ظاهر نهايي وب سايت بعد از پر شدن آن با محتواهاي واقعي، به كاربر مي‌دهد.

چرا از متن لورم ايپسوم استفاده مي‌شود؟
سوال اينجاست كه چرا در طراحي سايت تهران بايد به جاي نوشتن چند پاراگراف به زبان فارسي، انگليسي يا هر زبان ديگر به منظور پر كردن قسمتي از يك صفحه وب، كه زمان زيادي نيز نخواهد برد، استفاده از يك متن تماما پوچ و بي‌معني را ترجيح بدهد؟ مي‌توان براي كردن گوشه‌اي از يك وب سايت، بخشي از كتاب يك نويسنده معروف را كپي – پيست كرد!

دليل اصلي استفاده از اين نوع متن بيهوده، جلوگيري از تمركز كاربران روي متن به جاي عناصر گرافيكي و ظاهري است. وقتي يك طراح، يك وب سايت طراحي كرده و در اولين قدم، منتظر دريافت فيدبك از آن است، دوست ندارد كاربران روي متون متمركز شوند، چرا كه هدف اصلي، پي بردن به ميزان جذابيت ظاهر وب سايت (و نه محتواي آن) است.

از طرفي ديگر، متن لورم ايپسوم شباهت زيادي به ساختار يك متن واقعي دارد. براي سايت هايي مانند نمناك نوشتن اين نوع از متن ها بسيار اهميت دارد. كپي – پيست كردن تعدادي كلمه از وب به صورت تصادفي، به توزيعي ناهمگون از كلمات در سرتاسر صفحه وب منجر خواهد شد. با استفاده از متن ساختگي لورم ايپسوم مي‌توان به خاطر يكپارچگي متن، به خوبي روي ويژگي‌هاي ظاهري متن همچون فونت، سايز و رنگ آن تمركز كرد.

متن ساختگي لورم ايپسوم از كجا آمد؟
اگرچه اين متن ياوه به نظر رسيده و تصور مي‌شود فردي، آن را با بستن چشم خود همينطور از ابتدا تا انتها تايپ كرده است، اما ريشه‌اي در متون لاتين دارد. سيسرو (Cicero)، فيلسوفي كه حدود 50 سال قبل از ميلادي مسيح (2 هزار سال پيش) زندگي مي‌كرد، در اثر خود با نام “De finibus bonorum et malorum” (در انتهاي خوب و بد) چنين متني آورده بود. در اين كتاب وي به بررسي موضوعات مربوط به اخلاق پرداخته مي‌شود. متن ساختگي لورم ايپسوم از قسمت‌هاي 1.10.32 و 1.10.33 اين اثر استخراج شده است.

البته متن ساختگي كه امروز، در طراحي وب سايت‌هاي انگليسي مانند اينستاگرام استفاده مي‌شود، تماما لاتين نيست. در مقايسه با اثر سيسرو، متن لورم ايپسوم امروز كاملا ياوه‌گويي محسوب مي‌شود! افزوده و حذف شدن يك سري كلمات از نوشته‌ اوليه استخراج شده از كتاب «در انتهاي خوب و بد» سيسرو سبب شده متن ساختگي لورم ايپسوم تفاوت‌هاي زيادي با آن داشته باشد. دكتر ريچارد مك‌لينتيك (Richard McClintock) حين جستجو براي يافتن معني كلمه لاتين نادر “Consectetur” در كتاب‌هاي ادبيات كلاسيك، به منبع متن دست پيدا كرد.

معني لورم ايپسوم چيست؟

طبق بررسي ما، با ترجمه Lorem Ipsum به معني روشني در زبان انگليسي نمي‌رسيم. از آنجايي كه اين دو كلمه، عينا در متن ساختگي فارسي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرند، هيچ معنا و مفهوم خاصي در زبان ما ندارند.  بايد توجه داشت در طراحي سايت فروشگاهي تخصصي به استفاده درست كلمات توجه كنيد .از آنجايي كه متن لورم ايپسوم استاندارد، ورژني جدا شده از يك اثر هنري است، نمي‌توان به طور دقيق آن را ترجمه كرد.

چگونه متن لورم ايپسوم را توليد كرد؟
وب سايت‌هاي مختلفي به اين منظور وجود دارند. براي داشتن متن لورم ايپسوم فارسي، كافي است اين عبارت را در گوگل جستجو كرده و وارد يكي از وب سايت‌هاي معرفي شده شويد. به طور مثال مي توانيد متون موجود در سايت هاي بزرگ مانند ستاره  را مشاهده كنيد. در ابزارهاي آنلاين توليدكننده متن لورم ايپسوم، بسته به اين كه در پي توليد محتوايي (بيهوده) براي چه ميزان فضا در يك صفحه وب هستيد، گزينه‌هاي مختلفي مقابلتان قرار مي‌گيرد. به عنوان نمونه مي‌توانيد به اندازه يك تعداد پاراگراف، جمله يا كلمه استاندارد، متني ساختگي توليد كنيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۱:۱۵ ] [ امير روزي طلب ]

گوگل ۲۳ مهر طي مراسمي، پيكسل ۴، لپ‌تاپ پيكسل‌بوك ۲ و چند اسپيكر هوشمند را معرفي خواهد كرد.

گوگل دعوت‌نامه‌هاي مراسمي را ارسال كرد كه ۱۵ اكتبر (۲۳ مهر) در نيويورك برگزار خواهد شد. انتظار مي‌رود كه اين شركت در مراسم پيش‌رو به‌صورت رسمي گوشي‌هاي هوشمند پيكسل ۴، پيكسل ۴ ايكس‌ال و چند محصول ديگر از جمله پيكسل‌بوك ۲ و تعدادي اسپيكر هوشمند گوگل‌هوم را معرفي كند. در متن دعوت‌نامه‌ي گوگل چنين آمده است:

براي ديدن تعدادي محصول ساخت گوگل بياييد.

گوگل امسال طي حركتي عجيب، ماه‌ها پيش از معرفي پيكسل ۴، وجود چنين گوشي هوشمندي را تأييد كرد. شركت مستقر در مانتين‌ويو همچنين اعلام كرد كه پيكسل ۴ از يك سيستم‌ تشخيص چهره مشابه فيس‌آيدي بهره خواهد برد. گوشي هوشمند جديد گوگل از ژست‌هاي حركتي مبتني بر فناوري Project Soli نيز پشتيباني خواهد كرد.

اگرچه حدود يك ماه تا معرفي رسمي پيكسل ۴ باقي است، به‌لطف انتشار تصاوير و ويديوهاي متعدد، هم‌اكنون تا حدود زيادي با زبان طراحي و ويژگي‌هاي پيكسل ۴ و پيكسل ۴ ايكس‌ال آشنايي داريم. خوشبختانه گوگل در كنار گوشي‌هاي هوشمند نه‌چندان ناشناخته‌ي خود، از تعدادي محصول ديگر از جمله جايگزيني براي لپ‌تاپ پيكسل‌بوك معرفي‌شده در سال ۲۰۱۷ پرده برخواهد داشت. پس از معرفي تبلت ناموفق پيكسل اسليت كه در نهايت به كنار گذاشته‌شدن برنامه‌ي توليد تبلت‌هايي با برند گوگل انجاميد، بايد ديد كه سرنوشت پيكسل‌بوك ۲ چه خواهد بود.

منبع : https://www.theverge.com/2019/9/16/20868670/google-pixel-4-event-date-time-october-15-announcement


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۱:۴۱ ] [ امير روزي طلب ]

ساعت هاي PRT-B50 كاسيو رونمايي شد. اين ساعت هاي ميان رده تقريبا ارزان قيمت هستند و قابليت اتصال به گوشي هاي هوشمند را نيز دارند.

ساعت هاي PRT-B50 كاسيو مخصوص افرادي كه علاقه مند به فعاليت هاي خارج از خانه هستند اما توانايي خريد ساعت هاي هوشمند Pro Trek را ندارند، توليد شده اند. اين ساعت جديد ميان رده، فناوري هاي پيشرفته اي نظير شتاب سنج و قابليت اتصال به گوشي همراه را براي كاربران به ارمغان آورده است.

هر سه مدل جديد سري PRT-B50، مجهز به فناوري سنسور چهارگانه بوده و مي توانند از طريق اپليكيشن Pro Trek Connected به گوشي هوشمند وصل شوند. ساعت هاي PRT-B50 داراي سه سنسور براي تشخيص جهت جغرافيايي، ارتفاع/ فشار بارومتري و دما و همينطور يك سنسور شتاب سنج براي شمارش قدم ها هستند.

مدل هاي جديد از فناوري بلوتوث جهت اتصال به گوشي هاي هوشمند استفاده مي كنند. اين فناوري به ساعت هاي كاسيو اجازه مي دهد تا به برنامه Pro Trek Connected يا هر ويژگي مخصوص ديگري، نظير گزارش مسيرها، ميزان كالري سوخته شده، نمايشگر مكان، نمايشگر/حالت قابل تنظيم و سفارشي، تنظيم خودكار ارتفاع، تنظيم خودكار زمان و يابنده تلفن همراه، وصل شوند.

ساعت هاي PRT-B50، همگي از ويژگي هاي مشتركي مثل ساعت جهاني (30 شهر + UTC)، مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر، يك چراغ LED تمام اتوماتيك، كورنومتر ثانويه، زمان سنج شمارش معكوس، تقويم تمام اتوماتيك و غيره برخوردار هستند.

از جمله خصوصيات ديگر اين ساعت ها، مي توان به صفحه بزرگ، حاشيه چرخشي و نمايه هاي عدد عربي اشاره كرد. مدل هاي جديد به همراه بندي با بافت اورتاني سه بعدي و يك نوار نگهدارنده عرضه خواهند شد.

به نظر مي رسد كه در حال حاضر، تنها سه رنگ مشكي، آبي و نارنجي براي سري PRT-B50 در نظر گرفته شده است. طبق گزارش هاي دريافت شده از سوي كاسيو، ساعت هاي PRT-B50 در پاييز سال جاري و با قيمت 200 دلار در دسترس فروشندگان سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

منبع : https://www.phonearena.com/news/Casio-Pro-Trek-PRT-B50-watch-official_id118944


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۲:۰۵ ] [ امير روزي طلب ]

بازاريابي influencer چيست؟ (Influencer Marketing)يك استراتژي بازاريابي influencer موفقيت آميز به شما كمك مي كند تا برند خود را بيشتر در معرض ديد قرار دهيد، اعتبار ايجاد كنيد و همچنين با مخاطبان جديد ارتباط برقرار كنيد.اين استراتژي ( Influencer Marketing ) موجب هدايت ترافيك به سايت شما مي شود و مشتريان جديد را به سمت محصولات و خدمات شما سوق مي دهد.

بازاريابي تاثير گذار فوايد زيادي دارد اما از طرفي هم مي توانند يك استراتژي گيج كننده و پيچيده براي تنظيم، راه‌اندازي و مديريت باشد.اين يك پروژه زمان بر است و موانع شروع كار آن شامل موارد زيادي مي شود كه بايد قبل از شروع كار متوقف شوند.

بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) چيست؟

بازاريابي influencer يك استراتژي است كه افرادي را كه تاثير زيادي در صنعت يك برند يا مخاطبان هدف دارند را در شناسايي مي كند.در يك استراتژي بازاريابي influencer يك برند با اين استراتژي همكاري مي كند و در آن  influencer موافقت مي كند تا مخاطبان آن ها را در معرض ديد پيام يا محتواي تجاري قرار دهد.influencer ها معمولاً مخاطب زيادي دارند و مشغول فعاليت هستند بنابراين هنگامي كه يك برند تجاري توسط يك influencer به اشتراك گذاشته مي شود يا از مطالب و پيام هاي آن ها استفاده مي كند، سود مي برد.در معرض ديد قرار داده شدن به برند تجاري اين امكان را مي دهد تا به روشي مثبت، طبيعي و معنادار در مقابل مخاطب هدف خود قرار بگيرد.

 

يكي از مثال هاي بازاريابي تاثيرگذار همكاري Pantene’s با Jada Pinkett Smith بازيگر است.Jada پيام خود را با مخاطبان خود به اشتراك گذاشت و توجه ۱.۲۳ ميليون دنبال كننده توييتر خود را به اين برند اختصاص داد.در حالي كه از يك سلبريتي در اين تعريف از استراتژي بازاريابي تاثير گذار استفاده مي شود، اما كمپين هاي influencer هميشه نبايد به افراد مشهور اعتماد كنند.
بازاريابي influencer در مورد رسيدن به وضعيت در معرض ديد قرار داده شده است، اما هميشه اينگونه نيست كه با افرادي كه بيشترين مخاطب را دارند كار كنيد، اين در مورد كار با افرادي است كه مخاطب مناسبي دارند، بنابراين شما مي توانيد با افرادي ارتباط برقرار كنيد كه به احتمال زياد با برند شما ارتباط مي گيرند.بنابراين چگونه يك influencer مناسب پيدا كرده و يك كمپين بازاريابي تاثير گذار موفق ايجاد كنيد؟

چگونه يك استراتژي بازاريابي تاثيرگذار ( Influencer Marketing ) ايجاد كنيد؟براي ايجاد و راه‌اندازي استراتژي بازاريابي تاثير گذار براي نام تجاري خود مراحل زير را طي كنيد:
اهداف خود را تعريف كنيد

مانند هر برنامه بازاريابي هوشمندانه با بيان اهداف خود شروع كنيد.اهداف خود را براي آنچه مي خواهيد با كمپين خود انجام دهيد تنظيم كنيد.تعيين اهداف در مراحل اوليه برنامه ريزي به شما در شكل‌گيري يك استراتژي سازگار، كمك مي‌كند و همچنين مي تواند ايده هايي در مورد معيارهايي كه بايد رديابي و نظارت داشته باشيد، به شما ارائه دهد تا ميزان موفقيت خود را در پايان كار اندازه گيري كنيد.برخي از اهدافي كه ممكن است بخواهيد براي استراتژي بازاريابي influencer خود در نظر بگيريد، شامل موارد زير است:
آگاهي ازبرند
افراد بيشتري را در جهت شناخت نام تجاري خود جذب كنيد.

براي مطالعه كامل اين مطلب و آگاهي بيشتر در مورد اين نوع بازاريابي روي لينك زير كليك كنيد..

https://webdaran.com/what-is-influencer-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۳:۵۵ ] [ امير روزي طلب ]

اچ‌تي‌سي مشخصات كامل و زمان عرضه‌ي هدست واقعيت مجازي جديدش به‌نام Vive غير مجاز مي باشدmos را اعلام كرد. اين هدست يازدهم مهر با قيمت ۶۹۹ دلار عرضه مي‌شود.

اچ‌تي‌سي مشخصات و تاريخ عرضه‌ي Vive غير مجاز مي باشدmos، نسل جديد هدست واقعيت مجازي باسيم‌ خود را اعلام كرد كه شاهد اصلاحات فراوان به‌همراه ويژگي ماژولاربودن براي ارتقاي قابليت‌هاي دستگاه است. ازجمله ويژگي‌هاي مهم Vive غير مجاز مي باشدmos مي‌توان به صفحه‌نمايش با رزولوشن بيشتر، موقعيت‌يابي inside-out با آزادي‌عمل ۶ درجه‌اي (6DoF) كامل به‌وسيله‌ي ۶ دوربين و حسگرهاي يكپارچه، وزن سبك‌تر و دسته‌هاي كنترل بندانگشتي جديد اشاره كرد. هم‌اكنون امكان پيش‌خريد هدست Vive غير مجاز مي باشدmos وجود دارد و زمان عرضه‌ي آن اواسط مهر ماه خواهد بود.

هدست Vive غير مجاز مي باشدmos كه ابتدا در رويداد CES امسال رونمايي شد، به دو صفحه‌ي RGB LCD با اندازه‌ي ۳.۴ اينچ مجهز شده است كه هركدام رزولوشن ۱۷۷۰ در ۱۴۴۰ دارند. همچنين، صفحه‌نمايش مذكور از نرخ تازه‌سازي ۹۰ هرتز بهره‌مند است و ميدان ديد ۱۱۰ درجه‌اي دارد. اچ‌تي‌سي درباره‌ي تجهيزات نوري و لنزهاي به‌كاررفته در اين دستگاه جزئيات زيادي منتشر نكرده است؛ ولي ادامه‌ي استفاده از لنزهاي Fresnel در هدست Vive غير مجاز مي باشدmos تأييد شده است.

ازآنجا‌كه Vive غير مجاز مي باشدmos به‌طور پيش‌فرض هدستي باسيم‌ است، نمايشگر آن در حالت استاندارد به‌وسيله‌ي درگاه ديسپلي‌پورت 1.2 و USB 3.0 به رايانه متصل مي‌شود. افزون‌بر‌اين، مي‌توان با خريد آداپتور بي‌سيم مبتني‌بر WiGig از اچ‌تي‌سي، هدست را به‌طور بي‌سيم به رايانه متصل كرد.

هدست واقعيت مجازي Vive غير مجاز مي باشدmos از سيستم موقعيت‌يابي inside-out با آزادي‌عمل ۶ درجه‌اي بهره مي‌برد كه براي دستيابي به آن، از ۶ دوربين به‌همراه حسگر شتاب‌سنج و ژيروسكوپ استفاده مي‌كند. سيستم موقعيت‌ياب جديد عامل اصلي تمايز هدست جديد اچ‌تي‌سي از مدل اصلي Vive و Vive Pro است؛ چراكه Vive غير مجاز مي باشدmos براي رديابي موقعيت كاربر به حسگرهاي خارجي نيازي ندارد. همين امر باعث ساده‌سازي مراحل نصب دستگاه شده و بعضي از مشكلات استفاده از آن را از بين مي‌برد. البته اگر بخواهيم واقع‌بين باشيم، نبايد انتظار عملكرد كاملا پايداري مانند استفاده از حسگرهاي خارجي داشته باشيم. Vive غير مجاز مي باشدmos نيز مثل ساير هدست‌هاي واقعيت مجازي اچ‌تي‌سي از هدفون‌هاي استريو سه‌بعدي مخصوص اين شركت به‌همراه ميكروفون بهره مي‌برد.

افزون‌بر‌اين، هدست جديد اچ‌تي‌سي از دسته‌هاي كنترل جديد بندانگشتي برخوردار است كه موقعيت‌ياب inside-out هدست آن را رديابي مي‌كند. اين دسته‌ها از ويژگي‌هايي مثل قابليت لمسي، دو دكمه‌ي اجراي عمل، يك ماشه، يك جوي‌استيك، يك بامپر، يك دكمه‌ي گريپ و تمامي قابليت‌هاي موجود در دسته‌هاي نسل جديد واقعيت مجازي بهره‌مند هستند. با‌اين‌حال، بايد به نكته‌اي مهم درباره‌ي دسته‌هاي كنترل غير مجاز مي باشدmos توجه كرد. اين دسته‌ها با دو باتري AA كار مي‌كنند كه امكان شارژشان از بيرون وجود ندارد؛ بنابراين، كاربران ناچار هستند با اتمام شارژ باتري‌ها، آن‌ها را تعويض كنند.

يكي از قابليت‌هاي منحصر‌به‌فرد Vive غير مجاز مي باشدmos طراحي ماژولار پنل جلويي آن است كه مي‌توان آن را جدا و با پنل ديگري جايگزين كرد و قابليت‌هاي جديدي به هدست افزود. اولين ماژول طراحي‌شده براي اين هدست كه Vive غير مجاز مي باشدmos External Tracking Mod نام دارد، امكان موقعيت‌يابي بيروني هدست را به‌وسيله‌ي اكوسيستم موقعيت‌يابي SteamVR فراهم مي‌كند كه البته به‌معني نبود امكان استفاده از دسته‌هاي غير مجاز مي باشدmos نيز خواهد بود. اين ماژول در سه‌ماهه‌ي اول سال ۲۰۲۰ با قيمتي كمتر از ۲۰۰ دلار عرضه مي‌شود.به‌گفته‌ي اچ‌تي‌سي، هدست Vive غير مجاز مي باشدmos از نسل‌هاي قبلي خود وزن سبك‌تري دارد و در‌عين‌حال، نمايشگر هدست از سربندي مشابه با Vive Pro استفاده مي‌كند كه از ارگونومي بهبوديافته براي متعادل‌كردن وزن به‌منظور راحتي بيشتر بهره‌مند است. هدست واقعيت مجازي Vive غير مجاز مي باشدmos يازدهم مهر با قيمت ۶۹۹ دلار عرضه مي‌شود. با‌اين‌حال، اچ‌تي‌سي پيش‌فروش هدست مذكور را از اين هفته براي علاقه‌مندان آغاز مي‌كند.

منبع : https://www.anandtech.com/show/14871/htc-vive-غير مجاز مي باشدmos-headset-finalized-oct3-launch


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۳۹:۴۴ ] [ امير روزي طلب ]

تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در سال 2023 ميلادي براي كشورهاي مختلف توسط كارشناسان و تحليل‌گران فعال در موسسه تحقيقاتي استاتيستا پيش‌بيني شد.

بر اساس برآورد جديدي كه توسط كارشناسان و تحليل‌گران فعال در موسسه تحقيقاتي استاتيستا انجام شده است، تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در برخي از كشورها طي سال‌هاي 2018 تا 2023 به ميزان چشمگيري افزايش پيدا خواهد كرد كه بيشترين رشد به كشورهايي چون هند، چين و آمريكا تعلق خواهد داشت. در ادامه تعداد اين كاربران را طي سال‌هاي 2018 و 2023 مقايسه مي‌كنيم.

تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در سال 2023
تعداد كاربران شبكه هاي اجتماعي در چين در سال 2018 ميلادي حدود 673.5 ميليون كاربر بوده است كه بر اساس تحليل و پيش‌بيني كارشناسان موسسه استاتيستا اين تعداد در سال 2023 ميلادي به حدود 800 ميليون كاربر افزايش پيدا خواهد كرد. تعداد كاربران كشور هند نيز در سال 2018 حدود 326.1 ميليون بوده است كه در سال 2023 به 447.9 ميليون كاربر خواهد رسيد. آمريكا نيز در سال 2018 حدود 243.6 ميليون كاربر داشته است كه اين آمار براي سال 2023 ميلادي با افزايش كمي به 257.4 خواهد رسيد. برزيل هم از 95.2 ميليون كاربر سال 2018 به 114.5 ميليون كاربر در سال 2023 ميلادي مي‌رسد.

آماري كه از سوي موسسه تحقيقاتي statista منتشر شده حاكي از آن است كه تعداد كاربران شبكه‌هاي مجازي در كشورهاي پرجمعيت چون هند، چين و آمريكا طي سال‌هاي 2018 تا 2023 ميلادي با افزايش چشمگيري همراه خواهد بود، اما در ساير كشورها كه از جمعيت زيادي بهره نمي‌برند مثل آلمان، فرانسه، انگلستان و كره جنوبي اين افزايش اندك است و آنچنان به چشم نخواهد آمد.

منبع : https://www.statista.com/statistics/278341/number-of-social-network-users-in-selected-countries/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۸:۴۰ ] [ امير روزي طلب ]

كامنت ماركتينگ يا Comment Marketing با معناي افزايش بازديد وب سايت، افزايش ميزان فروش و محبوبيت وب سايت از طريق ارسال نظرات كاربران مي باشد.

هم اكنون ۹۹٫۹ درصد وب سايت ها داراي يك بخش بانام نظرات مي باشند كه جهت درج ديدگاه توسط كاربران كاربرد دارد.

كامنت ماركتينگ چيست؟ به صورت معمول از كامنت ماركتينگ مي توان براي سه هدف استفاده كرد .

كسب بك لينك از طريق كامنت گذاري

بسياري از افرادي كه در زمينه سئو فعال هستند كامنت ماركتينگ را يكي از راه هاي دريافت بك لينك رايگان مي دانند . هر چند گوگل در سال هاي اخير اين روش را نامناسب دانسته و ارزش و اعتبار اين بك لينك ها را كاهش داده است اما به معناي فراموش شدن اين روش نمي باشد . همواره بايد در تلاش باشيم تا راهي بهتر از اين نوع كسب بك لينك را پيدا كنيم.

بهبود سئو سايت با پاسخ به نظرات

علاوه بر كسب بك لينك رايگان از طريق نظرات مي توان جهت بهبود سئو نيز از اين طريق استفاده كرد. گوگل اهميت زيادي به فعاليت كاربران در سايت مي دهد. سايت هايي كه توانستند از نظرات كاربران استفاده كنند به رتبه هاي بالا دست يابند سايت مهرنيوز يك نمونه مناسب در اين زمينه است. زماني كه كاربران در سايت نظرات خود را درج مي كنند گوگل متوجه محبوبيت سايت شما و اهميت مطالب سايت براي كاربران را متوجه خواهد شد. هم چنين باتوجه به اينكه نظرات ارسال شده توسط كاربران در رابطه با موضوع مطلب مي باشد در نتيجه موجب افزايش اصطلاحات در اين رابطه خواهد شد و شانس كسب رتبه در عبارات طولاني افزايش خواهد يافت.

افزايش فروش با هدف گذاري در نظرات

 

يكي از بهترين راه هاي جهت افزايش اعتماد در ميان كاربران پاسخ دهي به نظرات و مشاركت كاربران در بخش نظرات مي باشد. زماني كه يك كاربر به صفحه محصول شما وارد مي شود با مطالعه بخش هاي مختلف و بخصوص نظرات كاربران و خريداران قبلي اعتماد بيشتري نسبت به شما و كسب و كار شما كسب خواهد كرد كه در اين صورت به صورت قابل توجهي ميزان فروش شما افزايش خواهد يافت.

استفاده از كامنت ماركتينگ براي بهبود سئو سايت
همان گونه كه گفته شد كامنت ماركتينگ با هدف افزايش فروش ، محبوبيت وب سايت و بهبود جايگاه سايت در نتايج گوگل است هر سئو سايت نيازمند نوع فعاليت مختلف است براي داشتن قيمت هاي سئو مي توانيد ليست هزينه سئو را مطالعه بفرماييد. در اين مقاله سعي داريم تا استراتژي هايي ازكامنت ماركتينگ و تاثير آن بر سئو سايت را معرفي كنيم.

مهم ترين استراتژي هايي كه مي توانند در اثر بخش كردن كامنت ماركتيك موثر باشند:
- پاسخ سريع به نظرات كاربران . در غير اين صورت كاربر به سراغ ديگر سايت ها خواهد رفت
- پاسخي دقيق و بدون ارجاء كاربر به ديگر صفحات و بخش هاي سايت
- اطلاع رساني به كاربر از طريق ايميل يا پيامك پس از پاسخ به ديدگاه

علت تاثير كامنت ماركتينگ در سئو داخلي چيست؟
۱- افزايش ميزان رضايت كاربران از محتواي صفحه
يكي از فاكتور هاي سئو و بهينه سازي سايت رضايت كاربران مي باشد .سايت مديسه با داشتن چنين قابليتي علاوه بر تاثير گذاري بر سئو براي كاربران نيز جذاب است. گوگل روش هاي زيادي براي بررسي و سنجش ميزان رضايت كاربران از وب سايت ها دارد كه همگي توسط الگوريتم رنك برين آناليز مي شوند.
صفحاتي از وب سايت ها كه داراي بخش نظرات مي باشند و هم چنين محتوايي ويژه و سوال برانگيز ارائه مي دهند داراي زمان حضور يا همان Dwell Time بيشتري خواهند بود.

۲- افزايش كلمات موجود در صفحه و تقويت كلمه كليدي
هر كاربر داراي ادبياتي خاص مي باشد و زماني كه در سايت شما اقدام به نظر دهي مي كند با همان ادبيات خاص خود و كلمات مدنظر خود كامنت خود را ثبت مي كند . همين گستردگي دايره ادبياتي در سايت موجب افزايش ميزان كلمات موجود در سايت و همچنين افزايش ميزان عبارت مرتبط با كلمه كليدي اصلي صفحه مي شود. در طراحي وب سايت رعايت اين اصل بسيار اهميت دارد چرا كه خبر شما بايد در صفحات اول قابل ديدار است.
اين احتمال بسيار وجود دارد كه سوالات كاربران در بخش نظرات درج شده اند بعد ها توسط ديگر كاربران جستجو شود كه موجب افزايش اعتبار شما و ارزشمند بودن صفحه شما در نزد گوگل خواهد شد.

۳- بروز رساني مستمر صفحه
توجه گوگل به محتواي ماندگار و ارزشمند بسيار زياد است . ارسال نظر توسط كاربران در سايت نشان دهنده ماندگاري و ارزشمندي محتواي شما مي باشد. همچنين زماني كه يك نظر توسط كاربر در سايت شما درج مي شود موجب بروزرساني محتواي سايت و اضافه شدن بخشي به محتواي صفحه مي شود .بروزرساني مداوم سايت براي كاربران جذاب است و اكثر سايت هايي كه به موفقيت رسيدند مثل ديدستان اين اصل را به خوبي مي دانند. هردو عامل موجب افزايش مجبوبيت نزد گوگل و همچنين موجب بهبود جايگان در نتايج گوگل خواهد شد.

تكنيك هايي براي كامنت ماركتينگ در سايت
با استراتژي هايي كه در ادامه معرفي خواهيم كرد شما خواهيد توانست كه به صورت چشم گيري ميزان كامنت ماركتينگ را در سايت خود بهبود ببخشيد و در نتيجه به هدف هايي كه پيشتر از اين آن ها را معرفي كرديم برسيد.
۱- تشويق كاربران به ارسال ديدگاه
به صورت كلي مشاركت كاربران وب سايت هايي با موضوعات تخصصي در سايت كم مي باشد. آن ها كمتر ترجيح مي دهند كه نظرات خود را در سايت به اشتراك بگذارند. شما بايد به آن ها اعلام كنيد كه ارسال نظر توسط آن ها براي شما بسيار ارزشمند مي باشد.
بهترين راه استفاده از جملاتي براي تشويق كاربران براي ارسال نظر مي باشد . شما بهتر است كه در بالاي بخش نظرات جمله اي جهت تشويق آن ها براي درج نظر قرار دهيد.
تشويق آن ها به درج كامنت مي تواند ميزان مشاركت را تا ۳۰ درصد افزايش دهد.
۲- پاسخ دهي كامل با هدف سئو
همه ما ديگر اين را مي دانيم كه محتوا پادشاه هست . همواره تمامي افرادي كه اقدام به توليد محتوا ميكنند دغدغه اي در جهت كمبود محتوا دارند . نظرات كاربران به شما كمك خواهد كرد تا ديد بهتري را نسبت به موضوع مطلب پيدا كنيد و بتوانيد به صورت مداوم مقاله خود را بروز كنيد. به سايت طرفداري توجه كنيد اگر كه نظرات كاربران مورد تاييد باشد به راحتي مطلب سايت را تغيير مي دهد.
هم چنين يك ديدگاه در سايت همانند يك پاراگراف از مقاله شما مي باشد و به همان ميزان داراي ارزش مي باشد . هرگاه نظري را در سايت خود دريافت كرديد ، سعي كنيد پاسخي كامل و با هدف سئو و برپايه كلمات كليدي خود ارائه كنيد. با اين روش شما حجم محتواي صفحه خود را خواهيد توانست كه افزايش دهيد . هم چنين ميزان نرخ استفاده از كلمات كليدي به شكل چشم گيري افزايش خواهد يافت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۶:۴۰ ] [ امير روزي طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب