دیجیتال
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

برای اینکه در صدر نتایج جستجو گوگل باشید باید تمام موارد سئو سایت را رعایت کنید. اما در حین انجام بهینه سازی خطاهایی وجود دارد که هر یک از آنها ممکن است تمام تلاش هایی که در جهت به نتیجه رساندن وب سایتتان انجام داده اید را از بین ببرد.

استفاده از عنوان هایی که جستجو می شوند

قبل از اینکه شروع به نوشتن محتوایی کنید، مطمئن شوید عنوانی که انتخاب کرده اید مناسب بوده و از هدفگذاری درستی برخوردار است تا مانند ایسنا از این طریق کاربران خود را از دست ندهید. برای مثال:

ممکن است کاربری کلمه " سئو " را در گوگل سرچ کند؛ یعنی او قصد دارد اطلاعاتی از سئو و اینکه "سئو چیست" دریافت کند. اما اگر کاربری " بهبود سئوی سایت" را در گوگل سرچ کند، نشان دهنده این است که به دنبال مطالبی است که چگونه می توان از طریق سئو، سایت را ارتقا داد.

کنار گذاشتن تکنیک های سنتی سئو

همه چیز در حال توسعه و تغییر می باشد؛ این تغییرات بر دنیای SEO نیز تاثیر می گذارد و قوانین بیشتر و پیشرفته تر می شود. پس برای اینکه بتوانید در صدر نتایج گوگل قرار بگیرید حتما باید خود را با این تغییرات همگام بسازید و از تکنیک های مدرن سئو وب سایت استفاده کنید. برای به دست آوردن کلمات کلیدی مناسب و بهتر، گوگل به تازگی الگوریتمی به نام Google BERT را به روز رسانی کرده است که کمک می کند تا محتواها و سوالات کاربران را بهتر بشناسد.

داده های ساختاریافته یا استراکچر دیتاها (Structured Data )

برای دیده شدن و به روز بودن، نباید داده های ساختاریافته را فراموش کنید. استراکچر دیتاها (structured data) باعث می شوند که سایتتان حتی در بالاتر از لینک یک قرار بگیرید. پس باید در بهبود عملکردهای جستجوی داخلی وب سایت خود بسیار زیاد تمرکز کنید تا افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند، بتوانند دقیقا به همان چیزی که جستجو کرده اند دسترسی پیدا کنند.

۱- بهینه سازی نرخ تبدیل یا CTR (Click Through Rate)

هدف نهایی که تمام مشاغل و کارفرماها دنبال می کنند جذب مشتری است. مهمترین و بدون هزینه ترین استراتژی برای افزایش در آمد بهینه سازی سایت مانند دیجی کالا نرخ تبدیل یا CTR می باشد. اگر بهینه سازی نرخ تبدیل را فراموش کنید، ممکن است مشتریان زیادی را از دست بدهید.

· کسب و کار خود را با تبلیغات از طریق اپلیکیشن ها ارتقا دهید

· از بین رفتن ترافیک سایت، به علت پایین بودن load صفحات در تلفن همراه

· مقایسه سئو و تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز

۲- تمرکز بر روی متن لنگر یا انکر تکست ها (Anchor Text)

بخش بزرگ استراتژی ساخت لینک برای محتواهای سایت را انکر تکست ها (Anchor Text) تشکیل می دهند. شاید این ممکن باشد که از منابع گوناگون لینک های مختلف دریافت کنید، اما محتواهای داخل سایت که دارای انکر تکست هستند بسیار پر اهمیت تر می شوند. این اصول یکی از مهم ترین اصل ها برای طراحی سایت شرکتی است. از مزایای استفاده از انکر تکست ها این است که از طریق آنها محتواها بسیار طبیعی تر بهینه سازی شده و نتایج بهتری از موتورهای جستجوی دریافت خواهید کرد.

۳- فقط بر روی محتواهای متنی تمرکز نکنید

استفاده از تولید محتوای متنی نیز کم کم در حال کمرنگ شدن است و مردم به دنبال ساده ترین روش ها برای یادگیری هستند. یکی از این روش های ساده استفاده از محتواهای ویدئویی است. از مزایای استفاده از محتوای ویدئویی می توان به مواردی چون قالب بندی جذاب و زمان کمتر برای رتبه بندی اشاره کرد. همچنین گوگل این را به خوبی می داند که محتواهای ویدئویی در آینده بسیار پر طرفدار بوده و به همین دلیل در قسمت Google SERP در حال اضافه کردن پادکست هایی می باشد.

۴- برند سازی

گوگل علاقه زیادی به علامت های تجاری دارد و معتقد است: " برندها راه حل هستند".

دیگر امروزه سئو تنها به دنبال ترافیک سایت ها مانند عصر ایران نیست. بلکه جستجوگرها روز به روز، به محوریت برند بیشتر نزدیک می شوند. اگر به فکر برنده شدن در بازی سئو هستید و می خواهید تجارت خود را به سود برسانید و از یک نام تجاری معتبر برخوردار باشید، باید بر روی برند سازی تمرکز کنید.

۵- دیده شدن از طریق موبایل را فراموش نکنید

اهمیت بازدید سایت ها از طریق موبایل ها چندین برابر خواهد شد. دلیل آن هم این است که امروزه بیشترین بازدیدها از طریق موبایل انجام می شود و سایت هایی که برای نسخه موبایل آماده نیستند، به طور خودکار رتبه و نتیجه خود را از دست خواهند داد. پس در وهله اول سایت را برای نسخه موبایل آماده کنید و از طریق آن ترافیک سایت خود را افزایش دهید. سرعت لود صفحه و نحوه چیدمان را نیز در هنگام طراحی نسخه موبایل هرگز فراموش نکنید.

۶- کاربران را به موتورهای جستجو ترجیح دهید

شغل شما به مشتری بستگی دارد نه به موتورهای جستجو. زیرا در نهایت این مشتری های واقعی هستند که شما را به فروش و درآمد خواهند رساند.سایت های بزرگ کشور مانند بیتوته این اصل را رعایت می کنند. جریمه های گوگل هیچ گاه مشخص نیستند و هیچکس خبر ندارد در چه زمانی گوگل رتبه بندی ها را کنار می گذارد. اما با داشتن مشتریان وفادار و بیشتر و همینطور تبلیغاتی که از طریق آنها انجام می شود به راحتی می توانید در بهترین نتایج جستجو قرار گرفته و جریمه های گوگل را کنار بگذارید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۵۷:۰۵ ] [ امیر روزی طلب ]

تبلیغات فیسبوک یا گوگل ادز؟ کدام برای کسب و کار من بهتر است؟ این پرسشی است که اغلب مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کارها در ابتدای اجرای برنامه های بازاریابی دیجیتال با آن مواجه می شوند.

 

 تبلیغات فیسبوک یا گوگل ادز هر دو از رایج ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی هستند که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک با استفاده از این روش ها، موفق به ایجاد تحول در کسب و کار خود شده و بازارهای خود را توسعه داده اند. بسیاری از این شرکت‌ها تبلیغ گوگل را موثر و معجزه انگیز توصیف می کنند، برخی دیگر تبلیغات در فیسبوک را. انواع تجربه های موفق شرکت های مختلف تصمیم گیری را دشوارتر می‌کند. در ادامه به توضیح و بررسی این روش های تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

تبلیغات گوگل ادز چیست؟ 

اگر کسب و کار شما دارای وب سایتی برای معرفی است، به احتمال زیاد تا کنون مشاوران بازاریابی و آژانس های تبلیغاتی، استفاده از گوگل ادز را به شما پیشنهاد نموده اند. سایت های بسیاری در ایرات مثل ورزش3 از این نوع تبلیغات استفاده می کنند. اگر صاحب وب سایتی هستید، افزایش تعداد کاربران و تبدیل این کاربران به مشتریان وفادار، اصلی ترین هدف شماست. راهکارهای مختلفی برای جذب کاربران به شما پیشنهاد می شود. تبلیغات در صفحات پربازدید، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوایی و … از جمله این راهکارها هستند.

اگر رفتار مشتریان خود را بررسی نموده باشید، به احتمال زیاد شما نیز مشابه بسیاری از کارشناسان بازاریابی، به این نکته رسیده اید که بیشتر کاربران خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از طریق موتور های جستجو می یابند و گوگل رایج ترین موتور جستجو است پس از نظر بازاریابی برای شما اهمیت دارد که در اولویت موتور های جستجو باشید.

رعایت اصول و دستورالعمل هایی که باعث بهبود جایگاه شما در موتور های جستجو می شود، اصول بهینه سازی وب سایت نام دارد. تامین محتوای جذاب و کاربر پسند یکی از بهترین راهکار های بهبود سئو سایت شماست اما باید بدانید برای جلب اعتماد موتور های جستجو لازم است تا تامین محتوا را به صورت مستمر و مداوم انجام دهید و صبور باشید چون زمان لازمه موفقیت این راهکار است.

 

از طرفی شما به عنوان یک مدیر با تجربه و هوشمند می دانید، فرصت های بازار محدودند. به ویژه در بازاریابی دیجیتال، زمان اهمیت زیادی دارد و ممکن است در زمانی که شما در حال صحیح و خطای انواع راهکارها هستید، رقبای شما موفق به جذب تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما شوند. گوگل برای ارتقا جایگاه شما به صورت سریع در موتور جستجو خود، خدمت ویژه ای دارد که گوگل ادز نامیده می شود. گوگل ادز که در گذشته گوگل ادودز نامیده می شد، همان تبلیغات در گوگل است که به شما اجازه می دهد به ازای پرداخت هزینه، وب سایت خود را در جایگاه بهتری در موتور های جستجو قرار دهید.

گوگل ادز از نوع تبلیغ کلیکی است و شما با خرید اکانت امکان نشر تبلیغات خود را دارید. به ازای هر کلیک موفق بر تبلیغ شما، هزینه تبلیغات از اکانت شما کاسته می‌شود. سایت های بزرگ مثل ایسنا در گذشته با انجام ادورز به موفقیت رسیدند و امروزه تقریبا در کل ایران قابل شناسایی هستند. هزینه هر کلیک به عوامل بسیار متعدد همچون کلمه کلیدی منتخب شما، زمان های انتشار تبلیغ، تعداد وب سایت هایی با تبلیغ مشابه، محدوده جغرافیایی منتخب و … دارد. شما می توانید اکانت خود را شارژ کنید.

از آنجایی که گوگل بزرگترین و رایج ترین موتور جستجو جهان است و اغلب کاربران وب سایت های مورد نظر خود را از این طریق می‌یابند، تبلیغات در گوگل و استفاده از خدمات گوگل ادز یکی از موثرترین انواع روش های تبلیغات اینترنتی محسوب می شود.


تبلیغات فیسبوک

تبلیغات فیسبوک یکی از انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی است. امروزه عمده مشتریان تمامی کسب و کار ها از فعالان شبکه های اجتماعی محسوب می شوند، بنابراین اهمیت زیادی دارد که در شبکه های اجتماعی فعال باشید. امروزه بسیاری از مدیران تبلیغات و کارشناسان بازاریابی، از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند.

فیسبوک یکی از بهترین نوع از شبکه های اجتماعی برای اجرای استراتژی های بازاریابی است. تبلیغات فیسبوک شامل انواع روش ها و راهکارهایی است که با هدف تبلیغات در فیسبوک انجام می شود. تبلیغات فیسبوک به دلیل پر بازدید بودن و سهولت در جذب مخاطب یکی از موثرترین انواع روش های تبلیغات اینترنتی است.

 

تبلیغات فیسبوک مشابه تبلیغات در سایر شبکه های اجتماعی انواع مختلفی دارد. ممکن است برای کسب و کار خود یک صفحه مستقل در فیسبوک ایجاد نمایید. این نوع تبلیغات Page Post Ads نامیده می شود. مشخص است دراین نوع تبلیغ ممکن است از تصویر، فیلم و … برای جذب مخاطب استفاده کنید.

در نوع دیگری از تبلیغات فیسبوک که Multi-Product/Carousel Ads نامیده می شود شما چند محصول را در یک تبلیغ معرفی می‌کنید. از این نوع تبلیغات فیسبوک می توان برای معرفی یک گروهی از محصولات یا خدمات استفاده نمود یا اینکه چند محصول را در یک تبلیغ با یکدیگر مقایسه کرد. این نوع از ادورز برای طراحی سایت فروشگاهی مثل نی نی سایت بسیار کارامد است. Page Post Video Ad نیز از انواع تبلیغات فیسبوک است که از ویدیو های تبلیغاتی استفاده می‌کنید. فیس بوک برای هر بار مشاهده ی کاربران از تبلیغ دهنده هزینه دریافت می کند.
انواع تبلیغات در فیسبوک بر اساس شیوه پرداخت هزینه

تبلیغات در فیسبوک بر اساس شیوه های پرداختی نیز دسته بندی می شود. در این نوع دسته بندی نیز، انواع مختلفی از روش های تبلیغاتی وجود دارد ممکن است زمانی که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کرد و وارد سایت شما شد، هزینه ای از شما دریافت شود یا اینکه هر وقت پست تبلیغاتی شما مورد بازدید و پسند واقع شد و روی آن لایک، نظر و حتی اشتراک گذاری انجام شد، فیس بوک هزینه ای از شما دریافت کند.

ممکن است فیس بوک به شما کمک می کند که تعداد لایک های صفحه ی شما افزایش پیدا کند و به ازای این خدمت از شما هزینه دریافت نماید.

در نوعی از تبلیغات فیسبوک، فیسبوک به ازای نصب هر نرم افزار موبایل یا دسکتاپ که تبلیغ می شود، هزینه ای از شما دریافت می کند. در روش دیگری فیسبوک برای نمایش تخفیف یا موارد پیشنهادی، از شما هزینه ای کم می کند. باید به خاطر داشته باشید که سایت های بزرگ در ایران مثل نماشا از همین روش به معروف شدن و موفقیت دست یافتند.

تبلیغات فیسبوک دارای تبلیغاتی مشابه گوگل ادز نیز می باشد، در این روش، زمانی که کاربران وب سایت تجاری شما را جستجو می کنند، فیسبوک محصولات مرتبط را به کاربر نمایش داده و هزینه ای از شما دریافت می کند.

حدس تان کاملاً درست است! مزیت اصلی فیسبوک تنوع روش های تبلیغاتی است که می تواند انواع نیاز ها را در یک فضای پر مخاطب پوشش دهد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۹:۴۰ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی سایت چیست؟
با توسعه اینترنت و استفاده های مختلفی که از آن می شود کاربرد های مختلف و متنوعی هم پیدا کرده و در واقع به جزعی از خانواده ها و شرکت ها و کسب و کارها بدل شده است. یعنی همه افراد بسته به نوع شغل و علاقه خود سعی می کنند به نحوی خاص از اینترنت و فضای مجازی بهره ببرند.

 
یکی از این کاربردها و یا بهتر بگوییم کارکرد های اینترنت سایت و طراحی سایت است. یعنی افراد با داشتن یک سایت سعی می کنند، ایده ها و هنر و یا حتی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کرده و در این فضا مخاطبین و طرفدارانی برای خود داشته باشند. طراحی وب سایت در کنار همه کارکرد های اینترنت فضای بسیار مناسبی برای اجرای ایدهای مختلف است. در این مقاله قصد داریم به تعریف وب سایت و طراحی سایت و همچنین تبلیغات در گوگل بپردازیم همه این سه عنوان با هم در ارتباط هستند و شناخت آنها کمک می کند، استفاده بهتری از این فضا داشته باشید.

وب سایت چیست؟
قبل از اینکه به سراغ طراحی سایت برویم، بهتر است تعریفی از سایت داشته باشیم. سایت به فضایی از اینترنت گفته می شود که حاوی صفحه و یا صفحاتی بوده که با هدف و انگیزه خاصی این صفحات به روز رسانی و نگهداری می شوند. امروزه سایت های بسیار بزرگی در ایران وجود دارد که گروه خاصی از نیاز های مردم را برطرف می کنند و یکی از معروف ترین آنها بدون شک آپارات است. در واقع به معنی عام وب  سایت به صفحه ای مجازی که در اینترنت ساخته می شود، می گویند.

 

طراحی سایت چیست؟
به مراحل برنامه ریزی و طراحی یک صفحه در فضای مجازی و اینترنت طراحی سایت می گویند. این فرایند دارای ساختارهای کلی و جزئی فراوانی است. یعنی برای اینکه یک طراحی سایت به معنای واقعی اتفاق بیفتد باید همه جزئیات مهم و غیر مهم صفحه مانند تصاویر، رنگ و متون و فایل های صوتی و تصویری و بسیاری دیگر برنامه نویسی شوند تا در پایان کاربر بتوان با استفاده از این برنامه نوشته شده همه اطلاعاتی را که قصد انتشاردارید با تمام جزیات روی صفحه خود بیاورد. امروزه اتواع سایت های بسیاری هر روزه طراحی می شوند اما اگر قصد طراحی سایت را دارید در سطح امنیت آن سایت وسواس زیاد خرج دهید تا با خیال راحت به پیشرفت برسید. یعنی قادر باشد اطلاعات را در فرمت فیلم و یا عکس و تکس و سایر فرمت ها به نمایش بگذارد و انجام این کار قطعا نیازمند طراحی سایت و برنامه نویسی است.

برای اینکه این صفحات طراحی شده را بتوان در همه مرورگرها مشاهده کرد باید افراد و طراحان و برنامه نویسان بتوانند از اصول و زبان های نشانه ای استفاده کرده که عموما این زبان در بین برنامه نویسان زبان html است و در کنار آن بتوانند از زبان css برای قدرت بخشیدن به سایت بهره ببرند. زبان css قدرت بالایی داشته به شکلی که استفاده از آن باعث می شود دیگر نیاز به برنامه های گرافیکی برای طراحی سایت نباشد. همانطور که گفته شد سایت های زیادی در ایران وجود دارد که هر کدام با زبان های مختلفی نوشته شده اند اگر تازه کار هستید بد نیست نگاهی به طراحی سایت های بزرگ مثل سنجش نگاه کنید. در طراحی سایت از برنامه های جاوا، پی اچ پی، ای ای پی دات نت، پرل و برخی دیگر استفاده می شود. مهارت و تخصص در استفاده از این برنامه ها برای یک طراح بسیار مهم و حیاتی بوده تا بتواند سایتی با ویژگی های کیفی کامل طراحی کند. همه این مطالب را در مورد طراحی سایت مطرح کردیم تا در خصوص موضوع مهمتری به نام تبلیغات در گوگل صحبت کنیم.

 

رابطه طراحی سایت و تبلیغات در گوگل

وقتی شما اقدام به راه اندازی یک سایت می کنید می توانید در کنار هدف اصلی که به دنبال آن هستید اهداف فرعی و البته خیلی مهم هم داشته باشید. یکی از این اهداف تبلیغات در گوگل و یا تبلیغ در گوگل است. تبلیغ در گوگل یک برنامه تبلیغاتی متعلق به شرکت گوگل است که به صورت آنلاین بوده و با استفاده از آن شما می توانید مشتریان و مخاطبین جدید و بیشتری برای سایت و کسب و کار و یا ایده های خود جمع کنید. شاید تا کنون متوجه شده باشید که سایتی مثل مدیسه گاهی برای کالاهای تازه وارد خود ادورز گرفته و آنها را بر روی اسم خود تبلیغ می کند و بدون شک به فروش بالایی می رسد. تبلیغ در گوگل را عموما افرادی که به دنبال طراحی سایت برای معرفی کسب و کار خود هستند و یا اینکه می خواهند با یک سایت شناخته شده از شرکت های دیگر تبلیغ بگیرند، استفاده می کنند. تبلیغات در گوگل می تواند هم برای تبلیغ محصول خودتان باشد و یا اینکه شما با طراحی یک سایت استاندارد و افزایش بازید کننده های آن با دریافت هزینه محصولات افراد دیگر را تبلیغ کنید.

تبلیغ در گوگل چیست ؟
تبلیغات در گوگل را اینطور تعریف می کنند: وقتی شما یک مطلب یا یک کلمه خاص را در گوگل سرچ می کنید در کنار داده های اصلی که مرتبط با سرچ شما است یکسری داده های دیگر هم نمایش داده می شود که در کنار آنها کلمه AD گذاشته شده است این موارد که به این شکل نمایش داده می شوند، همان تبلیغات در گوگل هستند. برای اینکه از این تبلیغات به بهترین شکل ممکن بهره ببرید باید کلمت کلیدی مناسبی را برای تبلیغات انتخاب کنید که به شما پیشنهاد می کنیم از سئو وب سایت کمک بگیرید.کمپانی گوگل برای اجرای این روش برنامه های مهندسی و تخصصی خاص خود را دارد و افرادی که به استفاده از این مدل تبلیغات در گوگل علاقمند هستند باید در طراحی سایت خود و همچنین به روز رسانی آن اصول و قواعد خاصی را رعایت نمایند. خب شاید این سوال برایتان مطرح شود اگر بخواهیم از تبلیغ در گوگل یا شیوه های تبلیغات در گوگل بهره ببریم باید از کجا شروع کنیم و چه کارهایی انجام دهیم ما در ادامه این مطلب حتما به صورت مفصل در خصوص این موضوع صحبت خواهیم کرد.

 

میزان صحت کسب درآمد در اینترنت
با کمی جستجو در گوگل با مقالات و پاسخ های متعددی در رابطه با میزان صحت کسب درآمد از طریق اینترنت روبرو می شویم که با وجود آن ها هنوز شک و شبهه در درستی این نوع درآمد زایی وجود دارد. یکی از بهترین راه های کاهش این تردیدها مراجعه به طراحی سایت های اینترنتی می باشد. درآمد زایی در این طراحی سایت ها می تواند از طریق فروش محصولات، ارائه ی خدمات و از طریق تبلیغات صورت گیرد. امروزه سایت هایی مانند مهرنیوز درآمد بسیار بالایی از اینترنت دارند. همچنین آمار تعداد بازدیدکنندگان و رتبه ی طراحی سایت در گوگل به روشنی بیانگر میزان موفقیت کسب درآمد در اینترنت می باشد. بنابراین با طراحی سایت می توانید زمینه ی مناسبی را جهت کسب و کار اینترنتی ایجاد نمایید چرا که فقط از طریق طراحی سایت کسب درآمد در اینترنت محقق می گردد. پس می توانید با داشتن یک طراحی سایت و از طریق اینترنت درآمد زایی جدیدی را برای خود ایجاد کنید و سهمی  از درآمد حاصل از اینترنت را به کسب و کار خود اختصاص دهید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۱:۳۳ ] [ امیر روزی طلب ]

  پروسه طراحی وب برای هر کس می ‌تواند متفاوت باشد. هنرمندان گرافیست و انیماتورهای دیجیتال، تنها کسانی هستند که برای وب، نرم ‌افزار می ‌سازند. برنامه ‌ریزی برای این منظور اگرچه به نظر طولانی نیست، ولی به فرآیند خلاقانه می‌ انجامد. در اینجا چند ایده مطرح می ‌شود که می‌ تواند برای طراحی واسط‌ های تازه وب به کار گرفته شود.

 

شروع پروژه

این بخش شاید پراضطراب و زمانگیرترین قسمت اجرای یک پروژه باشد. زمانی که شما یک سنگ کاملا نتراشیده دارید و می ‌خواهید با آن کار کنید، ایده ‌ها چنان سریع از ذهن شما عبور می‌ کنند که نمی ‌توانید یکی را انتخاب کنید. در این صورت شاید بهتر باشد یک گام به عقب برگردید و درباره جنبه ‌های ساده پروژه تحقیق کنید.

شما یا مشتری‌ تان در شیء تکمیل شده به دنبال چه چیزی می ‌گردید؟ آیا آیتم خاصی وجود دارد که بخواهید بدون پرسیدن از کاربر در صفحه قرار دهید؟ قبل از این که وارد فرآیند دیجیتال شوید، سعی کنید چند مدل اولیه رسم کنید داشتن یک مدل اولیه کامل و جامع مانند سافت 98 به شما کمک بسیاری می کند. برای کسانی که استعداد هنری کمتری دارند، حتی یک طرح خام نیز می ‌تواند الهام بخش باشد. یک طرح اولیه نه تنها به عنوان یک راهنما، بلکه بستری برای صفحه‌ های آینده شماست.

بررسی گالری ‌های طراحی

برخی طراحان معتقدند گالری‌ های طراحی برای وب هیچ ارزشی ندارند. آنها کپی ‌برداری از ایده طراحان دیگر را کاری پست می‌ دانند، ولی برخی دیگر اعتقاد دارند طراحان، طرح‌ هایشان را در این مکان‌ ها ارائه می‌ کنند تا دیگران از آنها الهام بگیرند. الهام گرفتن از طرح های بزرگ هیچ اشکالی ندارد اما هیچ وقت سعی نکنید سایت  خود را مانند ستاره طراحی کنید چرا که برای کاربر خنده دار می شود و موقعیت خود را نیز از دست می دهید.

هیچ اشکالی در قرض گرفتن ایده وجود ندارد! به وجود آوردن زیبایی این است که روش‌ های هنرمندان مختلف را بگیرید و به شیوه خود از آنها استفاده کنید. طراحان وب واقعی قادرند این کار را بخوبی انجام دهند و واسط‌ های خودشان را بسادگی به وسیله حافظه و الهامات دنیای بیرون بسازند. امروزه گالری ‌های CSS آنلاین برای طراحان تازه‌ کار فوق ‌العاده هستند.

 

 

اجرای آزمایشی برای واسط

قبل از هرگونه کدنویسی یا نهایی کردن طراحی، کمی‌ وقت صرف کنید و فرآیند مرورگری را تصور کنید. اگر ممکن است خود را جای کاربری بگذارید که وارد وب‌سایت شما می ‌شود، بیندیشید کجاها کلیک می ‌کنند و چه چیزی به نظرشان جذاب‌ تر می‌ رسد. این تکنیک کمک می ‌کند خودتان را از موقعیت یک طراح بیرون بیاورید و موارد را از دید وسیع ‌تری مشاهده کنید.

اگر کمی ‌وقت بگذارید براحتی می ‌توانید چگونگی تعامل کاربر با منو یا لینک‌ های صفحه‌ تان را متصور شوید. این اصل درطراحی سایت خبری بسیار مهم است چرا که اخبار فقط حاوی متن هستند و این سئو سایت اینترنتی است که باعث جذابیت سایت می شود. اگر 3 ساعت به طور پیاپی روی یک طرح کار کنید، این فرآیند می ‌تواند سخت و کسل کننده باشد. بنابراین به خود استراحت بدهید و کمی‌ راه بروید حتی اگر 15 دقیقه باشد.

انجام طراحی برای مقایسه

این مرحله کمی‌ بیشتر زمان می ‌گیرد، ولی اگر نیاز مالی ندارید پیشنهاد می ‌شود آن را به آرامی‌ انجام دهید. اگر یک طرح اولیه قوی طراحی کنید ممکن است باعث شود چند طرح دیگر به ذهنتان بیاید تا از بین آنها انتخاب کنید. این کار در فتوشاپ براحتی قابل انجام است، حتی اگر در طراحی با کاغذ و قلم ماهر نباشید. این امر باعث می شود که مثلا اگر بخواهید از طرح سایت های مطرح مثل آپارات الهام بگیرید ابتدا آن طرح را در فتوشاپ پیاده سازی کنید سپس بهترین طرح را برگزینید و هزینه زیادی برای طراحی سایت پرداخت نکنید.

برخی افراد این مرحله را سخت و عامل کند شدن فرآیند ساخت می ‌دانند. اگر آینده ‌نگر هستید پس بدانید این روش، در مراحل پایانی ساخت به نجات شما خواهد آمد.

 

فضا گذاری

فضای سفید در هر طراحی خوب، به چشم می ‌خورد. اگر عناصر صفحه بدرستی کنار یکدیگر قرار بگیرند شما یک تناسب طبیعی در آنها پیدا خواهید کرد. صفحه ‌های وب که با شبکه ‌بندی و قابلیت دسترسی آسان‌ تر کدنویسی شده است، مرتب‌ تر و برای استفاده راحت ‌تر خواهد بود. این خالی بودن فضا در تعرفه سئو سایت هم تاثیر گذار است چرا که کاربر را سردرگم نمی کند و شما را موفقیت نزدیک تر می کند.

حرکت در مسیر فضای سفید کلیدی برای حذف عناصری است که امکان دارد فضای اضافی اشغال کرده باشند. این موضوع در تمام مراحل طراحی به عنوان یک قانون، درست خواهد بود. مطمئن شوید محتوای صفحه ‌تان مثل پاراگراف‌ ها، سرنوشته‌ ها، تصاویر و ویدئوها فضای کافی برای نفس کشیدن و تعامل با بازدیدکنندگان سایت‌تان دارند.

نوشتن یک فهرست کوچک از عناصری که برای صفحه لازم هستند، راه بسیار خوبی برای شروع کار است. این عمل ممکن است موجب تغییر شیوه طراحی وب‌سایت‌ تان شود، نشان می ‌دهد این سیستم تا چه حد می ‌تواند متحرک باشد. به عنوان مثال می‌ توان در سایت دیجی کالا به باکس‌ های جستجو، دکمه ‌های اشتراک‌ گذاری رسانه‌ های اجتماعی، لینک‌ ها یا آیکن ‌های خرید، پست‌ های برجسته بلاگ یا حتی یک فرم ارتباطات کوچک اشاره کرد.

زمانی که به طراحی مشغول می ‌شوید احساس راحتی کردن به ذهن شما اجازه می ‌دهد آزادانه سیر کند. اینجاست که ایده‌ های نو متولد و الهامات هوشمندانه شعله ‌ور می ‌شود. ساخت وب‌سایت هیچ گاه کار ساده‌ ای نبوده است، ولی اگر بتوانید زمان ساخت و یادگیری را از یکدیگر جدا کنید، کاری کاملا مفرح خواهد بود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۹:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی سایت برای مقاصد مختلفی می تواند صورت بگیرد. شما می توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و محصولات خود را در آن عرضه نمایید و به فروش برسانید. می توانید سایت خبری داشته باشید و اخبار و اطلاعات مختلف را بر روی آن به اشتراک بگذارید. 

 

همچنین یک سایت شخصی این امکان را به شما می دهد تا به معرفی توانایی ها و کسب و کار خود بپردازید و به این شیوه آن را معرفی کرده و ارتقاء دهید. البته مواردی که ذکر شد تنها دلایل طراحی سایت نیستند. شما در هر زمانی که حس کنید می توانید با داشتن یک سایت اینترنتی منفعتی را کسب کنید، می توانید درخواست طراحی سایت دهید.

ایجاد سایت و قرار دادن آن بر روی سرور تنها قدم اول است و شما نیاز دارید تا با استفاده از روش های مختلف، سایت خود را در صفحات نخست موتور های جستجو قرار دهید. اگر سایت شما نتواند در صفحات اول قرار بگیرد، عملا برای شما هیچ منفعتی نخواهد داشت. اینجاست که متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ وارد عمل می شوند و با به کار گیری شیوه های مختلف، سایت شما را بر اساس یک سری کلمه ی کلیدی در صفحات اولیه و حتی صفحه ی نخست موتور های جستجوی معروف از قبیل گوگل قرار می دهند. سایت هایی مثل طرفداری با انجام اصول سئو به این حد از موفقیت دست یافتند. به طور کلی به تمام شیوه هایی که سایت شما را بهینه می کند و آن را بر اساس کلمات کلیدی خاص در صفحه ی نخست یا صفحات اولیه ی موتور های جستجو قرار می دهد، سئو گفته می شود.

با رعایت اصول سئو در صفحه اول گوگل باشیم؟
اینکه چگونه با سئو و رعایت اصول مرتبط با آن در صفحه اول گوگل یا سایر موتور های جستجو باشیم یا چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به واقع یک پاسخ میلیون دلاری است و از اهمیت بالایی برخوردار است. حضور در صفحه ی اول گوگل می تواند آینده ی یک صنعت را تحت الشعاع قرار دهد.
به طور کلی دو شیوه ی اصلی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها در رتبه های اول و صفحه ی اول گوگل و موتور های جستجوی معروف قرار بگیرید.

می توانید با پرداخت هزینه هایی که گوگل برای شما تعیین می کند در صفحه ی اول قرار بگیرید. سایتی مثل مدیسه در ابتدا با انجام این روش در صدر جدول جستجو ها قرار گرفت. البته هزینه ی خیلی بالایی نیست، اما با توجه به قیمت بالای ارز در کشور، احتمالا برای همه ی تجارت ها به صرفه نباشد.روش دومی که بتوانیم سایت خود را در صفحات اولیه و ترجیحا صفحه نخست قرار دهیم، بدون شک رعایت اصول سئو است. در این میان نیازی نیست به گوگل هزینه ای را پرداخت کنید.

 

پس از طراحی سایت ، سئو چگونه باعث ورود سایت به صفحه نخست می شود؟
طراحی سایت قدم اولی است که می توانید کسب و کار کوچک یا بزرگ خود را وارد شیوه های اینترنتی کسب و کار یا اصطلاحا کسب و کار آنلاین کنید. محصول شما در این شیوه این قابلیت را دارد تا با سرعت بالا در سراسر کشور مطرح شود.  طراحی سایت پزشکی تخصصی به شما کمک می کند در سراسر دنیا معروف شوید همچنین اگر مایل باشید می توانید سایت خود را با توجه به کالا یا خدمتی که ارائه می کنید، در سطح جهانی معرفی کنید. در واقع شما باید بدانید که اینترنت دنیای بی پایانی است که می تواند محصول یا خدمت شما را به هر جایی که می خواهید ببرد. حال ببینیم که سئو دقیقا قرار است چگونه باعث دیده شدن سایت شما شود. در این روش با پرداخت نمی توان در صفحه ی اول گوگل قرار گرفت. اینکه در این روش چگونه در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشیم به بهینه سازی دقیق و بلند مدت بسیاری از فاکتور های موجود در وبسایت ما بستگی دارد. این فاکتور ها به شرح زیر هستند:
کیفیت و بلندی محتوای موجود در صفحه شما

کیفیت و تعداد لینک های ورودی به وبسایت

سرعت بالا آمدن صفحات

لغات کلیدی و محتوای صفحه

اعتبار و مجوز

نام دامنه

امنیت صفحه و دستورالعمل URL

سئو را به طور مداوم انجام دهید
سئو پس از اینکه شما توانستید سایت خود را بر اساس یک کلمه یا عبارت کلیدی در صفحه ی نخست قرار دهید به پایان نمی رسد. به خاطر داشته باشید که شما بر روی یک کلمه یا عبارت تمرکز می کنید و تلاش خواهید کرد که رنکینگ مناسبی برای آن لغت یا عبارت خاص پیدا کنید. این مساله و این دستاورد به معنی این نیست که شما برای تمام لغات یا عبارات مشابه نیز به رنکینگ بالایی دست خواهید یافت. به تجربیات مدیران سایت های بزرگ مثل دیوار توجه ویژه داشته باشید و نکات موفقیت آنها را در سایت خود پیاده سازی کنید. تمام روش هایی که ذکر شده را باید برای هر کلمه یا عبارتی که قصد یافتن رنکینگ برای آن را دارید، تکرار کنید. و به یاد داشته باشید که گوگل همواره در حال آپدیت کردن رنکینگ خود است. برای ماندن در صفحه ی اول باید اقدامات لازم را انجام داده و به روز باشید. 

 


طراحی اپلیکیشن های کاربردی
 اپلیکیشن ها به طور تخصصی برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید، IOS و ویندوز فون طراحی می شوند. اپلیکیشن ها نیز مانند سایت ها نیاز دارند تا به صورت تخصصی کد نویسی شوند. نوشتن کد برای اپلیکیشن ها به ظرافت بیشتری نسبت به سایت نیاز دارد. متخصصین و برنامه نویسان زبده ی وب داران تمامی سفارش های شما در این زمینه را نیز پذیرا هستند و در کمترین زمان، با بالا ترین کیفیت و برای سیستم عامل های مختلف اپلیکیشن ها را طراحی خواهند کرد.

امروزه شاهد آن هستیم که اپلیکیشن ها قدرت بسیار زیادی پیدا کرده اند و به واسطه ی آن ها کسب و کار های جدید و متنوعی به وجود آمده است. می توانید ایده های خود را که تا کنون راهی برای عملی کردن آن ها پیدا نمی کردید را با طراحی اپلیکیشن ها عملی کنید. به واسطه ی گسترش گوشی های هوشمند و وجود اینترنت در سراسر کشور، دیگر مشکلی برای استفاده از سایت های اینترنتی و اپلیکیشن ها وجود ندارد .  سایت های بزرگ مثل شیپور با داشتن اپلیکیشن خاص خود مشتریانی بسیاری را جذب کرده اند. هر ماه اپلیکیشن های جدیدی طراحی و به بازار عرضه می شوند. تاثیر اپلیکیشن ها را در ناوگان های حمل و نقل درون شهری و بسیاری دیگر از موارد نظیر خرید آنلاین میوه، خرید آنلاین نان و... شاهد هستیم. 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۷:۰۰ ] [ امیر روزی طلب ]


واتساپ در بخش سؤالات متداول خود اطلاعاتی مبنی بر پایان دادن به پشتیبانی از برخی گوشی‌های اندروید و iOS قدیمی و گوشی‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز فون منتشر کرده است.
با ورود به سال ۲۰۲۰، واتساپ فعالیت خود را روی تعدادی گوشی هوشمند متوقف خواهد کرد. همان‌طور که در بخش سؤالات متداول نرم‌افزار پیام‌رسان واتساپ به‌روز شده است، چندین گوشی اندرویدی و iOS ممکن است دیگر قادر به اجرای برنامه نباشند؛ زیرا این شرکت پشتیبانی خود از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی را از یکم فوریه ۲۰۲۰ (۱۲ بهمن ۱۳۹۸) متوقف خواهد کرد.

طبق اطلاعات موجود در بخش FAQ واتساپ، گوشی‌های اندرویدی که دارای سیستم‌عامل اندروید ۲.۳.۷ و پایین‌تر و گوشی‌های آیفونی که دارای IOS 7 و پایین‌تر هستند، از سال آینده با این نرم‌افزار پیام‌رسان سازگار نخواهند بود.
همچنین واتساپ تائید کرده که نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌های عامل‌ اندروید و iOS «از یکم فوریه 2020 دیگر نمی‌توانند حساب جدید ایجاد کنند یا تائیدیه‌ی دوباره برای حساب‌های موجود دریافت کنند.» بااین‌حال شرکت اعلام کرده که این نرم‌افزار تحت مالکیت فیسبوک را برای گوشی‌های منتخب سیستم‌عامل KaiOS 2.5.1 به بالا، مانند جیو فون (JioPhone) و جیوفون ۲ فعال نگه خواهد داشت.

خبر بد برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز موبایل این است که واتساپ پیش‌تر اعلام کرده بود ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۰ دی ۱۳۹۸)، پشتیبانی از تمام گوشی‌های ویندوزی را متوقف می‌کند؛ دقیقا همان روزی که مایکروسافت پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل خود را به پایان می‌رساند. واتساپ همچنین گفته بود که این نرم‌افزار «ممکن است بعد از یکم ژوئیه ۲۰۱۹ (۱۰ تیر ۱۳۹۸) دیگر در مایکروسافت استور در دسترس نباشد.»

 

اگر از گوشی ویندوزی استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید تمام گفتگوها و اطلاعات خود را پس از روز دهم دی از دست دهید، گزینه‌ای برای ذخیره‌ی گفتگوهای شما وجود دارد:
گفتگوی موردنظر خود که قصد خروجی گرفتن از آن را دارید باز کنید و روی Group Info کلیک کنید.
روی «Export Chat» کلیک کنید. سپس می‌توانید چت را بدون رسانه‌های داخل آن دانلود کنید. گزینه‌ی موردنظر خود را انتخاب کرده و از تمام گفت‌وگو‌ها خروجی بگیرید.
واتساپ همچنین تأکید کرده که پایان یافتن پشتیبانی از گوشی‌های اندروید و iOS مذکور، تأثیر زیادی بر کاربران نخواهد گذاشت.
در اینجا فهرست تمام سیستم‌های عاملی که سال آینده پشتیبانی واتساپ در آن‌ها متوقف خواهد شد را می‌بینید:
اندروید نسخه‌ی ۲.۳.۷ و پایین‌ترسیستم‌عامل iOS 8 و پایین‌ترتمام گوشی‌های دارای سیستم‌عامل ویندوز فون از تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۱۹واتساپ همچنین سیستم‌های عاملی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کند را فهرست کرده و به کاربران توصیه کرده که از آن‌ها استفاده کنند:
گوشی‌های اندرویدی با نسخه‌ی ۴.۰.۳ و بالاترآیفون‌های دارای iOS 9 و بالاترگوشی‌های منتخب دارای KaiOS 2.5.1 و بالاتر، مانند جیوفون و جیوفون ۲

منبع : https://mspoweruser.com/whatsapp-end-support-android-ios/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۴:۲۰ ] [ امیر روزی طلب ]

عوامل موثر در طراحی یک وب سایت ایده آلمهم‌ترین عامل در تعیین کیفیت یک سایت، تعیین تفاوت اساسی، بین طراحی وب سایت موفق و ناموفق می‌باشد.چه نوع طراحی سایتی به منزلهء یک طراحی وب سایت عالی محسوب می‌شود؟آیا طراحی سایت خوب به معنای داشتن یک طراح گرافیست متخصص است؟آیا طراحی سایت شما مورد توجه انجمن طراحان سایت قرار گرفته است؟آیا طراحی سایت شما ایجاد می‌شود تا بسته‌های نرم‌افزاری به شما و بازدیدکنندگان شما ارائه دهد و موجب ایجاد تعامل با یکدیگر بدون هیچ مانعی شود؟

 

مهم‌ترین عامل در تعیین کیفیت یک سایت، تعیین تفاوت اساسی، بین طراحی وب سایت موفق و ناموفق می‌باشد. یک طراحی مناسب چون نمناک می تواند ایده ها را تغییر دهد .با وجود اینکه درک افراد از یک طراحی سایت خوب از فردی به فرد دیگر متفاوت است، برخی از قراردادها تعیین شده و شما می‌توانید از این قراردادها پیروی کرده و اطمینان حاصل فرمایید که دسترسی به وب سایت شما برای تمامی افراد امکان‌پذیر می‌باشد.

زمانی که شما در حال طراحی سایت هستید، به ویژه این روزها که باید به طور مداوم این حقیقت آگاه باشید که برای دسترسی به وب سایت شما، مرورگرها و دستگاه‌های متعددی وجود دارند که افراد می‌توانند از آنها به وب شما دسترسی پیدا کنند.مدت زیادی نیست که دسترسی افراد به اینترنت تنها از طریق کامپیوترهای شخصی و یا لپ تاپ محدود نمی‌شود؛ بسیاری از دستگاه‌های کوچک و دستی دیگری وجود دارند که افراد می‌توانند به صورت مستقیم به اینترنت وصل شده و به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند.
بعلاوه این روزها مردم فقط IE را به عنوان مرورگر اصلی اینترنت استفاده نمی‌کنند. همچنین طراحی سایت شما بستگی به برنامه‌ریزی شما نیز دارد که چه گزینه‌هایی در آن به نمایش گذاشته شود.آیا فقط دارای متن یا عکس یا ویدئو و یا ترکیبی از تمامی اینها است؟

پس طراحی وب سایت شما باید بر این اساس باشد.اگر وب سایت شما فقط برای نشر مطالب طراحی شده است، پس سعی کنید تا جایی که ممکن است کمتر از مطالب گرافیکی و تصاویر به کار ببرید. زیرا افرادی که به وب سایت شما مراجعه می‌کنند از مطالب و محتوای وب سایت شما استفاده می‌کنند و نه از عکس‌ها و فیلم‌های وب سایت شما. این موضوع در سایت های خبری بسیار مهم است چرا که هدف اصلی خواندن خبر است و سایت هایی همچون جام نیوز این اصل را رعایت می کنند. به طور مشابه اگر تخصص شما انیمیشن می‌باشد و طراحی وب سایت خود را طوری طرح زده‌اید که کارهای انیمیشن شما را به نمایش درآورد، بنابراین نیازی نیست که نگران باشید که در وب سایت شما محتوا و متنی برای دسترسی افراد نیست. بنابراین هنگامی که می خواهید طراحی سایت خود را شروع کنید باید تمامی این پارامترها را در نظر داشته باشید.

 

اما آیا این بدان معنی است که طراحی سایت شما همیشه باید منطبق با انواع مرورگرها و دستگاه‌ها باشد و نباید بر روی کسب و کار خود و هر آنچه که هست تمرکز نمایید! پس چه کاری باید انجام دهید؟کافی است فقط حواستان به دستورالعمل‌های طراحی سایت که در متن زیر ارائه شده، باشد: زیرا این اطمینان به شما داده خواهد شد که ۹۵٪ افراد در اینترنت می‌توانند به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.


ایجاد یک طراحی سایت سبک: در صورت امکان در طراحی سایت خود از جاوا اسکریپت و یا گرافیک‌های حجیم که بر بخش عمده‌ای از عملکرد وب سایت شما تاثیر می‌گذارد، استفاده نکنید. به عنوان مثال اگر برخی اطلاعات مهم در وب سایت شما وجود دارد و افراد نیازمند به دسترسی به این اطلاعات قبل از انجام هر معامله ای با شما هستند، پس سعی نکنید ارائه اطلاعات و دسترسی به آن فقط از طریق جاوااسکریپت و یا فایل تصویر و انیمیشن باشد.
مطالب مهم خود، از جمله هشدارها را حتمآ به صورت متن در اختیار کاربران قرار دهید؛ دالفک با استفاده از این ویژگی محبوبیت بالایی بدست آورده است .حتی اگر مجبور به استفاده از تصاویر و چیزهای دیگری شدید، همیشه مطمئن شوید که متن‌های جایگزین دیگری برای آن در نظر گرفته‌اید.

در طراحی سایت خود از رنگ‌هایی که باعث فشار بر روی چشم می‌شود کمتراستفاده کنید. اگر می‌خواهید افراد به وب سایت شما به طور مکرر مراجعه نمایند و از مطالب شما استفاده کرده و یا با شما وارد معامله شوند، باید تا حد امکان شرایطی برای آنها فراهم کنید که از حضور در وب سایت شما لذت ببرند و مورد آزار دهنده‌ای برای آنها وجود نداشته باشد. بد نیست نگاهی به دیجی کالا بیندازیم تا این مطلب را بهتر درک کنیم.
ترکیب رنگ در وب سایت باید به صورت متعادل باشد، در غیر اینصورت اگر طراحی سایت هر چقدر هم که عالی باشد مورد آزردگی کاربر می‌شود و کاربر دیگر به آن سرنمی‌زند.همچنین همیشه مراقب رنگ پس زمینه متن‌ها و مطالب باشید که روشن‌تر از متن و یا بالعکس آن باشد.

در طراحی سایت خود از css استفاده کنید. زیرا می‌توانید مطالب و نوار ناوبری وب سایت خود را به سبک خطی نماییش دهید. از آنجایی که همه صفحه‌بندی‌ها مربوط به کارگذاری از طریق تعاریف css و صرفنظر از اینکه چگونه متن شما(متنی یا گرافیکی) ظاهر می‌شود، طرح خوشایندی به نظر خواهد رسید.
تکنیک‌های طراحی سایت css این امکان را به شما می‌دهد تا به طورموقت وب سایت خود را با صفحه‌بندی کامل بارگذاری کنید، این موضوع در طراحی سایت برای موزیک بسیار مهم است زیرا بدون اینکه هنگام بارگذاری وب سایت شما غیرقابل دسترس شود.طراحی سایت با روش css همیشه به شما کمک می‌کند تا محتوای اصلی خود را قبل از لینک ایجاد پیوند ناوبری، در زیر نوار و یا سمت راست آن به نمایش بگذارید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ دی ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۰:۰۱ ] [ امیر روزی طلب ]

طراحی سایت در شیراز | طراحی وب سایت در شیراز | طراحی سایت ارزان در شیراز | طراحی وب سایت ارزان در شیراز

وب داران تیم تخصصی طراحی سایت در شیراز
وب داران به کمک تیم تخصصی طراحی سایت در شیراز خود می تواند کسب و کار شما را متحول کند.ما آماده ارائه هرگونه خدمات مرتبط با طراحی وب از جمله طراحی لوگو ، تولید محتوا ، پشتیبانی فنی ، بهینه سازی صفحات ، شبکه های اجتماعی ، طراحی گرافیکی و … برای شهروندان عزیز شیرازی هستیم.امروزه با پیشرفت تکنولوژی کسب و کارها به سرعت از حالت سنتی خارج می شوند و شما هم می توانید به کمک طراحی وب سایت وب داران ، یک طراحی وب سایت حرفه ای را تجربه کنید و اولین گام را در راستای توسعه تجارت خود بردارید.وب داران ، شرکت طراحی سایت در شیراز به شما این اطمینان را می دهد که طراحی سایت شما را با رعایت تمامی اصول سئو و بهینه سازی به سمت رتبه های بالای موتور جستجو هدایت کند.

برای اطلاعات بیشتر راجع به بهینه سازی می توانید به نمونه کارهای سئو انجام شده توسط متخصصین ما مراجعه کنید.شما می توانید طراحی سایت ارزان را با وب داران تجربه کنید.سفارش طراحی سایت شما در کمترین زمان و بیشترین کیفیت برای شما آماده خواهد شد.

وب داران ، طراحی وب سایت شیراز ، طراحی سایت در شیراز به صورت حرفه ای
برای اینکه وب سایت موفقی داشته باشید باید حرفه ای باشید.وب داران به کمک متخصصین خود می تواند انواع سایت ها مانند طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت آموزشی و …. را به صورت حرفه ای برای شما طراحی کند ، پس با شرکت طراحی سایت در شیراز همراه باشید.سئو و بهینه سازی طراحی وب سایت در شیراز
یکی از ویژگی های قیمت طراحی سایت ارزان در شیراز این است که طراحی وب سایت شما مطابق با اصول سئو و بهینه سازی می باشد.

یکی از اصول موفقیت در کسب و کار مدرن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است زیرا به واسطه اینکار سایت شما بیشتر در نتایج جستجو نمایش داده می شود و احتمال جذب مشتری بیشتر می شود.سئو یا SEO مخفف کلمات search engine optimiziation و به معنی بهینه سازی موتور جستجو می باشد.امروزه با توجه به اینکه دسترسی به اینترنت در همه جای کشور عزیزمان آسان شده است و اکثریت اقشار جامعه از گوشی های هوشمند استفاده می کنند برای پیدا کردن هر جوابی به گوگل مراجعه می کنند و سوال خود را می پرسند.

حال شما با کمی تامل می توانید کلمات کلیدی مرتبط با حوزه فعالیت کاری خود را شناسایی کنید و سایت خود را روی این کلمات سئو کنید تا در هنگام جستجوی این کلمات سایت شما حداقل بین سه لینک اول قرار بگیرد و بتوانید کاربران و مشتریان زیادی را از این طریق جذب کنید.وب داران به واسطه تجربه خود و با استفاده کاربردی و صحیح از اصول سئو می تواند بهینه سازی رتبه سایت شما را تضمین کند پس فرصت را از دست ندهید و برای سئو سایت خود با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت ریسپانسیو ( واکنشگرا ) در شیراز
امروزه بیش از نیمی از جستجوها در گوگل توسط تلفن های همراه انجام می شود و این مقدار همچنان رو به افزایش است.یکی از وظایف طراحان سایت این است که سایتی را طراحی کنند که با انواع تلفن های همراه و تبلت ها سازگار باشد و در آن ها به خوبی نمایش داده شود زیرا در غیر این صورت شما بخش عظیمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.به اینگونه سایت ها ریسپانسیو ( واکنشگرا ) گفته می شود.

متخصصین وب داران به شما این اطمینان را می دهد که سایت شما کاملا ریسپانسیو و سازگار با انواع موبایل ها و تبلت ها طراحی شود تا شما بتوانید با خیال راحت روی اجرای متدهای خود تمرکز کنید.

طراحی گرافیکی منحصر به فرد
طراحی گرافیکی حرفه ای برای قالب سایت می تواند مشتریان زیادی را جذب سایت شما کند زیرا کاربران به ظاهر سایت شما اهمیت می دهند و روی نظر آن ها تاثیرگذار است.تجربه نشان داده است که ظاهر سایت و نوع رنگ بندی و طراحی گرافیکی آن می تواند به شدت روی ذهن کاربر تاثیرگذار باشد.وب داران ، تیم طراحی وب سایت در شیراز به کمک تیم طراحی گرافیک خود می تواند تجربه ای ماندگار را در ذهن مشتریان شما ایجاد کند.

دیجیتال مارکتینگ تخصص ماست ، سفارش طراحی سایت خود را به وب داران بسپارید.....

ادامه مطلب در لینک زیر ...

https://webdaran.com/طراحی-سایت-در-شیراز/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۵:۵۹ ] [ امیر روزی طلب ]

موبایل مارکتینگ یا بازاریابی موبایلی ( Mobile Marketing ) استراتژی بازاریابی دیجیتالی چند کاناله‌ای است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفن‌های هوشمند ، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های همراه آن‌ها ازطریق وب‌سایت‌ها ، ایمیل ، SMS و MMS ، رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها است.
تلفن همراه شیوه‌ی تعامل مردم با برندها را دگرگون کرده است.امروزه تمام کارهایی را که می‌توان با رایانه‌ رومیزی انجام داد، در دستگاه‌های همراه هم در دسترس هستند.
انجام تمام کارهایی مانند مشاهدهٔ ایمیل‌ها ، بازدید از وب‌سایت و خواندن مطالب، در صفحه‌ نمایش کوچک دستگاه‌های همراه نیز امکان‌پذیر است.
جالب است بدانید که ۸۰٪ کاربران اینترنت ، گوشی هوشمند دارند.
چرا موبایل مارکتینگ اهمیت دارد؟
پلتفرم‌های موبایل مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تا۶۰٪ از زمانی را که کاربران در ایالات متحده در رسانه‌های دیجیتالی می‌گذرانند ، میزبانی می‌کنند.

گوگل اعلام کرده است که از پایان سال ۲۰۱۵ میزان جستجو با گوشی‌های تلفن همراه از تعداد جستجوهایی که توسط رایانه‌های رومیزی انجام می‌شود ، فراتر رفته است.

برای تبلیغات موبایلی مؤثر ، به درک مخاطبان خود ، طراحی محتوا با درنظر داشتن پلتفرم‌های موبایل مارکتینگ چیست و چرا اهمیت دارد و استفاده‌ راهبردی از بازاریابی SMS/MMS و اپلیکیشن‌های موبایل نیاز دارید.

 

استفاده از SMS و MMS در بازاریابی موبایلی یا ( Mobile Marketing )
SMS و MMS از کانال‌های بسیار قدرتمند در بازاریابی موبایلی هستند که پیام‌های تبلیغاتی را مستقیما در اختیار کاربران موبایل قرار می‌‌دهند.
نکات استفاده از SMS

همچنین بررسی‌ها نشان داده پیغام متنیِ ارسال‌شده از طریق SMS یا پیام کوتاه ، ۸ برابر بیشتر در جذب توجه مخاطب اثر دارد.در آمریکا ۵۰ درصد مشتریان ، خریدهای خود را براساس SMSهای دریافتی‌شان انجام می‌دهند.
ارسال SMS نوعی بازاریابی مستقیم است که در آن ارتباط بی‌واسطه از طریق موبایل با مخاطب برقرار می‌شود ؛ از این رو باید ملاحظاتی را در اجرای آن در نظر گرفت :

بهتر است پیام‌های متنی کمتر از ۱۶۰ کاراکتر تنظیم شوند.
جملات واضح و شفاف باشند و در آن‌ها از اختصارِ بیجا استفاده نشود.
متن پیام محترمانه باشد و فرستنده‌ی پیام برای مخاطب ، مشخص باشد.
در اینجا نیز CTA یا همان فراخوان مخاطب باید با مهارت خاصی در متن پیام تنظیم شود.

نکات استفاده از MMS
MMS یا پیام‌های چند رسانه ای راه دیگری برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان موبایل است.محتوای پیام‌های MMS ممکن است متن ، عکس ، ویدئو ، صوت ، GIF و… باشد.تنوع و گستره‌ وسیع امکانات در MMS ، باعث می‌شود بتوان پیام‌هایی اختصاصی برای برند ایجاد کرد.این پیام‌های اختصاصی سبب می‌شود پیام چند رسانه ای ، نسبت به سایر کمپین‌های بازاریابی ، در جایگاه برتری قرار بگیرد.پیام‌های ارسالی در این روش ، ذهن مخاطب را بیشتر درگیر می‌کند و کارایی آن ۲۰درصد بیشتر از SMS است.محتوای پیام‌ها در این روش ، هشت برابر بیشتر در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

نکات تکمیلی.....برای مطالعه مطلب کامل روی لینک زیر کلیک کنید...
https://webdaran.com/what-is-mobile-marketing/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۳:۳۰ ] [ امیر روزی طلب ]

سئو پروسه بسیار پیچیده‌ای است که باید به‌طور دقیق توسط متخصص سئو اجرا شود.
سئو برای رتبه اول جستجوی گوگل امروز یکی از مهمترین بخش‌های بازاریابی هر کسب و کاری است‌.
به نظر شما چرا امروزه دامنه بسیار زیادی با اشتیاق ثبت می‌شود، برای آنها قالب طراحی می‌شود، محتوای بسیار خوب در آنها گذاشته می‌شود، اما بعد از گذشت یک سال این دامنه‌ها آزاد می‌شوند.

 

یکی از مهم‌ترین بخش‌های موفقیت یک سایت داشتن هدف و استراتژی است که باعث می‌شود کسب و کار اینترنتی شما رونق بگیرد، اما این رونق نیازمند دیده شدن است که بخشی از آن با گرفتن ورودی حاصل می‌شود. حال سئوال اینجاست چه ورودی باعث رشد سایت می‌شود، بازدید کننده‌ای که دنبال محصول شما باشد، با اختیار خود وارد سایت شود و از همه مهم‌تر بارها وارد سایت شما بشود، جالب است بدانید که کاربران اکثرا بعد از چند بار ورود به یک سایت سود‌آوری ایجاد می‌کنند.

حال می‌توان گفت بازدید کننده‌ای که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شود هم دنبال محصول شماست هم از طریق صفحات مختلف وارد سایت شما می‌شود و هم با اختیار خود موضوع را تایپ و با کلیک کردن وارد سایت می‌شود و برای اینکه در صفحه اول گوگل باشید باید روی سئو خود کار کنید.
جالب است بدانید حتی سایت‌های بزرگ که روزانه ۲۰۰ هزار بازدید کننده دارند مانند آپارات  برای یک کلمه کلیدی که ماهی ۵۰۰۰ جستجو دارد بسیار حساس هستند؛ چرا که می‌دانند درصد بسیاری از بازدید کننده‌های مستقیم سایت آنها از طریق همین کلمات کلیدی و موتورهای جستجو به‌دست آمده است.
بهینه سازی سایت برای جستجوی گوگل یا به اصطلاح سئو ( SEO ) پروسه بسیار پیچیده‌ای است که باید به‌طور دقیق توسط متخصص سئو اجرا شود.

دانش، مهارت و تجربه در سئو به سادگی به‌دست نمی‌آید و یک سئو کار حرفه‌ای باید همیشه به‌روز باشد‌.
شرکت گوگل دائما الگوریتم‌های جدیدی را برای لیست کردن بهترین سایت‌ها در رتبه‌های برتر به‌کار می‌گیرد و ضمنا رقابت بسیار بالایی هم برای دستیابی به رتبه اول جستجو وجود دارد‌.
سئو کلمات کلیدی
یکی از مواردی که  در آخر به آن توجه می‌شود یا اصلا به آن اهمیت داده نمی‌شود، کلمات کلیدی هستند. انتخاب کلمه کلیدی مناسب در طراحی وب سایت فروشگاهی اولین و مهم ترین قدم است چرا که شما با استفاده از این کلمات به فروش خواهید رسید.
شما فرض کنید یک سایت مرتبط با سئو دارید و می‌خواهید روی کلمات کلیدی آن کار کنید تا سایت شما رشد کند. اکثرا دوستان فقط به تصورات خود دقت می‌کنند؛ مثلا فکر می‌کنند کلمه‌ای مثل صفحه اول گوگل یا کلمه‌ای مثل سئو در گوگل حتما کلمات خوبی هستند، روی همین کلمات هزینه و زمان می‌گذارند و وقتی به نتیجه می‌رسند متوجه می‌شوند این کلمات جستجو چندانی ندارند.

 

ما چندین نوع کلمات کلیدی داریم، کلماتی که تجاری هستند، کلمات کلیدی که آموزشی و کلمات کلیدی که سایت را بیشتر برند می‌کنند، کلمات کلیدی اطلاعاتی و موارد بیشتری هستند.
آیا فقط توجه به محبوبیت یک کلمه کلیدی که تعداد جستجوی بیشتر در گوگل دارد ما را به ورودی بیشتر و افزایش فروش می‌رساند؟ جواب این سئوال قطعا خیر است.
مثلا کسی که با کلمه آموزش سئو وارد سایت شما می‌شود، دنبال یک سایت آموزشی می‌گردد. این امکان وجود دارد که همین بازدید کننده به مشتری تبدیل شود، اما درصد بازده هزینه کردن روی این کلمه کم است. حال کسی که با کلمه سئو چیست وارد سایت شما می شود، باز هم دنبال مطالب توصیفی از علم سئو است، البته این کلمه بهتر از آموزش سئو بازده دارد. مدیران سایت ورزش 3 در خاطرات خود پیدا کردن کلمات کلیدی را مهم ترین قدم خود در موفقیت می دانند.
پس می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین موارد قبل از هر عملیات در فرآیند بهینه سازی سایت پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب است که هم محبوب باشند هم جستجو زیادی داشته باشند هم مشتری‌ ساز و رقبایی در سطح بالایی نداشته باشند و راحت‌تر شما به نتیجه برسید.

تولید محتوا

برای تولید محتوای مرتبط با خدمات و محصولات خود برنامه‌ریزی کنید و از کلمات کلیدی مرتبط و پرجستجو به‌صورت متعادل در تمام سایت استفاده کنید.
تولید محتوا که می‌تواند محتوا - متن یا عکس یا ترکیبی از این موارد باشد.
تولید محتوا را می‌توان پایه و اساس سئو دانست که هر چقدر این پایه قوی‌تر باشد لینک تاثیر بیشتری می‌گذارد. وقتی شما می‌خواهید در یک کلمه کلیدی رشد کنید باید بستر را در داخل سایت ایجاد کنید و محتوا نقش اساسی را دارد. باید توجه داشته باشید که محتوا به عنوان پادشاه در سئو شناخته می شود و اگر در زمینه سئو اطلاعات و تجربه کافی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم  لیست تعرفه سئو سایت را مطالعه کنید و متناسب با نیاز خود یکی از آنها را برگزینید.
یکی از مواردی که بارها دیده می‌شود این است که مدیر یک سایت دوست دارد تمام کلمات کلیدی یک سایت را روی صفحه اصلی یا یک صفحه کار کند، اما واقعا یک صفحه چقدر پتانسیل رشد را دارد و در چند وجه می‌تواند یکه تاز باشد. درست است که بیشتر قدرت یک دامنه روی صفحه اصلی سایت است و کار کردن کلمات سنگین‌تر روی صفحه اصلی منطقی‌تر است، اما هر صفحه از سایت شما پتانسیل کلمات محدود را دارد.
حال نقش محتوا این است که شما باید برای ربات گوگل مشخص کنید هدف از ایجاد این صفحه چیست یا بهتر گفته شود کلمه کلیدی که گوگل در این صفحه باید پیدا کند و در نتایج رشد دهد، چیست.
دو راه برای تولید محتوا وجود دارد، یکی ترجمه مقالات خارجی مرتبط از سایت‌های معتبر بین المللی و دیگری مقالات آموزشی است که خودتان باید در مورد کسب و کارتان بنویسید و در سایت منتشر کنید.

 

بهینه سازی سایت برای موبایلدر سال گذشته تعداد دفعاتی که مردم از طریق موبایل و تبلت در گوگل جستجو کردند و وب سایت‌ها را باز کردند، بیشتر از دفعاتی بود که از طریق کامپیوترهای دسکتاپ جستجو کردند‌. بنابراین اخیرا گوگل به‌صورت رسمی اعلام کرده است که اولویت جستجو براساس بررسی نسخه موبایل وب‌سایت‌ها است. رعایت این اصل برای سایت های بزرگ مثل فیلیمو بسیار مهم است چرا که اغلب ورودی آنها از پلتفرم های مختلف است و باید این سایت برای همه این پلتفرم ها شخصی سازی شده باشد.
پس اگر وب سایت شما نسخه مخصوص موبایل نداشته باشد قطعا رنک پایین‌تری از گوگل دریافت خواهد کرد.

بهینه سازی محلی

از آنجایی که بررسی نسخه موبایل وب سایت‌ها در اولویت گوگل قرار گرفته است موقعیت مکانی شما روی نقشه نیز اهمیت بالایی پیدا کرده است. زیرا براساس الگوریتم‌های جدید گوگل، اولویت با وب سایت‌هایی است که مکانشان به شما نزدیک‌تر باشد.
بنابراین موقعیت مکانی خود را روی نقشه گوگل ثبت کنید تا رتبه بالاتری را از گوگل دریافت کنید.


استفاده از SSL

یکی از نکات ریزی که به تازگی در سئو سایت تاثیرگذار است بحث SSL است.
گوگل به تازگی به سایت‌هایی که دارای SSL هستند رتبه بهتری می‌دهد، زیرا این سایت‌ها امن‌تر هستند. رعایت این اصل برای سایت بانک ملت بسیار اهمیت دارد چرا که کاربر باید با خیال راحت در این سایت تراکنش خود را انجام دهد.
برای همین است که وقتی در گوگل جستجو می‌کنید بسیاری از سایت‌هایی که در صفحه اول جستجو هستند دارای HTTPS هستند.

لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ به دو بخش داخلی و خارجی سایت تقسیم می‌شود که هر دو بسیار مهم و تاثیر‌گذار هستند.
در داخل وب سایت خود به‌صورت متعادل و هوشمند کلمات کلیدی را به مقصد مرتبط و هدف خود لینک دهید.
همچنین بسیار مهم است که برای دریافت لینک از سایت‌های با اتوریتی بالا برنا‌مه‌ریزی کنید.
علم سئو فاکتورهای بسیار زیادی دارد که فاکتورهای لینک بیلدینگ بسیار مهم و حساس هستند.
مثل لبه چاقو می‌مانند؛ اگر از آنها درست استفاده شود بسیار نتایج خوبی می‌دهند اما اگر بدون تخصص به صورت اسپم باشند سایت را تا مرحله جریمه شدن و حذف کلی سایت از گوگل می‌رسانند.
یکی از مواردی که باید به آن توجه بسیار زیادی شود لینک گرفتن از سایت‌های مرتبط است وقتی موضوع سایت شما طراحی سایت است و شما از یک سایت مدل لباس لینک می‌گیرید قطعا هیچ ارتباطی بین این دو سایت وجود ندارد و شما راحت به گوگل اجازه می‌دهید تخلف شما را متوجه شود که شما در حال خرید لینک هستید هم برای سایت مقصد و هم برای سایت مبدا، پس ارتباط لینک سازی شما مهم‌ترین تاثیر را در رشد سایت شما در کلمه کلیدی مورد نظر می‌گذارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۵:۳۳ ] [ امیر روزی طلب ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب